nashulor Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Care e pretul la un Exide? nu mai stiu cat era, cand am vrut eu sa cumpar acu 3 saptamani, nu avea in stoc. am luat din germania, INTACT, gel 19Ah cu 90 euro cu transport cu tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 da Florine, asa e, EXIDE e baterie buna, si pretul e bun la Zalau, numai sa o si aiba in stoc zdai seama ca am vb cu el, dar n-a putut sa-mi zica o data cand ar aduce. asa ca am fost nevoit sa o comand afara, ca asa ne trebe dc traim in romanica ...nu este o baterie foarte uzuala de aia nu o au pe stoc, dar pt o comanda ferma se pot face stocuri!...cred!....eu asa as face! ...costa 300lei, modelul G19(cu gel) si 200lei modelul cu acid.. ...eu am vrut sa-mi iau in iarna dar s-au terminat in fata mea asa ca am lasat comanda si acum cind am avut nevoie de ea o am!..chiar baiatul personal mi-a adus-o pina in arad.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 Asta e userul ce importa exide /index.php?...0&start=690eu am cumparat anul trecut cu aprox 80 euro de la ei,acumulator cu gel de 19 ah,super pret,mi-a ajuns in 2 zile prin curier rapid. Trimite-i pm sa vezi de pret.Pe aceasi baterie in Italia dadeam 130 euro. Pai mai oameni buni,la 130 EUR iti iei un Oddissey si nu ai greturi. Ai garantie 5 ani la ea si nici nu se compara cu restul. Eu as face asa : ori imi iau o baterie simpla la un pret subtire cu acid si o tin 1 max 2 ani ori iau direct un Oddissey si o tin 5 ani. Ajung la acelasi pret. Un Exide ai sa-l pui la incarcat dupa prima iarna de fiecare data cand lasi motorul nepornit 2-3 zile. Hai sa nu zic prima iarna insa a doua sigur. Si asta cu bateria tinuta in casa. Stiu pentru ca am avut eu EXIDE. De fapt inca o mai am,goala deja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=NPrCvXLlcyo&NR=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
otravel Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 Eu am cumparat de la AB un redresor pe care am dat in jur de 100 E dar sa stiti ca face toti banii. Stiu ca unii vor rade si vor spune ca am aruncat banii aiurea dar la un calcul simplu eu sunt cel care am castigat. Nu mai shimb bateria dupa fiecare iarna si cel mai tare este ca nu mai am probleme cu resetarea ABS-ului. Am si redresor ptr. masina dar ca sa-l folosesc la moto trebuie sa desfac o juma de moto sa ajung la bornele bateriei. Ptr. a reseta ABS trebuia sa fac cca. 1000 km ptr. ca numai la Buc. se poate face asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Daca ai 1200... Mesaj completat Facut consumu... la mers frumos (110 pe drum drept si 90 in localitati) + vestita Cheia (care btw, mi-a placut f. mult) am scos 5.2%. Adeca eu singur + cutiile laterale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 (editat) Am si redresor ptr. masina dar ca sa-l folosesc la moto trebuie sa desfac o juma de moto sa ajung la bornele bateriei. Ptr. a reseta ABS trebuia sa fac cca. 1000 km ptr. ca numai la Buc. se poate face asa ceva. Ca fost posesor de 1200C iti spun ca poti sa iti montezi o mufa de incarcare a bateriei ca sa reincarci fara sa dai jos rezervorul. Te costa vreo 10 lei. ABS-ul se reseteaza in curte cu o sarma. 1200C ar fi trebuit denumit 1150C pentru ca imparte aceeasi electronica insa 20cc in plus l-au dus la 1200 pe marketing scale. Are acelasi ABS unit (2) . Uite aici procedura de resetare la ABS : http://www.largiader.com/abs/absfault.html Editat Aprilie 26, 2010 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
otravel Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Ca fost posesor de 1200C iti spun ca poti sa iti montezi o mufa de incarcare a bateriei ca sa reincarci fara sa dai jos rezervorul. Te costa vreo 10 lei. ABS-ul se reseteaza in curte cu o sarma. 1200C ar fi trebuit denumit 1150C pentru ca imparte aceeasi electronica insa 20cc in plus l-au dus la 1200 pe marketing scale. Are acelasi ABS unit (2) . Uite aici procedura de resetare la ABS : http://www.largiader.com/abs/absfault.html De aceea am si luat acest redresor ptr. ca am mufa de incarcare si am scapat de dezmembrat moto. Multumesc ptr. link. Daca o sa mai am probleme o sa incerc si aceasta varianta. Pe la inceputul anilor "80 aveam moto si mai mult mesteream la ea decat plimbat acum vreau sa ma plimb nu sa mesteresc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Eu am cumparat de la AB un redresor pe care am dat in jur de 100 E dar sa stiti ca face toti banii. Este cel pe care l-am recomandat si eu cu ceva posturi in urma; s-a comparat cu altele de la Louis dar si la Louis, cele 2 modele mai bune costa cca 90 euro la care, pt BMW, mai adaugi si 7 euro pe mufa mica de 12V daca vrei sa-l folosesti "elegant", direct la priza motocicletei. Eu inca sunt convins ca bun si ieftin nu exista. Dar fiecare cu parerea lui. Mesaj completat acum vreau sa ma plimb nu sa mesteresc. Bine ca nu sunt singurul care isi doreste asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Pe la inceputul anilor "80 aveam moto si mai mult mesteream la ea decat plimbat acum vreau sa ma plimb nu sa mesteresc. Pai atunci ar trebui sa te bucuri ca trebuie sa mergi la Bucuresti pentru resetarea ABS-ului. Mesteritul salveaza bani de excursii,consumabile.Maseaza creierul si in cazul unei probleme pe marginea drumului te poate aduce acasa pe mobra Cu mesterit cu tot si tot faci 15-16000 km pe an. Un exemplu as fi eu. As face si mai mult daca nu ar trebui sa-mi vad de alte treburi pe langa casa insa nu ma plang. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 Grija mare la soareci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nashulor Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 ahaaaa, deci asa arata un cuib de soareci motoristi de cati membrii e familia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Calitatea filmului e slaba, insa rezultatul... priceless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 (editat) haide bre, ca rideru facu totu aici. . daca io dorm pe motor, ma face si unu cu un scuter. Editat Aprilie 29, 2010 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Treaba e ca r1100r are FD de GS, adeca 3 raportu, numa ca e mai usor cu vro 8 kile Mesaj completat Deci... care mai vrea sa isi schimbe ambreiajul tot cu unul OEM? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 (editat) Treaba e ca r1100r are FD de GS, adeca 3 raportu, numa ca e mai usor cu vro 8 kile Mesaj completat Deci... care mai vrea sa isi schimbe ambreiajul tot cu unul OEM? nici nu vreau sa-mi inchipui cum mergea motoru ala. cum naiba sa se rupa in asa hal? ai idee cati km avea la activ ambreiaju? Editat Aprilie 30, 2010 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Habar-nam, eu am schimbat la 100k si ara uniform uzat. Avea 4.3 mm fata de limita admisa, 4.5 mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nashulor Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Deci... care mai vrea sa isi schimbe ambreiajul tot cu unul OEM? OEM, dar ce ? shi eu am schimbat ambreaju' pe la 95k si am pus ferodo. pana acum e ok si am deja 11k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 La fel am facut, numa ca am pus Lucas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Ceva ma face sa cred ca a fost un ambreiaj abuzat, un ambreiaj care s-a prajit si s-a dezintegrat. Nu neaparat din cauza nr de km, cat de user-error sau user-stupidity. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nashulor Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 La fel am facut, numa ca am pus Lucas ai schimbat tot setul sau doar discul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Nu avea urme de arsuri pe placa de presiune si pe housing, asa ca am decis sa iau numa placa de frictiune, 80 eur parca la vremea aia. Pretul la BMW era de 1200 RON pe tot kitu, si nu iti da la bucata, ci kitu complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nevastuica Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 (editat) Am luat eu de la BMW doar discul de ambreiaj, parca 450 ron, pentru un r1100s Editat Aprilie 30, 2010 de nevastuica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Si era OEM sau aftermarket? Ca se mai ocupa si cu aftermarketuri, dupa ce le dubleaza pretul. Nu de alta, dar in microfise, ambreiajul apare listat ca si kit complet, nicidecum pe parti individuale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nevastuica Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Era OEM, eu l-am luat acum un an si ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.