Sari la conținut

CAUCAZ ADVENTURE


ERU
 Share

Postări Recomandate

Dimineata m-a surprins cu un peisaj care cerea fotografiat, dar ultima pierdere suferita in domeniul foto m-a lasat doar cu fixul de 50 la mine, nicidecum obiectivul optim pentru imortalizarea peisajelor.

 

 

 

dsc_0206.jpg

 

Inainte de a pleca la drum am decis sa schimb anvelopa spate si am montat un Mitas E09 nou nout. Ziua de azi a inceput pe un drum forestier, printr-o rezervatie montana, aer curat, asfalt ioc, cam ce cautam de la bun inceput. Cu toate acestea, accidentul petrecut ieri inca imi sta pe creier si imi vine greu sa savurez pe deplin tot ce se petrece in jurul meu.

Pastrand in continuare telul de a ajunge in muntii din NE Turciei cat mai repede, purtatorii de GPS (Alecul si Eru) au optat pentru soselele asfaltate care duceau spre Samsun. Evident, aceasta decizie a insemnat 2 zile de plictiseala crunta. Atat de crunta incat multi dintre noi a trebuit sa luptam sa nu adormim la ghidon. In una din opririle noastre am reusit sa cumparam o unealta ce va fi esentiala in decursul acestei plimbari: ciocanul. Intentia de a-l cumpara a pornit de la cobul meu stramb de aluminiu, inca afectat de tavaleala.

 

dsc_0234.jpg

 

Tabara undeva inainte de Samsun. Desi ne-am dorit sa continuam traditia somnului sub cerul liber, prezenta scorpionilor ne-a obligat sa punem corturile macar pentru siguranta.

dsc_0236.jpg

Dimineata am facut cunostinta cu vecinul.

 

Imediat ce am trecut de Samsun, lui Costi i s-au desfacut suruburile de la pinionul spate si i-au spart o piesa de aluminiu care se atasa la butuc. In timp ce Alecu si Vlad au indreptat pinionul (evident... ciocanul), eu l-am contactat telefonic pe Dan Popescu si am reusit sa gasim un mecanic dispus sa ne ajute in urmatorul oras, Trebzon (300km mai departe).

 

300km de sosea pe tarmul marii, plictisitoare de nu se poate. Asa ca ce faci cand te plictisesti? Liniuuutaaa... Si pentru ca multi au impresia ca monocilindrul de pe F650 este un simbol al economiei, fiabilitatii dar si al plictiselii, va anunt ca mandra mea motocicleta a lasat in urma detasat o Africana iar cu cealalta a mers roata-n roata pana in urmatorul semafor. E adevarat ca peste 120 km/h nu mai avea gazul Africanei, dar cat de des ai nevoie de asta?! I love my bike.

 

In Trebzon ne-am intalnit si cu mecanicul, care auzind ca nu gasim camping pe GPS, s-a oferit sa ne cazeze in gradina clubhouse-ului moto din oras. Aceasta s-a dovedit in schimb a fi parcul public din fata clubhouse-ului lor. Inedit :) E ca si cum ti-ai intinde cortul in fata TNB-ului pe iarba.

 

dsc_0254.jpg

 

In consecinta, imediat ce am parcat motocicletele, s-a strans un grup de localnici care se uitau la noi ca la maimute. Asa ca ce sa facem? Unii au intins corturile, altii am pus izoprenele direct in iarba si i-am dat cu vinisor pana oboseala si-a facut treaba.

 

dsc_0255.jpg

 

 

Dimineata, dupa ce ne-am facut igiena la hidrantul din statia de autobuz din apropiere, eu am ramas cu Costi cat ceilalti au plecat spre manastirea Sumella.

Abia pe la ora 12 am terminat reparatiile si am plecat dupa ceilalti. Localnicii s-au oferit sa ne escorteze cu motocicletele pana la manastire.

 

 

dsc_0266.jpg

 

dsc_0267.jpg

 

dsc_0271.jpg

 

dsc_0274.jpg

 

De aici inainte a urmat portiunea mult asteptata de offroad prin munti, garnisita cu zmeura, fragute si apa rece de izvor pe platouri de peste 2000m.

 

dsc_0278.jpg

 

 

dsc_0306.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 137
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ZIUA 7 [DOOMSDAY]

 

Am tot amanat scrisul despre ziua asta ....dar cat puteam sa o mai fac ? :hurt:

 

Povestea ramasese intr-o albie de rau inainte de Samsun de care am fi vrut sa trecem cat mai repede intrucat aproximativ pana la granita cu Georgia nu mai aveam decat asfalt ... :sick: .

Ne facem curaj si plecam de pe valea cu scorpioni si "lovim asfaltul" .Trecem relativ repede de Samsun si continuam pe drumul lor national cu 3 benzi pe sens. Ne plictisim groaznic spre Trabzon-ul care pare sa fie un fel de Mecca. Si cum era plictiseala si caldura mai grava brusc imi dau seama ca mi-a sarit lantul la motocicleta. Opresc si ma dau jos si ma apuca durerea de inima direct. Lantul este sarit dar asta e cea mai mica dintre probleme. Piesa pe care se prinde foaia e distrusa [tocmai o schimbasem in urma faptului ca un rulment s-a dezintegrat in carcasa formata de aceasta piesa]; foaia este indoita si mai sta prinsa intr-un singur surub.

 

post-47250-0-84142000-1353234798_thumb.jpg post-47250-0-93723300-1353234800_thumb.jpg post-47250-0-98185500-1353234803_thumb.jpg

 

post-47250-0-39179100-1353234813_thumb.jpg post-47250-0-10037000-1353234819_thumb.jpg post-47250-0-64103800-1353234823_thumb.jpg post-47250-0-38769200-1353234830_thumb.jpg

 

post-47250-0-30081200-1353234836_thumb.jpg post-47250-0-58199400-1353234842_thumb.jpg post-47250-0-61360300-1353234865_thumb.jpg post-47250-0-55925500-1353234872_thumb.jpg

 

Imediat intra in scena baietii de la Heavy Duties . Alecu se uita un pic la piesele care cu doar cateva momente inainte alcatuiau "final drive"-ul meu si imi spune ca lipsesc niste saibe , care aveau printre altele rol de centrare si pe care probabil le-am ignorat total cand am schimbat piesa. Am facut-o in mare graba intr-o cursa contra cronometru ca sa prind intrunirea ed la Rachitele.

 

Dupa care tot alecu scoate suruburi saibe si piulite si Andrei apare cu cea mai complexa scula din tura asta "ciocanul neutronic" cu care Alecul imi indreapta foaia si o preindem in doar 5 suruburi intrucat una din urechile de prindere este distrusa, dupa care plecam catre prima benzinarie.

De acolo il sun pe Dan Popescu si ma uite pe net [free wifi] pe realoem si constat ca intr-adevar acolo trebuia sa am niste saibe si in mod evident nu le aveam. Dupa aprox jumatate de ora primesc numarul unui mecanic din trabzon care ar trebui sa fie capabil sa imi rezolve problema. Alecul zice ca oricum pot sa fac tura si asa doar ca o sa trebuiasca facuta verificarea mult mai des si mai atent la suruburile alea intrucat au largit gaurile.

Urmeaza un episod comic in care incerc sa vorbesc cu mecanicul Musa Altin este numele lui ...problema este ca el nu vorbeste decat turca iar eu stiu cam 5 cuvinte care nu ma ajuta destul. pana la urma tot prin intermediul lui Dan ne dam intalnire la Autogara din Trabzon si o luam usurel intr-acolo.

 

Evident ca se lasa seara si noi mai avem de mers dar la apus ne oprim un pic intrucat suntem aproape pe "cealalta parte"

 

post-47250-0-07008300-1353236169_thumb.jpg post-47250-0-66084700-1353236171_thumb.jpg post-47250-0-87228100-1353236174_thumb.jpg post-47250-0-50790600-1353236178_thumb.jpg post-47250-0-93711400-1353236180_thumb.jpg

 

Dupa lasarea intunericului continuam sa mergem catre Trabzon. Si cum mergem noi asa usurel sa nu inrautatesc situatia pe baieti ii apuca cheful de-o liniuta asa ca la un semafor pleaca ca din pusca doua AT si Dakarul . Surpriza de proportii o genereaza Dakarul care tine pasul cu AT-ul lui Gabi pierzand cum se zice "la mustata" ..inca o data mobra lui Andrei ma uimeste si ma face sa ma intreb daca nu cumva am gresit cu 800-le.

 

In fine ajungem distrusi in Trabzon si gasim si autogara cu ajutorul GPS-ului meu de acum "raposat" insa la gara nici urma de mecanic desi il sunasem asa cum ne-am inteles laintrarea in oras. Dupa aproximativ 30 de min de cautari gasesc o pustoaica probabil singura fiinta care vorbea engleza sin autogara respectiva ii explic situatia si o rog sa vorbeasca cu mecanicul sa-i explice unde suntem si sa vedem cum facem sa ne intalnim. Mecanicul nu raspunde. ma intorc la grup si cam cand deja ma consolasem ca asta e nu-l gasim ..apare. II aratam despre ce e vorba si ca problema cea mai mare e la piesa de Al nu la cea de otel si ca ne trebuie sudura in aluminiu [TIG] macar asta a inteles repede si ne da verdictul "Yok problem" dar vrea sa ii las mobra in garaj din noaptea asta ceea ce imi este imposibil tot ce am e pe mobra aia si nici nu prea am cum sa le mut pe alta mobra. Ne intreaba unde dormim si ii spunem ca inca nu stim pe uneva pe plaja pe langa oras si atunci se ofera el sa ne duca sa dormim pe un teren apartinant asociatiei motociclistilor din Trabzon. Il intrebam daca putem campa acolo si el raspunde "Yok problem". Ceea ce am uitat sa mentionez este ca avenit cu inca 3 motociclisti si impreuna stiu cam 50~60 de cuvinte in engleza asa ne-am inteles pana la urma.

 

Ne suim pe mobre si plecam la locul cu pricina. Si cand ajungem stupoare maxima . Nu e un camping cum ne-am fi asteptat sau macar o zona mai retrasa nu e ca si cum am dormi in rond la universitate. Suntem prea obositi si deja nu ne mai pasa asa ca ne tregem mobrele in fasia de parc si eu imi pun cortul instantaneu intentionez sa ma spal [la o cismea langa o trecere de pietoni] si sa ma culc. Restul lumii pleaca in pelerinaj peste trecerea de pietoni catre sediul asociatiei motociclistilor din Trabzon unde se desfac beri si se spun povesti in l imbi diferite pe care le inteleg de obicei doar cei care le spun .

 

post-47250-0-07861400-1353237172_thumb.jpg

 

Si uite asa se mai incheie o zi grea care insa nu a rusit in cele din urma sa imi strice tura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW+problema... sase, apare Harea imediat!

 

Ba e clar ca BMW-urile astea sunt proaste rau ca li se rupe cardanu' :blbl: deja este evident.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Ai uitat cateva virgule in ce ai scris, dar uite, le-am completat eu mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faceam si eu o gluma. nah se mai strica , ca doar nu exista motoreta perfecta. poate doar v-strom (glumesc din nou :) ). ca sa fiu sincer eu nu m-as porni cu v-stromul la un drum offroad necunoscut, ca daca am dat de offroad nasol s-a terminat distractia :)

frumoasa aventura ...astept restul povestirii si evident pozele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vine si restul povestii ..poate nu in ritmul in care va doriti, dar o fac si eu printre picaturi.

Daca aveti noroc si ma dau astia afara, ca tot se face restructurare la mine in firma, o sa curga mai repede povestea. Sad but true.

 

Referitor la mobra, nu incerc sa conving pe nimeni despre calitatile vreunei mobre. Pana la urma imi place sa fie "one of a kind" decat una din multele vstroame de ex. Nu am nimic cu vstrom-ul dar sunt multe, e un fapt.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa speram ca nu te dau afara si asa o sa mai ai si bani de net ca sa posetzi toata aventura.

motoretele sunt niste feratanii si atat. important e sa ne duca si sa ne aduca acolo unde vrem ...de marca ma doare la bascheti (de asta si fac misto cand vine vorba de vreo marca pe care unii o ridica in slavi )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motoretele sunt niste feratanii si atat. important e sa ne duca si sa ne aduca acolo unde vrem ...de marca ma doare la bascheti (de asta si fac misto cand vine vorba de vreo marca pe care unii o ridica in slavi )

:agree: Editat de topgun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum singur ai spus, ai omis sa-i pui saibele deci saracul BMW nu are nicio vina de data asta.

Ma simteam dator de explicatia asta... :)

Sertao scrie pe tine!

 

Da am zis cu saibele dar nu am simtit nevoia sa insist pe chestia asta.

 

Care e treaba cu Sertao ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ai tot zis ce te-a uimit Dakarul...Sertao e noul Dakar, probabil imbunatatit. Si eu sunt deasemenea curios de comportamentul lui.

 

 

Pai tocmai aici e problema; nu e imbunatatit. Are rezervorul mai mic si mai putini cai si asta e doar ce se vede din fisa tehnica. Nemaivorbind ca te asteptai ca la 10 ani de la primul Dakar sa apara niste imbunatatiri substantiale pe la punctele unde cel vechi scartaie. O furca USD un amortizor spate mai de doamne ajuta treapta a 6-a. Nemaivorbind ca puteau sa lase rotaxual ala la 55 de cai cat avea pe XC sau poate chiar la 58 cat are pe Terra.

 

In fine pt ca nu am decat telefonul la mine intru un pic peste ziua 8 si postez cateva poze cu reparatia de la mobra :

 

 

post-47250-0-83449200-1353569880_thumb.jpg post-47250-0-22079700-1353569884_thumb.jpg post-47250-0-04594100-1353569888_thumb.jpg post-47250-0-74876700-1353569891_thumb.jpg

 

 

 

post-47250-0-32278000-1353569895_thumb.jpg post-47250-0-70286800-1353569898_thumb.jpg post-47250-0-97788600-1353569902_thumb.jpg

 

Din pacate pozele astea sunt facute cu telefonul si intr-un format destul de jalnic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pregateste Turatech ceva, special pt BMW :tempted: Hai cu povestea ca este din ce in ce mai interesanta.

 

Referitor la mobra, nu incerc sa conving pe nimeni despre calitatile vreunei mobre. Pana la urma imi place sa fie "one of a kind" decat una din multele vstroame de ex. Nu am nimic cu vstrom-ul dar sunt multe, e un fapt.

Multe si bune. Adevarul este ca Vstromul a ridicat standardul la performanta si fiabilitate printre motoarele relativ ieftine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu a avut niciunul dintre voi cutii de la NSEW.....

ca ma gandeam ca a facut o " productie speciala de nu le mai termina pe ale mele?????

 

Nu nu am avut, dar poate la anul, pentru o taxa modica aranjez cu Andrei sa le faca un crashtest adevarat. :tempted: Poate nu ca anul asta la 100 km/h dat de 2 ori peste cap in aer si aterizat pe o cutie si ghidon dar oricum ceva cu care sa se poata lauda. :rock: Domul Harea de dumnealui este vorba. Eu cred ca pentru adventure voi ramane la bagaje soft poate pt sosea sa imi iau o pereche de cutii .

 

ZIUA 8 :

 

Dimineata a fost o epopee in adevaratul sens al cuvantului. Daca v-am spus seara, ca ne-am culcat in rond la Universitate, a doua zi dimineata efectul era si mai pregnant.

 

In jurul orei noua toate mobrele erau gata, cu bagajele impachetate, intrucat ne-am hotarat ca nu are nici un sens sa stea toata lumea dupa mobra mea.

 

 

post-47250-0-92888200-1353772874_thumb.jpg post-47250-0-31369700-1353772877_thumb.jpg post-47250-0-56028100-1353772879_thumb.jpg

 

 

Ca idee ceilalti urmau sa viziteze manastirea Sumela iar eu oricum nu sunt un mare fan al "ctitoriilor" indiferent ale cui sunt si de cand; urmand sa ne reunim in a doua parte a zilei.

 

post-47250-0-01824100-1353772885_thumb.jpg post-47250-0-10313300-1353772887_thumb.jpg post-47250-0-45266500-1353772888_thumb.jpg

 

 

Andrei a ramas cu mine si impreuna l-am asteptat pe Musa Altin [mecanicul turc]. Ne-a ajutat mult un pusti de 17 ani, Murat care vorbea o engleza impecabila [student la Oxford].

Intr-un final ajungem la garajul lui Musa, unde desfacem piesele cu probleme. Musa mai indreapta un pic foaia, indreptata anterior de Alecu pe marginea drumului, dar mie cel putin nu mi se pare ca vad vre-o deosebire.

Ulterior cu "flansa" pe care se prinde foaia, care era mult mai deteriorata si din aluminiu, am plecat la un alt atelier unde se poate suda aluminiu si unde aveau si strung.

 

Am uitat sa mentionez ca Musa este si el motociclist si are o frumusete de TDM care arata de parca tocmai a fost scoasa din showroom desi are niste ani. Acolo ne-am intalnit cu un "motoveteran", din pacate nu i-am retinut numele calaret de transalp si la peste 70 de ani, care a facut ceeea ce ati vazut in pozele din postul anterior si anume a completat urechea lipsa cu sudura si ulterior a umplut toate gaurile de prindere cu sudura, ulterior a rectificat suprafata la strung si a redat gaurile.

 

Ulterior reparatiei, am luat-o inspre Sumela, insostiti de Musa, mecanicul "motoveteran" si inca un calaret de TDM. Dupa un telefon cu Alecu am aflat ca ulterior vizitei la manastire au apucat-o pe off . :rock:

 

Dupa discutiile de la telefon, am apucat pe forestierul indicat de Alecu si o perioada lucrurile au decurs bine, insa la un moment dat am ajuns la podul din imagine : post-47250-0-88878700-1353779706_thumb.jpg noi venind din directia spre care merge camioneta in cauza; si acolo dupa discutii indelungi cu Andrei, s-a decis sa o luam la dreapta , desi GPS-ul meu spunea ca ar trebui sa o luam la stanga si sa urcam pe drumul de pe care a fost facuta poza aceasta. In fine urmeaza o repriza de hard enduro la propriu. Urcus abrupt, cu ace de par stranse, pe care abia le puteam negocia si totul pe un bolovanis care ajungea la dimensiunile unui cap de om. Asa ca in loc sa ne apropiem de ceilalti as putea spune ca am pastrat distanta ca timp vorbind [daca ma gandesc bine la ce am scris suna destul de abstract], dar dupa ce am razbit si am ajuns sus [am uitat sa mentionez ca totul se intampla printr-o ceata de-a dreptul sinistra] s-a deschis si cerul si ne-am bucurat de o dupamiaza insorita pe drumuri la peste 2000 m alt ajungand pana la 2500 m.

 

post-47250-0-56383700-1353780150_thumb.jpg post-47250-0-49459400-1353780152_thumb.jpg

 

Urmeaza o plimbare de placere pe drumurile inalte din zona si din cand in cand cate un SMS de la Alecu, care de anunta de fiecare data alta destinatie ..dar oarecum in drum. Cu ruta devenita dinamica, ne oprim la un moment dat la un izvor situat la o incrucisare de drumuri, unde imi vine inspiratia sa fac niste panorame, utilizand telefonul cu gandul sa le trimit pe mail acasa cand oi da de un WIFI. :

 

post-47250-0-96565100-1353780402_thumb.jpg post-47250-0-18851600-1353780404_thumb.jpg post-47250-0-65058100-1353780405_thumb.jpg post-47250-0-46655200-1353780407_thumb.jpg post-47250-0-49599200-1353780409_thumb.jpg

 

Nu imi mai aduca aminte exact altitudinea izvorului dar cateva din varfurile care se vedeau de acolo treceau de 3000 de altfel am si vazut o pata de zapada.

 

Incepem sa coboram destul de abrupt si pe masura ce coboram se lasa si seara si frigul. Am facut un popas brusc la un fel de magazin situat in mijlocul nicaieriului :

 

post-47250-0-24126700-1353780934_thumb.jpg

 

unde as fi vrut sa mananc ceva, mai ales ca am realizat brusc ca de cateva zile nu prea am mai mancat ca lumea. Din pacate a trebuit sa ne astamparam foamea cu doar ceva dulce; iar ultimul SMS primit ne dadea ca destinatie Aydintepe , orasul ascuns.

 

Continuam sa coboram si ajungem la un drum asfaltat proaspat si foarte bine. Asa ca urmeaza o feerie cu serpentine in regim de 120 ~140, insa la un moment dat ne oprim sa ne imbracam . Cred ca aici am folosit pentru prima data pantalonii de la Motor Inn care s-au dovedit miraculosi [KILM Traverse] . Desi erau cam 10 grade nu numai ca nu mi-a fost de loc frig dar pot sa spun ca m-am simtit de-a dreptul excelent. Nu acelasi lucru pot spune de la brau in sus, unde geaca pusa peste armura nu a fost suficienta si cu dublura de ploaie imi era pe alocuri cald si simteam ca nu ma ventilez suficient.

 

Insa asfaltul nu a mai tinut mult si iata-ne in amurg, incepand sa urcam iar pe drumuri forestiere la peste 2000 m . Drumul insa era destul de bun, asa ca am mentinut viteza de deplasare ridicata, depasind in tromba cele cateva vehicule intalnite. Ajungem pe ultima geana de lumina la Aydintepe unde ne intalnim cu ceilalti , ratand insa vizitarea orasului ascuns despre care totusi am inteles ca nu e cine stie ce.

Odata reuniti incepem sa ne cautam un loc de campare.

Cumva in acest moment mi s-a intamplat ceva inexplicabil. Mi-au disparut brusc fortele desi cu putin timp inainte urlam in casca pe serpentine si apoi ma dadeam Dakar style pe forstiere la 2000 m , dar brusc am simtit ca nu mai am vlaga. Am ajuns la locul de campare, insa acolo trebuia sa urc mobra din drum pe o mica panta, nimic foarte complicat insa mie imi era greu si sa pun cricul. Norocul meu s-a chemat din nou Alecu care mi-a urcat mobra cei 4~5 m de la drum.

 

Nici nu ne-am instalat bine, ca au inceput sa opreasca masini cu localnici, care incercau sa ne convinga ca este foarte periculos sa dormim acolo si ca mai bine mergem in sat. Va dati seama ca aproape ne busea rasul la povestile cu lupi si ursi.

 

Asa ca dupa ce am zacut cam 45 de min mi-am pus cortul si nu mai stiu nimic din acel moment.

 

Pentru o documentare si prezentare mai buna atasez cateva printscreenuri din GE:

 

post-47250-0-23196000-1353782481_thumb.jpg post-47250-0-48785200-1353782467_thumb.jpg post-47250-0-91889200-1353782453_thumb.jpg

 

 

A si pt ca probabil mi-au scapat mai pun si cateva virgule : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

Le aseaza Andrei pe unde crede el de cuvinta .

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...