Sari la conținut

Postări Recomandate

Pai alea de la wunder nu iti protejeaza carenele, in sensul ca deloc :) Ca sa protejezi carenele ai avea nevoie de niste crashbar-uri de politie, care sincer nu stiu cum le-ai putea gasi...

 

Si decat sa bagi banii in alea, mai bine le lasi fara si daca doamne fereste o scapi pe jos, o vopsesti si gata. Oricum nu is asa de slabe plasticele alea precum crezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sal.

Mersi Dane,eu am protectie pe cilindrii din aceia de pastic vreau sa pun crashbar fata pt o protectie a oglinzilor chiar si a carenelor in caz ca o pui jos asa dintr-un ghinion,am vazut niste filmulete cu motoare dotate cu asa ceva puse jos in mod intentionat si pe langa faptul ca poti sa o ridici singur foarte usor din unghiul acela toata fata este protejata .

Daca stii cum arata, fa un desen, apoi cauta unul care face balustrade din inox, duci motorul la el, vedeti unde sint pnctele de prindere si iti face unul, te costa la sfert. Vezi ca se prinde cu silent-blocuri de sasiu.

Eu am vrut sa fac pentru k 1100 lt, dar pentru ca am dus-o la reparat am anulat comanda, le scoteam la 300 lei setul, succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca stii cum arata, fa un desen, apoi cauta unul care face balustrade din inox, duci motorul la el, vedeti unde sint pnctele de prindere si iti face unul, te costa la sfert. Vezi ca se prinde cu silent-blocuri de sasiu.

Eu am vrut sa fac pentru k 1100 lt, dar pentru ca am dus-o la reparat am anulat comanda, le scoteam la 300 lei setul, succes.

Daca ar fi atat de simplu... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce sa nu fie? Eu mi'am dat unele la facut ieri...

Super tare. Poti da detalii? Din ce le faci? Ce forma au? Acopera si carenele sau doar blocul motor? Ce puncte de sprijin au?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt copie dupa wunderlich, modelul cu scut sub galeriile de evacuare. Carenele nu prea vad cum le protejeaza, doar daca atunci cand cade pe o parte nu sare oglinda. Cand mi le termina baietii, pun poze.

Discutasem si cu heavyduties, dar trebuia sa merg pana la ei etc etc. La pret la ei iesea jumate din pretul de la wunderlich.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i-am dat mai multe modele, dar i-am dat si mana libera omului care le face. vedem ce iese!

alea de politie mi se par enorme, plus ca mai adauga si alea ceva la latimea considerabila a agregatului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ASA tati............fale acolo si sa vedem ce iese un drum pana la tine nu este mare lucru vorbeste cu omul ca mai sunt si alti doritorii .

Daca sunt facute [nu stiu cum ai obtinut tu schita cu dimensiuni bravo tie] dupa modelul wunderlich sunt identice cu cele de la 1200gs ,asa este echipata cea pe care trebuie sa o aduc,ma refer la modelul normal de Gs nu la Gs adventure ,in momentul in care motorul este pe aceasta protectie[aia cativa mm in plus]cand este culcata, nu mai atige solul cu ghidonul si oglinzile asa am vazut in multe filmulete postate ,iar cand o ridici poti sa apuci de un maner creiezi un fel de parghie si o ridici de unul singur,eu abia astept sa ma duc dupa Gs si primul lucru pe care am sa-l incerc este acesta cu pusul jos,avand in vedere ca este primul motor de acest calibru pt fimiu cred ca bietul motor o sa aiba parte de asa ceva ............

Asteptam cu nerabdare si daca nu iese eu sigur in aprilie dupa ce aduc Gs studiem profund problema .

 

Erau bune si modelul de la politie,parerea mea :este mai mare impune si mai mult respect .......poate gresesc dar cred ca cam toti de pe aici conducem si masinii si ati vazut cand te uiti in oglinda si este in spate o vitezista japoneza parca vezi o musculita ,cand apare RT-ul nu mai zic de LT altceva se vede corect...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal .

Poate te indeamna bunul Dumnezeu si le faci si pe astea mi se par mai simple si atunci chiar iese o treaba de nota 10+ .

 

tp://www.wunderlich.de/shopart/8160126-1-2613/Shop/Teilepool/8/Wunderlich-Kofferschutzbuegel-R-1200-RT.htm :

 

:rolleyes:

 

http://www.wunderlich.de/shopart/8160126-1-2613/Shop/Teilepool/8/Wunderlich-Kofferschutzbuegel-R-1200-RT.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal .

chiar nu a comandat nimeni nimic la wunderlich .......ma interesa si pe mine cum decurge tranzactia ,modul de plata si timp de livrare .

O zi buna tuturor .

Vik55.

 

 

Am luat eu un parbriz de la wunderlich acum 2 ani.

Lucru de calitate dpdv tehnic si estetic dar au si pret pe masura.

 

Vad ca ai gasit varianta sa-ti faci piesa in Ro si sa iesi cu banii la jumate.

 

Era sa-ti spun prostii, nu l-am comandat direct din RO - am un prieten care sta in Germania, l-a comandat el si l-a trimis ulterior la mine.

Editat de Alpina
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

Wunderlich sau mai bine zis reprezentantii lor [moto mall ]nu mai exista ,astept sa vad ce reuseste sa faca colegul din moldova avand in vedere ca avem aceleasi motoare ,am sa aduc si GS-ul sa-l studiez putin, daca nu voi reusi cu colegul din moldova sau sa gasesc pe cineva pe aici ,in ultima instanta am s-a comand la wunderlich si gata .

Azi am auzit primele motoare turate pe afara .....asfalt rece ,cauciucurii reci, adernta nu prea cred ,eu unul mai astept asa ca mai este timp de gasit o solutie .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Corect, si eu vantur steguletul de vreo saptamana, singura problema a fost printre blocuri, unde erau sleauri de gheata.

Nu te apleci ca vara pe curbe, dar merge fara probleme..

In alta ordine de idei, am cumparat ulei, pentru schimbul de sezon, 4 litri+filtru=130 lei.

Filtrul a fost mai scump, 50 lei si uleiul 80, patru litri..ma dispera, in stilul asta ma aduce la sapa de lemn mobra asta :grinbandit:

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am reusit sa termin suportul de GPS, am vazut la un mosulet pe net ca isi facuse ceva asemanator din plexic si mi-am zis sa incerc si eu.

Am folosit tabla de Al de 1.5mm, am facut doua sabloane - unul cu o pozitie cit mai lipita de zona cadranelor si unul putin mai inalt eu l-am ales pe cel mai micut - debitat tabla, scapat de bavuri, desenat dupa sablon zonele de indoit, pus in menghina si cu ciocanul de cauciuc realizat unghiurile necesare. Unghiul de la baza suportului(unde se face prinderea in bord) este obtuzunghic pentru ca suruburile nu sint perpendiculare pe bord. Cine doreste sa-l faca ii pot da dimensiunile sablonului si uite cum scutim ~ 60 - 70 EUR :ok:

post-11353-0-97331100-1331464433_thumb.jpgpost-11353-0-26247900-1331464462_thumb.jpgpost-11353-0-25599000-1331464492_thumb.jpg

Editat de mihalceai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, si eu vantur steguletul de vreo saptamana, singura problema a fost printre blocuri, unde erau sleauri de gheata.

Nu te apleci ca vara pe curbe, dar merge fara probleme..

In alta ordine de idei, am cumparat ulei, pentru schimbul de sezon, 4 litri+filtru=130 lei.

Filtrul a fost mai scump, 50 lei si uleiul 80, patru litri..ma dispera, in stilul asta ma aduce la sapa de lemn mobra asta :grinbandit:

Luigi, te rog sa-mi comanzi si mie un steag ca al tau, am inteles ca stii un loc special.

Filtrul mi se pare cam scump, ultima data am luat de la piese auto cu 35 lei, iar uleiul este prea ieftin, ce ulei folosesti? asta toamna am dat tot 30-35/l ulei special BMW. La ce interval faci schimbul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Viorele, iti fac si tie unul, de fapt ti-l dau pe cel de rezerva.

Filtrul este scump intr-adevar, dar pe moment nu mi-am dat seama si nu am comentat.

Cam 30 lei costa, intr-adevar..

Legat de uleiuri, eu bag ulei de auto in el, la BMW asta este marele avantaj, avand ambreiaj uscat, ca la masina.

Sunt insa atent sa cumpar exact cu aceleasi caracteristici pe care mi le da manualul, adica:

"Brand-name HD oil, API classification SF, SG or SH;

suffix letters CD or CE are permitted; alternatively,

brand-name HD oil of CCMC classification G4 or

G5; suffix PD2 is permitted"

Te uiti si tu pe bidon, pe eticheta sa fie una din combinatiile astea.

Personal bag Total, frantuzesc si il tin 10.000 kilometri, Lt-ul nu este un motor turat, la 140km/ora am exact 4000 ture, rar merg peste 140 si asta pe distante scurte.

Pina acum am facut 30.000 si motorul merge brici.

Iti recomand sa-ti sincronizezi clapetele, dupa ce faci asta zici ca ai alt motor.

In alta ordine de idei, desi am schimbat nenumarate gume la mobre pina acum, tot nu incetez sa ma minunez de fiecare data cind pun gume noi de cum sta motorul pe sosea!

Incredibil..se apleaca singur pe viraje!..

Pina acum am mers pe ME880 de la Metzeler, dar acum i-am pus pe spate noul Michelin Commander 2, sa vedem cum se comporta..

 

 

Giugiuleala.. :rolleyes:

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salure din nou!

 

Baieti va rog ajutati-ma cu un sfat.

La R1200R-ul meu mansoanele incalzite s-au cam tocit,cel din stanga este tocit iar cel din dreapta a ajuns la metal aproape.

Am fost azi la BMW sa intreb cat costa un set nou de mansoane incalzite pentru modelul meu.

Raspunsul a fost:

1 se dau la bucata NU la pereche

2 Pretul este 370ron manson stanga 430ron manson dreapta deci in total 800ron..........(nu are rost sa mai discut de manopera,care evident se adauga la cei 200euro pt niste bucati de cauciuc incalzite)

 

Nu stiu cum sa zic dar m-am simtit persiflat :kali: . Sau poate sunt eu prea zgarcit.

 

Am cautat pe net mai exact aici http://www.wunderlich.de/shopart/2024546-1-2474/Shop/Teilepool/2/OXFORD-HotGrips.htm si am gasit acest produs. Nu are rost sa mai comentez pretul ONEST de 69euro perechea.

 

Bun acum intrebarea mea este:

Mansoanele astea sunt speciale pt modelul meu? ( bine pe net asa arata ca e vorbda de 1200R model DAR exista un dar )

Mie imi seamana cu un set absolut normal de mansoane incalzite.

 

Eu am mai montat pe Transalpul unui prieten un set de mansoane incalzite,pe care i le-am facut cadou. Acolo totul a fost supersimplu , plug & play , 2 legaturi pe baterie si aia e.

DAR la motocicleta mea totusi ea vine din start cu mansoane incalzite,deci cu un circuit special pt asta.

Acum eu daca as cumpara aceste mansoane OXFORD,oare ele vin cu ceva care se mufeaza direct in instalatia electrica a motocicletei?

 

Ma intelegeti? Ce dilema am?

A avut cineva de aici aceeasi problema referitoare la mansoanele incalzite afetermakert pt motociclete BMW , deja totate din fabrica cu instalatie de mansoane incalzite?

 

Bine pana la urma daca nu gasesc ceva aftermarket pt a mea,ma duc la BMW si "ma las luat de prost".

Motocicleta trebuie sa fie perfecta.

 

 

Legat de uleiuri, eu bag ulei de auto in el, la BMW asta este marele avantaj, avand ambreiaj uscat, ca la masina.

Sunt insa atent sa cumpar exact cu aceleasi caracteristici pe care mi le da manualul, adica:

"Brand-name HD oil, API classification SF, SG or SH;

suffix letters CD or CE are permitted; alternatively,

brand-name HD oil of CCMC classification G4 or

G5; suffix PD2 is permitted"

Te uiti si tu pe bidon, pe eticheta sa fie una din combinatiile astea.

 

 

De ce nu ii pui API SM?

Este cel mai performant la ora actuala. Raportat la SF SG SH , SM , este superior. Cu cat creste in alfabet ultima litera ,cu atat este mai performant uleiul. Banuiesc ca sti asta,de asta si intreb dc ai ales ceva inferior SM, doar e motocicleta ta.

 

Datorita cutiei separate de motor,si eu am optat pentru ulei auto. Am pus in a mea Castrol Edge 10w60 sport API SM. Indicativul asta 10w60 mi se pare bun raportat la stilul meu de mers.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Am avut si eu dilema asta la vechiul RT.

Nu merg puse altele aftermarket, la BMW toate firele electrice sunt prin ghidon, la toate celelalte cablurile sunt pe afara.

Probabil ca s-ar putea adapta ceva, dar nu mai arata ca un lucru original.

Poti face altceva, mergi la Decathlon, de pilda si cumperi grip pentru rachetele de tenis, banda aceea care se lipeste pe rachetele de tenis pentru aderenta si pe care il pui pe manerele tale.

Va arata foarte bine si scapi ieftin.

Legat de uleiuri, tot timpul am mers cu ceea ce scrie in carte, nu am cautat altceva.

Ideea este ca toate uleiurile sunt la fel, platesti firma.

Nu vad de ce as da bani in plus pe un ulei care pe mine personal nu ma ajuta cu nimic, nu merg tare, maxim 140, la 4000/rot.

Cu vechiul RT am facut 45.000 km, cu LT-ul 30.000 si merge brici, de ce as schimba ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...