Sari la conținut

Postări Recomandate

are cineva casca PROBIKER kx4

o avea treaba cu BMW-ul? ...

 

BMW F800GT

optionale noi precum ESA si ASC sau noile sidecase-uri mai incapatoare.

am admirat-o si eu ieri (pe net). mdap, frumoasa treaba. dar nici ieftina nu este. avand in vedere ca 800R e pe la 10mii... daca mai pui si optionalele la 800GT, iti iei casa. Editat de warlock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De unde gasesc si eu un adaptor de la priza de BMW la priza normala de bricheta?

gasesti pe louis

http://www.louis.de/...tnr_gr=10003690

era si un adaptor, dar ori nu mai e, ori nu l-am gasit eu. eu am adaptorul, dar mi se pare mai ok asta ca are si o bucata de cablu.

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde gasesc si eu un adaptor de la priza de BMW la priza normala de bricheta?

 

Eu mi-am luat de pe ebay http://www.ebay.co.uk/itm/300711460087?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Daca il vrei, cu 60 lei il ai la tine acasa.

 

Azi am mai facut o tura pana sus pe munte... n-am mai avut problema intalnita acum 1 saptamana sa-si dea in nas motorul, deloc.

Am facut plinul cu benzina 99 de la petrom. (PS: Ce parere aveti despre benzina mai scumpa, merita sau nu?)

Eram curios, oare sa fi prins benzina proasta saptamana trecuta ?

Oricum la relanti sunt probleme, in sensul ca azidimineata cand l-am pornit, fara soc nu statea. Dadeam drumul la loc, scadea turatia mult sub 1.000 (pe la 500 aprox) si apoi murea. Dar in mers / dupa ce s-a incalzit nu am mai avut treaba.

post-40610-0-75627800-1353275442_thumb.jpgpost-40610-0-03027600-1353275488_thumb.jpgpost-40610-0-70152900-1353275542_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul meu cand pun de la Rompetrol de 100 , e ............ alta motocicleta................ fata de 95 de la MOL.

 

Poate are nevoie cineva de ceva piese, carcasa, sau doreste sa-l repare/foloseasca.

/index.php?/topic/686628-grup-bmw-boxer-r1200/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum la relanti sunt probleme, in sensul ca azidimineata cand l-am pornit, fara soc nu statea. Dadeam drumul la loc, scadea turatia mult sub 1.000 (pe la 500 aprox) si apoi murea. Dar in mers / dupa ce s-a incalzit nu am mai avut treaba.

 

Prima iarna cu motocicleta asta? Este normal sa folosesti "socul" cand e frig, d-aia il are. Din cate stiu, nu e ca la masina (carburator) unde influenta si proportiile amestecului aer/benzina, aici e vorba doar de o sustinere a relanti-ului prin acceleratie.

Porneste-o cu el la maxim, il mai reduci apoi dupa cca 20-30 sec si dupa ce apare prina liniuta de la temperatura uleiului il poti reduce de tot. Eu cam asa procedam la a mea si era ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Prima iarna cu motocicleta asta? Este normal sa folosesti "socul" cand e frig, d-aia il are. Din cate stiu, nu e ca la masina (carburator) unde influenta si proportiile amestecului aer/benzina, aici e vorba doar de o sustinere a relanti-ului prin acceleratie.

Porneste-o cu el la maxim, il mai reduci apoi dupa cca 20-30 sec si dupa ce apare prina liniuta de la temperatura uleiului il poti reduce de tot. Eu cam asa procedam la a mea si era ok.

 

Am avut 8 motorete, asta e a 9-a. In afara de una din 2005 la care socul era automat la toate am avut cu soc manual.

La asta socul il tragi si trebuie sa ti de el, nu ramane tras. E neplacut sa stai cu mana pe soc 5-10 minute nu? :)

Tot timpul o pornesc cu socul tras indiferent de anotimp / temperatura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La asta socul il tragi si trebuie sa ti de el, nu ramane tras. E neplacut sa stai cu mana pe soc 5-10 minute nu? :)

 

Aa, am uitat de faza cu trasul... deci faza cu 20sec (as zice chiar doar vreo 5-10) era cu el tinut tras "manual" apoi o lasi cat ramane el singur tras. Si il bagi dupa prima liniuta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Aa, am uitat de faza cu trasul... deci faza cu 20sec (as zice chiar doar vreo 5-10) era cu el tinut tras "manual" apoi o lasi cat ramane el singur tras. Si il bagi dupa prima liniuta...

 

Corect, numai ca astazi am stat cu el tras vreo 2 minute dar degeaba, cand dadeam drumul murea...

Oricum sunt curios cu benzina cum ramane

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, numai ca astazi am stat cu el tras vreo 2 minute dar degeaba, cand dadeam drumul murea...

Oricum sunt curios cu benzina cum ramane

 

Vezi poate ai vreo garnitura care trebuie stransa. Eu la Shadow tot asa tineam tras cu mana pana am strans garnitura. Dar oricum destul de dubios sa nu se incalzeasca motorul in 2 minute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Vezi poate ai vreo garnitura care trebuie stransa.

Nu inteleg la ce garnituri te referi?

 

In mod normal tragi socul pina la capat, pornesti, il tii cu degetul vreo 3/4 secunde, il lasi usor pina la prima pozitie si il tii acolo pina iti apare prima gradatie la temperatura.

Cel putin la vechiul RT asa procedam si pornea la fix, nu mi-a facut niciodata figuri.

Cred ca ar trebui sa-i faci un balans la injectie si un reglaj de tacheti si rezolvi problema.

Nu uita sa schimbi si filtrul de benzina si ai sa vezi ca ai alta motocicleta.

Referitor la benzina, eu personal nu am sesizat nicio diferenta intre cea de 95 si cea de 99 sau 100, decit bani cheltuiti in plus.

Idem si la masina.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CEVA NOU

 

Ce e nou in afara de culoare??

 

Tot la EICMA a fost prezentata si editia speciala a modelului K1300S ce aniverseaza 30 ani de la aparitia seriei K.

Seria K100, aparuta in 1983, a reprezentat aparitia primelor modele BMW cu motor racit cu apa cu patru cilindri in linie.

 

Modelul aniversar este prezentat intr-o combinatie de culori alb/rosu/negru si are standard cam tot ce erau optiuni la seria K1300S: ABS (din 2013 standard la toate modelele BMW), ASC, RDC, ESA II, asistentul de schimbator, toba Akrapovic, parbrizul fumuriu, manerele incalzite, computerul de bord, scarite HP.

post-9546-0-29496500-1353324986_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la soc, cum a zis si Vlad mai devreme, nu are a face cu amestecul stoichiometric. Ala il seteaza calculatorul, tot timpul. E impropriu zis CHOKE, cum scrie pe el, pentru ca nu are nimic de-a face cu socul clasic.

 

La injectie nu exista soc.

 

Ce face maneta aia, e sa iti tina clapetele de acceleratie putin deschise, ca sa screasca relantiul, pana pe la 2000 rpm.

 

Cum functioneaza? Pai tragi de ea si are un mecanism cu bila care il tine blocat acolo pe la 2000 rpm, in functie de cum e reglat. Puteti incerca si pe loc, fara sa fie motorul pornit, sa trageti socul si sa vedeti ca aveti un joc mai mare la maneta de acceleratie.

 

Is doua tipuri de soc: la 1100 e orizontala cursa manetei, la 1150 ii verticala. La ambele sisteme, e tot cu bila aia implementarea. Din experienta am vazut ca la 1150 mai rugineste mecanismul ala, in timp ce la 1100 sta tot timpul in vaselina, ceea ce e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dane vrei sa zici ca daca-l trag sus de tot (treapta 2) ar trebui sa ramana acolo? La mine de la inceput nu era asa. De sus de tot cand ii dau drumul se opreste la mijloc, dupaia il apas de tot jos.

 

As vrea pentru peste iarna sa imi schimb toba cu asta http://www.ebay.co.uk/itm/250678156996?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649 care elimina o parte din toba originala. Zice si acolo ca trebuie resincronizate chestii pe acolo.

Astea mi le poti face tu Dan ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Adi, zgomotul rezultat va fi un factor in plus cu care strici placerea unui voiaj pe un sport touring exceptional, care este facut sa devoreze kilometri.

Din ce stiu nu trebuie reglat nimic, injectia face treaba singura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dane vrei sa zici ca daca-l trag sus de tot (treapta 2) ar trebui sa ramana acolo? La mine de la inceput nu era asa. De sus de tot cand ii dau drumul se opreste la mijloc, dupaia il apas de tot jos.

 

As vrea pentru peste iarna sa imi schimb toba cu asta http://www.ebay.co.u...984.m1438.l2649 care elimina o parte din toba originala. Zice si acolo ca trebuie resincronizate chestii pe acolo.

Astea mi le poti face tu Dan ?

 

Da si mie un link la ce trebuie modificat,dar cred ca stiu despre ce e vorba ;) Vreau numa sa fiu sigur. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...