mad_max924 Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 noroc oameni buni,imi puteti spune si mie ce bujii se folosesc la r45 sau r65? deasemenea daca se pot gasi in bucuresti membrane,sau kituri remont pt carburatoare bing multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 15, 2011 Share Postat Decembrie 15, 2011 noroc oameni buni,imi puteti spune si mie ce bujii se folosesc la r45 sau r65? deasemenea daca se pot gasi in bucuresti membrane,sau kituri remont pt carburatoare bing multumesc E cu o bujie pe cilindru sau cu 2? Daca e cu 2 din ce an e? :laugh: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Decembrie 15, 2011 Share Postat Decembrie 15, 2011 noroc oameni buni,imi puteti spune si mie ce bujii se folosesc la r45 sau r65? deasemenea daca se pot gasi in bucuresti membrane,sau kituri remont pt carburatoare bing multumesc R45 NGK BP8ES sau BP6ES R65 BP6ES sau BP7ES ar fi trebuit sa dai mai multe detalii, macar anul de fabricatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max924 Postat Decembrie 15, 2011 Share Postat Decembrie 15, 2011 multumesc pt raspunsuri nu cunposc anul fabricatiei nici modelul exact,am luat in 2006 un nipru cu motor bmw,am mers un pic cu el si dupa aia l am lasat acum incerc sa l pornesc,am refacut cablajul de la aprindere,mai tr sa conectez demarorul,curatat carburatoare etc m am uitat pe net motorul e r45 sau r65 dupa aspect,nu vad serie pe el are 1bujie pe cilindru,nu are pedala de pornire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Decembrie 15, 2011 Share Postat Decembrie 15, 2011 Atunci incearca NGK BP6ES merge la amandoua desi ngk recomanda NGK BP7ES pt r65. Bujiile nu sunt scumpe asa ca merita sa incerci.Vad ca motorul are bujii.A fost functional cand l-ai cumparat?Nu te-ai uitat sa vezi ce tip sunt bujiile lui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max924 Postat Decembrie 15, 2011 Share Postat Decembrie 15, 2011 da,motorul mergea foarte bine,bujiile care sunt acum pe el sunt de la o masina,le am pus doar ca sa nu intre apa in motor motocicleta a stat 4 ani afara,unu a luat benzina,altul bujiile,nici eu n am avut grija de ea ca nu credeam ca ma apuca iar boala fierului acum am bagat o la garaj,trag tare sa pornesc motorul pt ca in primavara o sa o dau la schimb pe un motor cu platina si pedala(nipru sau ij) multumesc pentru raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 (editat) Scuze ca sunt offtopic dar a reinviat Mad Max? titularul filmului dupa ce apucaturi are (nipru cu motor de BMW pe care vrea sa il combine cu alt nipru sau ij!?!) as zice ca e el. Editat Decembrie 16, 2011 de tamas_daniell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 In caz ca mai vrea cineva sa isi puna regulator de benzina mai mare, mai am 4 randuri de o-ringuri, de donat, care vin pe regulatorul nou Dati un mesaj pe privat daca aveti nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 Sper sa ne confirme identitatea daca este el. Super filmuletzul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 (editat) Oriunde pe acest forum moto te distrezi minunat in compania posesorilor BMW... Sa auzim numai de bine! Actiunea se petrece prin '70... Pana sa aflul eu ca a sosit "Sniffy" primul meu BMW boxer in vama, "smecherii" imi furasera deja semnalizatoarele, bujiile... iar carena atarna si se mai tinea intr-un surub... Ca sa scap cat mai repede de acolo si de sub nasul militionerilor... dupa ce am platit taxele aferente, "am potrivit" ad-hoc parbrizul cu scotch, am montat doua bujii cumparate la nimereala... si dus am fost! Salutari speciale, Mad-Max! Editat Decembrie 16, 2011 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max924 Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 Scuze ca sunt offtopic dar a reinviat Mad Max? titularul filmului dupa ce apucaturi are (nipru cu motor de BMW pe care vrea sa il combine cu alt nipru sau ij!?!) as zice ca e el. nu,din pacate e vorba de alcineva,eu nu sunt asa aventuros,eu vreau un motor cu platina si pedala ca sa pot sa mi-l repar singur,nick-ul e al meu din 2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 (editat) nu,din pacate e vorba de alcineva... Vreti sa spuneti ca nu despre acest MAD-MAX este vorba?! Oricum, ca motociclisti: La multi ani cu multa, multa sanatate! http://www.crestinor...nda-127297.html Editat Decembrie 17, 2011 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu75_ro Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 Tuturor celor cu/fara motociclete va doresc un calduros LA MULTI ANI CU SANATATE !!!... SARBATORI FERICITE !!!... si un AN NOU FERICIT !!! ... Sa auzim numai de bine !!! Radu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 Legat de suspensia spate la r 850/1100/1150. Daca dati robinetul la maxim in sus, adeca destrangeti, si incepeti si il strangeti, cel mai probabil ca o sa fie cateva clickuri (10-15) in care o sa mearga in gol. Daca e asa, trebuie slabit banjo-ul cat e inca prins robinetul de motor, dat jos robinetul, desfacut banjo-ul, dat robinetul inapoi de tot, impuns cu o surubelnita curata pistonasul in robinet inapoi, umplut cu ulei hidraulic sau de transmisie de care bagam in cutie/grup si reasamblat. Nu e nevoie sa dai jos rozeta de pe robinet, da in caz ca o dai jos, grija mare ca are 2 bile acolo care cad. Tocmai mi-am facut treaba asta si parca parca se simte mai bine suspensia. Recunosc ca nu stiu sa mi-o setez, dar macar acum stiu ca am reglaj pe toata cursa arcului, nu doar pe jumate din el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max924 Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 Vreti sa spuneti ca nu despre acest MAD-MAX este vorba?! Oricum, ca motociclisti: La multi ani cu multa, multa sanatate! http://www.crestinor...nda-127297.html nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 (editat) Azi am profitat de faptul ca a fost soare, cu toate ca a fost destul de frig, 6 C la Arad si vreo 2 C pe Valea Muresului si am mai bagat 200 km.Totul a fost ok mai putin mainile mele care aproape mi-au degerat la degete (manusi de iarna de la Held). Este clar ca devine necesara achizitionarea unor mansoane incalzite.Astea ar fi bune? http://www.kronaumoto.ro/index.php/deta.lii/469.html ? Este complicat montarea lor? Aveti alte solutii? Multam fain.Dane, ceva sugestii de la un maestru? Editat Decembrie 18, 2011 de rob_debruce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 18, 2011 Admin Share Postat Decembrie 18, 2011 (editat) Foarte bine arata mobra ta! Superba.. Iti ingheata degetele de la curentul de aer rece. Degeaba pui manere incalzite, incalzesti palmele dar problema ramane. Si eu m-am lovit de problema asta, desi la vechiul RT aveam oglinzile care ma aparau de curent. Ca idee, nici acum, la LT, cind merg pe 2/3 grade nu dau drumul decit la incalzirea in sa, la manere nu-mi foloseste. Incalzirea in ghidoane este buna cam peste 10 grade. Parerea mea sa nu-ti iei, ca dai banii degeaba. Sunt doua solutii: -Poti lua o pereche de manusi mai subtiri de polartec si le tragi pe sub astea de iarna, isi fac treaba dar nu vei mai avea asa mare control la comenzi, fiind groase. -Iti cumperi o pereche de manusi de ghidon, cum au scuteristii, care raman atasate pe ghidoane. Foarte bune, dar nu prea arata bine pe motor. Editat Decembrie 18, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 Foarte bine arata mobra ta! Superba.. Multumesc. M-am gandit eu ca nu-i mare afacere..in schimb consuma si curent si pana nu ajung la Dan sa punem releu ala nu prea as pune consumatori in plus.Cred ca cea mai buna afacere este cu manusile de ghidon.Sa vad cine comercializeaza asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 18, 2011 Admin Share Postat Decembrie 18, 2011 Daca esti interesat de asa ceva am eu o pereche, noi noute, doar am facut doua drumuri de proba si intre timp am vandut scuterul. Le dau cu 200 lei. Eu le-am luat pentru Burgman 650, dar am vazut si pe moto in Italia. /index.php?/topic/288956-grupul-posesorilor-de-suzuki-burgman/page__st__1590 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 Daca esti interesat de asa ceva am eu o pereche, noi noute, doar am facut doua drumuri de proba si intre timp am vandut scuterul. Le dau cu 200 lei. Eu le-am luat pentru Burgman 650, dar am vazut si pe moto in Italia. /index.php?/topic/288956-grupul-posesorilor-de-suzuki-burgman/page__st__1590 Merg adaptate la bmw? Arata ca in poza lui Vittore? cred ca iese ceva de aici sapt asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 (editat) Multumesc. M-am gandit eu ca nu-i mare afacere..in schimb consuma si curent si pana nu ajung la Dan sa punem releu ala nu prea as pune consumatori in plus.Cred ca cea mai buna afacere este cu manusile de ghidon.Sa vad cine comercializeaza asa ceva. da-mi voie sa-l contrazic pe lugi. am avut manere incalzite la kawasaki si valoreaza greutatea lor in aur, cand e frig afara. mergeam constant la temperaturi scazute (0 - 2 grade) si am fost foarte multumit de ele. nu sunt asa de scumpe si chiar isi fac treaba. e clar ca nu-ti incalzesc mana cu totul, dar isi fac treaba (si e destul de nasol sa tii mansonul ala care-i sloi de gheata). eu zic sa-ti iei si n-o sa-ti para rau. http://www.louis.de/_10234fb0bf2497b0f36753e138aaef6fc3/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=460&wgr=338&list_total=4&anzeige=0&artnr_gr=10032048 astea le-am avut eu. acum vad ca s-au mai ieftinit, eu am dat mai mult pe ele. Editat Decembrie 18, 2011 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 18, 2011 Admin Share Postat Decembrie 18, 2011 (editat) Merg adaptate la bmw? Arata ca in poza lui Vittore? cred ca iese ceva de aici sapt asta Da, sunt exact acelea. Merg puse la orice moto, nu vad de ce nu ar merge. Daca vrei sa le testezi ti le pot trimite, vezi daca iti merg si cum vin pe motor si imi trimiti banii dupa, nu-i bai. @Gabyshor, eu nu am fost multumit de ele pt.ca iti incalzesc doar palmele. Exteriorul mainii este expusa curentului de aer rece si iti ingheata degetele. Probabil depinde de la om la om, cert este ca eu nu merg la LT cu manerele incalzite, desi am aceasta optiune. Folosesc manusi subtiri de polar peste care trag manusi de iarna HELD. Editat Decembrie 18, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 Azi am profitat de faptul ca a fost soare, cu toate ca a fost destul de frig, 6 C la Arad si vreo 2 C pe Valea Muresului si am mai bagat 200 km.Totul a fost ok mai putin mainile mele care aproape mi-au degerat la degete (manusi de iarna de la Held). Este clar ca devine necesara achizitionarea unor mansoane incalzite.Astea ar fi bune? http://www.kronaumoto.ro/index.php/deta.lii/469.html ? Este complicat montarea lor? Aveti alte solutii? Multam fain.Dane, ceva sugestii de la un maestru? Si eu am iesit cu tovarasa azi la o tura scurta catre Oradea Comando, fara manusi E ceva diferenta intre RT si RS, nu? Daca mai insistati sa va dati iarna (la mine cred ca asta a fost ultima iesire pe anu asta), muffs-urile merg de minune cu manerele incalzite Am avut pe GS si pe RT dar acu le-am vandut ca am zis ca nu mai ies iarna. Dar cum zic, meream si la -10 grade cu ele si nu aveam nimic la maini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 Da, sunt exact acelea. Merg puse la orice moto, nu vad de ce nu ar merge. Daca vrei sa le testezi ti le pot trimite, vezi daca iti merg si cum vin pe motor si imi trimiti banii dupa, nu-i bai. @Gabyshor, eu nu am fost multumit de ele pt.ca iti incalzesc doar palmele. Exteriorul mainii este expusa curentului de aer rece si iti ingheata degetele. Probabil depinde de la om la om, cert este ca eu nu merg la LT cu manerele incalzite, desi am aceasta optiune. Folosesc manusi subtiri de polar peste care trag manusi de iarna HELD. Multam fain oricum imi trebuie dar acum sunt chel si mai trebuie sa lucrez cate ceva si la KTM (semeringuri ca-mi lacrimeaza unul, ulei,filtre).Luna viitoare o rezolvam noi cumva. Si eu am iesit cu tovarasa azi la o tura scurta catre Oradea Comando, fara manusi E ceva diferenta intre RT si RS, nu? Daca mai insistati sa va dati iarna (la mine cred ca asta a fost ultima iesire pe anu asta), muffs-urile merg de minune cu manerele incalzite Am avut pe GS si pe RT dar acu le-am vandut ca am zis ca nu mai ies iarna. Dar cum zic, meream si la -10 grade cu ele si nu aveam nimic la maini Este diferenta..ai mainile protejate la RT..nu trebuia sa le vinzi doar n-ai de gand sa pui mobra la naftalina.Eu nu-mi fac probleme, sa vina zapada, ma dau cu KTM'ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 Cum arata un electromotor fecundat... Partea buna e ca se gaseste de cumparat numai carcasa aia cu magneti, daca rototul nu e stricat si el sau bobinajul frecat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.