Sari la conținut

Postări Recomandate

Aici e problema ta :)

 

Care ar fi minunile alea? De unde o reglat relantiul? Numa de la surubelele alea de alama? Daca nu zici tot ce s-a facut... putem doar presupune.

Prin 'minuni', ma refer la faptul ca mi-au stropit cu lichid de frana peste tot si acum am bordul picatit, ca m-au lasat fara semnale cand am plecat de la ei si a fost nevoie sa ma intorc si iar sa mai pierd ore bune ca sa repare prostia, apoi la faptul ca au pus atat de mult lichid de frana incat si acum dupa aproape o saptamana imi curge pe supraplin si gasesc dimineata sub ea, ca sa nu mai zic ca mai toate suruburile de la carene nu erau stranse si unele le puteam misca cu mana; si prin coincidenta, nu imi mai merge nici instalatia de xenon pe faza lunga(dar asta nu pot sa zic ca e din vina lor, poate din cauza ca e prea veche)

Iar despre ce a facut mecanicul la reglajul relantiului nu am nici o idee, pt ca astia la Bavaria nu te lasa in service si pe langa asta, nici nu sunt monitoare in zona de asteptare ca macar sa poti vedea orientativ ce se intampla cu motocicleta, el pur si simplu cand mi-a dat motocicleta, mi-a zis ca a umblat la jiglerele de aer si le-a curata ca i s-a parut ca pornea prea greu si era relantiul prea jos. Drept dovada, acum porneste si mai greu(la rece), iar dupa cateva secunde cu socul tras, moare foarte violent motorul, cu un soc foarte puternic, apoi dupa repornire merge normal.

 

O zi Buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

nu am caderea sa ma pronunt legat de problema ta (Dan Cata cred ca te poate lamuri cel mai bine), dar vreau sa te intreb atat: ai facut plangere apropo de calitatea lucrarii - suruburi, bord stropit etc etc? In scris zic...ca daca te plangi verbal pe toti ii doare la bashcheti...uite, de exemplu cei de la Contempo din BV ma suna sau imi trimit sms cu un nr de contact/mail dupa fiecare revizie si ma intreaba daca a fost totul ok, in ideea in care nu am nimic de comentat pe loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da si astia te suna si am explicat problema atunci; Asta cu consumul am observat-o in schimb acum dupa 3-4 alimentari, ca am zis la inceput ca poate am omis eu ceva la calcul si din cauza aia e asa mare, dar la fiecare alimentare mi-a iesit asa. Acum oscilez intre a merge la un alt mecanic(cum ar fi cel de care mi-a spus Andrei) sau sa ma duc iar la astia la Bavaria si sa ma pun pe capu lor, dar imi e sa nu ma trezesc iar cu vreo alta problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde e supraplin la lichidul de frana?

intre scarita dreapa si bascula(cardan) am patru furtunase, pe doua dintre ele imi mai picura lichid de frana si celellate doua parca erau de la rezervorul de benzina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare.sunt posesorul unui R1100S si am avut unele contraziceri cu un prieten cu privire la faptul ca :-eu schimb vitezele fara ambreaj,doar cand reduc folosesc ambreajul ,el zice ca nu este bine si trb sa folosesc ambreajul.....astept o parere de la cunoscatori,sa stiu il cinstesc sau ma cinsteste.Ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Daca o faci coreland bine turatia motorului cu schimbatul treptelor (in sus mai ales) nu are nimic, poti schimba mult si bine asa.

si ..... atunci.... de ce mai e montat AMBREIAJUL????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Pentru schimbarea in treptele inferioare, mai ales 1 si 2, precum si plecare de pe loc. :)

La turatii mari poti schimba fara niciun stres, trebuie doar sa corelezi bine mana cu piciorul.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare.sunt posesorul unui R1100S si am avut unele contraziceri cu un prieten cu privire la faptul ca :-eu schimb vitezele fara ambreaj,doar cand reduc folosesc ambreajul ,el zice ca nu este bine si trb sa folosesc ambreajul.....astept o parere de la cunoscatori,sa stiu il cinstesc sau ma cinsteste.Ms

Ai cumpara o motocicleta de la cineva care se lauda ca schimba fara ambreiaj? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai cumpara o motocicleta de la cineva care se lauda ca schimba fara ambreiaj? :)

dan

mai expica ca tu esti si MECANIC si din pct tau de vedere .... e bine sa se schimbe" fara AMBREIAJ.....

 

iar la intrebarea E BINE SA SCHIMB CU AMBREIAJ? raspunsul este DA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Schimbatul vitezelor fara ambreiaj se face in cazul unui mers mai agresiv, in turatii inalte si numai in sus. La toate motoarele cu care am mers am schimbat cu ambreiaj, dar au fost si situatii nu putine in care aveam chef de joaca si schimbam in conditiile mai sus amintite. Mobrele nu au avut nimic. Cunosc oameni care schimba fara ambreiaj mai tot timpul si mobrele nu au nimic. Toti care merg tare si stiu s-o faca schimba fara ambreiaj..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

personal, eu cred ca exista doua raspunsuri adevarate:

1. de putut, da, se poate.

2. de bine, nu, nu e bine.

cat de repede se beleste ceva pe acolo depinde de cat de bine corelezi acceleratia cu momentul schimbarii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca aveti 1100/1150/1200 cu paralever... gandi-ti-va sa schimbati rulmentul mare pe spate. Macar ala. De fapt ala e cel care se duce primul, cel conic rareori da semne de oboseala.

 

Ideea e ca nu e musai sa te lase in drum, ca sa vezi ca e stricat. Grupul care l-am desfacut acum, avea cosarca sparta, si o bucata din ea se plimba prin grup. Nu a stricat nimic, ca nu a apucat, dar ca si idee, nu e ok.

 

Ce pot eu face pentru voi e sa schimb rulmentul/rulemtii, sa calculez PRECIS ce saibe aveti nevoie acolo, simering nou, etc. Si garantia ca nu se va mai strica cata vreme tine motocicleta.

 

Asa arata grupul la care lucrez curent:

 

10014567_775890612445393_1111273661_n.jp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca aveti 1100/1150/1200 cu paralever... gandi-ti-va sa schimbati rulmentul mare pe spate. Macar ala. De fapt ala e cel care se duce primul, cel conic rareori da semne de oboseala.

 

Ideea e ca nu e musai sa te lase in drum, ca sa vezi ca e stricat. Grupul care l-am desfacut acum, avea cosarca sparta, si o bucata din ea se plimba prin grup. Nu a stricat nimic, ca nu a apucat, dar ca si idee, nu e ok.

 

Ce pot eu face pentru voi e sa schimb rulmentul/rulemtii, sa calculez PRECIS ce saibe aveti nevoie acolo, simering nou, etc. Si garantia ca nu se va mai strica cata vreme tine motocicleta.

 

Asa arata grupul la care lucrez curent:

 

10014567_775890612445393_1111273661_n.jp

Si sa spune si pretul pieselor(OEM) care nu costa mai mult decat un kit de lant:

rulment mare - 285 lei

rulment mic - 150 lei

simering rulment mare - 110 lei

saiba-distantier rulemnt mic - 15 lei

saiba - distantier rulment mare 35 de lei

Total 595 lei

 

Recomand sa nu va apucati sa schimbati rulmentii daca nu aveti cunostinte tehnice. Mai bine apelati la cineva care stie cum se face ( ex. Dan Cata) sau o presoana care a mai afacut grupuri cardanice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cata de cat timp ai nevoie sa faci un grup asa cum trebuie?

Practic depinde de cat de repede vin saibele distantoare. 5 zile? Iar de munca efectiv... cam 3-4 ore cu totul.

 

Cum zic, e foarte important sa il ai schimb at, daca ai de gand sa pastrezi motorul o perioada de timp mai lunga. Odata facut, nu mai are sfarsit prea curand ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Americanii-s suparati tare pe tema "FD-failure"

 

http://www.bmwlt.com/ubbthreads/showthreaded.php?Board=surveys&Number=17109

 

Eu mi-am luat un FD de la o moto tavilita de un vecin bulgar prin Asia,la vreo suta de km de locul unde a facut reparatia final drive-ului,prin Turcia se pare,la reprezentanta BMW,la 39.500 km rulati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Practic depinde de cat de repede vin saibele distantoare. 5 zile? Iar de munca efectiv... cam 3-4 ore cu totul.

 

Cum zic, e foarte important sa il ai schimb at, daca ai de gand sa pastrezi motorul o perioada de timp mai lunga. Odata facut, nu mai are sfarsit prea curand ;)

sal man

saibele distantoare difera? nu poti comanda mai multe ?

 

pozitia 5 zici tu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

5-ul este rulment, el se refera la 10..dar din cite stiu probleme sunt doar la motorizarile 1100/1150/1200 (in linie, nu boxer) pina in anii 2004..

Tu ai scapat de grija rulmentilor, la tine se rupe cardanul cu totul..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai simplu test e sa vezi daca roata spate are joc. Asta poate veni din doua parti:

 

- rulmentii mici ce tin cardanul de grup;

- rulmentul mare din grup.

 

Testul e foarte simplu: pui mobra pe cricul central si visti de roata spate, sa vezi daca are joc axial. Daca are, pui pe cineva sa tina frana spate calcata si vezi iar daca ai joc:

 

- daca ai in continuare, hiba e de la rulmentii aia mici, ce se pot inlocui cu alti rulmenti, sau mai bine, prin bucse;

- daca jocul dispare, hiba e de la rulmentul mare din grup.

 

Atentie, daca motorul are multi km si totusi roata nu are joc, nu e o idee rea sa schimbi rulmentii din grup. Preventiv. Numai ca o data cu schimbatul lor, trebuie calculat PRECIS si distantierele pentru pre-load-ul pe ei.

Facand treaba asta, ai liniste in suflet ca nu mai crapa curand cardanul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anul trecut am plecat spre Alpi, nu inainte de a verifica la sange tot. Mobra avea pe atunci putin peste 120,000 km

 

Dupa vreo 2000 km a aparut un mic huruit la roata spate. Primul lucru am verificat uleiul in grup si jocul la roata. Totul parea in regula.

Dupa alti 4000 km am intrat intr-o reprezentanta BMW din centrul Frantei unde am semnalat problema. Aia au spus ca e posibil sa fie rulmentul mare dar ca mai pot merge. Roata tot nu avea joc deloc, in schimb huruitul se accentuase.

Dupa inca 1500 km cosarca rulmentului mare a impins afara semeringul si mi-a curs tot uleiul. Bineinteles ca asta s-a intamplat in cel mai indepartat de casa punct al traseului meu si era si inceput de week-end intr-o tara in care lunea nu se lucra aproape nicaieri.

 

Chestia e ca acum, la vreo 15,000 km de cand mi-au pus aia ambii rulmenti si semering (la o reprezentanta BMW de langa Paris), parca iar am un inceput de huruit. Habar n-am ce au lucrat aia p-acolo ptr ca nu m-au lasat sa vad, Cert este ca mi-au schimbat rulmentii fara sa dea jos cardanul de pe mobra.

 

Asa ca, confirm si eu in totalitate cele spuse de Dan ca daca ai multi km e bine sa schimbi rulmentul lu” peste, iar cu saibele alea nu-i de gluma, si ca trebuie calculate ”PRECIS”, ceea ce probabil la mine n-au facut idiotii de francezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...