Sari la conținut

Postări Recomandate

in loc de buton separat de comanda, va recomand un autoswitch.

 

Am folosit cu succes pe 1150gs si pe 1200gs; comanda se face tinand apasat butonul de anulare de la semnalizator o perioada mai mare de 2 sec

 

Interesant.

Ai cumva o schema de conectare a device-ului ?

Multumesc.

Mesaj completat

Am facut cateva az dim inainte as vin la munca. Is cu telefonu asa ca scuzati calitatea :blink:

 

Poti sa faci niste poze la proiectoare mai de aproape si cu becurile stinse ?

Arata superb, iar cu proiectoarele... magnific.

Bravo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dane, tu ce vrei sa spui cu 300 km facuti in Alba???

Floresti-Cluj-Sasciori si retur. Cam atata iese. 300 ;)

 

Interesant.

Ai cumva o schema de conectare a device-ului ?

Multumesc.

Mesaj completat

Cred ca alea is doar pentru boxere, ca alea au buton de anulare. Si releu de semnalizare cu 12 fire, nu cu 2 sau 3 cate is de regula pe mobre :)

 

Poti sa faci niste poze la proiectoare mai de aproape si cu becurile stinse ?

Arata superb, iar cu proiectoarele... magnific.

Bravo.

Pot, cel mai devreme maine dimineata. Azi nu am mai venit cu mobra la servici.

 

@Dan Cata: imi plac asa cum sunt aprinse...dar vorba unui amic de aici ... o poza fara lumini se poate te rog?

Maine pe vremea asta :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant.

Ai cumva o schema de conectare a device-ului ?

Multumesc.

gasiti aici o schema. nu se leaga la releul de semnalizare, ci direct la butonul de comanda.

 

 

practic poti sa-ti alegi orice buton pentru comanda proiectoarelor, ei au recomandat butonul de anulare

 

referitor la distribuitori, prima data l-am comandat direct de la wunderlich, a doua oara mi-au spus sa comand de la reprezentanta lor din ro, parca "sistematic"

Editat de motorola
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Mi-au ramas de la vechiul RT:

-Doua seturi placute frana fata Ferodo sinterizate, pentru ambele discuri, in magazin costa 125 lei/setul, eu vreau 190 lei pe ambele seturi.

-Pentru cine se respecta.. :blink: o pereche sei second CORBIN(pilot+pasager), cumparate de mine inainte de accident de pe ebay.de cu 250 euro.

Sunt lucrate manual din piele perforata, sunt inseriate, sunt cu gel, arata foarte bine, se muleaza pe sezut.

Nici macar nu am apucat sa le probez, am avut accidentul ala nenorocit.

Se potrivesc si la 1100RT si la 1150 RT.

Pretul lor este de 150 euro perechea, noi costa 5-600 euro!

Putem gasi(functie de om)si o varianta in rate, ne-ntelegem cumva, oameni suntem ;) .

Nu le-am scos la vanzare pina acum deoarece gandeam sa-mi iau 1150RT sa le tin pentru sufletul meu, dar nu am fost atent pe unde am mers, m-am impiedicat de un portofel si m-am captusit cu un LT :)

Mesaj completat

Placutele de frana se potrivesc la mai toate modelele de 1100, GS, RS, S ..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu le-am scos la vanzare pina acum deoarece gandeam sa-mi iau 1150RT sa le tin pentru sufletul meu, dar nu am fost atent pe unde am mers, m-am impiedicat de un portofel si m-am captusit cu un LT :blink:

Doamne Ajuta! sa te loveasca ginioane de aste macar o data pe an. Sa-l stapanesti cu placere si vanzare buna. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dane, arata f bine :blink: felicitari !

 

 

Dar fa ceva cu cablurile alea.....strica aerodinamica....

Io is multumit de efect, az noapte am mers 70 km ca sa le testez. Cum ziceam, astea is provizorii. De indata ce imi iau Hella, normal ca o sa rutez firele mai bine, mai ascunse. E spatiu suficient intre oglinda si plasticu de la bord ca sa le trec pe acolo. Si atea le pun pe CB-u lu Gabi ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acuma... am achizitionat niste admisii(mai exact tuburile de plastic negre, dintre admisii si airbox). Is de pe un 1100 GS, fiind mai groase si intra parca si mai mult in airbox. Daca le montez, sper sa obtin mai multa putere in ture medii, adica exact acolo unde e nevoie in de pasiri. Nu ca nu ar avea arhisuficienta putere RT-ul, dar noah... e bine sa fie acolo ;)

 

Revin cu pareri si impresii dupa ce le montez sambata. :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Vei castiga sigur ceva cai, exact acolo unde ai nevoie!

Pe ebay, unde le gasisem si eu se spunea de 5 cai in plus.

Exact asa a procedat si fostul propietar la LT-ul meu, motorul fiind identic cu cel de RS/GT, i-a pus cutia de filtru de aer de GT(are prizele de aer mai mari in diametru)si i-a scos un releu/capastru din electonica care-i limita puterea si acum are fix 130 cp, fata de 98 de serie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acuma... am achizitionat niste admisii(mai exact tuburile de plastic negre, dintre admisii si airbox). Is de pe un 1100 GS, fiind mai groase si intra parca si mai mult in airbox. Daca le montez, sper sa obtin mai multa putere in ture medii, adica exact acolo unde e nevoie in de pasiri. Nu ca nu ar avea arhisuficienta putere RT-ul, dar noah... e bine sa fie acolo ;)

 

Revin cu pareri si impresii dupa ce le montez sambata. :blink:

 

 

5 " armasari " sa fie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cat dar multi posesori din USA zic ca se simte diferenta. In bine :blink:

Mesaj completat

In caz ca va intereseaza, se poate schimba formatul la ceasu de pe bord din xx:xx in x:xx. Nu e greu, doar mult de munca ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se aude pe undeva de vreo intalnire a bmw-istilor pt anul acesta, sau numai cele programate de cluburi?

sigur ca da. tu pui de un gratar la humor, si eu aduc colegii cu bmw-urile la tine. :blink:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

..Impresii dupa aproximativ 300 km:

Desi are aproape 400 kg, nu se simte absolut deloc greutatea, este extraordinar de echilibrata.

Lucrul asta se vede cind mergi pe tempomat, poti merge fara maini citi kilometri vrei..

Extraordinar si cum o poti inoda printre masini la semafor, cu Burgmanul ma strecuram mai greu, nu avea ciclistica astuia

Motorul este foarte flexibil datorita cuplului mare, trage foarte bine la viteza mica chiar si intr-a cincea.

Frane foarte bune, bine dozate.

Consumul intr-a cincea, la 110 km/ora, unde acul sta pe 3000 rot/min este 5.2, 5.4..incredibil..

Despre pozitia, manerele incalzite si seile care te frig chiar si prin manusi si costum nu vorbesc.

Util mi s-a parut volumul CD-ului care creste odata cu viteza si scade la stopuri.

Muzica se aude cu casca integrala pina pe la 100 km/ora, cu o casca jet probabil ca auzi ca acasa.

Esti foarte bine aparat de curent, parbrizul mare si flapsurile laterale+oglinzile protejeaza foarte bine.

Suspensiile mi se par destul de dure, dar asta se poate explica si prin faptul ca un motor care ajunge la 600 kg cu pilot+pasager+bagaje trebuie sa stea pe sosea, nu sa "flambeze" aiurea pe viraje.

Eu am reglat monoamortizorul pe Soft si confortul s-a imbunatatit considerabil.

Am sa merg asa in oras, afara pe viraje am sa vad cum este mai bine..

Esapamentul se aude destul de viguros, ma asteptam sa fie mai silentios, pe RT nu auzeam nimic..

Oricum, patru-n linie este altceva, motorul are un vuiet de motor sport..dar este rasat si deosebit de silentios la relanti.

Datorita scaritelor mari, in genul alora de chopper, pozitia picioarelor la semafoare este putin atipica, trebuie sa stai mai cracanat, pe linga scarite, sau cu dreptul in spate si stangul mai in fata, incadrand scaritele.

Ma cam deranjeaza chestia asta, probabil este vorba de timp si obisnuinta.

Surprinzator, dar desi par mari, locurile pentru bagaje(coburii+topcase-ul)sunt destul de mici.

Cred ca cele de pe RT sunt mai incapatoare, de fapt nu cred, sunt sigur.

Avand portbagaj suplimentar pe topcase ma ajuta enorm sa leg deasupra lui un sac suplimentar pentru bagaje.

Comenzile sunt foarte bine amplasate si intuitive.

Deranjant este faptul ca nu sunt luminate, noaptea asta este o problema, avind in vedere multitudinea de butoane si functii de pe ghidon.

Probabil chestie de obisnuinta si asta.

O nota foarte buna pentru claxon, se aude ca o goarna de tir, din cea cu aer comprimat..

Fata de raguselile de pina acum asta este de senzatie..

Cam asta pina acum..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Luigi, cred ca al tau are 2 claxoane. Stiu ca RT 1150 are 2 si cred ca si al tau la fel :blink:

 

 

 

eu am pe BMW-ul meu montate 2 claxoane exact ca la 1150 RT ... alta treaba ;)

Editat de JustMe_DF
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai ceva planuri mari de a organiza asa ceva? ;)

Mesaj completat

Oricum, eu mi-am propus sa merg la SMAEB. Banui ca multa lume merge, asa ca e o ocazie in plus sa ne vedem cat mai multi acolo :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am cumparat harley si cred ca am sa vand BMW-ul meu (perfectiunea 1100 RT).... dk eu nu mai merg cu el, decat foarte rar e pacat sa-l tin; mai bine se da cineva cu el.

cu putin noroc luni te sun eu ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...