Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut BMW-isti...stiti dak sunt R1200S pe la noi (Romania)...?

...sunt cel putin 7 doar in arad si timisoara!!

 

--- Mesaj completat în 12 Nov 2007 09:40 -------------

salutare la bmw-eisti

hop si io mi-am luat de ceva timp un bmwf650

:bounce: si am chiar si pana in norvegia cu el.si acum cred ca o sa il vand

si o sa imi iau un rt1100

ca mi s-o pus pata

dar pana una alta cine ma ajuta sa gsesc o scaritza +suport dreapta spate.pt f

nu mai bine si asfalt uscat :burnout:

...salutare si tie!.. :cheers: ..buna alegere ai facut dar cu rt-ul nu te mai poti baga pe drumurile pe care intrai cu gs-ul!!

...rt-ul este pt drumuri lungi si bune!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

...sunt cel putin 7 doar in arad si timisoara!!

 

<small>--- Mesaj completat în 12 Nov 2007 09:40 -------------</small><br/>

...salutare si tie!.. :cheers: ..buna alegere ai facut dar cu rt-ul nu te mai poti baga pe drumurile pe care intrai cu gs-ul!!

...rt-ul este pt drumuri lungi si bune!!

da stiu ca nu mai ma pot baga

dar nu am gs

e f650 simplu

si am f pana in norvegia cu el

si cred ca mai am de gand sa mai fac niste drumuri

iar pt coclauri

ma gandeam la un hp2 :burnout:

ca nu crred ca rezist fara sa ma bag pe undeva :bounce:

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da stiu ca nu mai ma pot baga

dar nu am gs

e f650 simplu

si am f pana in norvegia cu el

si cred ca mai am de gand sa mai fac niste drumuri

iar pt coclauri

ma gandeam la un hp2 :burnout:

ca nu crred ca rezist fara sa ma bag pe undeva :cheers:

numai bine

...si f650 tot gs este, daca ai fost multumit de el si nu te stringe cureaua de foame tine-l si pe asta si rt-ul!!...unul pt iesiri noroioase iar celalalt pt drumuri lungi!!..asta e varianta optima! :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...si f650 tot gs este, daca ai fost multumit de el si nu te stringe cureaua de foame tine-l si pe asta si rt-ul!!...unul pt iesiri noroioase iar celalalt pt drumuri lungi!!..asta e varianta optima! :burnout:

crede-ma ca este diferentza mare dintre un bmwf650 si un bmwf650 gs

initial asa am vrut dar aste de il am io nu prea merge pe noroi

abea il ti pe plaja

e mai mult touring

gs ul e mult mai enduro

parerea mea si nu numai

gs-ul e mai usor si are o garda mult mai mare

si rt ul il vreu ca mie imi place sa calatoresc

tu ai 2 nu esti multumit de ele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dak nu este nici una inmatriculat in Romania si eu vreau sa imi iau una din Germania o pot inmatricula?

 

 

Bineinteles ca poti .

Mergi la RAR si faci omologare individuala artizanala ( cei de la RAR stiu exact ce au de facut) , nu te costa cu nimic in plus. Ar fi bine sa ai totusi un certificat de conformitate asa-zisul COC, ai mai reduce din costuri. Altfel ajungi, cu carte de identitate si cu numere cu tot la aprox. 200 euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) Salutare!

Ma alatur acestui grup cu un BMW R 1100 S,

Am vazut in trafic prin Bucuresti, un model la fel ca al meu la culoare.

parca m-am vazut in oglinda :hug:.

Mai sunt detinatori de r 1100 s?

post-5752-1195345420_thumb.jpg

post-5752-1195345662_thumb.jpg

Editat de nevastuica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu sunt posesor de bmw, dar am gasit pe retea urmatoarele: repair manual pt bmw r1150 gs, bmw r 850 c, bmw r 1200 c si maintenance bmw integral ABS pt R 1150 RT (in engleza- format pdf) daca va trebuie, id de messenger smakalangadjo.bafta maxima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: Salutare!

Ma alatur acestui grup cu un BMW R 1100 S,

Am vazut in trafic prin Bucuresti, un model la fel ca al meu la culoare.

parca m-am vazut in oglinda :lol:.

Mai sunt detinatori de r 1100 s?

 

 

Bine ai venit,

 

Da, mai sunt cel putin patru bucati.

O sa petreceti clipe foarte frumoase impreuna.

 

numai de bine,

razvan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-a venit ambreiajul si sunt gata sa-l schimb.

in manualul de service spune ca trebuie sa-i scot lichidul, sa inlocuiesc piesa si la sfarsit sa repompez lichidul hidraulic pana e la nivel.

 

Intrebare: unde gasesc sa cumpar Vitamol v10?

multumesc mult!

 

--- Mesaj completat în 27 Nov 2007 19:02 -------------
Ma ajuta cineva?

 

Poate posesorii de GS sau GS Adventure? - am inteles ca si voi aveti acelasi lichid hidraulic in venele ambreiajului

Editat de cristibmw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de un sfat, eu am pe r 1100 s bujii ngk bkr7ekc, trebuie sa le schimb Stiti de unde pot lua modelul asta? sau exista si alte modele compatibile, ma gandeam la NGK Iridium IX si Denso Iridium Power

post-5752-1196332659_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Bujii poti gasi pe str.Agricultori la nr 18 parca,sau pe linga maternitatea Giulesti este acelasi magazin cu piese auto-moto.Aici la Giulesti au expuse in vitrina trei motociclete,si poti comanda cam toate schimbabilele..

Luigi Vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

 

am mari dubii cu privire la bujiile astea pe iridium ...

 

am cumparat doua bujii, le-am inlocuit pe cele vechi (niste dpr-uri ordinare) si nu am fost multumit (pornire greoaie la rece si mers de motocicleta inecata)

 

am pus inapoi bujiile mele vechi (dpr-urile) si merge ca unsa

 

Poate la voi o sa mearga mai bine ... eu nu mai cumpar bujii pe iridium (mai si costa 45 RON).

 

Mult noroc!

 

 

--- Mesaj completat în 30 Nov 2007 17:51 -------------
bujii cumparate de pe Agricultori .............. Promotor International

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu nu am reconditionat`o dar a fost tinuta tot timpul in garaj..iar iarna in camera langa mine :) doar ca i`am mai pus o carena shi niste tobe facute de mine dar am toate piesele originale pt. el ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tomi iarasi te lauzi cu BMW-ul!!

Si ce e cu cbr-ul ala de 900?

Vad ca ai reusit sa o cumperi.

 

Poate pun si eu o poza cu fosta mea moto.

 

A fost o faza tare cand noi doi am mers la ceva intrunire. 2 BMW R60.Toate lumea se holbea la motoarele noastre. Desii era acolo GSXR-uri, CBR-uri si etc . Ce vremuri frumoase erau.

post-7518-1196926662_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

<small>--- Mesaj completat în 05 Nov 2007 11:38 -------------</small><br/>

...da, sunt de acord cu tine dar atentie, socul nu are nimic de-a face cu mersul motorului la rece si mai ales cu fumul alb!!...singura functie a socului este de a tine putin turat motorul pina se stabilizeaza turatia si pina la mersul rotund al acestuia!!...ca sa verifici daca am dreptate porneste motorul fara soc doar putin(f putin si constant) accelerat!!..ai sa vezi ca porneste!...

 

nu e chiar asa

Socul suplimenteaza cantitatea de combustibil (adica mai corect spus, imbogateste amestecul carburant)

E drept ca actioneaza si asupra clapetei de acceleratie dar asta e doar o functie secundara.

 

Revenind la problema initiala... a unele boxere, in urma inclinarii in chiulasa ajunge ulei si ca urmare, dupa pornire scot ceva fum usor albastrui. Nu e neaparat o problema dar daca fumul e dens ar fi bine sa verifici compresia

 

PS: salutare de la un Ef-er

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e chiar asa

Socul suplimenteaza cantitatea de combustibil (adica mai corect spus, imbogateste amestecul carburant)

E drept ca actioneaza si asupra clapetei de acceleratie dar asta e doar o functie secundara.

 

Revenind la problema initiala... a unele boxere, in urma inclinarii in chiulasa ajunge ulei si ca urmare, dupa pornire scot ceva fum usor albastrui. Nu e neaparat o problema dar daca fumul e dens ar fi bine sa verifici compresia

 

PS: salutare de la un Ef-er

...daca nu stii despre ce e vorba nu te baga!...la bmw r 1100 rt, rs, gs, s, socul nu face altceva decit sa tina trasa acceleratia!...nu inchide clapete sau alte imbogatiri de amestec!...datorita mutarii pozitiei clapetei de acceleratie senzorul de pe axul clapetei da informatiile necesare computerului si acesta in functie de datele furnizate de senzorul de presiune absoluta si cel de temperatura aer stabileste dozajul necesar pornirii!!

...fumul scos la pornire este normal atita timp cit si la 0 km scoate fum la pornire, motocicletele bmw cu motoare boxer sunt facute sa consume ulei!..fumul alb la rece este datorat materialelor din care este construit motorul, care au un grad mare de dilatare si contractie!..tocmai in asta consta fiabilitatea motoarelor boxer!...

...la un bmw boxer nou un consum de ulei de 0,5 L este normal....la unul vechi un consum de ulei de 1,5 L este rau si se recomanda o vizita la mecanic!...eu am 2 motoare care consuma ulei sub 0,4L/5000km si au 1- 76.000.km si celalalt 96.000.km la o compresie de 13/13,2at !!...cu 14 pleaca din fabrica!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...