Sari la conținut

Postări Recomandate

Ai dreptate. Daca sunt cabluri de calitate slaba (subtiri sau conexiuni slabe) la curentul care trebuie sa treaca prin ele este o cadere de tensiune destul de mare si nu ramane tensiunea necesara pentru pornire. In plus, daca bateria este foarte descarcata, in momentul cand conectezi cablurile, bateria in sine suge ceva amperi. Cel mai bine este sa incerci cu o baterie legata in locul celei existente, chiar si de masina. Daca are capacitate mai mare, nu este absolut nici o problema. Ideea este sa fie cablurile conectate corect si legaturile foarte bine facute.

 

Bateriile cu gel se incarca de la redresor fara nici o problema, mai ales daca redresorul este din cel inteligent cu regulator de curent si tensiune bine stabilizata. De fapt bateriile cu gel sunt asemeni celor clasice cu acid, doar ca electrolitul este gel, care nu se evapora si nu trebuie completat (cu apa, in cazul acidului).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc pentru sfaturi si recomandari. Bateria cred ca este veche, am primit-o cadou de la AB cind am facut motorul.

Aveti dreptate, cablurile sint proaste, o sa le inlocuiesc si apoi mai incerc cu ele ca sa nu demontez, pentru ca motocicleta este afara intr-o curte si nu am sursa de curent pentru redresor. Daca nu reusesc, o aduc in fata blocului si pun redresorul. Ma gindeam sa conectez redresorul la priza motocicletei, este posibil?



Multumesc pentru sfaturi si recomandari. Bateria cred ca este veche, am primit-o cadou de la AB cind am facut motorul.

Aveti dreptate, cablurile sint proaste, o sa le inlocuiesc si apoi mai incerc cu ele ca sa nu demontez, pentru ca motocicleta este afara intr-o curte si nu am sursa de curent pentru redresor. Daca nu reusesc, o aduc in fata blocului si pun redresorul. Ma gindeam sa conectez redresorul la priza motocicletei, este posibil?

Am uitat sa spun ca redresorul este nou, Einhell BT-BC 4P Blue, de 4 amp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Daca priza si steckerul redresorului au acelasi diametru merge fara probleme.

Vezi ca BMW face diametrul la prize mai mic, iti trebuie un adaptor de stecker, pentru ca acel redresor(nefiind pt.BMW) mai mult ca sigur are stecker normal.

Bre nea Viorele, fa altceva, ia bateria in casa, pune-o direct la acel redresor si dupa ce se incarca o tii in casa, ce te mai complici atata cu sursa de curent!

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutam poporul , putin cam tarziu, dar urarile sunt din inima !

numa' de bine si asfalt uscat ... si prematur, pe desupra , dar fara incidente !

<ce arome, ce miresmeee > ... de primavara

 

ps: @Dan Cata : n-am apucat sa ma dau cu Bubu-Linu' nici macar in garaj, dar astept primavara ca sa vad cum ti-a mers mana prin maruntaiele lui :mexicanwave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Asta are 10 lire shipping in uk. Daca are pana in 5 kg ti-l aduc eu cu 50 lei pana la tine acasa, ce depaseste 5 kg vine 10 lei / kg in plus.

 

Pentru transport UK-Ro(si nu numai) si cumparaturi de pe oricare ebay recomand pe colegul nostru Adrian(Garcya), eu colaborez foarte bine..plus ca este BMW-ist de-al nostru..

/index.php?/topic/600380-piese-si-accesorii-moto-din-anglia/page-9&do=findComment&comment=3313073

 

Mersi Luigi pentru recomandare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aviz celor carora au sisteme ABS si le zornaie discurile de frana.

 

Inainte de toate va spun sa nu va faceti ganduri ca ar fi discurile de vina. Problema este a RollPin, acestea fiind fabricate din duraluminiu.

Voind sa schimb bucsele (motivul fiind jocul discurilor inspre inainte-inapoi) am observat ca mi-au cazut fragmente de arculet la desfacerea discului de frana.

Mi-a dat de gandit si faptul ca in discuri este practicat din 3 in 3 un sant mic.

Vazand ca printre bucsele comandate eu nu am niciuna cu acest arculet, nu am sfidat problema.

Am discutat cu DanCata si constatarea este ca cei care avem 12 bucse(ROLLPIN) per disc si dorim inlocuirea, trebuie sa comandam

9buc-Cod OEM 34112310086 circa 12lei/buc

3buc-Cod OEM 34112310995 circa 25lei/buc dar chiar daca sunt mai scumpe, tocmai acestea centreaza discul si elimina zornaitul.

In poza atasata, cele 2 bucse din stanga au fost cele cu semnul de intrebare. Cea din dreapta, unde se vede si uzura sunt cele de 12 lei.

A, si din cele 6 st-dr in total, la mine numai una mai avea arculetul intreg.

post-57095-0-71711800-1358157317_thumb.jpg

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aviz celor carora au sisteme ABS si le zornaie discurile de frana.

... si nu numai :)

 

Asta se aplica la toti care au discuri flotante pe fata, adica si la RS si la ce modele or mai avea ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A desfacut careva, din intamplare, cricul lateral la F 650 GS varianta dupa 2004 ?

post-40812-0-87689000-1358192901_thumb.png

Surubul 4 este cu filet cu sens normal (pe dreapta) sau pe invers ?

Am constatat ca am pierdut saiba(7) si siguranta(8) si vreau sa il dau jos de tot pentru curatenia de iarna... In plus de asta e putin cam "ciufulita" talpa ...

post-40812-0-25501800-1358193243_thumb.jpg

Sau poate stiti ce inseamna "COUNTERSUNK HEAD SCREW" ? :cheers:

Stima.

 

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la un dakar 2006. Filetul e normal dar vezi ca are o siguranta zegger in partea de sus, scoti aia, ridici de intrerupator si abia apoi poti desface surubul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut .

As avea si eu nevoie de un sfat / ajutor daca s a mai intalnit cineva cu asa ceva .

Eu am gasit un GSA pe mobile.de dar nu este in Germania este in Anglia ,propietarul a fost o perioada in Germania [el este polonez dupa nume ] a cumparat mobra anul trecut si acum este in Anglia si vinde mobra la un pret destul de avantajos ,nu imi dau seama cum as putea cumpara mobra in situatia asta chiar asa dupa niste poze ?

Este adevarat ca si cand cauti in Germania iti faci o parere tot dupa niste poze dar totusi te duci pana acolo si in caz ca nu este in regula ceva poti renunta pierzi banii de drum da nu mori din asta ..............

Invatati ma si pe mine in astfel de cazuri cum ar trebui facut , nu prea cred eu ca o voi cumpara ,nu sunt eu asa de norocos sa gasesc o mobra din 2012 la un asemenea pret .

Astept sfaturile voastre .

Seara buna .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut .

As avea si eu nevoie de un sfat / ajutor daca s a mai intalnit cineva cu asa ceva .

Eu am gasit un GSA pe mobile.de dar nu este in Germania este in Anglia ,propietarul a fost o perioada in Germania [el este polonez dupa nume ] a cumparat mobra anul trecut si acum este in Anglia si vinde mobra la un pret destul de avantajos ,nu imi dau seama cum as putea cumpara mobra in situatia asta chiar asa dupa niste poze ?

Este adevarat ca si cand cauti in Germania iti faci o parere tot dupa niste poze dar totusi te duci pana acolo si in caz ca nu este in regula ceva poti renunta pierzi banii de drum da nu mori din asta ..............

Invatati ma si pe mine in astfel de cazuri cum ar trebui facut , nu prea cred eu ca o voi cumpara ,nu sunt eu asa de norocos sa gasesc o mobra din 2012 la un asemenea pret .

Astept sfaturile voastre .

Seara buna .

daca e pleasca, de regula e prea bun sa fie adevarat. apoi gandeste-te ca daca e la pret bun, s-ar vinde imediat acolo, n-ar astepta pe cineva din romania s-o dea.

e cum ai zis si tu, trebuie sa cauti in germania si daca cumva n-o fi ok, pierzi banii de drum.

nu m-as baga sa dau banii pe o poza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ii trimiti mail omului si ii ceri poze detaliate la fiecare coltisor al mobrei. Daca se conformeaza, as zice eu ca e de buna credinta. Daca nu, nu. Si apoi, iti mai cauti alternative, in caz ca nu o cumperi pe aia, sa nu vii cu mana goala acasa ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are numar de telefon? Primul pas in a vedea daca-i fals sau nu anuntul.

Daca n-are numar, nu te deranja.

Daca are atunci suna-l cu numar ascuns si vorbeste engleza cu el, cere detalii, vezi cum reactioneaza.

 

Eu unul nu m-as duce din Romania DIRECT pentru 1 singur motor pana in Anglia / Germania. Cauta pe cineva in UK / DE sa mearga sa-l vada daca chiar este cazul si apoi sa-ti lase garantia pentru el.

Oricum sti si tu ca tot ce-i prea frumos sa fie adevarat... 99.99% NU ESTE!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da nici mie nu imi vine sa cred ca a cazut o pleasca pe capul meu acum ma conversez cu el el este in Angila si mobra tot acolo mia trimis poze detailate cu eu si cu numarul spunandu-mi ca daca am vreun dubiu sa verific la politie ...pe bune nu stiu ce sa cred nici nu stiu cam cum se pot face actele ?

Mare belea si mare dilema .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da frate de mobra asta este vb i-am cerut acum numarul de telefon sa vad daca i l trimite cat despre bani nu a cerut nimic a zis ca plata se face intr-un cont al societatii care aduce mobra in tara acasa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

S-a mai scris pe forum despre anunturile astea fantoma, nu gasesc acum linkurile.

Cert este ca toate astea din Polonia cu preturi stupid de mici sunt tepe.

Vrajeala este cam asa, el este de obicei un englez care a lucrat in Germania, Olanda, Italia(depinde unde gasesti anuntul) si care acum este nevoit sa-si vanda mobra pt.ca pleaca URGENT in UK si de-aia saracu' este obligat s-o dea asa ieftin!

Vezi poze, iti mai trimite, iti pune si filmari video cu mobra in firea ei, corespondezi pe email si de aici, daca te hotarasti s-o iei, sunt doua variante:

-Iti cere un mic avans, citeva sute de euro sa ti-o pastreze tie, ii dai, disperat fiind ca pierzi pleasca si asta este.

-Ti-e tarseala sa-i dai bani de avans si iti spune ok..ti-o trimit in tara cu o companie de transport cu care firma la care lucrez eu colaboreaza strans, platesti banii in contul companiei care ti-o trimite acasa, in Romania.

Iti da un link al unei companii de transport, bineinteles ca siteul si totul este fake.

Daca pui botul esti halit in ambele variante..

Ma rog,, variatiuni pe aceeasi tema, cam toate se trag de la celebrele Nigerian 419 scam.

Un singur lucru este de retinut aici, fiecare lucru are o anumita valoare, nu o sa gasiti niciodata ceva subevaluat foarte mult, decit daca este TEAPA.

Succes la cumparaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...