Sari la conținut

Postări Recomandate

Mie nu mi se potriveste, dar levierul ala d ela frana merge si pe

 

1150 GS, GSA, 1100S, k12LT, 1150 RS, RT, R si Rockster.

 

Poate ajuta pe careva ;)

 

Hmmm... oare ce face produsul asta de pe louis pentru mobrele noastre? 10009919

 

10009919_890_FR02_12.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hmmm... oare ce face produsul asta de pe louis pentru mobrele noastre?

 

10009919_890_FR02_12.JPG

 

Maestre,

La multi ani! :cheers:

Vuvuzelele respective e doar de fitze...

Nu face decat sa iti ia banii la 'shto!

Ca foarte multi dintre posesori... vor sa para... dar nu sunt!!!

;)

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

O intrebare sau o parere de la cei care au incarcator OPTIMATE 4?

Am cumparat si eu unul avand in vedere ca are sistemul pt can bus si am ramas putin surprins de cum functioneaza adica :

L-am cuplat prin intermediul stecherului la priza si am vazut ca mai mult de 1/2 minute nu a incarcat motorul ne mai fiind pornit cam de 1 luna,dupa ce nu mai incarca s-au aprins de 2/3 ori ledurile pe care scrie ca testeaza si cu asta basta .

Am lasat scula minune 3 zile cuplata la motor si nimic sta asa in stend bay,am mai facut o incercare dupa alea 3 zile am pus contactul s-au aprins pozitile si bordul am asteptat cam 3/4 min si ca sa omor mai bine bateria am si pornit si am oprit imediat sa nu las alternatorul sa incarce .De pornit a pornit la sfert.

Am cuplat incarcatorul si mai mult de 4/5 min nu a incarcat repetand apriderea ledurilor de test si gata iar in stend bay.

Sa am eu pe motor asa de bune bateria?

De mentionat motorul sta in garaj incalzit cam 20/grade in permanenta.

Ma gandesc ca poate trebuia sa fac ceva inainte la incarcator .....?

Vreo parere..............

Toate cele bune .

vik55

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Era bine sa spui ce culoare au ledurile.La mine, dupa ce cuplez incarcatorul, se aprind si se sting ledurile portocalii cele verticale.Cand este incarcata ramane aprins becul verde, sus lateral.Dupa o perioada incepe sa o descarce si atunci clipeste ledul verde, acela care a ramas aprins anterior cand a fost incarcata.Deci, galben inseamna ca incarca, verde-este incarcata, alternativ verde-descarca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

O intrebare sau o parere de la cei care au incarcator OPTIMATE 4?

Am cumparat si eu unul avand in vedere ca are sistemul pt can bus si am ramas putin surprins de cum functioneaza adica :

L-am cuplat prin intermediul stecherului la priza si am vazut ca mai mult de 1/2 minute nu a incarcat motorul ne mai fiind pornit cam de 1 luna,dupa ce nu mai incarca s-au aprins de 2/3 ori ledurile pe care scrie ca testeaza si cu asta basta .

Am lasat scula minune 3 zile cuplata la motor si nimic sta asa in stend bay,am mai facut o incercare dupa alea 3 zile am pus contactul s-au aprins pozitile si bordul am asteptat cam 3/4 min si ca sa omor mai bine bateria am si pornit si am oprit imediat sa nu las alternatorul sa incarce .De pornit a pornit la sfert.

Am cuplat incarcatorul si mai mult de 4/5 min nu a incarcat repetand apriderea ledurilor de test si gata iar in stend bay.

Sa am eu pe motor asa de bune bateria?

De mentionat motorul sta in garaj incalzit cam 20/grade in permanenta.

Ma gandesc ca poate trebuia sa fac ceva inainte la incarcator .....?

Vreo parere..............

Toate cele bune .

vik55

Da cred ca am mai scris asta mai in urma, cel mai probabil, trebuie sa faci procedura aia de handshake dintre incarcator si mobra. E ceva de genul pui contactul, conectezi chargerul, iei contactul, il bagi in priza, sau ceva asemanator. ;) Daca cauti pe net sigur gasesti ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam frumos asta este eu tot in ceata sunt am cautat pe net si nu prea am gasit ceva sa ma ajute.

Ce nu am facut eu pentru ca nu am inteles rostul acestui scurt circuit practic nu am urmat procedura care este descrisa si prin poza de pe redresor si in cartea lui .

Adica : fara sa fie alimentat redresorul sa pui in scurt circuit cele doua fire care practic incarca bateria,pasul 2 sa alimentezi redresorul ,pasul 3 sa menti scurt circuitul 10 sec pas 4 sa desfaci firele deci sa deschizi circuitul .

ASA trebuia facut?

* Sper sa nu intru in topul antitehnic ............ :scratch:

Seara buna si poate un ajutor

Vik55.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sa-l incarci normal atunci il bagi in priza si gata.Daca vrei prin cabus atunci faci ce spune Dan.

 

 

Multam frumos asta este eu tot in ceata sunt am cautat pe net si nu prea am gasit ceva sa ma ajute.

Ce nu am facut eu pentru ca nu am inteles rostul acestui scurt circuit practic nu am urmat procedura care este descrisa si prin poza de pe redresor si in cartea lui .

Adica : fara sa fie alimentat redresorul sa pui in scurt circuit cele doua fire care practic incarca bateria,pasul 2 sa alimentezi redresorul ,pasul 3 sa menti scurt circuitul 10 sec pas 4 sa desfaci firele deci sa deschizi circuitul .

ASA trebuia facut?

* Sper sa nu intru in topul antitehnic ............ :scratch:

Seara buna si poate un ajutor

Vik55.

:)

 

Ori il pui direct pe baterie, fara alte batai de cap, sau daca vrei neaparat sa il bagi la bricheta, promit sa caut pe net exact care e procedura de handshake, pentru tine special :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam frumos si oi ajunge si eu in vara asta odata prin Cluj.........

Vik55.

Da chiar pe bune mi-am prins urechile cu redresorul asta o fii buna si noua tehnologie dar parca cate odata este impisa spre extreme .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva unde gasesc o sa pentru 1200 LT? Niste animale mi-a dat foc azi noapte la motocicleta si a ars partea stinga a sei pasagerului, spatarul de la fata dar si un pic din cutia stinga. Noroc cu o vecina care a vazut focul pe geam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Mare ti-e gradina..!

Ce animale..nici nu am auzit de asa ceva! :angryfire:

/index.php?/forum/130-servicii/

/index.php?/topic/243004-tapiterie-sei-moto-si-atv/

Vezi ca ti-am dat astea doua linkuri, de aici de pe forum, poate te pot ajuta ei.

Sei mai gasesti si pe ebay.de

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

O intrebare sau o parere de la cei care au incarcator OPTIMATE 4?

Am cumparat si eu unul avand in vedere ca are sistemul pt can bus si am ramas putin surprins de cum functioneaza adica :

L-am cuplat prin intermediul stecherului la priza si am vazut ca mai mult de 1/2 minute nu a incarcat motorul ne mai fiind pornit cam de 1 luna,dupa ce nu mai incarca s-au aprins de 2/3 ori ledurile pe care scrie ca testeaza si cu asta basta .

Am lasat scula minune 3 zile cuplata la motor si nimic sta asa in stend bay,am mai facut o incercare dupa alea 3 zile am pus contactul s-au aprins pozitile si bordul am asteptat cam 3/4 min si ca sa omor mai bine bateria am si pornit si am oprit imediat sa nu las alternatorul sa incarce .De pornit a pornit la sfert.

Am cuplat incarcatorul si mai mult de 4/5 min nu a incarcat repetand apriderea ledurilor de test si gata iar in stend bay.

Sa am eu pe motor asa de bune bateria?

De mentionat motorul sta in garaj incalzit cam 20/grade in permanenta.

Ma gandesc ca poate trebuia sa fac ceva inainte la incarcator .....?

Vreo parere..............

Toate cele bune .

vik55

Salutare,

 

nu trebuie facuta procedura de handshake intre motor si scula.Singurul lucru pe care trebuie sa-l faci este sa selectezi modul de incarcare: normal (prin cleme pe borne direct la baterie) sau can-bus adica prin priza de bricheta.

Diagrama cu schimbarea modurilor o ai si in cutie si pe spatele incarcatorului: cu el scos din priza, legi inte ei clestii (il cuplezi unul de celalalt), dupa care bagi in priza; scula va confirma luminos schimbarea modului de functionare.

In ceea ce priveste incarea direct la baterie, manualul mobrei recomanda sa decuplezi bornele de la baterie cand cuplezi orice incarcator.

Altfel, al meu sta pe moto din Noiembrie si merge impecabil. Uite, ti-am atasat instructiunile. Caut si poza cu procedura si o pun.

 

Optimate 4 Instructions.pdf

 

Stie cineva unde gasesc o sa pentru 1200 LT? Niste animale mi-a dat foc azi noapte la motocicleta si a ars partea stinga a sei pasagerului, spatarul de la fata dar si un pic din cutia stinga. Noroc cu o vecina care a vazut focul pe geam

daca ii prinzi, da un semn sa ne strangem; iau o cheiei de bujii de camion cu mine! :kick:

Editat de dexxter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok multam de ajutor am vazut si eu schema pe instructiuni ,am scris mai sus dar nu prea am vrut practic sa pun in scurt redresorul ,da eu vreau sa folosesc incarcarea prin can bus nu mai vreau sa stau sa dau seaua jos sa decuplez borna si asa mai dep.

Ok multam inca odata o sa fac si chestia asta cu scurtul.

Vik55.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal .

Da multam la toata lumea ......aia era domnule trebuie sa pui practic redresorul prima data in scurt sa ti alea 10 sec si sa desfaci scurtul.Cred ca daca faci chestia asta la un redresor normal si nu are protectie il prajesti instantaneu .

Dane multam de ajutor dupa cum vezi s-a rezolvat dar eu prin vara tot vreau sa ajung pe la tine nasol ca esti cam departe dar decat Bavaria facem un drum si pana acolo asa ca o plimbare normal o sa vb din timp sa fi si tu liber.eu anul trecut am cam alergato am venit cu ea in tara cu 17000km si acum are 28000 as vrea sa vin la o revizie generala asa pe la 30000km ,lichide ,reglaje etc dar vb atunci .

O zi buna tuturor.

Vik55.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Detalii la 0747 294 113 sau catadan@fastmail.fm

 

 

 

 

Ok se poate aici un Nr de telefon ...........sau spune tu unde .

O zi buna .

Victor .

Nu mi-e asa de ascuns numarul de telefon sau alte detalii de contact :)

 

Dan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te supara pe mine ca iti zic, dar daca pui astfel de intrebari, e clar ca o sa strici mai mult in cutia aia... Poate iti si pui viata in pericol singur!

 

Daca tot vrei sa te incumeti sa o repari, ia rulmenti de la BMW. Aia din cutie, ai vazut ca sunt capsulati, au ceva vaselina inauntru care nu are de-a face cu uleiul din cutie.

 

Sper ca nu e tardiv sa iti zic ca la treburi de genul, pui piese originale. Cum ziceam, poate fi periculos sa faci inginerii de genul rulmenti altii decat originali si daca nu ar fi periculos, nu o sa tina ca aia originali si o sa vezi ca ai muncit degraba, si e ceva de munca, nu gluma acolo ;)

 

Dupa ce faci calculul la cat costa rulmentii originali, o sa vezi ca iesi mai ieftin daca iti cumperi o cutie de viteze SH de pe ebay.de ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am reuÂşit astăzi să demontez RT-ul, mulțumită indicațiilor precise primite de la Dan Cătă, căruia îi mulțumesc.

Ambreiajul patina din cauza uzurii ferodoului de pe disc. Am căutat inițial la BMW MOTORRAD, de unde am luat ceva prețuri:

Disc ambreiaj - 552,66

Curea alternator - 82,66

Ulei motor 20W50 - 39,41/1L

Filtru ulei - 75,25

Filtru Aer - 91,88

Ulei transmisie - 106,6/1L

Plăcuțe frână față - 369,22/set 2 buc

Plăcuțe frână spate - 369,22/set 2 buc

Revizie cu schimb ulei Âşi filtru - 647,11

Sincronizare injecție - 155,25.

Prețuri în LEI, bineînțeles.

AÂştept ceva păreri din partea cunoscătorilor.

Mulțumesc!

 

Florin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma dau cunoscator, dar astea is preturile pe care le platesc eu:

 

Disc ambreiaj - 80 eur

Curea alternator - 30 ron

Ulei motor 20W50 - 75 ron 4 litri

Filtru ulei - 25 ron

Filtru Aer - 60 ron

Ulei transmisie - 25 ron / litru

Plăcuțe frână față - 75 ron

Plăcuțe frână spate - 75 ron

Revizie cu schimb ulei Âşi filtru - depinde de revizie, de regula, revizia la motorul meu mi-o fac gratis. Ma mai cinstesc singur cu cate o bere la sfarsitul reviziei da aia o fac si fara sa fac revizia :P

Sincronizare injecție - tot gratis mi-o fac :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma dau cunoscator, dar astea is preturile pe care le platesc eu:

 

Disc ambreiaj - 80 eur

Curea alternator - 30 ron

Ulei motor 20W50 - 75 ron 4 litri

Filtru ulei - 25 ron

Filtru Aer - 60 ron

Ulei transmisie - 25 ron / litru

Plăcuțe frână față - 75 ron

Plăcuțe frână spate - 75 ron

Revizie cu schimb ulei Âşi filtru - depinde de revizie, de regula, revizia la motorul meu mi-o fac gratis. Ma mai cinstesc singur cu cate o bere la sfarsitul reviziei da aia o fac si fara sa fac revizia :P

Sincronizare injecție - tot gratis mi-o fac :)

 

Sună ceva mai bine!

Cum fac să plătesc Âşi eu aceleaÂşi prețuri? Se pot da niÂşte detalii, poate pe PM, dacă nu este permis aici?

ÂŞi ar mai fi ceva: Unde pot schimba Âşi eu anvelopa față? Sunt vulcanizări speciale moto, sau se ocupă tot cele de auto? Au Âşi posibilitatea de echilibrare roți?

Oricum, mulțumesc mult pentru ajutor!

 

Florin

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sună ceva mai bine!

Cum fac să plătesc Âşi eu aceleaÂşi prețuri? Se pot da niÂşte detalii, poate pe PM, dacă nu este permis aici?

ÂŞi ar mai fi ceva: Unde pot schimba Âşi eu anvelopa față? Sunt vulcanizări speciale moto, sau se ocupă tot cele de auto? Au Âşi posibilitatea de echilibrare roți?

Oricum, mulțumesc mult pentru ajutor!

 

Florin

Preturi bune gasesti la mai multe firme cu vinzare piese moto:

Kronau Moto in Bucuresti care aduce de la Louis, de exemplu.

La Top Quad Cornu ai service, piese si un mecanic de exceptie, specialist in BMW din care a avut intotdeauna.

Piese si service complet pentru anvelope moto gasesti si la "TESSUTI FIORENTINI" reprezentanta Yamaha din Ploiesti

<tessuti@fiorentini.ro>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...