pompiliu Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Am un R1200rt din 2008. Ieri computerul arata rezervorul plin iar acum dupa ce am facut plinul arata ca e gol si ma avertizeaza cu galben aprins. Ce poate fi cu el? Am pus prea multa benzina si s-a defectat senzorul? e ciudat ce zici tu da carena jos de pe partea stanga si uitete la contactele mufele care sunt acolo poate so fi slabit vreouna abs cupleaza daca ai chef sunama poate o rezolvam 0722809989 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scara_211084 Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Salutare! De ceva timp ma bate gandul sa imi cumpar un BMW R1100RT sau R850 RT...Am tot cautat pe net cateceva despre cele doua modele, am gasit, dar nu am gasit o comparatie intre ele...Din ce am observat, diferenta cea mai mare este aceea de putere...A mers cineva cu ambele modele?... orice sfat e binevenit... Care ar fi problemele specifice, ale unui motor cu aproximativ 60-70.000 km?La ce ar trebui sa fiu atent la achizitionare? Va multumesc pentru raspunsurile voastre! Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Depinde de 850 RT... Daca e pana in 99 e la fel ca 1100-le, daca e dupa, e cam ca un 1150, in sensu ca are 6 trepte si cutia si cardanu de 1150... Ambreiaj hidraulic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Salutare! De ceva timp ma bate gandul sa imi cumpar un BMW R1100RT sau R850 RT...Am tot cautat pe net cateceva despre cele doua modele, am gasit, dar nu am gasit o comparatie intre ele...Din ce am observat, diferenta cea mai mare este aceea de putere...A mers cineva cu ambele modele?... orice sfat e binevenit... Care ar fi problemele specifice, ale unui motor cu aproximativ 60-70.000 km?La ce ar trebui sa fiu atent la achizitionare? Va multumesc pentru raspunsurile voastre! Toate bune! Salut frate daca crezi ca te-ar interesa al meu putem sta de vb . Seara buna . vik55 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 18, 2011 Admin Share Postat Aprilie 18, 2011 -Modelele de 850 sunt mult mai rare, la revanzare s-ar putea sa te chinui. -Fiind mai rar implicit piesele SH pe ebay sunt mai rare, salveaza faptul ca la caroserie sunt 100% identice. -Daca a fost folosit preponderent in oras s-ar putea sa aiba probleme cu ambreiajul, cele de la politia romana aveau frecvent problema asta, geutatea fiind la fel ca la 1100/1150 ambreiajul este subdimensionat. -Diferenta de putere o sesizezi mai putin, touringurile nu sunt motoare sa le tii in ture inalte, unde au putere/cuplu maxim. -In general sunt motoare fiabile, verifica sa nu aiba joc la rulmentul spate(totusi nu este chiar asa costisitoare reparatia), daca poti da o tura vezi sa schimbe bine vitezele, sa nu sara, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scara_211084 Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 (editat) @Dan Cata o sa fie pana in 99. @vik55 da-mi te rog daca ai un link cu motocicleta unde e pusa la vanzare, pozele le-am vazut.. nu am vazut ce an de fabricatie este, si eventual pretul de vanzare... @l.u.v. - Daca nu sunt diferente asa mari, voi tine cont doar de starea motocicletei atunci...Nu am mers cu un motor boxer pana acum, dar din ce am inteles eu, cuplul il are undeva jos, nu ai nevoie de ture inalte, iar motocicleta o voi lua pentru plimbari linistite si luuungi....Fie R850 RT , fie R 1100 RT.Ca in toate caz Va multumesc pentru pareri, si orice alte sfaturi sunt binevenite.Momentan testez terenul, ma documentez, sper in 2 saptamani maxim sa ma pot bucura de un exemplar. Toate bune! Editat Aprilie 19, 2011 de scara_211084 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 Si eu te sfatuiesc sa iei clar 1100 vs. 850; greutatea este aceeasi, consumul acelasi, poate chiar si pretul. Cred insa ca la putere chiar se simte, chiar daca nu alergi, dar mai depasesti, mai ai bagaje, poate si pasager etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 @Dan Cata o sa fie pana in 99.@vik55 da-mi te rog daca ai un link cu motocicleta unde e pusa la vanzare, pozele le-am vazut.. nu am vazut ce an de fabricatie este, si eventual pretul de vanzare... @l.u.v. - Daca nu sunt diferente asa mari, voi tine cont doar de starea motocicletei atunci...Nu am mers cu un motor boxer pana acum, dar din ce am inteles eu, cuplul il are undeva jos, nu ai nevoie de ture inalte, iar motocicleta o voi lua pentru plimbari linistite si luuungi....Fie R850 RT , fie R 1100 RT.Ca in toate caz Va multumesc pentru pareri, si orice alte sfaturi sunt binevenite.Momentan testez terenul, ma documentez, sper in 2 saptamani maxim sa ma pot bucura de un exemplar. Toate bune! Sal omule . Uite care este povestea motorului : este an fab 2000 / unic propietar in Ger. are cartea tehnica cu revizile facute in Ger. am aduso in 2009 in octombrie am inmatriculat-o si gata ca era deja iarna .Am plimbat-o si eu pe aici pe la noi in 2010 cca 6000km ,incepuse sa faca "fite "la pornire cu abs-ul [bateria era originala ] nu am facut acea modificare care se face de obicei am preferat sa pun baterie noua tot pe gel normal multumita ajutorului primit de la Dan ,din punct de vedere tehnic eu zic ca este super OK km sunt cei reali am verificat-o la Pipera si nu as vrea sa ma fac de ras pe aici . Nu stiu daca se poate discuta pretul aici sper sa nu facem o greseala .Pretul este de 5000 euro ,pe mine ma costat cu drum cu tot in 2009 7200 ,eu cred ca este un pret corect ,acum ramane si cumparatorul sa aiba parerea lui.De vazut este pe mobile .ro sau pe okazi.ro dar cel mai bine daca chiar te intereseaza vb la tel 0723616870 . O zi buna . vik55 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MCN Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 VANDUT GS, poza cu fatza zambitoare mare A NOULUI POSESOR pe forumul celalalt, ca asta IAR, DIN NOU, MEREU, NU MERGE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cocoon Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 (editat) Salutare, Tinand cont ca am mai vazut anunturi de vanzari/cumparari in acest topic imi permit sa vin cu o intrebare: are cineva la vazare topcase original R 1200RT? Please PM daca e cazul. Multumesc anticipat. PS: ma refer la modelul (mare) de 49L. Editat Aprilie 20, 2011 de cocoon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oyabun Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Cineva interesat?...manualul 150 ron,de navigator discutam.0726925787 Mesaj completat Cineva interesat?...manualul 150 ron,de navigator discutam.0726925787 manualul nu mai e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Aprilie 21, 2011 Autor Share Postat Aprilie 21, 2011 A mai dat jos cineva alternatorul de pe un R1100? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_dragos Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 salut, mai are careva pe aici modele gen k 100, rs, rt.... ? doresc sa scap de ceva piese de la a mea, k 100 rs, 1990 si ma gandeam ca poate e cineva interesat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 Salutam. Stie careva cum se regleaza corect socul (reglaj grosier) la 1100RT/GS etc dupa ce s-a facut reglajul de ralanti cu sincronizare ? ..... Multam fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 22, 2011 Admin Share Postat Aprilie 22, 2011 Cineva interesat?...manualul 150 ron,de navigator discutam.0726925787 Mesaj completat manualul nu mai e... Excelent manualul, a ajuns la noul propietar, care este incantat de cum se prezinta fizic si tehnic! Multumiri multe.. luigi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cretescu Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 (editat) Zilele trecute v-am spus ca am reusit sa schimb discul de ambreiaj de la motocicleta ( R1150GS ). Ca sa pot face acest lucru am fost nevoit sa dau jos dupa motocicleta pompa de la ABS ( ABS Hydro Unit). Lucru care nu a fost o problema, problema a aparut cind l-am montat la loc. Dupa ce am schimbat lichidul de frana si am aerisit intalatia, acesta, ABS Hydro Unit, a refuzat sa mai funcioneze. Si cum nu poti farama un lucru care este defect, m-am hotatat sa il demontez complet sa vad care este problema. Pe internet am gasit doar doua pagini unde se vorbeste despre aceasta unitate http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/BMW%2...I%20D&A.pdf si http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=392002 suficient cit sa am cateva informatii despre ceea ce este inauntru; asa ca m-am apucat de treaba. Pentru acest lucru este nevoie in primul rand de mult tupeu, un prieten care sa te ajute si citeva scule. Dupa ce l-am demontat, nu foarte usor, am gasit in unitatea ABS o jumatate de litru de lichid de frana, lichid care nu are voie sa ajunga acolo decit daca cele doua garnituri existente pe pistonase sunt distruse ( lucru putin probabil ), daca scoti pistonasele afara cu lichid de frana pe instalatie si atunci tot lichidul o sa se scurga direct in ABS Hydro Unit, sau daca il torni singur inauntru ( ultimele doua lucuri l-am combinat eu), nestiind ca tot mecanismul de acolo nu lucreaza in lichid de frana, lichidul de frina se gaseste doar in partea de sus a unitati unde sunt si aerisitoarele, deasupra celor doua pistonase, sub ele nu trebuie sa ajunga lichidul de frana. Sub pistonase sunt doua "pahare" impinse fiecare in sus de catre doua arcuri foarte tari, aceste "pahare" sunt trase in jos in momentul cuplari ABS-ului de catre doua lanturi; lanturile sunt pinse de doua ambreiaje electromagnetice cuplate de catre calculatorul ABS-ului atunci cind acesta intra in functiune. In acesta unitate ABS se poate arde calculatorul sau motorul electric care actioneaza axul pe care sunt prinse cele doua abreiaje elecromagnetice, mecanica pare indestructibila, nu are nici cea mai mica uzura, desi motorul meu este fabricat in 1999 si are 111700 km. Am spalat toate piesele din interior ( era singura varianta pe care am stiut-o ca sa scap de lichidul de frana care a intrat peste tot), le-am uscat foarte bine cu un uscator de par, am gresat tot ceea ce trebuia gresat( toate piesele in miscare, in afara de ambreiaje evident ) si am montat totul la loc, cu ajutorul unui prieten. Acum pot sa spun ca functioneaza mult mai bine decit functiona in urma cu 4 ani cind am cumparat motocicleta, zgomot mult mai mic la pornire, aprope insesizabil atunci cind intra in functiune ABS-ul. Operatie reusita cu succes. Scuze pentru calitatea pozelor, sunt facute cu un telefon mobil. Am uitat sa specific un lucru, acum ca am avut ocazia sa folosesc acelas motor cu sistem ABS si cu un sistem clasic de franare, luat dupa un 1100gs atunci cind ABS-ul meu a refuzat sa mai functioneze, am reusit sa imi dau intradevar seama de importanta si eficienta unui sistem ABS, la 60km/h fara ABS nu am avut o distanta de farnare mai mare cu un metru decit cu ABS-ul functional, nu pare mult dar cind frinezi la o trecere de pietoni sau cad iti taie un autoturism fata este groaznic de mult. Mesaj completat fara ABS nu am avut o distanta de farnare mai mare cu un metru decit cu ABS-ul functional a se citi: fara ABS am avut o distanta de farnare mai mare cu un metru decit cu ABS-ul functional Editat Aprilie 22, 2011 de cretescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 22, 2011 Admin Share Postat Aprilie 22, 2011 (editat) Bravo Domnule, mare meserias! Sincere felicitari! Zilele trecute am trecut pe la Bavaria sa resetez o eroare la ABS si cei de acolo, venind vorba de ABS mi-au spus ca unitatea este sigilata, nu se poate umbla in ea! Asta apropo de meseria lor..! Ma intreb de ce nu a mai functionat ABS-ul dupa ce l-ai remontat? Ma gandesc ca ai aerisit instalatia ca la carte, pe segmente, adica de la pompa la unitatea ABS(prin aerisitorul pt.fata) si apoi de la pompa la cei doi etrieri, idem si pentru spate, nu? Probabil ti-a ramas aer in ea, sau nu ai facut aerisirea complet, ca mai sus.. Ti-au ramas becurile aprinse alternativ in bord? Cum ai resetat calculatorul de ABS, sa se aprinda ambele? Editat Aprilie 22, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cretescu Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 (editat) Bravo Domnule, mare meserias!Sincere felicitari! Zilele trecute am trecut pe la Bavaria sa resetez o eroare la ABS si cei de acolo, venind vorba de ABS mi-au spus ca unitatea este sigilata, nu se poate umbla in ea! Asta apropo de meseria lor..! Ma intreb de ce nu a mai functionat ABS-ul dupa ce l-ai remontat? Ma gandesc ca ai aerisit instalatia ca la carte, pe segmente, adica de la pompa la unitatea ABS(prin aerisitorul pt.fata) si apoi de la pompa la cei doi etrieri, idem si pentru spate, nu? Probabil ti-a ramas aer in ea, sau nu ai facut aerisirea complet, ca mai sus.. Ti-au ramas becurile aprinse alternativ in bord? Cum ai resetat calculatorul de ABS, sa se aprinda ambele? Multumesc. Unitatea este sigilata, dar dupa cum vezi se poate umbla la ea. Nu este prima oara cind il resetez, am gasit procesura tot pe internet http://www.advrider.com/Wisdom/ABSResetProcedurev1.0.pdf , http://www.largiader.com/abs/absfault.html si chiar functioneaza. Nu am aerisit corect instalatia, lichidul de frina a ajuns unde nu trebuie si acesta a fost motivul principal al problemelor cu ABS-ul, acuma stiu exact cum se face. Mai invatam si noi din greseli si cind totul se termina cu bine este perfect. De meseriasi de la Bavaria m-am lovit si eu, cind mi-a cedat rulmentul de la grup. Am fost la ei in speranta ca il vor schimba, dar unul dintre mecanici de acolo a privit grupul ca un mic superman care privea prin metale si a concluziuonat: " este distrus grupul, trebuie inloculit cu totul , te costa 5.000 de lei plus manopera " si mi-au luat 80 lei pentru diagnosticare. Am facut drumul degeaba pina acolo. m-am intors acasa, am comandat cei doi rulmenti la SKF si acel grup diagnosticat ca fiind distrus functioneaza si acum iplecabil, am facut de atunci peste 30000 de km. Dar parerea mea este ca meserias ca la bavaria se gasesc pe toate drumurile si prin toate servisurile auto sau moto din romania, din pacate profesionisti sunt aproape imposibil de gasit. Editat Aprilie 23, 2011 de cretescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 23, 2011 Admin Share Postat Aprilie 23, 2011 (editat) Realitatea este ca in general nu sunt mecanici care sa repare, ci care sa schimbe! Daca asta se numeste mecanic.. Dupa sarbatori imi montez pe motor un releu care impiedica aparitia erorii la ABS cind bateria este mai slaba, impreuna cu un intrerupator cu care imi fac procedura de resetare singur, sa nu mai depind de Bavaria. Dupa ce execut operatiunea o pun aici, cu detalii si poze. Editat Aprilie 23, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 24, 2011 Share Postat Aprilie 24, 2011 Luigi, mecanicii de la bavaria iti inlocuiesc doar rulmentu mare din grup. Dar asta nu e de ajuns, acolo is niste saibe subtiri, un fel de alea de la senzorii de abs, dar ei banui ca habar nu au de ele si care e rostu lor acolo... Si iti schimba ei frumos rulemntu, te mai tine 10-20k km si iar iti crapa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Aprilie 24, 2011 Share Postat Aprilie 24, 2011 Luigi, mecanicii de la bavaria iti inlocuiesc doar rulmentu mare din grup. Dar asta nu e de ajuns, acolo is niste saibe subtiri, un fel de alea de la senzorii de abs, dar ei banui ca habar nu au de ele si care e rostu lor acolo... Si iti schimba ei frumos rulemntu, te mai tine 10-20k km si iar iti crapa Hristos a inviat ! Dan am si eu o rugaminte poti sa ma ajuti si pe mine cu o informatie :unde este filtru de aer la R 1200rt model 2009 eu cred ca pe laterala dreapta asa la prima vedere cum m-am uitat si cam ce trebuie desfacut sa pot ajunge la el ? Multam frumos . weekend frumos in continuare . Vik55. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 24, 2011 Share Postat Aprilie 24, 2011 This procedure outlines how to access your air cleaner on a R1200RT. Other models may be similar, or somewhat different. Some are much easier to get to (R1200R for instance.) The air cleaner is located behind an air intake tube "snorkle" that connects to the bike's air box. The snorkle is located on the right (throttle) side of the bike. For the RT you only need to remove throttle side plastic. This consists of the top fairing, glove box cover and bottom fairing Once the plastic is removed the snorkle is retained by two clips on the air box and a nipple on the snorkle connecting to a grommet on the frame. Remove the snorkle and you can pull out the air filter. Tools needed: to access the filter all you need is a T-25 and a T27 Torx to remove the various bolts holding the plastic on and a small straight bladed screwdriver to facilitate unclipping the snorkle from the air box. Daca nu te descurci iti pun maine si poze si detalii mai amanuntite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pompiliu Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 Hristos a inviat !Dan am si eu o rugaminte poti sa ma ajuti si pe mine cu o informatie :unde este filtru de aer la R 1200rt model 2009 eu cred ca pe laterala dreapta asa la prima vedere cum m-am uitat si cam ce trebuie desfacut sa pot ajunge la el ? Multam frumos . weekend frumos in continuare . Vik55. salutare acelasi motor il avem simplu dai carenele pe partea dreapta jos si ai ajuns la el filtrul are 2 cleme le tagi scoti filtrul il schimi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 salutare acelasi motor il avem simplu dai carenele pe partea dreapta jos si ai ajuns la el filtrul are 2 cleme le tagi scoti filtrul il schimi Ms frumos cred ca am sa ma descurc acum eu ma asteptam sa-l gasesc sub sa ca la R1100 am vazut priza de aer in dreapta dar nu eram sigur multam de ajutor . Vik55 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knox Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 Salutare, Cunoaste careva vreun service in bucuresti unde pot schimba anvelopa spate (cu janta pe cardan)? Cei cu cardan din bucuresti cum procedati? ps: motoru n-are nici cric central Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.