Sari la conținut

Postări Recomandate

Intri pe realoem cauti codul de piesa pt orice piesa iti trece prin cap inclusiv suruburi ,le comanzi la orice magazin de piese ,le inlocuiesti si le stringi la cuplul de stringere cerut de producator.ai grija sa folosesti cuplul de stringere corect ca sunt multe piese de aluminium si pot strica filetul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Intri pe realoem cauti codul de piesa pt orice piesa iti trece prin cap inclusiv suruburi ,le comanzi la orice magazin de piese ,le inlocuiesti si le stringi la cuplul de stringere cerut de producator.ai grija sa folosesti cuplul de stringere corect ca sunt multe piese de aluminium si pot strica filetul

Intri pe realoem cauti codul de piesa pt orice piesa iti trece prin cap inclusiv suruburi ,le comanzi la orice magazin de piese ,le inlocuiesti si le stringi la cuplul de stringere cerut de producator.ai grija sa folosesti cuplul de stringere corect ca sunt multe piese de aluminium si pot strica filetul

Asta am făcut și am comandat pe bavauto dar am primit un mail ca nu livrează piese de moto (deși erau listate pe site).

Oricum mulțumesc de sfat dar eu ceream o părere nu despre ce AR TREBUI FĂCUT ci despre CE E DE FĂCUT în situația data: le las acolo asa cum le-am montat (cu threatlock și la cuplu corect pentru otel) sau îmi asum riscul de a le desface pentru ca chiar nu sunt de lăsat asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tocmai asta era intrebarea mea: Are rost sa mai desfac? Sunt suficent de rezistente suruburile de INOX in acel loc? As fi tare incantat daca cineva poate face afirmatia ca sunt suficiente ca rezistenta. Eu unul eram convins ca e OK dar am citit aseara pe powerboxer.de o poveste intreaga referitoare la suruburile de INOX, poveste care m-a pus pe ganduri. Am mai citit pe net standarde, norme, incercari, etc. si rezulta clar ca suruburile de iNOX sunt frumoase si atat. Ca rezistenta la forfecare, incovoiere, tractiune, se situeaza undeva spre clasa 6.8 pe otel. Suruburile originale le am si nu scrie nimic pe ele asa ca nu prea stiu ce decizie sa iau.

 

In alte locuri (aripa fata, aparatoare de noroi, etc) desigur ca le voi inlocui treptat cu INOX fara cel mai mic resentiment

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa le lasi asa cum is, nu se va forfeca nimic. Suruburile alea sunt suficient de groase ca sa nu se rupa. Daca vrei sa te linistesti si mai mult, afla ca, kiturile de protectie furci de la touratech pentru F650 sunt tot m8 din inox, si nu se rupe nimic. Am montat personal pe F650 si pe 1100GS suruburi din inox acolo si nu are nimic.

 

Pot aparea probleme daca ai schimba sa zicem suruburile ce tin discurile de frana, in sensul ca atunci cand o sa vrei sa le desfaci, poti pati sa se strice capul la surub, din hexagon sa faci un oval :) Da nici aia nu e o problema, ca le poti cresta cu flexul si le desfaci cu o surubelnita foarte lata (nu o sa fie asta o problema la tine, apare doar la GS sau unde mai ai discuri de frana flotante pe fata.)

 

Ca si solutie, daca vreodata patesti asa ceva, poti scoate foarte usor suruburile la care le rotunjesti capul, sudand pe ele o piulita. Cat e inca cald, le desfaci si iese lucrarea curata. Nu am patit pana acum sa nu pot scoate un surub cu capul stricat prin sudura cu electrod de inox ;) Parca acuma imi si face placere sa le scot asa, am o satisfactie cand le vad ca cedeaza :D


 


Ca mi-am amintit, fugiti de suruburile cu cap cilindric, locas hexagon ce au adancimea la hexagon mica. Am patit sa rotunjesc suruburi ce tin furcile de punte (era deja lucrarea inceputa de altcineva inaintea mea:D ) pentru ca montase cineva un kit de la Givi cred, plastice de protectie la telelever. Suruburile erau extrem de slabe si or ruginit in furci...

Aia o fost o lucrare la care am asudat mai mult decat de obicei, dar pana la urma o avut o rezolvare...

 

Daca as fi in locul tau, as lua suruburile originale si le-as inlocui, le strangi unu cate unul, la cuplu, si ai rezolvat.

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dan Cata, mulțumesc mult. Asta voiam, o părere de la un om avizat. Le voi lasă acolo asa cum sunt. Ca de arătat, arata foarte bine; sper sa și tina. Un plus ar fi ca în loc de M8x25 (originale) am montat M8x30 (inox A2-70). Sunt, ca și cele originale, cu cap cilindric și lăcaș pentru indus. Dar destul de adânc, când am strâns sa așezat bine capul hexagonal indus.

 

Inca o data, mulțumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut,

Da, este acelasi - OEM 13717672552.

 

Part 13717672552 was found on the following vehicles:
K25 (R 1200 GS)   (12/2002 — 09/2009)
K25 (R 1200 GS Adventure)   (03/2005 — 09/2009)
K25 (HP)   (08/2004 — 11/2008)
K26 (R 900 RT, R 1200 RT)   (11/2003 — 09/2013)
K27 (R 1200 R)   (11/2005 — 10/2010)
K28 (R 1200 ST)   (05/2003 — 11/2007)

K29 (R 1200 S, HP2 Sport)   (11/2004 — 12/2006)

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, asa ma gandeam si eu dar am vazut pe Louis ca da coduri diferite pentru cele doua modele la filtrele Champion si Mahle .

As mai avea o problema: la comutatorul de sub sa pentru incalzire ii lipseste plasticul de deasupra pe care apesi propriuzis . Un comutator intreg costa undeva pe la 100 euro. Stie cineva daca pot gasi acel plastic separat sau daca ar merge adaptat un comutator de la o masina ?

Atasez o poza cu obiectul discutiei :

post-14485-0-17367100-1484729132_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu pot sa-mi dau seama, dar sigur este piesa nr 6 din schema urmatoare cu codul 61317679706 si care la Bavaria costa aprox. 550 ron :

Da, acela este reperul.

Poti adapta unul auto care sa aiba 3 faze (stanga, central oprit , dreapta), cumperi un spray de genul si ai rezolvat problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi poate spune cineva care are pe motocicleta incalzire in sa pasager daca comutatorul de sub sa are trei pozitii : trepta 1 - neutral - treapta 2 sau doua pozitii : inchis - deschis ? Eu din ce am mai cercetat a reiesit ca are doar on - off .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-14485-0-25273100-1484999764_thumb.jpgCaut o poza cu comutatorul dar nu stiu daca sunt la fel, cel de pe LT cu cel de pe RT .

Faza dura este ca si eu am avut LT dar nu mai tin minte deloc cum arata sau daca era in doua sau trei pozitii .

Mai exact la comutatorul pe care il am eu, asa cum este el fara plasticul final pe care apesi, daca tin apasat in stanga se aprinde in bord simbolul de sa cu doua plusuri ( adica maxim, pe fata am cu un plus si cu doua ) iar daca apas in dreapta nu-mi apare nimic, de aici am dedus ca este cu doua pozitii: on - off .Sunt sigur ca pe acel plastic sunt inscriptionate pozitiile, ca sa stiu sigur ce caut sa adaptez .

Editat de amatoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am stat sa aprofundez, dar nu cred ca ala e un singur comutator on off. Cel mai probabil in el se intampla magia prin care ai doua trepte de incalzire, la fel cum e la manerele incalzite.

Am analizat in trecut schema electrica la RT ca si al meu si nu am vazut nicaieri ceva care sa iti limiteze curentul, de unde trag concluzia ca, la manere cel putin, comutatorul le pune in serie sau in paralel, in functie de cat de frig vrei sa iti fie la degete.

De acolo, cred ca putem extapola si la seile tale.

Drept urmare, fa un efort si ia comutatorul original, la cel mai bun pret care il gasesti. Cauta sh prima data, daca nu dai de el vetust, ia-l nou, iti da asa o stare de liniste cand stii ca pui ceva bun pe motor care pana la urma ii de suflet cumva :)


» Post actualizat in 25 Jan 2017 10:17

Poate aveti careva cunostinta si ma puteti ajuta. As avea nevoie de un bord (plasticul negru din jurul ceasurilor) si sticla dreapta la oglinda pentru R1100Rt.

L-am scapat pe o parte cand dadeam cu jetul pe el, cu crashbar ne-montat.

Inainte sa dau banii cuiva din afara tarii, ma gandeam ca poate dau de o solutie mai rapida aici la noi.

 

Ce mi se pare comic ii pretul la care apare bordul SH pe ebay, unele sunt la 200+ eur, cand el de nou e 100 eur :D


» Post actualizat in 25 Jan 2017 10:18

s-l1600.jpg

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am un BMW R100S din 1979 care are kilometrajul defect/decalibrat are cineva idee daca se poate repara sau poate gasesc sa cumpar unul care este in parametri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...