Dan Cata Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 Nu te supara pe mine ca iti zic, dar daca pui astfel de intrebari, e clar ca o sa strici mai mult in cutia aia... Poate iti si pui viata in pericol singur! Daca tot vrei sa te incumeti sa o repari, ia rulmenti de la BMW. Aia din cutie, ai vazut ca sunt capsulati, au ceva vaselina inauntru care nu are de-a face cu uleiul din cutie. Sper ca nu e tardiv sa iti zic ca la treburi de genul, pui piese originale. Cum ziceam, poate fi periculos sa faci inginerii de genul rulmenti altii decat originali si daca nu ar fi periculos, nu o sa tina ca aia originali si o sa vezi ca ai muncit degraba, si e ceva de munca, nu gluma acolo Dupa ce faci calculul la cat costa rulmentii originali, o sa vezi ca iesi mai ieftin daca iti cumperi o cutie de viteze SH de pe ebay.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 Salut! Am reuÂşit astăzi să demontez RT-ul, mulțumită indicațiilor precise primite de la Dan Cătă, căruia îi mulțumesc. Ambreiajul patina din cauza uzurii ferodoului de pe disc. Am căutat inițial la BMW MOTORRAD, de unde am luat ceva prețuri: Disc ambreiaj - 552,66 Curea alternator - 82,66 Ulei motor 20W50 - 39,41/1L Filtru ulei - 75,25 Filtru Aer - 91,88 Ulei transmisie - 106,6/1L Plăcuțe frână față - 369,22/set 2 buc Plăcuțe frână spate - 369,22/set 2 buc Revizie cu schimb ulei Âşi filtru - 647,11 Sincronizare injecție - 155,25. Prețuri în LEI, bineînțeles. AÂştept ceva păreri din partea cunoscătorilor. Mulțumesc! Florin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 Nu ma dau cunoscator, dar astea is preturile pe care le platesc eu: Disc ambreiaj - 80 eur Curea alternator - 30 ron Ulei motor 20W50 - 75 ron 4 litri Filtru ulei - 25 ron Filtru Aer - 60 ron Ulei transmisie - 25 ron / litru Plăcuțe frână față - 75 ron Plăcuțe frână spate - 75 ron Revizie cu schimb ulei Âşi filtru - depinde de revizie, de regula, revizia la motorul meu mi-o fac gratis. Ma mai cinstesc singur cu cate o bere la sfarsitul reviziei da aia o fac si fara sa fac revizia Sincronizare injecție - tot gratis mi-o fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 http://www.louis.de/_10be389841785054c092cb3d992616241d/index.php?topic=bikedb&article_context=bikedb&anzeige=0&CONTENT=technik&typ_id=0413 Cateva din produsele enumerate de tine la Louis.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 Nu ma dau cunoscator, dar astea is preturile pe care le platesc eu: Disc ambreiaj - 80 eur Curea alternator - 30 ron Ulei motor 20W50 - 75 ron 4 litri Filtru ulei - 25 ron Filtru Aer - 60 ron Ulei transmisie - 25 ron / litru Plăcuțe frână față - 75 ron Plăcuțe frână spate - 75 ron Revizie cu schimb ulei Âşi filtru - depinde de revizie, de regula, revizia la motorul meu mi-o fac gratis. Ma mai cinstesc singur cu cate o bere la sfarsitul reviziei da aia o fac si fara sa fac revizia Sincronizare injecție - tot gratis mi-o fac Sună ceva mai bine! Cum fac să plătesc Âşi eu aceleaÂşi prețuri? Se pot da niÂşte detalii, poate pe PM, dacă nu este permis aici? ÂŞi ar mai fi ceva: Unde pot schimba Âşi eu anvelopa față? Sunt vulcanizări speciale moto, sau se ocupă tot cele de auto? Au Âşi posibilitatea de echilibrare roți? Oricum, mulțumesc mult pentru ajutor! Florin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 Sună ceva mai bine! Cum fac să plătesc Âşi eu aceleaÂşi prețuri? Se pot da niÂşte detalii, poate pe PM, dacă nu este permis aici? ÂŞi ar mai fi ceva: Unde pot schimba Âşi eu anvelopa față? Sunt vulcanizări speciale moto, sau se ocupă tot cele de auto? Au Âşi posibilitatea de echilibrare roți? Oricum, mulțumesc mult pentru ajutor! Florin Preturi bune gasesti la mai multe firme cu vinzare piese moto: Kronau Moto in Bucuresti care aduce de la Louis, de exemplu. La Top Quad Cornu ai service, piese si un mecanic de exceptie, specialist in BMW din care a avut intotdeauna. Piese si service complet pentru anvelope moto gasesti si la "TESSUTI FIORENTINI" reprezentanta Yamaha din Ploiesti <tessuti@fiorentini.ro> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 Sal .Spune-mi si mie te rog si al tau redresor tot asa incarca adica sta in permanenta ledul stanga apris si face dupa aceia tot felul de setari prin programele ce le are incarca [se aprind ledurile galbene ]si ledurile dreata sus rosu galben verde,dupa aia nu mai incarca si flesuieste decat ledul verde sus dreapta si asa mai departe ........inginerie mare domnule . Vik55. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Ianuarie 14, 2012 Share Postat Ianuarie 14, 2012 In afara de service-ul din Pipera, face cineva echilibrarea/sinconizarea clapetelor la un BMW R1100RT ? Nu mie, pentru o cunoastinta a mea. Daca aveti cunostinta lasati un numar de telefon de contact aici sau pe privat. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 Sal .Spune-mi si mie te rog si al tau redresor tot asa incarca adica sta in permanenta ledul stanga apris si face dupa aceia tot felul de setari prin programele ce le are incarca [se aprind ledurile galbene ]si ledurile dreata sus rosu galben verde,dupa aia nu mai incarca si flesuieste decat ledul verde sus dreapta si asa mai departe ........inginerie mare domnule . Vik55. Da. Ledul stanga sta aprins in permanenta ca ala iti indica ca ai curent de la priza, In rest e asa cum ai descris; daca clipeste ledul verde inseamna ca bateria e ok. Vezi ca 2 pagini in urma ti-am pus instructiunile de la incarcator unde ai detaliat fiecare ciclu de verificare/desulfatare/incarcare detaliat, inclusiv cu semnificatia ledurilor care clipesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 Azi mi-am comandat de peste ocean unealta asta de sincronizat. Pare a fie cel mai precis instrument de la ora actuala de pe piata. Dureaza 1 - 2 saptamani pana ce ajunge, o sa revin cu pareri dupa ce il folosesc pe propria mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 Bine, bine, da' eu ce mai fac cu furtunili' ? injineria mea de sincronizat ... Lasand gluma la o parte, o intrebare: e bine sau nu, preventiv de folosit injector cleaner( pus in rezervor sigur ca ajunge in inst. de injectie). Da, sau de ce nu ? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 Nu prea are sens sa bagi in rezervor asa ceva. Curatatul injectoarelor cu ultrasunete (deja facuta) e ceva, solutia aia e altceva. Nu prea are ce sa curete pe dinauntru ca nu prea are unde se faca depuneri, presiunea e mare, benzina circula tot timpul, etc. Ba mai mult, risti sa strici senzorul de oxigen. Daca nu scrie express pe flacon ca e pentru motoare cu injectie, risti sa contaminezi sonda lambda. Poate ca treaba aia merge la motoare pe carburatie unde are loc unde sa se formeze depunerile (in carburator) dar la injectie nu are sens. Am bagat o data in al meu si nu am observat nici o inbunatatire, nimic. Unde mai pui ca nu ii tocmai ieftina nici solutia aia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 16, 2012 Admin Share Postat Ianuarie 16, 2012 Misto chestia aia de sincronizat. Cit te-a dus cu totul? Eu ma gandesc sa-mi iau de pe louis, cu ceasuri, s-o folosesc in regim de amator.. Apropos, abia am sincronizat si eu clapetele la LT..ce sa spun, acum are un relanti de vis, trage mult mai bine, fara ezitari si merge rotund, nu vibreaza deloc. Si inainte era ok, dar am zis sa le echilibrez, am vazut ca erau decalibrate si dupa ce le-am adus la linie se simte diferenta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 E cam la fel ca principiu cu ce se face si acum. Am vazut ca are doua furtunase care pleaca de la aparat. Am facut si eu asta odata cu al meu. E util la casa omului cu atat mai mult cu cat nu multi fac asa ceva. La Pipera cineva a zis ca i-au cerut 400RON pe o sincronizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 Misto chestia aia de sincronizat. Cit te-a dus cu totul? Eu ma gandesc sa-mi iau de pe louis, cu ceasuri, s-o folosesc in regim de amator.. Apropos, abia am sincronizat si eu clapetele la LT..ce sa spun, acum are un relanti de vis, trage mult mai bine, fara ezitari si merge rotund, nu vibreaza deloc. Si inainte era ok, dar am zis sa le echilibrez, am vazut ca erau decalibrate si dupa ce le-am adus la linie se simte diferenta.. 124$ cu tot cu transport (15$). Ceasuri de pe louis folosesc eu acuma, is ok, nu zic nu, dar unealta asta imi place ca e mai precisa, nu are moving parts si iti arata si cate RPM ai Ce sa mai, ce e digital e digital, ce e analogic, nu e digital Urmatoarea pe lista e diagnoza Strangem cureaua si luam si una dinaia pana ce da caldura E cam la fel ca principiu cu ce se face si acum. Am vazut ca are doua furtunase care pleaca de la aparat. Am facut si eu asta odata cu al meu. E util la casa omului cu atat mai mult cu cat nu multi fac asa ceva. La Pipera cineva a zis ca i-au cerut 400RON pe o sincronizare. 400 mi se pare enorm de mult pe un serviciu care te tine sa zicem 10 km, pana la primul reglat de valve. Mult, chiar daca ai de dat jos plastice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 (editat) Dane nu vreau sa-ti fur meseria dar ce e aia reglat de valve? E altceva decat sincronizarea? Invat si eu ce sa-i faci? Chit ca sunt harleyst acum... Pt. Luigi: te bagi sa faci cuiva o sincronizare aici in Bucuresti? Ca eu am aparat dar nu ma bag sa nu stric jucaria cuiva. La a mea e ok dar la altul e altfel Editat Ianuarie 16, 2012 de RENEGADE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 Valve adeca supape, reglezi jocu la supape Imadiat dupa asta, se cere o sincronizare, musai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 Aha, asta stiam. Credeam ca mai sunt si alte valve. Huhhh...ce-am scapat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 Aha, asta stiam. Credeam ca mai sunt si alte valve. Huhhh...ce-am scapat N-ai scapat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aleks13 Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 vand k75 1200e negociabil 0765888825 alex serban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 (editat) Salut..! vin si eu cu o intrebare ;credeti ca se poate monta un releu de timp pe circuitul de intiere ABS pt mobre mai vechi gen r 1100 xx (in sensul sa ne scape de erorile ABS)..??? -avantaje (mai ieftin adica aprx 25-30 ron)-dezavantaje ( cand bateria e praf nu mai este eficient ) -intrebam si eu nu prea ma pricep la elecrica ( electonica )..!! <apropo ce este pinul 15 la care se refera la alimentarea centralei ABS+ PLUS sau minus(sau ce rol are firul respectiv..??? multumesc ..!! Asta si pentu ca Dan Cata e la distanta de bucuresti iar prin zona nu prea ne ajuta nimeni . Salut..! vin si eu cu o intrebare ;credeti ca se poate monta un releu de timp pe circuitul de intiere ABS pt mobre mai vechi gen r 1100 xx (in sensul sa ne scape de erorile ABS) adica la pornire sa intarzie 20 de secunde initierea sistemului..??? -avantaje (mai ieftin adica aprx 25-30 ron)-dezavantaje ( cand bateria e praf nu mai este eficient ) -intrebam si eu nu prea ma pricep la elecrica ( electonica )..!! <apropo ce este pinul 15 la care se refera la alimentarea centralei ABS+ PLUS sau minus(sau ce rol are firul respectiv..??? multumesc ..!! Asta si pentu ca Dan Cata e la distanta de bucuresti iar prin zona nu prea ne ajuta nimeni . Salut..! vin si eu cu o intrebare ;credeti ca se poate monta un releu de timp pe circuitul de intiere ABS pt mobre mai vechi gen r 1100 xx (in sensul sa ne scape de erorile ABS) adica la pornire sa intarzie 20 de secunde initierea sistemului ..??? -avantaje (mai ieftin adica aprx 25-30 ron)-dezavantaje ( cand bateria e praf nu mai este eficient ) -intrebam si eu nu prea ma pricep la elecrica ( electonica )..!! <apropo ce este pinul 15 la care se refera la alimentarea centralei ABS+ PLUS sau minus(sau ce rol are firul respectiv..??? multumesc ..!! Asta si pentu ca Dan Cata e la distanta de bucuresti iar prin zona nu prea ne ajuta nimeni . Editat Ianuarie 16, 2012 de mariusMZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 Sigur ca poti. Nu trebuie sa te complici cu circuit de intarziere sau asa, un simplu releu ajunge. Firul 15 de la mufa este alimentarea calculatorului ABS. Practic iei releul, partea de putere o legi in serie cu firul 15 (cel mai convenabil este la mufa ABS-ului) iar bobina releului o legi un capat la masa si celalalt capat la becul de incarcare din bord (cel mai convenabil la firul albastru de la alternator care merge la becul din bord), printr-un fir "Y" ca sa nu se vada ca a trecut mana de ruman pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 (editat) Am in plan sa schimb filtrul de benzina si vreau sa va cer parerea in legatura cu garnitura de la flansa(oringul)-rezervorului..... -se mai poate refolosi sau nu dupa desfacere ? ?.sau ce dimensiune are nou.Va multumesc .! Editat Ianuarie 18, 2012 de mariusMZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 18, 2012 Admin Share Postat Ianuarie 18, 2012 Se poate refolosi. Eu am schimbat filtrele si la RT si la LT si am pastrat oringul original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 (editat) merci..Luigi != dar ca fapt divers ce dimensiune este..? Editat Ianuarie 18, 2012 de mariusMZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.