zîmbesc Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 Vă rog frumos, dacă mă poate ajuta cineva cu valorile normale la încărcare pentru un R1200ST, model 2005. Am cumpărat un acumulator nou și mi-ar fi utilă informația. Mulțumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 21, 2014 Admin Share Postat Martie 21, 2014 (editat) Valorile sunt intre 13.5 si 14.4. La relanti cu toti consumatorii + faza lunga valoarea poate scadea putin, dar trebuie sa se mentina intre aceste limite. PS:Valoarile sunt aceleasi pentru auto/moto, indiferent de marca. Editat Martie 21, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 PS:Valoarile sunt aceleasi pentru auto/moto, indiferent de marca. Mersi mult pentru răspuns. Cît despre paragraful citat, habar n-am avut de asta (bine, eu oricum sînt atehnic) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rs-rider Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 (editat) Salutari! Pe cine il intereseaza; http://www.wunderlich.de/action/termine/anfahrt-2014/ Eu voi fi ca in fiecare an prezent! Editat Martie 21, 2014 de rs-rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 (editat) Am si eu o rugaminte, daca poate sa ma ajute cineva cu cateva sfaturi; De cand am cumparat motocicleta ea avea un relantiu cam jos, aprox 900rpm, saptamana trecuta am fost cu ea la "minunatii" de la Bavaria sa schimb lichidul de frana si cand mi-a dat-o mecanicul mi-a zis ca a observat ca e relantiul prea jos si a curatat el jiglerele de aer si l-a adus la normal, adica in jur de 1100rpm(pe langa chestia asta mi-au mai facut ei niste "minuni"), acum problema cea mare e ca am observat ca mi-a crescut consumul foarte mult, adica e undeva pe la 10% in oras la acelasi mers unde scoteam 6-6 si ceva....si mai scoate si mult mai multe rateuri pe evacuare in frana de motor, fata de cum dadea inainte... si nu mai vreau sa ma mai duc la astia la bavaria ca au facut destule tampenii. Pot sa fac ceva sa ii readuc consumul la normal? sau o fi nevoie de remapare? mentionez ca nu am gasit un material care sa imi explice prea mult sistemul de alimentare la ea si componentele acestuia; jiglerele de aer care sunt, suruburile acelea aramii cu cap drept de pe lateralul colectorului de admisie? Motocicleta e un R1100S din 2002. Va multumesc! Editat Martie 21, 2014 de bogdan g Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 Ai un motor de 1100 cm.cam cit ai vrea sa consume?2% caun scuter?acum ceva timp ti-am recomandat un mecanc care intelege cu adevarat cum functioneaza un motor termic modern.mai incearca odat sa il contactezi.in bucuresti numeri pe degetele uneimaini mecanicii adevarati iar asta e unul dintre ei.sa inteleg ca ti-a venit axul din cutie?ps.toate dau rateuri pe decelerare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 -nu eu eram cu problema la cutie, era colegul cu S-ul argintiu - iar vizavi de consum, nu mi se pare normal sa consume aproape dublu la diferenta de o saptamana si o vizita la bavaria....(ca referinta inainte scotea 5 jumate in afara si 6- 6 jumate in oras si nu mi-am schimbat stilul de mers). O sa il contactez pe mecanic. Mersi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Martie 22, 2014 Autor Share Postat Martie 22, 2014 Am si eu o rugaminte, daca poate sa ma ajute cineva cu cateva sfaturi; De cand am cumparat motocicleta ea avea un relantiu cam jos, aprox 900rpm, saptamana trecuta am fost cu ea la "minunatii" de la Bavaria sa schimb lichidul de frana si cand mi-a dat-o mecanicul mi-a zis ca a observat ca e relantiul prea jos si a curatat el jiglerele de aer si l-a adus la normal, adica in jur de 1100rpm(pe langa chestia asta mi-au mai facut ei niste "minuni"), acum problema cea mare e ca am observat ca mi-a crescut consumul foarte mult, adica e undeva pe la 10% in oras la acelasi mers unde scoteam 6-6 si ceva....si mai scoate si mult mai multe rateuri pe evacuare in frana de motor, fata de cum dadea inainte... si nu mai vreau sa ma mai duc la astia la bavaria ca au facut destule tampenii. Pot sa fac ceva sa ii readuc consumul la normal? sau o fi nevoie de remapare? mentionez ca nu am gasit un material care sa imi explice prea mult sistemul de alimentare la ea si componentele acestuia; jiglerele de aer care sunt, suruburile acelea aramii cu cap drept de pe lateralul colectorului de admisie? Motocicleta e un R1100S din 2002. Va multumesc! amestecul de benzina se poate regla doar din ECU. Ce poate influenta consumul este sonda lambda. Daca ii stricat iti creste consumul.ar fi bine pus pe o diagnoza ( poate Luigi- l.u.v te poate ajuta cu o diagnoza).Sau verificat senzorul de aer, filtru de aer, etc. De la jigloare nu tot timpu poti regla relantiu conform manualului. daca TPS -ul este dereglat poti sa reglez din surub cat veri ca nu o sa poti creste relantiul. Dar poate Dan Cata ar si alte idei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 ...(pe langa chestia asta mi-au mai facut ei niste "minuni"),... Aici e problema ta Care ar fi minunile alea? De unde o reglat relantiul? Numa de la surubelele alea de alama? Daca nu zici tot ce s-a facut... putem doar presupune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Aici e problema ta Care ar fi minunile alea? De unde o reglat relantiul? Numa de la surubelele alea de alama? Daca nu zici tot ce s-a facut... putem doar presupune. Prin 'minuni', ma refer la faptul ca mi-au stropit cu lichid de frana peste tot si acum am bordul picatit, ca m-au lasat fara semnale cand am plecat de la ei si a fost nevoie sa ma intorc si iar sa mai pierd ore bune ca sa repare prostia, apoi la faptul ca au pus atat de mult lichid de frana incat si acum dupa aproape o saptamana imi curge pe supraplin si gasesc dimineata sub ea, ca sa nu mai zic ca mai toate suruburile de la carene nu erau stranse si unele le puteam misca cu mana; si prin coincidenta, nu imi mai merge nici instalatia de xenon pe faza lunga(dar asta nu pot sa zic ca e din vina lor, poate din cauza ca e prea veche) Iar despre ce a facut mecanicul la reglajul relantiului nu am nici o idee, pt ca astia la Bavaria nu te lasa in service si pe langa asta, nici nu sunt monitoare in zona de asteptare ca macar sa poti vedea orientativ ce se intampla cu motocicleta, el pur si simplu cand mi-a dat motocicleta, mi-a zis ca a umblat la jiglerele de aer si le-a curata ca i s-a parut ca pornea prea greu si era relantiul prea jos. Drept dovada, acum porneste si mai greu(la rece), iar dupa cateva secunde cu socul tras, moare foarte violent motorul, cu un soc foarte puternic, apoi dupa repornire merge normal. O zi Buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Salut, nu am caderea sa ma pronunt legat de problema ta (Dan Cata cred ca te poate lamuri cel mai bine), dar vreau sa te intreb atat: ai facut plangere apropo de calitatea lucrarii - suruburi, bord stropit etc etc? In scris zic...ca daca te plangi verbal pe toti ii doare la bashcheti...uite, de exemplu cei de la Contempo din BV ma suna sau imi trimit sms cu un nr de contact/mail dupa fiecare revizie si ma intreaba daca a fost totul ok, in ideea in care nu am nimic de comentat pe loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Da si astia te suna si am explicat problema atunci; Asta cu consumul am observat-o in schimb acum dupa 3-4 alimentari, ca am zis la inceput ca poate am omis eu ceva la calcul si din cauza aia e asa mare, dar la fiecare alimentare mi-a iesit asa. Acum oscilez intre a merge la un alt mecanic(cum ar fi cel de care mi-a spus Andrei) sau sa ma duc iar la astia la Bavaria si sa ma pun pe capu lor, dar imi e sa nu ma trezesc iar cu vreo alta problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 apoi la faptul ca au pus atat de mult lichid de frana incat si acum dupa aproape o saptamana imi curge pe supraplin unde e supraplin la lichidul de frana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 unde e supraplin la lichidul de frana? intre scarita dreapa si bascula(cardan) am patru furtunase, pe doua dintre ele imi mai picura lichid de frana si celellate doua parca erau de la rezervorul de benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Mai bine sa fie decat sa mai trebuiasca. E o vorba veche, decat sa le simti lipsa mai bine sa le duci dorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comisarul Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 salutare.sunt posesorul unui R1100S si am avut unele contraziceri cu un prieten cu privire la faptul ca :-eu schimb vitezele fara ambreaj,doar cand reduc folosesc ambreajul ,el zice ca nu este bine si trb sa folosesc ambreajul.....astept o parere de la cunoscatori,sa stiu il cinstesc sau ma cinsteste.Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 24, 2014 Admin Share Postat Martie 24, 2014 (editat) Daca o faci coreland bine turatia motorului cu schimbatul treptelor (in sus mai ales) nu are nimic, poti schimba mult si bine asa. Editat Martie 24, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Daca o faci coreland bine turatia motorului cu schimbatul treptelor (in sus mai ales) nu are nimic, poti schimba mult si bine asa. si ..... atunci.... de ce mai e montat AMBREIAJUL???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 24, 2014 Admin Share Postat Martie 24, 2014 (editat) Pentru schimbarea in treptele inferioare, mai ales 1 si 2, precum si plecare de pe loc. La turatii mari poti schimba fara niciun stres, trebuie doar sa corelezi bine mana cu piciorul. Editat Martie 24, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 salutare.sunt posesorul unui R1100S si am avut unele contraziceri cu un prieten cu privire la faptul ca :-eu schimb vitezele fara ambreaj,doar cand reduc folosesc ambreajul ,el zice ca nu este bine si trb sa folosesc ambreajul.....astept o parere de la cunoscatori,sa stiu il cinstesc sau ma cinsteste.Ms Ai cumpara o motocicleta de la cineva care se lauda ca schimba fara ambreiaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Ai cumpara o motocicleta de la cineva care se lauda ca schimba fara ambreiaj? dan mai expica ca tu esti si MECANIC si din pct tau de vedere .... e bine sa se schimbe" fara AMBREIAJ..... iar la intrebarea E BINE SA SCHIMB CU AMBREIAJ? raspunsul este DA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comisarul Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 cati din cei care cumpara motociclete second hand stiu cum s-a mers cu motocicleta inainte........sa fim seriosi...... eu asteptam o parere de la cei care folosesc moto BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 25, 2014 Admin Share Postat Martie 25, 2014 (editat) Schimbatul vitezelor fara ambreiaj se face in cazul unui mers mai agresiv, in turatii inalte si numai in sus. La toate motoarele cu care am mers am schimbat cu ambreiaj, dar au fost si situatii nu putine in care aveam chef de joaca si schimbam in conditiile mai sus amintite. Mobrele nu au avut nimic. Cunosc oameni care schimba fara ambreiaj mai tot timpul si mobrele nu au nimic. Toti care merg tare si stiu s-o faca schimba fara ambreiaj.. Editat Martie 25, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 personal, eu cred ca exista doua raspunsuri adevarate: 1. de putut, da, se poate. 2. de bine, nu, nu e bine. cat de repede se beleste ceva pe acolo depinde de cat de bine corelezi acceleratia cu momentul schimbarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comisarul Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 un raspuns scurt si la obiect.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.