Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

da Florine, asa e, EXIDE e baterie buna, si pretul e bun la Zalau, numai sa o si aiba in stoc :laugh:

zdai seama ca am vb cu el, dar n-a putut sa-mi zica o data cand ar aduce. :rolleyes:

asa ca am fost nevoit sa o comand afara, ca asa ne trebe dc traim in romanica :D

...nu este o baterie foarte uzuala de aia nu o au pe stoc, dar pt o comanda ferma se pot face stocuri!...cred!....eu asa as face!

...costa 300lei, modelul G19(cu gel) si 200lei modelul cu acid..

...eu am vrut sa-mi iau in iarna dar s-au terminat in fata mea asa ca am lasat comanda si acum cind am avut nevoie de ea o am!..chiar baiatul personal mi-a adus-o pina in arad..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e userul ce importa exide /index.php?...0&start=690

eu am cumparat anul trecut cu aprox 80 euro de la ei,acumulator cu gel de 19 ah,super pret,mi-a ajuns in 2 zile prin curier rapid.

Trimite-i pm sa vezi de pret.Pe aceasi baterie in Italia dadeam 130 euro.

 

Pai mai oameni buni,la 130 EUR iti iei un Oddissey si nu ai greturi. Ai garantie 5 ani la ea si nici nu se compara cu restul. Eu as face asa : ori imi iau o baterie simpla la un pret subtire cu acid si o tin 1 max 2 ani ori iau direct un Oddissey si o tin 5 ani. Ajung la acelasi pret. Un Exide ai sa-l pui la incarcat dupa prima iarna de fiecare data cand lasi motorul nepornit 2-3 zile. Hai sa nu zic prima iarna insa a doua sigur. Si asta cu bateria tinuta in casa. Stiu pentru ca am avut eu EXIDE. De fapt inca o mai am,goala deja.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am cumparat de la AB un redresor pe care am dat in jur de 100 E dar sa stiti ca face toti banii. Stiu ca unii vor rade si vor spune ca am aruncat banii aiurea dar la un calcul simplu eu sunt cel care am castigat. Nu mai shimb bateria dupa fiecare iarna si cel mai tare este ca nu mai am probleme cu resetarea ABS-ului. Am si redresor ptr. masina dar ca sa-l folosesc la moto trebuie sa desfac o juma de moto sa ajung la bornele bateriei. Ptr. a reseta ABS trebuia sa fac cca. 1000 km ptr. ca numai la Buc. se poate face asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai 1200... :rolleyes:

Mesaj completat

Facut consumu... la mers frumos (110 pe drum drept si 90 in localitati) + vestita Cheia (care btw, mi-a placut f. mult) am scos 5.2%. Adeca eu singur + cutiile laterale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si redresor ptr. masina dar ca sa-l folosesc la moto trebuie sa desfac o juma de moto sa ajung la bornele bateriei. Ptr. a reseta ABS trebuia sa fac cca. 1000 km ptr. ca numai la Buc. se poate face asa ceva.

 

Ca fost posesor de 1200C iti spun ca poti sa iti montezi o mufa de incarcare a bateriei ca sa reincarci fara sa dai jos rezervorul. Te costa vreo 10 lei. ABS-ul se reseteaza in curte cu o sarma. 1200C ar fi trebuit denumit 1150C pentru ca imparte aceeasi electronica insa 20cc in plus l-au dus la 1200 pe marketing scale. Are acelasi ABS unit (2) . Uite aici procedura de resetare la ABS : http://www.largiader.com/abs/absfault.html

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca fost posesor de 1200C iti spun ca poti sa iti montezi o mufa de incarcare a bateriei ca sa reincarci fara sa dai jos rezervorul. Te costa vreo 10 lei. ABS-ul se reseteaza in curte cu o sarma. 1200C ar fi trebuit denumit 1150C pentru ca imparte aceeasi electronica insa 20cc in plus l-au dus la 1200 pe marketing scale. Are acelasi ABS unit (2) . Uite aici procedura de resetare la ABS : http://www.largiader.com/abs/absfault.html

De aceea am si luat acest redresor ptr. ca am mufa de incarcare si am scapat de dezmembrat moto. Multumesc ptr. link. Daca o sa mai am probleme o sa incerc si aceasta varianta. Pe la inceputul anilor "80 aveam moto si mai mult mesteream la ea decat plimbat acum vreau sa ma plimb nu sa mesteresc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am cumparat de la AB un redresor pe care am dat in jur de 100 E dar sa stiti ca face toti banii.

 

Este cel pe care l-am recomandat si eu cu ceva posturi in urma; s-a comparat cu altele de la Louis dar si la Louis, cele 2 modele mai bune costa cca 90 euro la care, pt BMW, mai adaugi si 7 euro pe mufa mica de 12V daca vrei sa-l folosesti "elegant", direct la priza motocicletei.

Eu inca sunt convins ca bun si ieftin nu exista. Dar fiecare cu parerea lui. :peace:

Mesaj completat

acum vreau sa ma plimb nu sa mesteresc.

 

Bine ca nu sunt singurul care isi doreste asta :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe la inceputul anilor "80 aveam moto si mai mult mesteream la ea decat plimbat acum vreau sa ma plimb nu sa mesteresc.

Pai atunci ar trebui sa te bucuri ca trebuie sa mergi la Bucuresti pentru resetarea ABS-ului. Mesteritul salveaza bani de excursii,consumabile.Maseaza creierul si in cazul unei probleme pe marginea drumului te poate aduce acasa pe mobra :peace: Cu mesterit cu tot si tot faci 15-16000 km pe an. Un exemplu as fi eu. As face si mai mult daca nu ar trebui sa-mi vad de alte treburi pe langa casa insa nu ma plang.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba e ca r1100r are FD de GS, adeca 3 raportu, numa ca e mai usor cu vro 8 kile :laugh:

Mesaj completat

Deci... care mai vrea sa isi schimbe ambreiajul tot cu unul OEM? :)

 

228238_c9LWA-L-1.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba e ca r1100r are FD de GS, adeca 3 raportu, numa ca e mai usor cu vro 8 kile :laugh:

Mesaj completat

Deci... care mai vrea sa isi schimbe ambreiajul tot cu unul OEM? :)

nici nu vreau sa-mi inchipui cum mergea motoru ala. cum naiba sa se rupa in asa hal? ai idee cati km avea la activ ambreiaju?

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva ma face sa cred ca a fost un ambreiaj abuzat, un ambreiaj care s-a prajit si s-a dezintegrat. Nu neaparat din cauza nr de km, cat de user-error sau user-stupidity.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu avea urme de arsuri pe placa de presiune si pe housing, asa ca am decis sa iau numa placa de frictiune, 80 eur parca la vremea aia.

 

Pretul la BMW era de 1200 RON pe tot kitu, si nu iti da la bucata, ci kitu complet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si era OEM sau aftermarket? Ca se mai ocupa si cu aftermarketuri, dupa ce le dubleaza pretul.

 

Nu de alta, dar in microfise, ambreiajul apare listat ca si kit complet, nicidecum pe parti individuale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...