Sari la conținut

Postări Recomandate

Pentru un om hotarat, cateodata, sifoanele sunt utile!

Aplicate cu fermitate, in cei 40 de ani de motociclism m-au scapat deseori de muste,

ciori vopsite si indivizi agresivi si badarani!

...Hai sa discutam aici despre impostori si mojici, despre Tonciu si Palade

sau despre militieni tineri, abuzati la revolutie...

E clar ca esti off-topic, orbit de invidie si urla oftica in tine prin toti porii ...

Ca o are altu’ mai bengoasa, mai desteapta, cu un an mai sus si cu cate doua bujii pe cilindru!

Ti-am mai spus:

E de mare rusine sa confunzi la oameni adevarul cu impostura

si la motociclete teleleverul cu duoleverul...

Sau productia de serie RT din 2004 cu preseria din 2003.

Respectiv, cateva modele de control, aruncate pe piata pentru marketing...

Asta inseamna, elementar, sa nu contrazici evidenta!

Incearca sa nu devii patetic si sa jignsti cu supozitii ieftine pentru ca tot ceea ce produci

nu este decat un minuscul rahatel de musca...

Sau, si mai bine, ramai la vanzarea ta de beculete...!

@ pasionatii:

http://www.ask.com/q...out/BMW-R1150rt

http://www.crestinortodox.ro/colinde-audio-colinde-craciun/stefan-hrusca/deschide-crestine-1109.html

:wave:

moderatorii dorm, dupa cate se vede. eu asa v-as mai cenzura si v-as indrepta catre pm. N pagini cu tampenii si prostii si orgolii puerile. Daca Doamne fereste vrei sa cauti ceva legat de bmw-uri in topicul asta, atunci, da-ti-ar Dumnezeu sanatate si rabdare sa strabati miile de posturi.

In alta ordine de idei, va urez tuturor un Craciun fericit si un an nou mai bun (si incercati sa fiti mai buni, n-aveti nimic de pierdut)!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Admin

[Sau productia de serie RT din 2004 cu preseria din 2003.

Respectiv, cateva modele de control, aruncate pe piata pentru marketing...

Daca putinii neuroni activi(adica cei nealterati de etate si vanitate) ar fi lucrat la capacitate ai fi facut asta, o simpla cautare pe mobile.de:

In 12/12/2011, ora 14.35 pe Mobile.de exista la vanzare 29 mobre 1150RT din 2003.

Dintre ele 22 sunt cu doua bujii pe cilindru, doua nu au poza si abia 5(cinci)sunt fabricate inainte de 03/2003, adica modelul cu o bujie pe cilindru!

Repet, este vorba doar de mobile.de, respectiv modele aflate la vanzare, in Germania.

Cine stie cite mii de alte modele se afla in lume, nefiind de vanzare..

Probabil in simplismul domniei tale, zecile de mii de bucati fabricate dupa 03/2003 reprezinta..'cateva modele'!!

Realitatea este ca ABSOLUT TOT ce s-a fabricat dupa 03.2003 sunt cu doua bujii/cilindru!

La restul ineptiilor debitate ma abtin, oricum colegii forumisti cu simtul realitatii nealterat stiu sa discearna binele de...dumneata!

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Da, alea iti trebuiesc.

Vad ca nu se mai gaseste charger sub 100 euro, inainte era ceva pe la 70.

Ala merge la cele cu can-bus, incarci direct prin priza motorului, sau cumperi unul mai ieftin si il legi la borne.

Tu decizi.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti recomand Optimate 4 pt BMW uite aici la pret foarte bun :rolleyes: http://www.motodiscount.ro/accesorii-moto-incarcator-baterie/redresor-tester-optimate-4-dual-bmw--2524298 . iti mai trebuie doar stecherul ala pe care-l poti gasi si la un magazin de electrice sau prin piata la pret derizoriu.Eu asa am facut, am cumparat stecherul si priza care-l leaga de incarcator de la un magazin de electrice/electronice.Daca nu gasesti, il comanzi de la Louis.

Editat de rob_debruce
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte sa am chargerul de la BMW am avut unul micut, no-name, pe care daca l-am cautat pe google dupa codul de produs, l-am gasit ca fiind la 10 eur in Germania :) Mai mult, l-am gasit si pe louis, ma rog, ceva asemanator, la 18 eur parca e. Mufa aia mica tot pe louis e inca 10 eur. Scoate 600mA daca nu ma insel si se opreste singur cand e incarcata bateria ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gabel, bati campii... rau!

 

SĂźĂe Kekse,

 

Definitoriu pentru gentilomul de forum romanesc:

sa iei apararea unui personaj care greseste abisal

si sa il tragi de maneca pe un mobrist care... nu performeaza second hand!

 

Se apropie sarbatorile de iarna... Daca vrei tu... e corect ca noua serie K are telelever

si R 1150 RT nu a devenit 1200 dupa 2005!

Sa trecem cu vederea ca unii isi incarca singuri nota de plata

si se doresc responsabili cu repartizarea florilor in natura ...ex:

 

rugam eminenta cenusie sa "ne lase"..

:rose: :rose: :rose:

ingaduind motociclistilor proverbul de-a dreptul periculos „numai cine nu munceste nu greseste”

adica mai pe romaneste... „merge si asa”...

escamotand impardonabil pe... „cine sapa groapa altuia... cade singur in ea”!

Este adevarat ca mie nu prea mi-a placut cartea si ca mi-am facut cultura elementara dupa revista motolife

si aia moto dupa internet ca majoritatea gentilomilor bmw-isti de forum... foarte bine reprezentati aici.

 

Acestea ziind fise... asta citim, asta intelegem!

 

History

RT models, 1970s to 2004

220px-4generations.jpg BMW Motorrad began manufacturing "RT"

(Reise-Tourer, or "travel tourer") touring motorcycle models in the late 1970s.

In 2002, BMW launched the R1150RT, providing the same basic platform with increased engine capacity and horsepower, fully linked, power-assisted ABS brakes, revised front lighting system and a 6 speed gearbox.

 

This model was further updated

in 2004 by the addition of two spark plugs per cylinder.

 

http://www.crestinor...unata-1902.html

 

http://www.crestinor...-casa-1901.html

 

:wave:

 

Mdelul pentru politie:

http://www.brownmoto...TP_Brochure.pdf

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

noroc oameni buni,imi puteti spune si mie ce bujii se folosesc la r45 sau r65?

 

deasemenea daca se pot gasi in bucuresti membrane,sau kituri remont pt carburatoare bing

 

 

 

 

multumesc

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

noroc oameni buni,imi puteti spune si mie ce bujii se folosesc la r45 sau r65?

 

deasemenea daca se pot gasi in bucuresti membrane,sau kituri remont pt carburatoare bing

 

 

 

 

multumesc

E cu o bujie pe cilindru sau cu 2? Daca e cu 2 din ce an e? :laugh: :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

noroc oameni buni,imi puteti spune si mie ce bujii se folosesc la r45 sau r65?

 

deasemenea daca se pot gasi in bucuresti membrane,sau kituri remont pt carburatoare bing

 

 

 

 

multumesc

R45 NGK BP8ES sau BP6ES

R65 BP6ES sau BP7ES

 

ar fi trebuit sa dai mai multe detalii, macar anul de fabricatie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pt raspunsuri

 

nu cunposc anul fabricatiei nici modelul exact,am luat in 2006 un nipru cu motor bmw,am mers un pic cu el si dupa aia l am lasat

 

acum incerc sa l pornesc,am refacut cablajul de la aprindere,mai tr sa conectez demarorul,curatat carburatoare etc

 

m am uitat pe net motorul e r45 sau r65 dupa aspect,nu vad serie pe el

 

 

 

 

are 1bujie pe cilindru,nu are pedala de pornirepost-68208-0-72477400-1323966070_thumb.jpg

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci incearca NGK BP6ES merge la amandoua desi ngk recomanda NGK BP7ES pt r65. Bujiile nu sunt scumpe asa ca merita sa incerci.Vad ca motorul are bujii.A fost functional cand l-ai cumparat?Nu te-ai uitat sa vezi ce tip sunt bujiile lui?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da,motorul mergea foarte bine,bujiile care sunt acum pe el sunt de la o masina,le am pus doar ca sa nu intre apa in motor

 

motocicleta a stat 4 ani afara,unu a luat benzina,altul bujiile,nici eu n am avut grija de ea ca nu credeam ca ma apuca iar boala fierului

 

acum am bagat o la garaj,trag tare sa pornesc motorul pt ca in primavara o sa o dau la schimb pe un motor cu platina si pedala(nipru sau ij)

 

multumesc pentru raspuns

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In caz ca mai vrea cineva sa isi puna regulator de benzina mai mare, mai am 4 randuri de o-ringuri, de donat, care vin pe regulatorul nou ;) Dati un mesaj pe privat daca aveti nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:motosmiley:

 

Oriunde pe acest forum moto

te distrezi minunat in compania posesorilor BMW...

Sa auzim numai de bine!

 

Actiunea se petrece prin '70...

Pana sa aflul eu ca a sosit "Sniffy" primul meu BMW boxer in vama,

"smecherii" imi furasera deja semnalizatoarele, bujiile... iar carena atarna si se mai tinea intr-un surub...

Ca sa scap cat mai repede de acolo si de sub nasul militionerilor... dupa ce am platit taxele aferente,

"am potrivit" ad-hoc parbrizul cu scotch, am montat doua bujii cumparate la nimereala... si dus am fost!

 

Salutari speciale, Mad-Max!

 

:cheers:

 

post-882-0-17673600-1324043430_thumb.jpg

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze ca sunt offtopic dar a reinviat Mad Max? titularul filmului

dupa ce apucaturi are (nipru cu motor de BMW pe care vrea sa il combine cu alt nipru sau ij!?!) as zice ca e el.

:motosmiley:

 

 

nu,din pacate e vorba de alcineva,eu nu sunt asa aventuros,eu vreau un motor cu platina si pedala ca sa pot sa mi-l repar singur,nick-ul e al meu din 2004

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu,din pacate e vorba de alcineva...

 

Vreti sa spuneti ca nu despre acest MAD-MAX este vorba?!

 

post-882-0-28224500-1324118090_thumb.jpg

 

Oricum, ca motociclisti:

La multi ani cu multa, multa sanatate!

 

http://www.crestinor...nda-127297.html

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de suspensia spate la r 850/1100/1150. Daca dati robinetul la maxim in sus, adeca destrangeti, si incepeti si il strangeti, cel mai probabil ca o sa fie cateva clickuri (10-15) in care o sa mearga in gol. Daca e asa, trebuie slabit banjo-ul cat e inca prins robinetul de motor, dat jos robinetul, desfacut banjo-ul, dat robinetul inapoi de tot, impuns cu o surubelnita curata pistonasul in robinet inapoi, umplut cu ulei hidraulic sau de transmisie de care bagam in cutie/grup si reasamblat.

 

Nu e nevoie sa dai jos rozeta de pe robinet, da in caz ca o dai jos, grija mare ca are 2 bile acolo care cad.

 

Tocmai mi-am facut treaba asta si parca parca se simte mai bine suspensia. Recunosc ca nu stiu sa mi-o setez, dar macar acum stiu ca am reglaj pe toata cursa arcului, nu doar pe jumate din el ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...