Sari la conținut

Postări Recomandate

Cu toata stima Dane dar nu sunt de acord cu tine . In primul rand tu opresti motorul cand stai la stop sau semafor?

2. In diminetile ce erau acuma nu e stre sa lasi sa mearga motorul in relantiu Eu a fost cand am lasat 20-30 min sa mearga in relanti toamna tarziu cand era 5-6 grade afara si cand am oprit motorul abia era calduti cilindrul, chiuloasa.

 

Sunt de cacord sa nu tii mult timp fara racire cand este canicula dar ma gandesc ca nu a fost priectat boxerul sa nu rezista sa mearga 10 min in relantiu.

 

Si boxerele vechi(R 60) mergeau mult si bine in relantiu fara probleme si nu uita ca nu avea radiator de ulei.

 

P.S Sticker incerc sa fac eu rost. Spune cate bucati vrei.

Cred ca luna viitoare am sa petrec 3 zile in Cluj si o pot sa-ti aduc eu.

Pai vezi? Daca il lasi sa se incinga si nu trece aer pe langa el, ceva se fute. Ori uleiu se incinge de il ia draq si isi pierde din proprietati, ori cedeaza ochiul de vizitare la nivel, etc. Dar la RT, primul lucru care se intampla e ca se valuresc carenele deasupra cilindrilor!

 

la un 1100RT, la relantiu timp de 15-20 min, s-a incins cotul tobei de sub carena si era gata..gata sa-mi topeasca vopseaua de pe carena...

Exact ce am zis si eu...

 

te cred. la mine nici un boxer pe care am avut nu a avut carene.

dar nu cred ca daca lasi cateva minute sa mearga in relanti un boxer se va strica motorul. Atunci sa nici nu circulam in oras cu boxerele. Ca se va strica. Eu asa inteleg cand se spune nu lasa sa mearga in relantiu. Iar daca cineva e prost si la la 30 grade celsius sa mearga in relantiu ore atunci chiar ca isi meriti soarta.

Acuma nu is nici eu paranoic, il pornesc si imi trag casca pe cap, imi inchei jaca, etc si ma sui si plec. La fel am facut az dimineata cand nu cred ca erau mai mult de 3 grade. Te urci si nu ii dai in gura primele 3 bare si iti garantez ca te poti bucura de motorul ala mult si bine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Admin

Varule, daca-mi echilibrezi roata si dai si-o sticla de vin zau ca trec pe la tine.. :grinbandit:

In alta ordine de idei, am montat la vaca mea un filtru K/N.

Avand in vedere ca trebuie curatat si uns practic il ai forever.

Mi se pare ca trage mai liniar, mai dintr-o bucata.

Sunt curios cum se comporta la consum, asta de la care l-am luat spunea ca va creste consumul..

Cert este ca acum grohaie ca porku' pe admisie, suge bine, nu gluma. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Varule, daca-mi echilibrezi roata si dai si-o sticla de vin zau ca trec pe la tine.. :grinbandit:

De fapt pe tine vinul te intereseaza (ca si pe mine dealtfel) nu echilibratul. Oricand vrei cu cea mai mare placere :makeout:.La drum lung nu devine deranjant "grohaitul"?

Editat de varugica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei, am montat la vaca mea un filtru K/N.

Avand in vedere ca trebuie curatat si uns practic il ai forever.

Mi se pare ca trage mai liniar, mai dintr-o bucata.

Sunt curios cum se comporta la consum, asta de la care l-am luat spunea ca va creste consumul..

Cert este ca acum grohaie ca porku' pe admisie, suge bine, nu gluma. :laugh:

Si pe mine ma batea un gand..BTW cati bani a fost si de unde l-ai luat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saut!

Poate cineva să-mi spună unde este numărul de identificare la un R1150RT? Vreau să iau unul din Anglia, Âşi merge mâine un prieten să vadă despre ce este vorba. Vă rog să-mi mai dați niÂşte sfaturi cu ce ar mai trebui verificat la această motocicletă. Ar fi bine dacă s-ar putea chiar din seara asta.

Mulțumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa schimb bujiile la in r1100r (deocamdata), ce cheie de bujii imi trebuie, ce bujii sa ii caut si unde prin bucuresti? Multumesc ( cu S~ul inca negociez...)

-BUJII NGK

Normale..BCP 7 ET

Iridium..BCPR EIX

Cu cheia este mai problematic..iti trebuie aia din trusa pe care, la fel ca si la mine, banuiesc ca nu o ai...nu merge cu tubulara obisnuita, trebuie sa aiba peretii subtiri..pe mine m-a salvat Florian :cheers:

 

Inca o intrebare..uleiul la furca cand se schimba? de care trebuie pus 10w/15w/20w? in ce cantitate? Multam fain.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

De fapt pe tine vinul te intereseaza (ca si pe mine dealtfel) nu echilibratul. Oricand vrei cu cea mai mare placere :makeout:.La drum lung nu devine deranjant "grohaitul"?

..Sanatosi sa fim si-om bea si o sticla de vin :cheers:

Nu este deranjant, este incitant chiar. :grinbandit:

Interesant ca nu face decit intr-o anumita plaje de turatie, dar nu m-am uitat exact in care.

Urmaresc si anunt aici.

 

Si pe mine ma batea un gand..BTW cati bani a fost si de unde l-ai luat?

De la userul metricmotion, vezi ca are mai multe anunturi la vanzari accesorii:

/index.php?/user/65068-metricmotion/

M-a costat cam 320 lei cu tot cu kitul de curatare/ungere.

 

 

 

Inca o intrebare..uleiul la furca cand se schimba? de care trebuie pus 10w/15w/20w? in ce cantitate? Multam fain.

 

http://www.louis.de/_4096fef69ba51feaab640858669ac6e285/index.php?topic=bikedb&article_context=bikedb&anzeige=0&CONTENT=technik&typ_id=R1100RS%2F96

470 ml in fiecare furca, deci un litru iti ajunge.

Il poti lua tot de la metricmotion, costa 36 lei/litru.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saut!

Poate cineva să-mi spună unde este numărul de identificare la un R1150RT? Vreau să iau unul din Anglia, Âşi merge mâine un prieten să vadă despre ce este vorba. Vă rog să-mi mai dați niÂşte sfaturi cu ce ar mai trebui verificat la această motocicletă. Ar fi bine dacă s-ar putea chiar din seara asta.

Mulțumesc!

Numatul de identificare? Ala e ala de cardu sau ala de pe blocul motor? Ala pe cadru e pus fix pe jug, sub ghidoane, il vezi din partea dreapta.

 

Ala de pe motor e stantat in partea deapta de jos, cam cum e ochiu de vizitare numa ca pe partea cealalta.

 

Inca o intrebare..uleiul la furca cand se schimba? de care trebuie pus 10w/15w/20w? in ce cantitate? Multam fain.

Uleiu din furca il schimbi cand curg :D Nu conteaza vascozitatea ABSOLUT DELOC pentru ca la beemere nu ai orificii prin care sa treaca uleiul ca sa amortizeze, ala acolo are doar rol de ungere intre jamba exterioara si aia lucioasa (ma rog, cu bucatile de PVC aferente intre ele :D )

 

De intrat intra 475 ml. Ce fac eu, beau 2 doze de bere, le pun 500 ml in fiecare apoi scot cate 25 din fiecare cu o seringa. Grija mare ca daca nu le faci cum trebuie pot sa curga iar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

 

 

De intrat intra 475 ml. Ce fac eu, beau 2 doze de bere, le pun 500 ml in fiecare apoi scot cate 25 din fiecare cu o seringa

Danute, pai spune-i omului procedura pina la capat..ce bere bei, sa stie ce doze foloseste :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Varule, daca-mi echilibrezi roata si dai si-o sticla de vin zau ca trec pe la tine.. :grinbandit:

In alta ordine de idei, am montat la vaca mea un filtru K/N.

Avand in vedere ca trebuie curatat si uns practic il ai forever.

Mi se pare ca trage mai liniar, mai dintr-o bucata.

Sunt curios cum se comporta la consum, asta de la care l-am luat spunea ca va creste consumul..

Cert este ca acum grohaie ca porku' pe admisie, suge bine, nu gluma. :laugh:

 

 

la bmw-ul meu nu s-a schimbat consumul dupa montarea filtrului

Editat de JustMe_DF
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Chia acuma am venit de la 200km, de proba.

Acelasi lucru, varfuri de 120/130 pentru scurt timp, restul 90/100/110, lejereanu, mi-a luat la fel, 5.4-5.6, la fel ca inainte.

Diferenta insa foarte mare la cum trage acum, fornaie pe admisie si urca liniar si impecabil in ture, raspuns mult mai prompt.

Ideea este ca trebuie insa curatat mai des ca cel original, fiind mai permisiv, cam la 4-5000 ceea ce la mine este un chin, munca de 2 ore sa schimb filtrul, fiind sub rezervor!

Oricum, sunt foarte incantat de cum se comporta mobra cu K/N.

Recomand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

Facut ieri un drum Buc -Miercurea Ciuc[polul frigului]si retur normal, incredibil cum s a comportat Panzer-ul cand m-am intors seara in zona Predealului erau 2/3 grade cu incalzirile la maxim nu stiu poate si saua asta cu gel conteaza si cu luminile de care beneficiaza [nici nu prea ai nevoie sa schimbi faza mare]am facut acest drum in aceasta perioada cand eu nu prea mai foloseam motorul fara sa simnt frigul sau sa am sentimentul de a merge mult mai incet sau precaut bravo nemtilor pt ce au facut .

Chiar is merita bani.

Nu prea am vazut alti baieti pe altfel de motoare sa iasa cu ele pe la 2/3 grade.

Vik55.

:bigstar:

 

Se gaseste sau se poate comnda si la KronauMoto acest filtru miraculos[K/N]...?

Vik55.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. ca tot se pune problema filtrelor KN:

solutii tehnice(rezolvari) pt curatarea acestor filtre in afara de kiturile de curatare KN?

Am un KN murdar pus la pastrare in dulap...

 

personal, am preferat sa pun filtru clasic nou -cred ca este mai eficienta filtrarea, dar e drept si ca se infunda.

 

2. pierdut protectia de pe carena stanga(de jos la gheata). Are cineva una disponibila, sau cum procur?

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam ...Vere .

Vik55.

*Practic din ce este facut ca vad ca este cam scumput...este o sita foarte fina metalica este ceva ceramic si cam cum se curata doar cu soluti speciale sau se spala cu benzina si suflat cu aer este ca nou.........?

 

Da m-am dus mai jos si am vazut acum cam cu ce se curata per total te duce la 100 eur .

Sa speram ca merita .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am muscat-o impreuna :laugh: Deja ma gandeam ce inginerie desteapta sunt astia in stare sa faca

Chiar a tinut cu antigelul? ca parca eu i-am dat drumul peste voi :huh: :laugh:

Oricum, surplusul il puteti folosi la autoturisme sau daca nu, pus peste radiatoarele cilindrilor ca sa nu inghete. :ok:

 

buuun, acum e randul meu: cum curatam filtrele KN? :rusinica:

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai noi chiar avem la mobrele noastre racire cu antigel....si nestiind prea multe despre boxere am fost victime sigure :laugh: . Despre filtre cred ca trebuie sa iei de la ei chitul ala de curatare si lubrifiere , alta solutie nefiind recomandata de producator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...