Sari la conținut

Postări Recomandate

Florian!!!

 

Vad ca discutiile au denaturat si e pacat. Un coleg cu BMW ne-a cerut parerea si noi ne-am spus-o fiecare, pe baza experientei de pana acum, pe baza a ce stim, auzit, citit....

 

In primul rand, nu ma dau banii afara din casa dar, desi sunt inginer (nu auto) si cu cativa ani petrecuti pe la service-ul Bosch al varului meu, nu ma pricep sa fac mare lucru la motocicleta cu mana mea si recunosc ca nu am fost prea pasionat/dornic sa incerc, mai mult de frica sa nu fac ceva aiurea stiind cat de "sensibile" sunt motoarele. In plus, sunt incepator in domeniul moto, prima moto (F650) am avut-o in ianuarie 2007.

Mai sunt si alte aspecte: am inca garantie la motocicleta care atrage dupa sine dependenta de service-ul BMW. Deasemenea am un BMW Service-card care inseamna ca daca ma lasa undeva motocicleta, oriunde in Europa, vin sa mi-o ridice, imi platesc transport, cazare etc. Pe mine daca ma lasa orice in varful muntelui (si calatoresc destul de mult) habar nu am ce sa-i fac si nici nu am standul de scule cu mine.

Apoi, pt ca locuiesc aici, si sa vreau, nu pot schimba uleiul in mijlocul strazii (apoi, unde naiba il arunc??), nu am un garaj sau curte unde sa pot demonta linistit. Si, recunosc, nu am curajul sa ma bag sa fac experiente si sa nu mai fiu in stare sa repar.

 

Apoi, mai sunt unele mici avantaje... De exemplu, intr-o dupa-amiaza mi-a lovit un destept cu camionul motocicleta... nu grav, mi-a spart carena si un semnalizator. A doua zi dimineata plecam in tura asa ca am fugit la service si desi aia erau super-ocupati si urmau sa termine programul, intr-o ora motocicleta mea era gata, cu carena lipita super discret si semnalizatoarele schimbate, poze facute pt ulterioara discutie la asigurare etc. Evident, nu mi-au luat bani si au zis ca atunci cand am timp sa vin sa-mi puna carena noua si vedem ce facem cu asigurarea.

Tot pt ca sunt clientul lor, pt numai 160euro, imi pot lasa moto toata iarna la ei in garaj, oricand octombrie-aprilie timp in care imi pot face revizia si ITP la pret redus iar cand o ridic are bateria incarcata, e curata, presiunea facuta, nivelul la ulei etc. Pt mine a insemnat mult asta neavand garaj.

Alt exemplu: sunt invitat la toate evenimentele lor, testari de motociclete etc. Deasemenea, indiferent ce rahat nu era perfect la motocicleta, s-a rezolvat imediat pe baza faptului ca era in garantie.

 

Repet, nu am multi bani, dovada ca am o moto destul de veche dar cand am cumparat BMW am stiut ca imi cumpar o marca premium care implicit cere "costuri premium" si am facut niste sacrificii pt asta, ca sa am confortul, siguranta, fiabilitatea si de ce sa nu recunoatem, prestigiul BMW. In Austria (si in general) sunt foarte multi posesori de BMW dar foarte putini tineri si asta din motive financiare. Ei nu sunt stilul romanului care isi iau Mercedes dar locuiesc in garsoniera.

 

Iar in final, ca sa intelegi de unde a plecat neintelegerea mea, il citez pe Luigi: "gasesti ulei 20w50 la orice ghereta cu piese auto,este ulei simplu de masina,cel mai prost posibil..ala de dacie."

 

Sa nu uit: stiind ca am de gand sa plec in Norvegia, mi-a spus ca pot schimba uleiul si dupa 12-14.000km fara probleme. Evident, cu conditia sa nu forjez ca nebunu si sa completez cand este cazul. Si asta fiind in garantie....

 

Deci, ca sa fie clar, nu contest ce ati zis voi. Am spus doar ce mi s-a recomandat aici. Nu avem de ce sa intram in polemici...

 

Asadar, plimbari placute tuturor! Ca d-aia avem BMW... :blink:

 

Vlad :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sunt perfect de acord cu tot ce a scris mai sus GIV 32.

Dar daca cineva chiar vrea sa dea ulei MAI BUN DECAT RECOMANDAT de fabrica incercati asta. Este specil pt boxere.

http://www.louis.de/_104413325a42c7c2efe05...tnr_gr=10038233

4 l - 50 Euro, moca nu? plus transportul... plus filtrul...

hm... Asta nu il schimbi decat la 10 000 de km insa... mai putina bataie de cap deci... mai bagi si un tratament in el si mergi linistit...

Pe de alta parte corepondentul petrom e 3 euro litrul deci 12 euro 4 l, filtrul de dacie cu caracteristici enumerate mai sus e si el cam 3 euro, transport nu e cazul, manopera in fata blocului, rezulta 15 euro schimbul de ulei... Rezulta mai multi bani pentru benzina... Rezulta mai multi kilometri... Fiecare alege ce vrea insa... Eu unul consider ca m-am cam tepuit tura asta cu uleiul meu special pentru boxer de aproape 50 euro 4 l - pret in Bucuresti in magazin...

Parerea mea de nespecialist este: Boxer = putere mare la ture putine = ulei mai gros = 20 W 50 Ma insel oare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca esti in garantie eu zic sa mergi pe mana celor de la BMW si intreaba-i pe ei ce recomanda. Degeaba te iei dupa ce zicem noi daca BMW Austria nu asigura garantia decat la ce pun ei in motor. Chiar daca nu ai acces la un service pentru un schimb as zice sa intrebi la BMW sa-ti spuna ce sa pui, cat, cum, unde si de ce. Noi doar ne dam cu parerea dar nu raspundem si nu oferim garantie. Ma intelegi, nu?

Eu asa fac. Am un R1100RT luat second-hand. Am mers la service la Tibi si i-am zis sa faca o verificare si sa-mi spune ce e de schimbat. Am comandat piesele, au venit si ei le schimba. Inclusiv ulei si filtre. Dar pentru asta ei ofera garantie conform legii. Puteam sa o fac si eu dupa povestile de aici dar ce garantie am? ZERO!

Nu zic ca baietii de aici nu sunt cu experienta sau nu au cunostinte. Din contra! Dar ei nu ofera garantia scrisa de care ai tu nevoie. Idiferent ce ar zice ei decizia finala e tot a ta. De aia a zis si LUV ca se poate pune si ulei Ulvex. Ca tu decizi ce pui acolo!

 

Asta e singura diferenta intre a discuta pe un forum si a raspunde legal pentru o garantie.

 

Bafta si drum bun!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati mai auzit de tunerul asta de moto BMW : AC SCHNITZER?

 

Bineinteles! AC Schitzer este cel mai cunoscut tunner pt BMW, dupa Alpina. Diferenta este ca Alpina nu cred ca se baga si pe domeniul moto. In schimb, AC Schnitzer face tunning si pt moto BMW.

 

Check this out: http://www.youtube.com/watch?v=vahJgYqGdSw

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Florian!!!

 

Vad ca discutiile au denaturat si e pacat. Un coleg cu BMW ne-a cerut parerea si noi ne-am spus-o fiecare, pe baza experientei de pana acum, pe baza a ce stim, auzit, citit....

 

In primul rand, nu ma dau banii afara din casa dar, desi sunt inginer (nu auto) si cu cativa ani petrecuti pe la service-ul Bosch al varului meu, nu ma pricep sa fac mare lucru la motocicleta cu mana mea si recunosc ca nu am fost prea pasionat/dornic sa incerc, mai mult de frica sa nu fac ceva aiurea stiind cat de "sensibile" sunt motoarele. In plus, sunt incepator in domeniul moto, prima moto (F650) am avut-o in ianuarie 2007.

Mai sunt si alte aspecte: am inca garantie la motocicleta care atrage dupa sine dependenta de service-ul BMW. Deasemenea am un BMW Service-card care inseamna ca daca ma lasa undeva motocicleta, oriunde in Europa, vin sa mi-o ridice, imi platesc transport, cazare etc. Pe mine daca ma lasa orice in varful muntelui (si calatoresc destul de mult) habar nu am ce sa-i fac si nici nu am standul de scule cu mine.

Apoi, pt ca locuiesc aici, si sa vreau, nu pot schimba uleiul in mijlocul strazii (apoi, unde naiba il arunc??), nu am un garaj sau curte unde sa pot demonta linistit. Si, recunosc, nu am curajul sa ma bag sa fac experiente si sa nu mai fiu in stare sa repar.

 

Apoi, mai sunt unele mici avantaje... De exemplu, intr-o dupa-amiaza mi-a lovit un destept cu camionul motocicleta... nu grav, mi-a spart carena si un semnalizator. A doua zi dimineata plecam in tura asa ca am fugit la service si desi aia erau super-ocupati si urmau sa termine programul, intr-o ora motocicleta mea era gata, cu carena lipita super discret si semnalizatoarele schimbate, poze facute pt ulterioara discutie la asigurare etc. Evident, nu mi-au luat bani si au zis ca atunci cand am timp sa vin sa-mi puna carena noua si vedem ce facem cu asigurarea.

Tot pt ca sunt clientul lor, pt numai 160euro, imi pot lasa moto toata iarna la ei in garaj, oricand octombrie-aprilie timp in care imi pot face revizia si ITP la pret redus iar cand o ridic are bateria incarcata, e curata, presiunea facuta, nivelul la ulei etc. Pt mine a insemnat mult asta neavand garaj.

Alt exemplu: sunt invitat la toate evenimentele lor, testari de motociclete etc. Deasemenea, indiferent ce rahat nu era perfect la motocicleta, s-a rezolvat imediat pe baza faptului ca era in garantie.

 

Repet, nu am multi bani, dovada ca am o moto destul de veche dar cand am cumparat BMW am stiut ca imi cumpar o marca premium care implicit cere "costuri premium" si am facut niste sacrificii pt asta, ca sa am confortul, siguranta, fiabilitatea si de ce sa nu recunoatem, prestigiul BMW. In Austria (si in general) sunt foarte multi posesori de BMW dar foarte putini tineri si asta din motive financiare. Ei nu sunt stilul romanului care isi iau Mercedes dar locuiesc in garsoniera.

 

Iar in final, ca sa intelegi de unde a plecat neintelegerea mea, il citez pe Luigi: "gasesti ulei 20w50 la orice ghereta cu piese auto,este ulei simplu de masina,cel mai prost posibil..ala de dacie."

 

Sa nu uit: stiind ca am de gand sa plec in Norvegia, mi-a spus ca pot schimba uleiul si dupa 12-14.000km fara probleme. Evident, cu conditia sa nu forjez ca nebunu si sa completez cand este cazul. Si asta fiind in garantie....

 

Deci, ca sa fie clar, nu contest ce ati zis voi. Am spus doar ce mi s-a recomandat aici. Nu avem de ce sa intram in polemici...

Vlad :)

...vlad, nu intram in polemici si cu atit mai putin nu este vorba de cearta sau altceva asemanator!...tu esti dependent de service-ul lor din cauza garantiei si a locului in care traiesti!...stiu cum este sa stai intr-o tara in care nu ai voie nici sa-ti schimbi becul ars din far in fata blocului!..din cauza asta tu trebuie sa platesti bani grei pt serviciile lor si sa faci tot ceea ce zic ei altfel te ameninta cu pierderea garantiei si a tot felul de avantaje!...de exemplu la noi nici macar garantia internatinala bmw nu este recunoscuta, m-a sunat cineva zilele astea sa-mi spuna ca cei de la bavaria nu recunosc garantia internationala decit daca motorul este cumparat de la ei deci ramine la latitudinea fiecarui service sa-si faca planurile asa cum vor ei sau cum le este lor mai bine!...cind luigi a spus ca se gaseste ulei bun pt noi la toate gheretele, el s-a referit la noi, aici in romania, in austria nu sunt asa ceva, din cauza asta tu esti mai dezavantajat decit noi!...oricum din cite ziceai tu pt tine cel mai bine e sa continui sa-i frecventezi si sa faci ce zic ei dar fa o proba cu ei cum te-am rugat eu si urmareste-le reactia!!

... toate uleiurile cu exceptia celor pe care scrie 2t sunt pt motoare in 4 timpi indiferent daca auto sau moto!!!...cele pt moto sunt marcate 4t deoarece au in compozitie un aditiv special care lasa ambreiajul din baia de ulei(umed) sa-si faca treaba bine si cum 9o% din motociclete sunt cu ambreiaj umed e de la sine inteles de ce se creeaza confuzia!!... Motivul pt care tu nu trebie sa folosesti ulei 4t este ca tu ai ambreiaj uscat ceea ce teoretic dar si practic i-ti reduce costurile unui schimb de ulei!

...pina la urma fiecare face ce vrea el si i-si intretine motorasul dupa posibilitati sau dupa conditiile impuse de altii(service-uri), asta nu ar trebui sa afecteze relatiile dintre noi!... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In clasa uleiurilor minerale auto (ca BMW-ul cu ulei auto merge) cel mai tare ulei 20W50 de pe piata este Lubrifin 20W50 Api SJ la 7-8 Ron/L.

Lubrifin, producatorul uleiurilor Elf si Total respecta clasa de aditivare API SJ. Ceea ce il face egal lui Castrol, Elf, Texaco sau alt ulei de "boxer" calificat API SJ. Uleiul de baza din ele este acelasi oricum.

 

Insa uleiul mineral ca e de boxer sau ca te costa 40 Ron nu are viata lunga, se subtiaza repede si lasa depuneri.

Mi se pare chiar mult 6000km cat am inteles eu ca este intervalul de service pe la R1100.

 

Alternativa celor care isi permit (celor carora nu le consuma ulei motorul) este uleiul 20W50 full syn. Aici se gasesc mai multe uleiuri, cel mai convenabil mi s-a parut 20W50 de la Agip, pe la 40Ron/L. Ca urmare l-am bagat la Uralul solo, care spre deosebire de BMW-uri nu consuma ulei vizibil pe joja. Il schimb insa in continuare la cei doar 3500km interval recomandat de fabrica.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am tras o tura mica de touring azi... 774 km... Buc - Buzau - Brasov - Balea lac - Sibiu - Pitesti - Buc.

Plecat la 06:30 din Colentina, intors la 19:40 la Gorjului.

Fara incidente deosebite, doar masini care fac stanga fara sa semnalizeze & shit...

Sunt rupt de oboseala dar si fericit pentru ca ca mi-am perfectionat push-stearing - ul pe sosea uda.

Am fost 3 motoare... doar piloti fara pasageri, celelalte doua motoare - un BMW GS si un Kawa Ninja

Poze:

post-19846-1212954190_thumb.jpg

post-19846-1212954211_thumb.jpg

post-19846-1212954269_thumb.jpg

post-19846-1212954289_thumb.jpg

post-19846-1212954625_thumb.jpg

post-19846-1212954669_thumb.jpg

Editat de greenhorn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa fiu carcotas... dar nu cumva ai gresit topicul?

Oricum... ati mers ceva se pare. Bravo!

 

p.s. Ala nu e GS, e F650 simplu. F650GS s-a numit urmatorul model, din 2000... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa fiu carcotas... dar nu cumva ai gresit topicul?

Oricum... ati mers ceva se pare. Bravo!

p.s. Ala nu e GS, e F650 simplu. F650GS s-a numit urmatorul model, din 2000... :)

Topicul este dedicat BMW, pozele sunt cu motociclete din aceasta marca, poate nu e cel mai potrivit loc. Ideea insa era: poate la urmatoarea iesire mai corup cativa toureri de-ai nostri, care vad postul respectiv, sa manance multi, multi km in grup... won't it be fun?

 

Am mers ceva, tinand cont de starea soselelor de la noi dar spre uimirea noastra, contrar spuselor celor de la televiziuni, Transfagarasanul era inchis, asa ca a trebuit sa o luam pe valea Oltului. Frumos si pe acolo doar ca am prins putina ploaie. Ploaie + curbe multe - not fun! In rest vreme super! Asfalt uscat! Soare!

 

Asa e, ala e F 650, as putea sa o pun pe seama oboselii de aseara dar nu o fac! 5 min rusinica!!! :)

Editat de greenhorn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Sunt posesorul unui superb BMW K100RS din 1984.(100.000km)

 

Am nevoie de sfatul vostru pt ca nu ma pricep deloc .

Motorul merge foarte bine , instalatia electrica imi functioneaza perfect dar totusi am o nedumerire....

Cum pornesc motorul, de undeva de sub rezervor , se aude un tiuit destul de puternic, care nu se opreste decat in momentul in care opresc motorul.( se aude si la relanti si cu motorul turat)

Am vb azi cu vechiul proprietar ( RICK )si mi-a spus ca tiuitul ala nu este normal, la el a aparut la ceva timp dupa achizitionare.

Pe langa asta, bateria pe gel desi are doar 1 an vechime, la 3-4 saptamani trebuie pusa pe redresor.( merg zilnic cu motorul)

O cunostinta mi-a spus ca tiuitul respectiv poate sa fie produs de pompa de benzina , din cauza filtrului de benzina( posibil infundat un pic).....filtrul de benzina a fost schimbat cu unul nou, luat de la BMW de vechiul proprietar la 90.000km.

Motorul trage cursiv, fara intreruperi , consumul in limite normale( 5.5-8%)

 

Ce parere aveti???

Editat de adya76
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

nu este normal acel tiuit,trebuie sa se auda doar un zumzet destul de greu de auzit.pompa de benzina obosita,probabil s-a mers foarte mult timp cu filtrul de benzina neschimbat,asta duce la uzura pompei de benzina.

motorul a fost luat din tara?

cit timp a circulat la noi?

motorul are abs?

ca idee,bmw-urile sunt mari consumatoare de curent,sunt multi consumatori acolo..pompa de benzina,pompa servo,motronicul..cumpara-ti un redresor in cazul in care stai la curte sau ai garaj si tine tot timpul bateria la incarcat.

luigi vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si la mine se auzea destul de tare pompa de benzina... da nu chiar ca un tiuit, mai degraba un fel de fasait... asa am luat-o din italia, nu mi s-a zis ca ar fi ceva neinregula

se auzea chiar cand puneam contactul, vreo juma de secunda sau chiar o secunda sa zic, apoi tacea pana porneam motorul, moment in care se auzea suficient de tare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt posesorul unui superb BMW K100RS din 1984.(100.000km)

 

filtrul de benzina a fost schimbat cu unul nou, luat de la BMW de vechiul proprietar la 90.000km.

 

 

Ce parere aveti???

 

mai frate... inteleg ca tu ai facut 10.000km cu filtrul ala de banzina? Si mai stai pe ganduri sa-l schimbi?? Mare lucru ca a fost schimbat de vechiul proprietar cu unul nou si nu cu unul folosit cateva zeci de mii, nu?

Nu vreau sa fiu rautacios dar... parca prea suna ciudat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

quote:

Salut

Sunt posesorul unui superb BMW K100RS din 1984.(100.000km) quote:

 

Schimba filtrul fratica si roaga-te sa mai fie pompa buna... daca nu mai e... Bavaria te asteapta cu banutii in mana!

Off topic... Ce se mai aude cu drumetia aceea la Vidraru??? Mai e valabila?

 

Cat despre baterie... uita-te la cureaua de la alternator, daca e slaba schimb-o... tiuitul pe de alta parte ar putea sa fie chiar de la asta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal

sunt de acord cu ideea ca drumurile de afara nu se compara cu ale noastre

dar de ce mama dracului scrie nemtul in cartea de service

 

revizie/inspectie anuala sau la 10000 km

 

ma mananca pe mine in poponeata sa pun ulei de ala ...de ala de ala

 

cand l bavaria gasesc ulei cu poza motorului boxer pe flacon

DECI

...............

 

1. de ce as face schimb la 5000 - 6000 km cand in carte scrie 10000

2. de ce sa pun uleui auto cand amulei de moto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are careva pe aici K1200R varianta sport?... ca as dori sa aud din experienta cum se comporta la dum lung cu pasager, comoditate, intretinere.. probleme ce apar pe parcurs.. etc

momentan am un gsxf de 600 si mi se pare o puturoasa de nevazut la drum cu pasager, chit ca mai e si incadrata la tourer..

o avea ea 80 de cai dar se pare ca am dovedit-o cu pasager si ceva bagaj... numai eu cantaresc 110 kile .. dar astea-s detalii :P

Editat de knox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are careva pe aici K1200R varianta sport?... ca as dori sa aud din experienta cum se comporta la dum lung cu pasager, comoditate, intretinere.. probleme ce apar pe parcurs.. etc

momentan am un gsxf de 600 si mi se pare o puturoasa de nevazut la drum cu pasager, chit ca mai e si incadrata la tourer..

o avea ea 80 de cai dar se pare ca am dovedit-o cu pasager si ceva bagaj... numai eu cantaresc 110 kile .. dar astea-s detalii :lol:

 

Salut!

 

Nu sunt posesor de K1200R Sprort si nici nu imi aduc aminte de cineva pe forum sa aiba varianta Sport, erau cativa cu cel "simplu".

Am avut insa ocazia sa fac un test de cca 1 ora acum un an, exact cand a aprut.

De calitatile dinamice nu are rost sa-ti mai spun, poti citi oriunde. Are ampatamentul cam mare si dezavantajeaza putin manevrabilitatea pe curbe stranse, dar nu e capat de tara. In schimb motorul cu cei 163cp trage extraordinar, daca nu te uiti pe afisaj nestiind in ce treapta esti pt ca trage excelent in orice treapta, inclusiv intr-a 6-a de la 60km/h, e ca si cum ai avea cutie cu variatie continua. :D

Fata de varianta "simpla" protectia la vant ajuta destul de mult.

Este ok pt dimensiunea ta, dupa cum vezi in poza nici eu nu sunt un micut si e foarte comoda, ghidonul nu este prea sportiv. Legat de pasager, nu sta rau dar nici extraordinar cred, la cum arata seaua.

Oricum, spatiul de bagaje nu este extraordinar: 2 genti laterale care cam micute, au 17litri (se pot extinde la 25L) si un soft-bag de 19L. (le poti vedea in poza). Din cate stiu nu se pune top-case si nici nu cred ca ar arata prea bine. Eventual un soft-bag mai mare dar nu cred ca se poate cu pasager (cel original nu).

Despre fiabilitate/probleme nu iti pot da detalii. De intretinere insa, e ok. Nu ai lant de curatat mereu si poti face revizia la 10.000km.

 

Vlad :P

 

post-9546-1213103920_thumb.jpgpost-9546-1213103951_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu este normal acel tiuit,trebuie sa se auda doar un zumzet destul de greu de auzit.pompa de benzina obosita,probabil s-a mers foarte mult timp cu filtrul de benzina neschimbat,asta duce la uzura pompei de benzina.

motorul a fost luat din tara?

cit timp a circulat la noi?

motorul are abs?

ca idee,bmw-urile sunt mari consumatoare de curent,sunt multi consumatori acolo..pompa de benzina,pompa servo,motronicul..cumpara-ti un redresor in cazul in care stai la curte sau ai garaj si tine tot timpul bateria la incarcat.

luigi vicol

motorul a fost adus in romania in martie 2006 si pus in circulatie din mai 2007

este modelul fara abs

 

 

mai frate... inteleg ca tu ai facut 10.000km cu filtrul ala de banzina? Si mai stai pe ganduri sa-l schimbi?? Mare lucru ca a fost schimbat de vechiul proprietar cu unul nou si nu cu unul folosit cateva zeci de mii, nu?

Nu vreau sa fiu rautacios dar... parca prea suna ciudat...

vechiul proprietar cca 7000km si eu inca vreo 3000km.....

nu stiam ca dupa 10.000km trebuie schimbat filtrul de benzina

are idee cineva in cazul in care pompa e terminata...c-am cat costa una la bavaria?

 

Schimba filtrul fratica si roaga-te sa mai fie pompa buna... daca nu mai e... Bavaria te asteapta cu banutii in mana!

Off topic... Ce se mai aude cu drumetia aceea la Vidraru??? Mai e valabila?

Cat despre baterie... uita-te la cureaua de la alternator, daca e slaba schimb-o... tiuitul pe de alta parte ar putea sa fie chiar de la asta!

sper sa fie din cauza filtrului , ca daca e sa cumpar pompa , din cate am inteles de la lume.....bavaria o sa imi gaureasca buzunarul :P

o sa mergem la vidraru imediat ce reparam GS-ul lui vassy( chiar tipul la care urmeaza sa mergem)

Editat de adya76
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc mult emperor pt info

este un tiuit destul de puternic care din cate am inteles, la vechiul proprietar se mai intrerupea din cand in cand....eu de cand l-am luat tiuie intruna fara oprire

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana voi cumpara filtrul de benzina, pot sa scot filtrul si sa-l pornesc fara, ca sa vad daca acolo e problema, afecteaza cu ceva?( m-am uitat in rezervor si am vazut ca filtrul se da usor jos)

rezervorul meu este super curat( este din aluminiu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

poti sa-l pornesti asa,dar fara filtru va face la fel.o pompa de benzina pe ebay incepe de pe la 180 euro(second).sfatul meu este sa mergi asa,poate sa te tina sau poate sa crape.cind nu mai merge cumperi alta..

luigi vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...