Sari la conținut

Se opreste motorul cand bag in viteza


serb_manu
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 75
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

@serb_manu: eu iti propun sa parasesti acum acest topic ... si sa nu il mai vizitezi niciodata, doar daca esti mental pregatit (distrus) pentru a savura caterinca de zeci de pagini care urmeaza de acum incolo... eventual roaga un moderator sa inchida si sa stearga topicul! :D

 

For the rest: knock yourself out :rock: :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@serb_manu: eu iti propun sa parasesti acum acest topic ... si sa nu il mai vizitezi niciodata, doar daca esti mental pregatit (distrus) pentru a savura caterinca de zeci de pagini care urmeaza de acum incolo... eventual roaga un moderator sa inchida si sa stearga topicul! :D

 

For the rest: knock yourself out :rock: :bigstar:

:laugh: lasa fie caterinca,mai radem si noi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai daca tot iese cu caterinca d-asta sa dea fiecare din casa tzepele care i le-a tras mobra.

a mea nu a vrut sa pornesca la un moment dat, apasam pe buton si nu se intampla nimic, asta dupa ce farurile s-au aprins si ceasurile s-au dat peste cap(deci baterie aveam). si tot am apasat, si m-am dat jos, si m-am invartit in juru mobrei, plm, ce-o fi.. cam dupa 5 minute mi-am dat seama ca era comutat engine kill switch-ul pe OFF... OFFFFFF TUZ GURA MA-TII care te-ai jucat cu ghidonu meu!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu odata eram la parter si am apasat pe butonul de Parter ca sa ma duc la etajul meu. Apoi am injurat ca nu merge liftul.

 

M-am prins intr-un final, dar am ras.

 

Prima oara cand postez un raspuns la aria service!!! :banana::blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am ramas odata fara baterie (mai patisem asta), si de regula o porneam singur, fugeam cu ea intr-a 2-a si dadeam drumu la ambreiaj si o lua. si am impins-o eu de 3 ori la rand, nu stiam ce are de nu porneste, eram echipat de plecare, transpirat tot. cand ma uit eu mai atent pusesem cheile in contact dar nu trasesem contactul, erau puse pe off...

Editat de stRADu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai daca tot iese cu caterinca d-asta sa dea fiecare din casa tzepele care i le-a tras mobra.

a mea nu a vrut sa pornesca la un moment dat, apasam pe buton si nu se intampla nimic, asta dupa ce farurile s-au aprins si ceasurile s-au dat peste cap(deci baterie aveam). si tot am apasat, si m-am dat jos, si m-am invartit in juru mobrei, plm, ce-o fi.. cam dupa 5 minute mi-am dat seama ca era comutat engine kill switch-ul pe OFF... OFFFFFF TUZ GURA MA-TII care te-ai jucat cu ghidonu meu!!!!!

nea, stai linistit.

eu tot timpul dupa ce opresc motorul din kill il dau inapoi pe on, e intiparit reflexul, o fac fara sa ma mai gindesc. da' citeodata ii imprumut motorul unui prieten care nu face asta. dupa ce mi l-a returnat prima data m-am invirtit vreo 2 minute in jurul motorului, era sa-l si sun sa-i zic "ba, da' pornea cind ti l-am dat" :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am patit-o o data intr-o intersectie, mi s-a oprit motorul proaspat achizitionat din nu stiu ce motiv. Incercam eu sa il repornesc si nu mai vroia nicicum, dadeam de butonul de pornire si nu se auzea nimic,nici un clic, nici o incercare sa o ia, era blocat electronic. Ma gandeam ca cine m-o pus sa imi iau motorul asta, cine stie ca baiuri are... dar blocam intersectia, am incercat sa il imping, dar erau blocate si rotile, imping tare si parca se misca un pic, apoi iarasi se blocheaza... mai imping o data... mai merge un hop... iarasi se blocheaza... eram stresat ca nu puteau vira conservele de mine ... stau eu ce stau... si imi vine o idee: sa apas pe ambreiaj... vad ca rotile se deblocheaza... hopa, dau de butonul de pornire, motorul porneste... era bagata in viteza :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a povestit un baiat de la tara ca avea o problema ca OP. Da era pentru ca era un fagot care nu ridica cricul inainte sa plece. Io cred ca sistemul social de la noi din tara e de vina pentru asta si ca regulile ar trebui sa nu fie asa de permisive cu astfel de abateri.

 

Sanatate si virtute sa avem ce bè si fĂšte.

Editat de bogdan192
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine că vă dați toți cu părerea, marii cunoscători ai mecanicii moto. Tastați numai să vă aflați în treabă.

 

Amice, uite o părere serioasă : trebuie să te gândeÂşti bine dacă până sezonul viitor ridici sau nu cricul, dacă nu s-ar putea să fie costisitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Andry dragă.. ce te iei tu de cricu omului? Dacă nu-l ridică... o să stea jos și clar nu pornește ;)

 

Acum vorbind serios: ce culoare au bujiile?

Se găsesc în magazin și plăcuțe pentru frâna de motor mult mai bune ca cele originale.

Editat de sebicozaurus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da' totusi ramine intrebarea... cind erai la scoala si schimbati motorul intre voi, ca sa faceti opturi, cum procedati? lasati cricul ridicat si tineati motorul ca pe bicicleta pina venea urmatorul? sau il lasati la orizontala, tot ca pe bicicleta? sau era dezactivat senzorul si faceati opturile cu cricul coborit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stati linistiti ca nu sunt chiar incepator ma dau cu motoru din 2006 si nu mi sa intamplat sa plec cu cricu lasat desii la celalalt motor puteam sa fac asta (nu se oprea daca bagam in viteza si cricul era lasat).Acuma ce sa fac daca tehnologia a avansat si eu am ramas in urma asta e intreb...radem putin (putin mai mult :crack: )si mergem mai departe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista posibilitatea nefericita si costisitoare financiar sa-i fi picat totusi relantiul in baia de ulei.

 

:)) vezi ca te-a luat in serios.

 

Stati linistiti ca nu sunt chiar incepator ma dau cu motoru din 2006 si nu mi sa intamplat sa plec cu cricu lasat desii la celalalt motor puteam sa fac asta (nu se oprea daca bagam in viteza si cricul era lasat).Acuma ce sa fac daca tehnologia a avansat si eu am ramas in urma asta e intreb...radem putin (putin mai mult :crack: )si mergem mai departe.

 

Nimeni nu s-a nascut invatat. :)

Asfalt uscat! (cat va mai fi)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cricul era problema,l-am pornit acuma si am ridicat cricu,intra in viteza fara probleme.Multumesc inca o data

fara suparare ! sistemul anti-prost functioneaza :D . vezi ! ca mai are unul la maneta de ambreaj :crack:

 

Inainte de motorul asta am avut o Yamaha wr carea avea pornire la pedala fara prea multa electronica si nu stiam la ce sa ma astept

nu-i bai, tu sa fi sanatos !

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"celalalt motor" de care zici , putea sa aiba contactul de cric pus pe direct.Si asta se poate.Stiu ca sistemul cu contact la cric e inca din 92-91,poate chiar si mult mai devreme...Reflexul de a da cu calcaiul in cric cand te sui,ca sa il ridici si sa inchizi contactul ar cam trebui sa ti-l formezi...

La fel ca un predecesor, pot spune ca exista si pornire cu maneta de ambreiaj trasa, chiar daca motocicleta e scoasa la liber.Preponderent la Suzuki.

Trece ca mentiune ce motor ai si iti ofer pe mail un manual de intretinere si reparatie cu titlu de cadou.Nu neaparat ca sa il mesteresti , ci ca sa il cunosti la nivel teoretic, daca asta conteaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"celalalt motor" de care zici , putea sa aiba contactul de cric pus pe direct.Si asta se poate.Stiu ca sistemul cu contact la cric e inca din 92-91,poate chiar si mult mai devreme...Reflexul de a da cu calcaiul in cric cand te sui,ca sa il ridici si sa inchizi contactul ar cam trebui sa ti-l formezi...

La fel ca un predecesor, pot spune ca exista si pornire cu maneta de ambreiaj trasa, chiar daca motocicleta e scoasa la liber.Preponderent la Suzuki.

Trece ca mentiune ce motor ai si iti ofer pe mail un manual de intretinere si reparatie cu titlu de cadou.Nu neaparat ca sa il mesteresti , ci ca sa il cunosti la nivel teoretic, daca asta conteaza.

Nu stiu cum avea contactul de cric pus dar intra in viteza si cu cricul jos(Yamaha WR e un enduro foarte apropiat de crossuri).Pornirea la al meu se face cu ambreiajul tras.Am Suzuki SV 1000N din 2004 daca vrei sa imi trimiti un manual e bine venit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa verific pe dvd-uri si daca il am il vei primi.Ce te rog e sa imi lasi un PM pe tema asta, se poate sa uit de anumite topicuri,si vreau sa ma tin de promisiune ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Eu am plecat cu cricul pus de cateva ori, se intampla daca nu ai senzorul.

 

Cea mai urata faza legata de cric: plecat dintr-o parcare, dupa 200 de metri si ceva viteza am auzit un zgomot urat, a ciupit din asfalt, am tras imediat dreapta. Am stat acolo cateva minute sa-mi revin. Alte dati s-a tras singur. Acum e reflex.

 

Bafta ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...