Sari la conținut

Postări Recomandate

Vă rog frumos, dacă mă poate ajuta cineva cu valorile normale la încărcare pentru un R1200ST, model 2005.

Am cumpărat un acumulator nou și mi-ar fi utilă informația.

 

Mulțumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Admin

Valorile sunt intre 13.5 si 14.4. La relanti cu toti consumatorii + faza lunga valoarea poate scadea putin, dar trebuie sa se mentina intre aceste limite.

PS:Valoarile sunt aceleasi pentru auto/moto, indiferent de marca.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS:Valoarile sunt aceleasi pentru auto/moto, indiferent de marca.

Mersi mult pentru răspuns. Cît despre paragraful citat, habar n-am avut de asta (bine, eu oricum sînt atehnic)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o rugaminte, daca poate sa ma ajute cineva cu cateva sfaturi;

 

De cand am cumparat motocicleta ea avea un relantiu cam jos, aprox 900rpm, saptamana trecuta am fost cu ea la "minunatii" de la Bavaria sa schimb lichidul de frana si cand mi-a dat-o mecanicul mi-a zis ca a observat ca e relantiul prea jos si a curatat el jiglerele de aer si l-a adus la normal, adica in jur de 1100rpm(pe langa chestia asta mi-au mai facut ei niste "minuni"), acum problema cea mare e ca am observat ca mi-a crescut consumul foarte mult, adica e undeva pe la 10% in oras la acelasi mers unde scoteam 6-6 si ceva....si mai scoate si mult mai multe rateuri pe evacuare in frana de motor, fata de cum dadea inainte... si nu mai vreau sa ma mai duc la astia la bavaria ca au facut destule tampenii.

 

Pot sa fac ceva sa ii readuc consumul la normal? sau o fi nevoie de remapare? mentionez ca nu am gasit un material care sa imi explice prea mult sistemul de alimentare la ea si componentele acestuia; jiglerele de aer care sunt, suruburile acelea aramii cu cap drept de pe lateralul colectorului de admisie?

 

Motocicleta e un R1100S din 2002.

 

Va multumesc!

Editat de bogdan g
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai un motor de 1100 cm.cam cit ai vrea sa consume?2% caun scuter?acum ceva timp ti-am recomandat un mecanc care intelege cu adevarat cum functioneaza un motor termic modern.mai incearca odat sa il contactezi.in bucuresti numeri pe degetele uneimaini mecanicii adevarati iar asta e unul dintre ei.sa inteleg ca ti-a venit axul din cutie?ps.toate dau rateuri pe decelerare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-nu eu eram cu problema la cutie, era colegul cu S-ul argintiu

- iar vizavi de consum, nu mi se pare normal sa consume aproape dublu la diferenta de o saptamana si o vizita la bavaria....(ca referinta inainte scotea 5 jumate in afara si 6- 6 jumate in oras si nu mi-am schimbat stilul de mers). O sa il contactez pe mecanic.

 

Mersi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o rugaminte, daca poate sa ma ajute cineva cu cateva sfaturi;

 

De cand am cumparat motocicleta ea avea un relantiu cam jos, aprox 900rpm, saptamana trecuta am fost cu ea la "minunatii" de la Bavaria sa schimb lichidul de frana si cand mi-a dat-o mecanicul mi-a zis ca a observat ca e relantiul prea jos si a curatat el jiglerele de aer si l-a adus la normal, adica in jur de 1100rpm(pe langa chestia asta mi-au mai facut ei niste "minuni"), acum problema cea mare e ca am observat ca mi-a crescut consumul foarte mult, adica e undeva pe la 10% in oras la acelasi mers unde scoteam 6-6 si ceva....si mai scoate si mult mai multe rateuri pe evacuare in frana de motor, fata de cum dadea inainte... si nu mai vreau sa ma mai duc la astia la bavaria ca au facut destule tampenii.

 

Pot sa fac ceva sa ii readuc consumul la normal? sau o fi nevoie de remapare? mentionez ca nu am gasit un material care sa imi explice prea mult sistemul de alimentare la ea si componentele acestuia; jiglerele de aer care sunt, suruburile acelea aramii cu cap drept de pe lateralul colectorului de admisie?

 

Motocicleta e un R1100S din 2002.

 

Va multumesc!

amestecul de benzina se poate regla doar din ECU.

 

Ce poate influenta consumul este sonda lambda. Daca ii stricat iti creste consumul.ar fi bine pus pe o diagnoza ( poate Luigi- l.u.v te poate ajuta cu o diagnoza).Sau verificat senzorul de aer, filtru de aer, etc.

 

De la jigloare nu tot timpu poti regla relantiu conform manualului. daca TPS -ul este dereglat poti sa reglez din surub cat veri ca nu o sa poti creste relantiul.

 

Dar poate Dan Cata ar si alte idei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...(pe langa chestia asta mi-au mai facut ei niste "minuni"),...

Aici e problema ta :)

 

Care ar fi minunile alea? De unde o reglat relantiul? Numa de la surubelele alea de alama? Daca nu zici tot ce s-a facut... putem doar presupune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici e problema ta :)

 

Care ar fi minunile alea? De unde o reglat relantiul? Numa de la surubelele alea de alama? Daca nu zici tot ce s-a facut... putem doar presupune.

Prin 'minuni', ma refer la faptul ca mi-au stropit cu lichid de frana peste tot si acum am bordul picatit, ca m-au lasat fara semnale cand am plecat de la ei si a fost nevoie sa ma intorc si iar sa mai pierd ore bune ca sa repare prostia, apoi la faptul ca au pus atat de mult lichid de frana incat si acum dupa aproape o saptamana imi curge pe supraplin si gasesc dimineata sub ea, ca sa nu mai zic ca mai toate suruburile de la carene nu erau stranse si unele le puteam misca cu mana; si prin coincidenta, nu imi mai merge nici instalatia de xenon pe faza lunga(dar asta nu pot sa zic ca e din vina lor, poate din cauza ca e prea veche)

Iar despre ce a facut mecanicul la reglajul relantiului nu am nici o idee, pt ca astia la Bavaria nu te lasa in service si pe langa asta, nici nu sunt monitoare in zona de asteptare ca macar sa poti vedea orientativ ce se intampla cu motocicleta, el pur si simplu cand mi-a dat motocicleta, mi-a zis ca a umblat la jiglerele de aer si le-a curata ca i s-a parut ca pornea prea greu si era relantiul prea jos. Drept dovada, acum porneste si mai greu(la rece), iar dupa cateva secunde cu socul tras, moare foarte violent motorul, cu un soc foarte puternic, apoi dupa repornire merge normal.

 

O zi Buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

nu am caderea sa ma pronunt legat de problema ta (Dan Cata cred ca te poate lamuri cel mai bine), dar vreau sa te intreb atat: ai facut plangere apropo de calitatea lucrarii - suruburi, bord stropit etc etc? In scris zic...ca daca te plangi verbal pe toti ii doare la bashcheti...uite, de exemplu cei de la Contempo din BV ma suna sau imi trimit sms cu un nr de contact/mail dupa fiecare revizie si ma intreaba daca a fost totul ok, in ideea in care nu am nimic de comentat pe loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da si astia te suna si am explicat problema atunci; Asta cu consumul am observat-o in schimb acum dupa 3-4 alimentari, ca am zis la inceput ca poate am omis eu ceva la calcul si din cauza aia e asa mare, dar la fiecare alimentare mi-a iesit asa. Acum oscilez intre a merge la un alt mecanic(cum ar fi cel de care mi-a spus Andrei) sau sa ma duc iar la astia la Bavaria si sa ma pun pe capu lor, dar imi e sa nu ma trezesc iar cu vreo alta problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde e supraplin la lichidul de frana?

intre scarita dreapa si bascula(cardan) am patru furtunase, pe doua dintre ele imi mai picura lichid de frana si celellate doua parca erau de la rezervorul de benzina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare.sunt posesorul unui R1100S si am avut unele contraziceri cu un prieten cu privire la faptul ca :-eu schimb vitezele fara ambreaj,doar cand reduc folosesc ambreajul ,el zice ca nu este bine si trb sa folosesc ambreajul.....astept o parere de la cunoscatori,sa stiu il cinstesc sau ma cinsteste.Ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Daca o faci coreland bine turatia motorului cu schimbatul treptelor (in sus mai ales) nu are nimic, poti schimba mult si bine asa.

si ..... atunci.... de ce mai e montat AMBREIAJUL????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Pentru schimbarea in treptele inferioare, mai ales 1 si 2, precum si plecare de pe loc. :)

La turatii mari poti schimba fara niciun stres, trebuie doar sa corelezi bine mana cu piciorul.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare.sunt posesorul unui R1100S si am avut unele contraziceri cu un prieten cu privire la faptul ca :-eu schimb vitezele fara ambreaj,doar cand reduc folosesc ambreajul ,el zice ca nu este bine si trb sa folosesc ambreajul.....astept o parere de la cunoscatori,sa stiu il cinstesc sau ma cinsteste.Ms

Ai cumpara o motocicleta de la cineva care se lauda ca schimba fara ambreiaj? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai cumpara o motocicleta de la cineva care se lauda ca schimba fara ambreiaj? :)

dan

mai expica ca tu esti si MECANIC si din pct tau de vedere .... e bine sa se schimbe" fara AMBREIAJ.....

 

iar la intrebarea E BINE SA SCHIMB CU AMBREIAJ? raspunsul este DA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Schimbatul vitezelor fara ambreiaj se face in cazul unui mers mai agresiv, in turatii inalte si numai in sus. La toate motoarele cu care am mers am schimbat cu ambreiaj, dar au fost si situatii nu putine in care aveam chef de joaca si schimbam in conditiile mai sus amintite. Mobrele nu au avut nimic. Cunosc oameni care schimba fara ambreiaj mai tot timpul si mobrele nu au nimic. Toti care merg tare si stiu s-o faca schimba fara ambreiaj..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

personal, eu cred ca exista doua raspunsuri adevarate:

1. de putut, da, se poate.

2. de bine, nu, nu e bine.

cat de repede se beleste ceva pe acolo depinde de cat de bine corelezi acceleratia cu momentul schimbarii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...