Sari la conținut

Postări Recomandate

post-882-0-11547800-1476443598_thumb.gif

 

...More comment...


» Post actualizat in 14 Oct 2016 11:16

La multi kilometri frumosi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Românul judeca Lumea dupa ce a facut el... sau ceea ce poate face...

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi se pare Fabulos ca Lumea dedica medalii pentru astfel de Oameni si Motoare... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt sigur dar parca toate jantele cu spite de la BMW sunt tubeless, mai putin cele de pe R9T.

Cel putin asta stiu despre mobrele noi, despre cele mai vechi nu am habar.

Eram curios daca si-a facut cineva tubeless jantele care sunt prevazute cu camere.

Am comandat deja kit-ul de la OUTEX de pe ebay si voiam parerea cuiva care a facut deja modificarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ca proaspat posesor de K 1200 S am o curiozitate legate de ambreiajul hidraulic: venind de pe un Suzuki cu cablu pentru ambreiaj, la traficul de zi cu zi in oras mi se pare extrem de "tare" ambreiajul. Adica necesita mult mai multa forta si este oarecum incomod deoarece chiar si reglat in pozitia cea mai apropiata de maner/ghidon tot mi se pare cam departe-incomod si dupa cativa km prin Bucuresti cu semafoare si trafic aglomerat incep sa ma doara rau mainile, palmele... sunt eu anormal sau mai are si altcineva aceeasi problema? Se poate regla cumva "taria" levierului de ambreiaj ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba manetele. Cele originale oricum sunt urate. Nu sunt scumpe http://www.ebay.de/itm/322242759122?_trksid=p2060353.m2748.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

mi se pare extrem de "tare" ambreiajul. Adica necesita mult mai multa forta si este oarecum incomod deoarece chiar si reglat in pozitia cea mai apropiata de maner/ghidon tot mi se pare cam departe-incomod si dupa cativa km prin Bucuresti cu semafoare si trafic aglomerat incep sa ma doara rau mainile, palmele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe torrent. Este program (reprom) si are in jur de 280 M, ce contine manuale pentru mai multe motociclete in functie de anul fabricarii. Se instaleaza in comp., tu descarci kitul de instalare.

Editat de leoangi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Am un 1200RT luat SH (provenienta Germania) si mi s-a fisurat flansa rotii spate. Am inteles ca astea s-ar schimba pt recall. Mi-or schimba-o si mie chiar daca n-am luat-o de aici din reprezentanta? Ce credeti?

Merci anticipat ! Toate bune !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Am un 1200RT luat SH (provenienta Germania) si mi s-a fisurat flansa rotii spate. Am inteles ca astea s-ar schimba pt recall. Mi-or schimba-o si mie chiar daca n-am luat-o de aici din reprezentanta? Ce credeti?

Merci anticipat ! Toate bune !

Salut,

Da, se schimba gratuit ( pe baza VIN) chiar daca nu este luata noua din RO. Suni la reprezentanta si le zici de problema si ei te vor programa.

Cel putin Oradea asa face.

 

Stima,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Am un 1200RT luat SH (provenienta Germania) si mi s-a fisurat flansa rotii spate. Am inteles ca astea s-ar schimba pt recall. Mi-or schimba-o si mie chiar daca n-am luat-o de aici din reprezentanta? Ce credeti?

Merci anticipat ! Toate bune !

Daca pentru VIN-ul mobrei tale nu s-a schimbat flansa, o pot schimba gratis.

Dar nu iti recomand... Am scris cu multe pagini in urma ca flansa noua e doar 2/3 din latimea celei de aluminiu. Drept urmare, se poate intampla ca sa iti capete joc flansa pe canelurile grupului, caz in care nu mai ai ce face cu grupul ala.

 

Ca sa poti pastra flansa veche de aluminiu si sa ai siguranta ca nu se crapa fatidic sub tine, eu am facut o protectie de aluminiu, asta: http://advrider.com/index.php?threads/aluflange-protection-for-the-r1200-rear-wheel-flange.951502/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Am un 1200RT luat SH (provenienta Germania) si mi s-a fisurat flansa rotii spate. Am inteles ca astea s-ar schimba pt recall. Mi-or schimba-o si mie chiar daca n-am luat-o de aici din reprezentanta? Ce credeti?

Merci anticipat ! Toate bune !

Da, mie mi-au schimbat-o la Bavaria. Suna-i !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pentru VIN-ul mobrei tale nu s-a schimbat flansa, o pot schimba gratis.

Dar nu iti recomand... Am scris cu multe pagini in urma ca flansa noua e doar 2/3 din latimea celei de aluminiu. Drept urmare, se poate intampla ca sa iti capete joc flansa pe canelurile grupului, caz in care nu mai ai ce face cu grupul ala.

 

Ca sa poti pastra flansa veche de aluminiu si sa ai siguranta ca nu se crapa fatidic sub tine, eu am facut o protectie de aluminiu, asta: http://advrider.com/index.php?threads/aluflange-protection-for-the-r1200-rear-wheel-flange.951502/

 

Hmm, super interesanta treaba... nu stiam de ea... banuiesc ca protectia merge si la 1200GT nu doar GS, urmeaza sa-mi schimb uleiul la grup si daca tot mesteresc in zona cred ca ar fi o manevra buna, mai ales ca am observat ceva, ce pareau a fi usoare fisuri (nu pot fi sigur ca n-am X-Ray vision) ale flansei, la ultima schimbare de cauciuc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu a fost servisat recent de fostul propietar la mototehnica dar o sa incerc sa schimb manetele. Multumesc pentru sfat!

 

Ai mai avut ambreiaj hidraulic, sau doar pe cablu? Acționarea hidraulică este mai grea, nu este nimic anormal. Trebuie să te obișnuiești.

 

Schimbarea manetelor nu văd cu ce te-ar ajuta (poate la estetică?): cele stoc sunt lungi și oferă pârghie mare (i.e. acționare mai ușoară). De asemenea, nu te sfătuiesc să mergi cu ele în poziția cea mai apropiată de ghidon: având cursa mai scurtă, nu debraiază la fel de mult când tragi de manetă și s-ar putea să apară probleme la cutie în timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor de raspunsuri !

Dan Cata, merci de sfat, dar la fel ca si m4v3rick, voi lua in considerare varianta cu protectia de aluminiu in viitor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pentru VIN-ul mobrei tale nu s-a schimbat flansa, o pot schimba gratis.

 

Problema se manifestă cu precădere la R-uri? Întreb pentru că motocicleta mea (afectată de recall) are încă flanșa originală care deocamdată nu dă urme de oboseală. În consecintă nu aș umbla la ea...

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e regula, am vazut si mobre de strada cu flansa crapata, gen k1200s dar si GS-uri cu flansa intacta.

 

Si mai interesant, am vazut flanse noi de pe mobre din 2004 care aveau cumva gaurile la prezoanele rotilor, bucsate cu otel. Si asta din fabrica! Apoi au aparut flansele fara bucse si si mai tarziu, flansele din otel cu distantier de compensare.

 

Parerea mea, cel mai sfant ar fi fost o flansa bi-metalica, cu aluminiu in zona canelurilor de la grup si otel la prezoane si prinderile discului. Aia ar fi fost lifetime!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea, cel mai sfant ar fi fost o flansa bi-metalica, cu aluminiu in zona canelurilor de la grup si otel la prezoane si prinderile discului. Aia ar fi fost lifetime!

 

Nu se mai vrea lifetime... Si e valabil la orice in zilele noastre, masini, electrocasnice, tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...