Sari la conținut

Postări Recomandate

Cam liniste pe aici!

Sa animam putin topicul :D :

Salut,

Postul tau a venit la fix pentru mine.Mi-am luat si eu o platforma,cam ca asta,si inca nu stiu daca pot sa urc magaoaia pe ea :bigstar:

A ta basculeaza?...daca "DA",nu prinde motocicleta la mijloc cand revine din bascula?Vad ca si la tine e aceiasi lungime cu platforma.

Eu traiesc cu senzatia ca-i prea lung motorul pt platforma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cam liniste pe aici!

Sa animam putin topicul :D :

:bigstar: ...mai mai, ce motoreta ai tu acolo?..

Mesaj completat

Va salut si eu ca proaspat posesor de 1100RT.

Oare se pupa uleiul asta 20W50 cu un boxer ?

http://www.yamaha-motor.eu/eu/accessories/...p;redirect=true

20w-50 este numai bun pt o vaca ca si rt-ul, eu numai asa ceva folosesc...dar parerea mea este ca-i cam scump ceea ce vrei tu sa bagi si nu prea se justifica investitia, gasesti la selgros sau oriunde ulei ELF Sporty foloseste-l cu incredere. dar trebuie sa urmaresti codul api de pe bidon, in prezentare nu-l arata desi este mult mai important decit indicele de viscozitate si temperatura(20w-50)..

Mesaj completat

scuze, in prezentarea yamalube nu spune ce cod api are uleiul respectiv...apropo, tu ai ambreiaj uscat la motor asa ca nu ai nevoie de uleiuri speciale moto(4t)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am reusit sa schimb bucsile alea de cauciuc de la linkage-ul de sub cardan. In caz ca intereseaza pe cineva povestea cu poze, aici poate da de ea:

 

http://advrider.com/forums/showthread.php?...40#post15229940

 

Dan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20w-50 este numai bun pt o vaca ca si rt-ul, eu numai asa ceva folosesc...dar parerea mea este ca-i cam scump ceea ce vrei tu sa bagi si nu prea se justifica investitia, gasesti la selgros sau oriunde ulei ELF Sporty foloseste-l cu incredere. dar trebuie sa urmaresti codul api de pe bidon, in prezentare nu-l arata desi este mult mai important decit indicele de viscozitate si temperatura(20w-50)..

Mesaj completat

scuze, in prezentarea yamalube nu spune ce cod api are uleiul respectiv...apropo, tu ai ambreiaj uscat la motor asa ca nu ai nevoie de uleiuri speciale moto(4t)...

 

Merci de info ... dar de ex. din astea de aici: http://www.oilshop.ro/uleimotor/index.php?cPath=21_63 ce ai pus tu in motor ? .... toate au acelasi cod API

O sa mai caut la un magazin in Bucuresti un Actevo si sper sa gasesc la la max. 30lei/litru; daca nu Procycle sau Yamalube.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de info ... dar de ex. din astea de aici: http://www.oilshop.ro/uleimotor/index.php?cPath=21_63 ce ai pus tu in motor ? .... toate au acelasi cod API

O sa mai caut la un magazin in Bucuresti un Actevo si sper sa gasesc la la max. 30lei/litru; daca nu Procycle sau Yamalube.

 

Eu zic sa nu te mai complici si sa iei ulei BMW 20W 50 mineral special pentru motoare boxer. Costa in jur de 40 lei litrul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de info ... dar de ex. din astea de aici: http://www.oilshop.ro/uleimotor/index.php?cPath=21_63 ce ai pus tu in motor ? .... toate au acelasi cod API

O sa mai caut la un magazin in Bucuresti un Actevo si sper sa gasesc la la max. 30lei/litru; daca nu Procycle sau Yamalube.

motorul meu a mers "ca uns" cu elf sporty 20w-50 vreo 100.000km, in continuare il recomand ca si cel mai accesibil ulei in momentul de fata!....la 64lei/4l este de departe foarte bun!...daca nu as fi folosit asa ceva nu as fi scris aici numai ca sa ma aflu in treaba, dar repet...desi intretinerea la bmw-ul tau poate fi facuta foarte usor si foarte ieftin, tu alege singur ceea ce crezi tu ca e bine!...daca poti baga ulei cu 100euro gramul, totul tine de posibilitati!...

cindva asa eram si eu, disperat dupa uleiuri extraordinar de destepte si groaznic de scumpe pina mi-a deschis ochii un om cu scoli si studii superioare in domeniu care mi-a spus si demonstrat de ce nu are rost sa folosesc uleiuri de fitze!..omul respectiv era distribuitor de uleiuri fuchs si desi ar fi putut sa ma combine cu cele mai traznet uleiuri ce le avea in vinzare a preferat sa ma faca sa inteleg(conform specificatiilor date de bmw in cartea tehnica) de ce motorul meu are nevoie de niste uleiuri considerate mediocre!...

baga ulei din asta si la 5.000km afara cu el!...impreuna cu un filtru champion c162 totul costa 75-80lei!...lasa pe altii sa fie invidiosi pe tine si sa bage uleiuri dintre cele mai grozave din lume, tu nu ai nici o treaba cu genul ala de intretinere!

daca mai vrei detalii (si mai am destule), suna-ma la 0721408941-florian...si i-ti mai spun o gramada de chestii care pe altii ii vor face invidiosi pe tine, inclusiv pe altii cu modele noi de bmw... :D

Mesaj completat

Eu zic sa nu te mai complici si sa iei ulei BMW 20W 50 mineral special pentru motoare boxer. Costa in jur de 40 lei litrul.

...cum arata uleiul ala?...se gaseste in zacaminte exclusiviste cumva?...creste si se dezvolta special pt comunitatea de bmw-isti cu boxere?.....este cumva extras din centrul cartierului beverly hills sau de sub fabrica bmw din munich?...

...scuza-mi sarcasmul dar nu m-am putut abtine... :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Salut,

Postul tau a venit la fix pentru mine.Mi-am luat si eu o platforma,cam ca asta,si inca nu stiu daca pot sa urc magaoaia pe ea :bigstar:

A ta basculeaza?...daca "DA",nu prinde motocicleta la mijloc cand revine din bascula?Vad ca si la tine e aceiasi lungime cu platforma.

Eu traiesc cu senzatia ca-i prea lung motorul pt platforma.

 

Nu prea reusesc sa inteleg ce basculeaza la tine?

Si ce inseamna mai exact"basculeaza" in cazul asta?

Fii o idee mai explicit..

Oricum, daca un K1200LT care are 400 kile a incaput si l-am adus de la Arad pina la Bucuresti fara probleme cu 120/130 la ora nu vad ce probleme ar aparea in cazul tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea reusesc sa inteleg ce basculeaza la tine?

Si ce inseamna mai exact"basculeaza" in cazul asta?

Fii o idee mai explicit..

Oricum, daca un K1200LT care are 400 kile a incaput si l-am adus de la Arad pina la Bucuresti fara probleme cu 120/130 la ora nu vad ce probleme ar aparea in cazul tau.

Deci pun platforma in carlig,dupa care se rabateaza de la un maner ca sa ajunga la sol(oblic),urc motocicleta si din cauza greutatii revine la orizontala,o blochez si gata...mie imi e teama ca sa nu revina pana nu urca roata din spate(motocicleta lunga,greutatea pe partea din fata)

Sper ca m-am facut inteles

Editat de oyabun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Nenea povesteste-ne despre Titanic...varsta , km , provenienta , bube sau calitati. Sa-l stapanesti super sanatos

 

..Cind am luat prima data RT-ul si am inteles cu ce se mananca am avut un vis:K1200LT!

De atunci au trecut 4/5 ani..

Clientii la Burgmanul meu 650 au dat de mine intamplator, tot pe nepusa masa l-am vandut, apoi am facut rost de diferenta de bani si..asta a fost.

Si cum in viata, atunci cind este sa se lege, toate iti merg unse, asa a fost si acum!

Am avut extraordinara oportunitate sa gasesc nevandut in Arad un LT din 2000 pe care si l-ar dori oricine, cu absolut toate extrasele posibile la timpul ala, cu un singur propietar roman de 55 ani, cu kilometri putini, cu carte service, care l-a luat direct din Germania de nou!

Am avut sansa incredibila sa dau peste un om pasionat de motoare, un om de aleasa calitate, cu care mi-a facut realmente placere sa stau de vorba si sa fac afacerea asta.

Am avut sansa nesperata ca acest om sa nu aiba nicio problema din punct de vedere material, sa aiba viitorul asigurat, in asa fel incat sa mi-l vanda cu mult sub pretul pietei din Germania fara ca acest lucru sa-l afecteze foarte tare.

Poate si insistentele mele, poate si felul meu de a fi, poate si pasiunea mea pentru LT l-a facut sa procedeze astfel, cite putin din fiecare..

Simplu, nu?

Este din 2000, are 39.000 km, carte service la zi:

-Tuning la motor facut in Germania, adus in 131 cp(motorul este identic cu cel de 1200RS/GT), in loc de 98 cp de serie.

-Kit xenon

-Parbriz marit

-Mansoane incalzite

-Bord computer

-Tempomat

-Marche arrierre(reverse gear)

-Radiocasetofon+magazie CD

-Boxe fata/spate, patru in total.

-Sei(pilot+pasager)cu gel, incalzite(pilot+pasager)+incalzire in spatare(pilot+pasager)

-Portbagaj suplimentar cromat cu lampa de stop inclusa pe topcase.

-Pachet Crom

-La bla/bla-uri intra dual ABS, parbriz electric.

In viitor necesita guma fata, mai tarziu si cea spate.

Pina atunci insa apa, paie si bataie!

Nu am apucat sa ies cu el in trafic, am mers doar putin pe citeva stradute si pot spune ca nu-si arata deloc cei 400 kg!

Cert este ca vom fi prieteni buni..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Doamne'ajuta, mutumesc la toti pentru urari!

Astazi i-am schimbat lichidul de frana fata/spate si am pierdut ceva vreme pe linga el incercand sa inteleg toate comenzile la radio, pilot automat, am dat seile jos si m-am uitat pe dedesubt..

Ce pot sa spun, mult mai multi conectori si electronica decit la 1100/1150RT.

La cadru 90% cam la fel ca astea, dar la o scara vizibil mai mare.

Vreau sa schimb si lichidul la ambreiaj, dar nu stiu pe unde se afla aerisitorul, deocamdata l-am inlocuit pe cel din vas cu unul nou.

M-as baga si la decopertat carene sa-mi bag nasul, dar parca mi-este mila, ca la kilometrii astia cam toate suruburile au smaltul original pe ele!

Un lucru care m-a enervat si la RT si vad ca persista si la LT, anume faptul ca nu are butoanele comenzilor luminate.

Dac la RT mai poti trece cu vederea, la LT(Luxury Touring)am mai multe pretentii!

Nu este nicio fita, la cite comenzi are pe ghidon va trebui sa-mi bat capul destul de serios sa le invat pe de rost.

La RT aveam aceleasi probleme, noaptea cam bajbaiam dupa butoane.

In fine, se invata si asta..

Doua probleme: :bigstar:

-Sa-mi gasesc o prelata sub care sa incapa Porcu'

-Antena radio care nu incape sub prelata si nu vreau s-o tot desurubez/insurubez toata ziua buna/ziua.

M-am gandit sa dau un orificiu mic in prelata, in locul in care iese antena si scap de grije.

Maine urmeaza montajul alarmei.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nenea luigi, dar ce bivol ti-ai luat!!!!!!!!!!!!!.......nu-l vinzi?... :D ..na, este asa cum ti-am spus sau nu?...merge de pliaza asfaltul la plecare si frineaza de-l increteste?... :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul meu a mers "ca uns" cu elf sporty 20w-50 vreo 100.000km, in continuare il recomand ca si cel mai accesibil ulei in momentul de fata!....la 64lei/4l este de departe foarte bun!...daca nu as fi folosit asa ceva nu as fi scris aici numai ca sa ma aflu in treaba, dar repet...desi intretinerea la bmw-ul tau poate fi facuta foarte usor si foarte ieftin, tu alege singur ceea ce crezi tu ca e bine!...daca poti baga ulei cu 100euro gramul, totul tine de posibilitati!...

cindva asa eram si eu, disperat dupa uleiuri extraordinar de destepte si groaznic de scumpe pina mi-a deschis ochii un om cu scoli si studii superioare in domeniu care mi-a spus si demonstrat de ce nu are rost sa folosesc uleiuri de fitze!..omul respectiv era distribuitor de uleiuri fuchs si desi ar fi putut sa ma combine cu cele mai traznet uleiuri ce le avea in vinzare a preferat sa ma faca sa inteleg(conform specificatiilor date de bmw in cartea tehnica) de ce motorul meu are nevoie de niste uleiuri considerate mediocre!...

baga ulei din asta si la 5.000km afara cu el!...impreuna cu un filtru champion c162 totul costa 75-80lei!...lasa pe altii sa fie invidiosi pe tine si sa bage uleiuri dintre cele mai grozave din lume, tu nu ai nici o treaba cu genul ala de intretinere!

daca mai vrei detalii (si mai am destule), suna-ma la 0721408941-florian...si i-ti mai spun o gramada de chestii care pe altii ii vor face invidiosi pe tine, inclusiv pe altii cu modele noi de bmw... :D

Mesaj completat

 

...cum arata uleiul ala?...se gaseste in zacaminte exclusiviste cumva?...creste si se dezvolta special pt comunitatea de bmw-isti cu boxere?.....este cumva extras din centrul cartierului beverly hills sau de sub fabrica bmw din munich?...

...scuza-mi sarcasmul dar nu m-am putut abtine... :bigstar:

Asta cu ULEI SPECIAL DE BOXERE nu am inventat-o eu ci cei de la BMW. Ei au inventat si uleiul asta 20W 50 mineral care este recomandat la boxere si la motorul meu de altfel. Dilema uleiurilor nu se epuizeaza niciodata dar EU consider ca pentru 2 litri de ulei ( in cazul meu) o data pe an sa platesti in jur de 85 lei nu este o avere. In rest fiecare face cum doreste.

Numai bine.

Mesaj completat

..Cind am luat prima data RT-ul si am inteles cu ce se mananca am avut un vis:K1200LT!

De atunci au trecut 4/5 ani..

Clientii la Burgmanul meu 650 au dat de mine intamplator, tot pe nepusa masa l-am vandut, apoi am facut rost de diferenta de bani si..asta a fost.

Si cum in viata, atunci cind este sa se lege, toate iti merg unse, asa a fost si acum!

Am avut extraordinara oportunitate sa gasesc nevandut in Arad un LT din 2000 pe care si l-ar dori oricine, cu absolut toate extrasele posibile la timpul ala, cu un singur propietar roman de 55 ani, cu kilometri putini, cu carte service, care l-a luat direct din Germania de nou!

Am avut sansa incredibila sa dau peste un om pasionat de motoare, un om de aleasa calitate, cu care mi-a facut realmente placere sa stau de vorba si sa fac afacerea asta.

Am avut sansa nesperata ca acest om sa nu aiba nicio problema din punct de vedere material, sa aiba viitorul asigurat, in asa fel incat sa mi-l vanda cu mult sub pretul pietei din Germania fara ca acest lucru sa-l afecteze foarte tare.

Poate si insistentele mele, poate si felul meu de a fi, poate si pasiunea mea pentru LT l-a facut sa procedeze astfel, cite putin din fiecare..

Simplu, nu?

Este din 2000, are 39.000 km, carte service la zi:

-Tuning la motor facut in Germania, adus in 131 cp(motorul este identic cu cel de 1200RS/GT), in loc de 98 cp de serie.

-Kit xenon

-Parbriz marit

-Mansoane incalzite

-Bord computer

-Tempomat

-Marche arrierre(reverse gear)

-Radiocasetofon+magazie CD

-Boxe fata/spate, patru in total.

-Sei(pilot+pasager)cu gel, incalzite(pilot+pasager)+incalzire in spatare(pilot+pasager)

-Portbagaj suplimentar cromat cu lampa de stop inclusa pe topcase.

-Pachet Crom

-La bla/bla-uri intra dual ABS, parbriz electric.

In viitor necesita guma fata, mai tarziu si cea spate.

Pina atunci insa apa, paie si bataie!

Nu am apucat sa ies cu el in trafic, am mers doar putin pe citeva stradute si pot spune ca nu-si arata deloc cei 400 kg!

Cert este ca vom fi prieteni buni..

Fara cuvinte.

Sa-l stapanesti sanatos si sa te bucuri de el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...