sivi Postat Octombrie 20, 2012 Share Postat Octombrie 20, 2012 (editat) Multumesc ca ai o impresie asa de buna despre mine...dar sa stii ca nu imi este frica de drobul de sare...(sabia lui Damocles...) Que sera, sera... important este ca s-a redus cautarea la 2 variante....nu poti sa nu iei in calcul XC-ul avand in vedere problemele mari ale R-ului modele sub 2012 si pretul excelent la care poti gasi un XC....4000euro - chiar si in Romania in stare f. buna(chiar daca merge tot cu 160km/h intr-a 5-a).....insa daca ai bani de un R din 2013 do it, ne spui si noua impresiile.... Editat Octombrie 20, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Octombrie 21, 2012 Share Postat Octombrie 21, 2012 (editat) Dupa disputele de aici expresia "fiabilitatea e dovedita " m-a facut sa zambesc si sa ma gandesc daca cumva vrei sa reporensti razboaiele. Oricum ar fi interesanta o greutate dupa ce a fost preparata pt ADV. Si apropo la modelul asta daca imi aduc bine aminte subcadrul spate e prins de rezervor care e de plastic si la randul lui este prins de cadru. Si are prostul obicei sa se rupa din prinderi. Documentat pe advrider intr-o tura a unor rusi la care a participat si Colebatch. OT. A mai auzit cineva ceva de dl susmentionat ? Uite ce mai face mai sus mentionatul. Face adventure pe Husaberg.. https://www.facebook...&type=1 mai exact cu asa ceva: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=157498407685565&set=a.157489271019812.24278.157482764353796&type=1&theater Editat Octombrie 21, 2012 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Octombrie 22, 2012 Autor Share Postat Octombrie 22, 2012 Da, stiu de ei, au stabilit si recordul de mers cu motorul la cea mai mare altitudine... Cand m-am uitat pe specificatiile de la Husa, tin minte ca perioada de servisare e scurta ,mult prea scurta...si nu stiu cat de usor se gasesc piese si accesorii pt ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 (editat) ... daca-mi permiteti ... Personal am o alta varianta (chestie de gust, nu vreau sa fiu un exemplu !) ... sa pastrez LC8-ul, mai mult pentru valoarea sentimentala ce i-o atribui si sa-mi cumpar un XT600 in mintile lui cu care sa pot face ceea ce vrei tu sa faci ! Nu se va face de rusine, crede-ma ! ..... si-l iei si cu bani putini si nu te doare sufletul cand impreastii pe jos cateva mii bune de euro ! Dar, repet ... e' doar o parere personala ! Dar ... bafta la achizitii si o sa urmaresc cu interes acest topic ! O alegere buna. Poate dintre cele mai bune! O spun din experienta cu acest tip de motor, doar ca ii trebuie un rezervor mai mare... parerea mea. Cand m-am uitat pe specificatiile de la Husa, tin minte ca perioada de servisare e scurta ,mult prea scurta...si nu stiu cat de usor se gasesc piese si accesorii pt ea... Modelul respectiv se adreseaza traseelor de enduro si hard enduro, fiind orientate mai mult spre racing, de aici si perioadele de servisare mai scurte. Raman la parerea ca perioade de service mai lungi, fiabilitate mai mare si motoare mai putin pretentioase vei gasi la motoretele din aceiasi gama, de productie japoneza. Vezi CRF de la Honda sau WR450F/WR250F de la Yamaha. Piese si accesorii s-ar gasi pt Husa.. stiu ca este reprezentanta in Bucuresti. https://www.facebook...248670068550184 si ar mai fi si asta: https://www.facebook...1270445?sk=info Editat Octombrie 22, 2012 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 CCM 450 Adventure http://advrider.com/forums/showthread.php?t=857243 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Please Sir, could I have one of those with the 650 engine Deci, pe scurt: - motor de pe BMW G450X - 40 hp @ 7000 rpm; 42nm @ 6500 rpm - greutate: 130 kg (uscat) - capacitate rezervor: 17L - 5 viteze (controverse multe pe advrider pe tema asta) - capacitate ulei ~1L (alte controverse). Aparent exista optiunea pentru un rezervor suplimentar - interval service: 8000km (nu prea se pupa cu punctul precendent) De laudat faptul ca CCM a decis sa produca o mobra ADV (stock). Poate se trezesc si marii producatori ca exista segmentul ADV non-1200 cmc. Totusi, cred ca ar fi dat lovitura daca puneau motorul de 650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Buna initiativa celor de la CCM, insa cred ca o sa fie cateva probleme. Pretul va fi prohibitiv probabil avand in vedere ca va fi o productie de serie mica. Motorul ala mie mi se pare printre cele mai proaste pe care le-a produs BMW vreodata. Dar una peste alta e bine ca incep sa apara optiuni pt o mobra de Adventure usoara. Daca cei de la KTM o sa ascoata varianta 390 Adventure la aprox 5000 euro cum se zovoneste acest proiect insa o sa moara in fasa. @mihaio07 cu motorul de 650 nu cred ca o scoteau in greutatea asta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 (editat) Pe advrider se zvonea suma de 8000 de lire. Probabil ca pretul de export va fi diferit, dar lumea parea multumita avand in vedere ca in banii astia primesti stock rezervor mare, carenaj si alte alea. Ar fi meritat din plin cele maxim 20kg in plus pentru motorul de 650. Cu riscul de a ma repeta, eu consider ca o mobra de Adv usoara are o utilitate limitata. Adv presupune in general distante mari si teritoriu neexplorat. Nu cred ca se duce nimeni 400 - 500 km ca sa se bage in cele mai mari noroaie pe care le vede cu ochii sau sa urce cea mai abrupta panta care ii iese in cale. Editat Mai 13, 2013 de mihaio07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Modelul asta imi miroase mai degraba a Paris-Dakar. Motorul luat de pe G-ul 450 e gandit pentru enduro si nu pentru parcurgerea a mii de km intr-o aventura moto. Deci, pentru o competitie rally-raid, cred ca se potriveste foarte bine. Cat despre vanzare, nu cred ca acest concept va avea prea multi clienti. Majoritatea celor care pleaca prin lume isi iau motoare de la 600 in sus, iar cei care cumpara 400 sunt in general enduristii. Acestia din urma neavand nevoie de rezervoare mari si altele de genul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Ar fi meritat din plin cele maxim 20kg in plus pentru motorul de 650. Cu riscul de a ma repeta, eu consider ca o mobra de Adv usoara are o utilitate limitata. Adv presupune in general distante mari si teritoriu neexplorat. Nu cred ca se duce nimeni 400 - 500 km ca sa se bage in cele mai mari noroaie pe care le vede cu ochii sau sa urce cea mai abrupta panta care ii iese in cale. Aparent nimeni nu a reusit sa scoata o mobra adventure cu motor de 650 la +20kg. Cele mai usurele modele pe care le stiu de 650 sunt KTM 690 si XChalenge. Nici una nu este de adventure, iar ca sa ajunga mai ai de bagat multe kile in ea, nu mai vorbesc de $$$. De ce nu ai putea explora acel teritoriu cu un motor de 400 in loc de unul de 650 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 De ce nu ai putea explora acel teritoriu cu un motor de 400 in loc de unul de 650 ? Pentru ca trebuie sa ajungi intai acolo. Pentru ca Adv inseamna mai mult decat Valea Prahovei si retur. Si asta presupune 400, 500 poate 1000 km. Plus intorsul. Sute de km pe care ii faci cu 90 la ora croaziera, pe o sa ingusta si tare, pe o mobra care "simte" greutatea suplimentara a unui eventual pasager sau a bagajelor. Ca sa nu mai zic de fiabilitatea mai redusa a unui motor mai mic, mai turat si cu mai putin ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Cele mai usurele modele pe care le stiu de 650 sunt KTM 690 si XChalenge. Nici una nu este de adventure, iar ca sa ajunga mai ai de bagat multe kile in ea, nu mai vorbesc de $$$. De costat e in functie de cum se descurca fiecare, dar cat ar putea sa cantareasca un rezervor suplimentar, o sa confortabila si un sistem de prindere a bagajelor? Maaaxim 10 kg in total? Ti se pare mult? Mie nu. Hai sa luam KTM-ul, ca XC-ul nu se mai produce. Asta are 138,5 kg. fara benzen. Daca-l duci la 148 cu toate pe el si sa zicem pe la 168 cu tot cu aprox. 20L de gaz, ti se pare mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Ideea aceasta o susţin şi eu : mobră adventure = mobră cu şa cât de cât confortabilă, putere şi cuplu de nădejde, echipată cu accesorii de tot neamul. Enduroaicele astea de 400 care se vor doar prin nume şi prin montarea unor cutii laterale a fi adventure rămân tot enduroaice cu pretenţia de a fi adventure. Mai degrabă le percep pe balenele de 1200cc a fi adventure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 ... acum daca privin prin prisma cuvantului, ,,aventura" - inseamna a intreprinde o actiune curajoasa, riscanta ... a te hazarda, a risca. Asa ca unde mai este aventura, daca noi plecam la drum cu o mbra care face totul asa de bine incat totul se transforma intr-o actiune foarte predictibila si sigura ? Consider ca e mai adventure sa pleci in necunoscut cu un IJ Jupiter4, decat cu un LC4 690 R, ... nu ? Aceasta este o gluma, care are totusi un samburas mic, mic de adevar ! Mie mi se pare foarte riscant sa treci un rau (de exemplu) cu o mobra de 250+ kg stiind ca daca o scapi pe jos nu ai nici o sansa sa o ridici . Sau sa te bagi cu o mobra de 250+ kg pe o coborare nasoala stiind ca s-ar putea sa nu mai poti urca inapoi. Si mi se pare curajos sa pleci la drum fara tovarasi de calatorie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 De costat e in functie de cum se descurca fiecare, dar cat ar putea sa cantareasca un rezervor suplimentar, o sa confortabila si un sistem de prindere a bagajelor? Maaaxim 10 kg in total? Ti se pare mult? Mie nu. Hai sa luam KTM-ul, ca XC-ul nu se mai produce. Asta are 138,5 kg. fara benzen. Daca-l duci la 148 cu toate pe el si sa zicem pe la 168 cu tot cu aprox. 20L de gaz, ti se pare mult? Nu mi se pare mare greutatea.As vrea sa mentionez insa ca ai ales mobra cea mai usoara; mult mai usoara decat oricare alta. De fapt 690 Adventure ar face fericita juma' de planeta dar bulangii aia de la KTM se incapataneaza sa nu o scoata. O poti face tu dar te va costa inca cel putin 50% din cat ai dat pe mobra. Apropo ai uitat sa treci la lista de modificari o carena ca altfel esti ca steagul pe ea. In alta ordine de idei nu stiu de unde parerea asta preconceputa ca o mobra de 400 trebuie neaparat dar neaparat sa aiba o sa maxim de inconfortabila. Exista si mobre "mici" cu sa foarte confortabila de ex chopere. Pt cei care sustin ca nu se poate face adventure cu mobre <650 : 250 cmc : http://advrider.com/forums/showthread.php?t=884736 /index.php?/topic/692135-maroc-2013/ 400 cmc : http://advrider.com/forums/showthread.php?t=779780 http://advrider.com/forums/showthread.php?t=854312 Referitor la problema puterii si la cum simte greutatea as spune ca exista mobre de 250 care pot tine viteza de croaziera 120 ceea ce este absolut suficient, in ceea ce priveste pasagerul cred ca de fapt de aici sunt divergentele de opinie. Nu prea se face adventure cu pasager. Sau in fine daca te limitezi la asfalt se poate si cu pasager si in acest caz probabil ca o mobra de 1200 e foarte ok; dar in spiritul acestui topic cred ca pasagerul trebuie scos total din ecuatie. Revenind la spiritul acestui topic de cateva sapt mai arunc un ochi pe topicul asta : http://advrider.com/forums/showthread.php?t=782994 . O mobra foarte interesanta si cu modifiarile afelrente are un potential ridicat insa fairing-ul si rezervoarele auxiliare pt ea costa o avere si ii mai trebuie neaparat un "oilcooler" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 120km/h croazieră cu un 250 ? E cam tras de pă, întreabă-i şi pe marocani care au fost vitezele ce le-au putut ţine la drum întins. Ce treabă are şaua de chopper cu şaua enduroaicelor ăstora de se vor ADV ? N-aş exclude 400cc din categoria ADV dacă ar apărea o mobră care să fie pentru aşa ceva, dar toate sunt enduro cu portbagaj şi stickere în plus. Părerea mea. Mi-ar plăcea să deţin şi să mă adventurizescuiez cu un V2 de 400-500cc, dar să aibă în primul rând o şa în care să poţi sta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Cand am zis 120km/h ma refeream la un 250 modern nu la saraciile alea pe care au mers ei in Maroc. Ehe bag seama ca si tu salivezi dupa Aprilia RXV. Lasa ca eu sunt in proces de altorire a BMW-ului cu RXV . Nu stiu ce naiba aveti cu saua aia. Chiar asta e ultima mea problema, e printre cele mai simple modificari pe care le poti aduce unei mobre. Ia sa te vad ce faci daca mobra are alternator de 50W. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 LEDuri şi turbine de vânt Nu făceam referire doar la ce au avut ei în Maroc, dar mi se pare chinuit un 250cc la viteza aia. Sunt şi vechi care merg chiar şi la viteze mai mari, una dintre ele fiind Dominator 250. Mi-ar plăcea grav un RXV450 ce-i drept, că altele nu prea mai sunt V2 de capacităţi mai mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 Nu mi se pare mare greutatea.As vrea sa mentionez insa ca ai ales mobra cea mai usoara; mult mai usoara decat oricare alta. De fapt 690 Adventure ar face fericita juma' de planeta dar bulangii aia de la KTM se incapataneaza sa nu o scoata. O poti face tu dar te va costa inca cel putin 50% din cat ai dat pe mobra. Apropo ai uitat sa treci la lista de modificari o carena ca altfel esti ca steagul pe ea. Am ales una din cele doua mentionate de tine. Daca vrei, luam la socoteala XC-ul. Asta are 144 la gol. Plus vreo 30 de kile, cum am socotit si la KTM, ajungi sa zicem la 175, cu tot cu benzen. Tot usoara mi se pare pentru o mobra cu care sa pleci in Mongolia&Co, Africa si alte minuni. Cat despre costuri, nu stiu de unde ai scos-o p-asta cu 50% din pretul mobrei, exceptie facand cazul in care ai dat 2000 pe mobra. Daca iei spre ex. rezervorul de la TT, te costa putin peste 600 euro in cazul XC-ului si putin peste 800 pentru KTM. Fiarele pentru bagaje sunt undeva pe la 150 euro, asta daca nu le faci prin Romanica la juma de pret. Si daca mai spargi vreo 250 de euro ca sa-ti faci o sa misto, cu 1000 de euro ti-ai pregatit mobra (1200 pentru KTM). Asta din punctul meu de vedere. Nu consider necesar carenajul suplimentar sau parbrizul, exceptie facand situatia in care ai de mers doar prin friguri nasoale. Am mers cu XC-ul peste 1000 km intr-un weekend si n-am simtit niciun moment nevoia unui parbriz sau carena frontala. Am socotit strict modificarile pentru motocicleta, ca despre asta vorbim. GPS-uri si altele din categorie nu le socotesc. Astea sunt chestii pe care trebuie sa le cumperi oricum, indiferent de mobra. N-aş exclude 400cc din categoria ADV dacă ar apărea o mobră care să fie pentru aşa ceva, dar toate sunt enduro cu portbagaj şi stickere în plus. Părerea mea. DRZ 400 S e un dual sport (si nu enduro) care se poate modifica pentru adv. Intra cumva in categoria ktm 690, XR 650, XC si altele, doar ca e de 400. Putere mai putina, dar tot un dual sport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 In alta ordine de idei nu stiu de unde parerea asta preconceputa ca o mobra de 400 trebuie neaparat dar neaparat sa aiba o sa maxim de inconfortabila. Exista si mobre "mici" cu sa foarte confortabila de ex chopere. Pt cei care sustin ca nu se poate face adventure cu mobre <650 : 250 cmc : http://advrider.com/forums/showthread.php?t=884736 /index.php?/topic/692135-maroc-2013/ 400 cmc : http://advrider.com/forums/showthread.php?t=779780 http://advrider.com/forums/showthread.php?t=854312 Referitor la problema puterii si la cum simte greutatea as spune ca exista mobre de 250 care pot tine viteza de croaziera 120 ceea ce este absolut suficient, in ceea ce priveste pasagerul cred ca de fapt de aici sunt divergentele de opinie. Nu prea se face adventure cu pasager. Sau in fine daca te limitezi la asfalt se poate si cu pasager si in acest caz probabil ca o mobra de 1200 e foarte ok; dar in spiritul acestui topic cred ca pasagerul trebuie scos total din ecuatie. Da, ai dreptate cu pasagerul. Problema cu saua ramane insa, chiar daca faci combinatii cu gel si blana de oaie. Cu cat o mobra e mai mica, cu atat spatiul pentru sa e mai mic, mai ales pe latime. Mobrele de enduro au "carne" (cat de cat) fix in locul unde stai. Daca vrei sa te muti mai in fata / mai in spate, dai de lemn. Nu a zis nimeni ca nu poti sa faci adv cu mobre <650, ci doar ca nu e deloc practic. Daca pleci intr-o vacanta de cateva luni in care vrei sa vezi o tara (deci un fel de adv prin orase cu opriri multe), da, poti sa mergi si pe scuter, cum a mers Clarkson la Top Gear. Exista o diferenta mare intre viteza maxima si viteza de croaziera la mobrele mici, din cauza turatiei mari la care se afla puterea. Intreaba un DRZ-ist care e viteza la care se simte mobra cel mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 Oilcooler pt un Husa FE??? De ce? La ce foloseste avand in vedere ca mobra are 2 ditamai radiatoarele plus ventilator???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 Hm, pare logic. Ar mai trebui adaugat ventilator pe oilcooler, pt ca la viteza isi face treaba si apa din radiatoare. La viteze mici si impotmoliri e problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 Pai de ce sa nu faci un rezervor suplimentar de ulei . asa cu radiator...esti , sa zic , vulnerabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 Ca sa nu cari inca 2 kg cu tine. Se presupune ca radiator de ulei + ventilator + protectie radiator ulei sa fie mai usoare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 Foarte tare ! Cu adevarat mobra adventure ! ..... hmm ... si pe unde poate sa intre cu ea ?! Pai pe unde vrea el. Oilcooler pt un Husa FE??? De ce? La ce foloseste avand in vedere ca mobra are 2 ditamai radiatoarele plus ventilator???? Varianta1 : Dai un fresh si-ti spun !!! Varianta2 : Nu dai un fresh si citesti topicul de pe ADVRider. Pentru ca are o cantitate mica de ulei (1 litru si un pic, parca ?!) si daca-l tii mult timp la temperaturi inalte il uzezi destul de repede ... adica isi pierde proprietatile de lubrefiere. Din acest motiv ei iti spun sa il schimbi la 10-15 ore. In cazul asta, oilcooler-ul il pastreaza o perioada mai mare de timp la temperaturi joase, uleiul se uzeaza in timp mai indelungat ... deci faci schimbul mai rar decat scrie in manual, adica pleci la plimbari mai lungi. Radiatoarele de racire a apei, raceste indirect uleiul. Mai intai se raceste apa, apoi metalul, apoi uleiul. Oilcooler-ul raceste direct uleiul ... de fapt acest oilcooler este un banal schimbator de caldura ! ... si eu ma gandeam sa pun unul la LC8, ca are motorul prea astupat de o gramada de plastic, iar la mers incet merge fara oprire ventilatorul, iar uleiul ..... se face apa. La motorul de 1190, au pus ... Acum am vazut ca ti-a povestit in parte Petrica .....hmm cred ca nu ma aleg cu fresh-ul . Pe langa racirea uleiului mara majoritate a oilcooler-elor maresc simtitor cantitatea de ulei. In cazul mobrelor ca cea metionata de mine o dubleaza sau chiar mai mult. Oricum baiatul ala care a deschis topicul a mers cu cantitatea de ulei normala 2800 mile adica vre-o 4500 km fara sa distruga uleiul. Ceea ce inseamna ca daca ii pui si un oilcooler ai putea ajunge la niste intervale de service "normale". Avantajul fata de celelalte mobre despre care se discuta in topicul asta este ca pleci de la 110 kg parca ; dezavantajele sunt mai multe: rezervoare greu de gasit si scumpe, "fairing" nu mai zic, pt oilcooler pana unde am ajuns eu cu topicul inca nu exista o solutie clara, si "cushhub" [chiar nu stiu cum ii zice in romana] sau mai bine zis lipsa lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.