Sari la conținut

Postări Recomandate

Da ma omule asta asta am itrebat si eu,daca exista si la 1100 evacuari cromate sau le-a curatat cu ceva .nu am de unde sa stiu daca exista la 1100 evacuari cromate pentru ca nu mai gasesc liste de optiuni pentru 1100,stiind ca la 1200 exista si aceasta optiune .daca ai mobra de noua nu le lasi sa junga in halul in care vin de la italieni.eu am incercat cu solutie si nu iese ca pe eticheta ,nici macar pe departe,rezultat mult mai bun am avut cu o cirpa abraziva dar nici pe departe culoarea celor din poza si am fost curios sa vad daca am muncit degeaba sau pur si simplu difera materialul din care sunt ele confectionate.am mai citi odata ce ai scris la inceput si imi dau seama ca am inteles eu gresi si m-am grabit sa iti raspund nepoliticos cind tu defapt vroiai sa spui ceva eu am inteles altceva .scuzele de rigoare

Editat de andrei gras
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Admin

Nu te-am facut prost, unde gasesti asa ceva in ceea ce am spus? :scratch:

Am spus altceva, si asta este fapt dovedit:

http://www.tainelesa...-adus-sanatatii

Despe evacuarile BMW-ului..ti-as raspunde ca vorbesti prostii, dar ai sa interpretezi iar ca te-am facut prost;

http://www.realoem.c...282&hg=18&fg=51

http://www.realoem.c...283&hg=18&fg=51

Am luat un exemplu aleatoriu, dar care este valabil pt.orice mobra facuta de BMW, nu exista nicio optiune pt.toba"cromata", cum sustii tu!..

Am avut RT si este asa cum iti spun, absolut toata linia este din inox..nu crom..inox..idem si la GS.

La actualul LT este la fel, totul din inox.

Repet, ceea ce vezi tu nu este rugina ci oxizi si murdarie care se depun pe tobele incinse!

Referitor la acea solutie, am folosit-o cu succes, mai am si acum acasa, este un acid cu care dai pe tobe, le lasi 10 minute, le speli la jet de apa si ies ca noi..

Deja vad ca bati campii rau de tot, eu spun sa te opresti si sa pui mina pe carte sau google..

Da ma omule asta asta am itrebat si eu,

Pai asta ti-am si raspuns cinci posturi mai sus, cu link luat din programul lor.

Ca idee, nu obisnuiesc sa afirm ceva ce nu cunosc, mai ales ca am avut RT si prin prisma montajelor mi-au trecut prin mana destule modele BMW mai vechi sau noi.

Bafta.

 

 

Uite ca am gasit exact solutia de care-ti pomeneam..

http://www.boxup.de/seite13.htm

Face minuni..

 

 

Sau pe louis.de, aceeasi solutie:

http://www.louis.de/...&artnr=10004155

 

Pai tocmai de-asta nu am inteles de ce m-ai luat asa tare, nicio problema, si eu am fost cam ironic in raspunsuri, imi pare rau..

Noi sa fim sanatosi.. :cheers:

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

DanCATA am gasit problema si cred ca stiu de la ce vine acel joc la rota spate la BMfachingW RT de 1150 chiobicenti :)

rulmentul acela conic e varzalit tot

am verificat rulmentul acela mare pare OK nu joaca oricat l-am stresat, simeringul acela urias la fel pare ok nu era curs pe langa dupa cum ai vazut si tu

se poate observa ca si ""inelul""acela din capacul de aluminiu in care culca rulmentul conic este uzat ...intrebarea este daca se poate schimba? rulmentul vine cu "inel" cu tot?

 

ciuss!

 

Bai omule esti sigur ca era necesar sa desfaci grupul. Daca tot ai desfacut schimba toti rulmentii nu te mai zgarci.

 

Vezi ca la montare este important sa masori exact ce grosime de saiba trebuie sa pui sa nu ai joc.

Jocul la rulmentul mare nu poti verifica doar cu cand roata este montat. In rest poti verifica doar daca cosul de rulment e ok si bilele. Simeringul mare nu se mai poate monta inapoi. Dute la firme cu rulmenti si gasesti simering la 10-15 lei in loc de 40 lei (originalul). Rulmetul mare spate e mai rentabil sa pui originalul decat alta marca. ( rulment BMW 270-290 lei , rulment SKF 400 lei). Rulmentul conic gasesti iarasi la Rulhaus la pretul de 50-60 lei daca tin bine minte. Iar saiba se poate comnda iarasi de l BMW.

Daca mai intrebari suna-ma.

 

P.S cutia ai desfacut?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rulmetul mare spate e mai rentabil sa pui originalul decat alta marca. ( rulment BMW 270-290 lei , rulment SKF 400 lei).

FAG e un pic mai ieftin decat BMW OEM (cam 30 EUR). Nu am vazut in Ro cineva care sa aduca FAG si probabil ca cu transport ar fi cat OEM, asa ca ... go OEM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FAG e un pic mai ieftin decat BMW OEM (cam 30 EUR). Nu am vazut in Ro cineva care sa aduca FAG si probabil ca cu transport ar fi cat OEM, asa ca ... go OEM.

 

Rulment FAG ( de care e nevoie la grup)nu am gasit in Oradea. Am mers cu codul de pe rulment dar nu au avut FAG numai SKF la pretul de 400 lei.. Defapt rulmentul OEM e FAG.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rulment FAG ( de care e nevoie la grup)nu am gasit in Oradea. Am mers cu codul de pe rulment dar nu au avut FAG numai SKF la pretul de 400 lei.. Defapt rulmentul OEM e FAG.

 

Deci BMW il da la suprapret. As expected.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e prima oara cand gasesc o piese OEM mai ieftin. am patit si la masina cand am schimbat anul trecut termostatul. cel mai ieftin a fost originalul.

 

Pierrooradea vezi filuletul de mai jos:

 

http://www.bmwlt.com/uploads/lt_final_drive_rebuild.wmv

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal .

In ideea ca este cineva interesat de acest motor ,eu imi doresc un GS adv pe care sigur in aceasta iarna il voi achizitiona dar poate este si cineva interesat de un GS .

 

http://imageshack.us/g/1/9845467/

 

O iarna cat mai scurta .

Discutam daca este cineva interesat pe PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va recomand sa adaugati pe FaceBook, care folositi, pe BMW Motorrad. Posteaza din cand in cand niste proiecte interesante, placute ochiului, printre care si asta:

 

522226_10151220810563467_1155488316_n.jpg

 

28738_10151220810523467_1898798036_n.jpg

 

404999_10151220810493467_1197880790_n.jpg

 

404999_10151220810493467_1197880790_n.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LUV te contrezi cu neica nimeni, gen Doru BMW, care daca are bmw este first man. nu are rost nici finalitate,mai bine sa ne dam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am devenit, in sfarsit, posesorul unui R1100RT, de provenienta Italia, 1997, 73.000 Km, achizitionat de la o persoana din Arad care importa motoare. Cu aceasta ocazie l-am cunoscut si pe Dan Cata, care m-a ajutat si la achizitie si i-a facut ulterior lucrarile de service de care avea nevoie (schimbul de fluide, filtru ulei, reglaje, sincronizare, montat releu pentru ABS, inlocuit senzori Hall). Ce pot sa spun este ca am cumparat din Arad un tractor si am plecat catre casa din Cluj cu o finete de motor (atat cat poate fi de fin un boxer :eek: ).

Vreau sa mai precizez ca am castigat un prieten din vizita la colegul nostru de forum si daca timpul si banii mi-o vor permite, voi face si urmatoarele lucrari mai serioase tot la el.

 

Cateva fotografii:

 

image1tz.jpg

image13gv.jpg

image3dt.jpg

image10tn.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, Luigi. Trebuie sa gasesc o solutie sa si vad ceva noaptea, cred ca voi apela la tine pentru xenon. Are montat un bec albastru la far, care are o lumina slaba, nu e suficienta pentru un condus in siguranta.

 

Ma gandesc si la ceva lumini suplimentare (proiectoare), dar inca nu am gasit ceva care sa-mi placa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de urari tuturor. Nu arata chiar ca in poze, in sensul ca mai are cateva zgarieturi ici-colo, dar, per total, nu-si arata varsta. As avea o intrebare pentru cei care au/au avut 1100: cam ce cantitate de ulei va consuma la 1000 Km, sa zicem sau intre doua schimburi de ulei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de uzura motorului.al meu nu cred ca a consumat mai mult de 50 grame toata vara adica 4500 km facuti numai in oras.dar consumul de ulei e ceva normal la boxer.unele consuma 2-3 l la schimb.verifica din cind in cind pe cricul central cu motorul rece si vezi daca trebuie complectat.la cum arata nu ced ca vei avea nevoie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am devenit, in sfarsit, posesorul unui R1100RT, de provenienta Italia, 1997, 73.000 Km, achizitionat de la o persoana din Arad care importa motoare. Cu aceasta ocazie l-am cunoscut si pe Dan Cata, care m-a ajutat si la achizitie si i-a facut ulterior lucrarile de service de care avea nevoie (schimbul de fluide, filtru ulei, reglaje, sincronizare, montat releu pentru ABS, inlocuit senzori Hall). Ce pot sa spun este ca am cumparat din Arad un tractor si am plecat catre casa din Cluj cu o finete de motor (atat cat poate fi de fin un boxer :eek: ).

Vreau sa mai precizez ca am castigat un prieten din vizita la colegul nostru de forum si daca timpul si banii mi-o vor permite, voi face si urmatoarele lucrari mai serioase tot la el.

 

Felicitari si welcome to the group!

 

Multumesc, Luigi. Trebuie sa gasesc o solutie sa si vad ceva noaptea, cred ca voi apela la tine pentru xenon. Are montat un bec albastru la far, care are o lumina slaba, nu e suficienta pentru un condus in siguranta.

 

Ma gandesc si la ceva lumini suplimentare (proiectoare), dar inca nu am gasit ceva care sa-mi placa.

 

Xenon is a must. Nu te mai chinui sa faci teste inutile, tot la xenon ajungi.

Contacteaza-l pe Luigi pentru asta si te rezolva asap.

 

Nu te-am facut prost, unde gasesti asa ceva in ceea ce am spus? :scratch:

Am spus altceva, si asta este fapt dovedit:

http://www.tainelesa...-adus-sanatatii

Despe evacuarile BMW-ului..ti-as raspunde ca vorbesti prostii, dar ai sa interpretezi iar ca te-am facut prost;

http://www.realoem.c...282&hg=18&fg=51

http://www.realoem.c...283&hg=18&fg=51

Am luat un exemplu aleatoriu, dar care este valabil pt.orice mobra facuta de BMW, nu exista nicio optiune pt.toba"cromata", cum sustii tu!..

Am avut RT si este asa cum iti spun, absolut toata linia este din inox..nu crom..inox..idem si la GS.

La actualul LT este la fel, totul din inox.

Repet, ceea ce vezi tu nu este rugina ci oxizi si murdarie care se depun pe tobele incinse!

Referitor la acea solutie, am folosit-o cu succes, mai am si acum acasa, este un acid cu care dai pe tobe, le lasi 10 minute, le speli la jet de apa si ies ca noi..

Deja vad ca bati campii rau de tot, eu spun sa te opresti si sa pui mina pe carte sau google..

 

Relax, leave it be! ;)

 

verifica lista de optiuni a celui care vinde .o sa vezi ca pe linga spite esa si altele o sa vezi si crome exhaust.de asta te-am rugat sa nu imi raspunzi. http://www.bmwmotorc...0r_bmw_info.htm

 

Raspunde cine vrea si cand vrea. Tu triezi informatiile si le iei pe care vrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de urari tuturor. Nu arata chiar ca in poze, in sensul ca mai are cateva zgarieturi ici-colo, dar, per total, nu-si arata varsta. As avea o intrebare pentru cei care au/au avut 1100: cam ce cantitate de ulei va consuma la 1000 Km, sa zicem sau intre doua schimburi de ulei?

 

Eu chiar sambata am schimbat uleiul. In 7000 km am avut un consum de ulei de aprox.400 ml asta ar veni 60 ml la 1000 km( am acuma 71700 km la bord)..Eu circul si in oras si in afara.

 

Consumul maxim dat de fabrica este 1l/1000 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@gulag: felicitari! Bine ai venit!

Si eu zic ca la cum arata, sigur te bucuri de el ;)

Da se stire pe aici cand intampini dificultati, sunt multi oameni cu experienta. Si pe cat posibil, incearca sa citesti tot topicul, probabil iti va raspunde la multe intrebari.

Sa ne vedem cu bine la drum!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer sa fiu, niciodata nu am stat sa masor exact cat imi consuma. Cand e nevoie completez si gata. Limita e 1 litru la mia de km, da pana acolo mai e mult si bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, numele meu este Alin am 21 de ani

Sper ca postez unde trebuie, problema mea e cam urmatoarea, m-am indragostit de un bmw k75 din 1991, imi place foarte mult, ma sperie unpic anul, aici sper sa ma ajutati voi (nu am niciun prieten motociclist caruia sa ii cer cateva sfaturi). Sa presupunem ca reusesc sa imi indeplinesc visul si sa cumpar un bmw 75, ce probleme pot aparea la ea ? daca apar probleme pot fi rezolvate fara prea multa bataie de cap (fiind o motocicleta unpic mai veche nu stiu cum sta treaba cu piesele, daca se mai gasesc, daca se merita sa faci o reparatie). Mentionez ca nu dispun de un buget prea mare si nu as vrea sa fac o alegere gresita.

ps. detin permis categoria B, C, E dar ca un tantalau nu am luat inca A, dar se rezolva la primavara :D

 

Va multumesc, salutari si drumuri bune !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...