Sari la conținut

Postări Recomandate

Sal.

Wunderlich sau mai bine zis reprezentantii lor [moto mall ]nu mai exista ,astept sa vad ce reuseste sa faca colegul din moldova avand in vedere ca avem aceleasi motoare ,am sa aduc si GS-ul sa-l studiez putin, daca nu voi reusi cu colegul din moldova sau sa gasesc pe cineva pe aici ,in ultima instanta am s-a comand la wunderlich si gata .

Azi am auzit primele motoare turate pe afara .....asfalt rece ,cauciucurii reci, adernta nu prea cred ,eu unul mai astept asa ca mai este timp de gasit o solutie .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Admin

Corect, si eu vantur steguletul de vreo saptamana, singura problema a fost printre blocuri, unde erau sleauri de gheata.

Nu te apleci ca vara pe curbe, dar merge fara probleme..

In alta ordine de idei, am cumparat ulei, pentru schimbul de sezon, 4 litri+filtru=130 lei.

Filtrul a fost mai scump, 50 lei si uleiul 80, patru litri..ma dispera, in stilul asta ma aduce la sapa de lemn mobra asta :grinbandit:

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am reusit sa termin suportul de GPS, am vazut la un mosulet pe net ca isi facuse ceva asemanator din plexic si mi-am zis sa incerc si eu.

Am folosit tabla de Al de 1.5mm, am facut doua sabloane - unul cu o pozitie cit mai lipita de zona cadranelor si unul putin mai inalt eu l-am ales pe cel mai micut - debitat tabla, scapat de bavuri, desenat dupa sablon zonele de indoit, pus in menghina si cu ciocanul de cauciuc realizat unghiurile necesare. Unghiul de la baza suportului(unde se face prinderea in bord) este obtuzunghic pentru ca suruburile nu sint perpendiculare pe bord. Cine doreste sa-l faca ii pot da dimensiunile sablonului si uite cum scutim ~ 60 - 70 EUR :ok:

post-11353-0-97331100-1331464433_thumb.jpgpost-11353-0-26247900-1331464462_thumb.jpgpost-11353-0-25599000-1331464492_thumb.jpg

Editat de mihalceai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, si eu vantur steguletul de vreo saptamana, singura problema a fost printre blocuri, unde erau sleauri de gheata.

Nu te apleci ca vara pe curbe, dar merge fara probleme..

In alta ordine de idei, am cumparat ulei, pentru schimbul de sezon, 4 litri+filtru=130 lei.

Filtrul a fost mai scump, 50 lei si uleiul 80, patru litri..ma dispera, in stilul asta ma aduce la sapa de lemn mobra asta :grinbandit:

Luigi, te rog sa-mi comanzi si mie un steag ca al tau, am inteles ca stii un loc special.

Filtrul mi se pare cam scump, ultima data am luat de la piese auto cu 35 lei, iar uleiul este prea ieftin, ce ulei folosesti? asta toamna am dat tot 30-35/l ulei special BMW. La ce interval faci schimbul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Viorele, iti fac si tie unul, de fapt ti-l dau pe cel de rezerva.

Filtrul este scump intr-adevar, dar pe moment nu mi-am dat seama si nu am comentat.

Cam 30 lei costa, intr-adevar..

Legat de uleiuri, eu bag ulei de auto in el, la BMW asta este marele avantaj, avand ambreiaj uscat, ca la masina.

Sunt insa atent sa cumpar exact cu aceleasi caracteristici pe care mi le da manualul, adica:

"Brand-name HD oil, API classification SF, SG or SH;

suffix letters CD or CE are permitted; alternatively,

brand-name HD oil of CCMC classification G4 or

G5; suffix PD2 is permitted"

Te uiti si tu pe bidon, pe eticheta sa fie una din combinatiile astea.

Personal bag Total, frantuzesc si il tin 10.000 kilometri, Lt-ul nu este un motor turat, la 140km/ora am exact 4000 ture, rar merg peste 140 si asta pe distante scurte.

Pina acum am facut 30.000 si motorul merge brici.

Iti recomand sa-ti sincronizezi clapetele, dupa ce faci asta zici ca ai alt motor.

In alta ordine de idei, desi am schimbat nenumarate gume la mobre pina acum, tot nu incetez sa ma minunez de fiecare data cind pun gume noi de cum sta motorul pe sosea!

Incredibil..se apleaca singur pe viraje!..

Pina acum am mers pe ME880 de la Metzeler, dar acum i-am pus pe spate noul Michelin Commander 2, sa vedem cum se comporta..

 

 

Giugiuleala.. :rolleyes:

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salure din nou!

 

Baieti va rog ajutati-ma cu un sfat.

La R1200R-ul meu mansoanele incalzite s-au cam tocit,cel din stanga este tocit iar cel din dreapta a ajuns la metal aproape.

Am fost azi la BMW sa intreb cat costa un set nou de mansoane incalzite pentru modelul meu.

Raspunsul a fost:

1 se dau la bucata NU la pereche

2 Pretul este 370ron manson stanga 430ron manson dreapta deci in total 800ron..........(nu are rost sa mai discut de manopera,care evident se adauga la cei 200euro pt niste bucati de cauciuc incalzite)

 

Nu stiu cum sa zic dar m-am simtit persiflat :kali: . Sau poate sunt eu prea zgarcit.

 

Am cautat pe net mai exact aici http://www.wunderlich.de/shopart/2024546-1-2474/Shop/Teilepool/2/OXFORD-HotGrips.htm si am gasit acest produs. Nu are rost sa mai comentez pretul ONEST de 69euro perechea.

 

Bun acum intrebarea mea este:

Mansoanele astea sunt speciale pt modelul meu? ( bine pe net asa arata ca e vorbda de 1200R model DAR exista un dar )

Mie imi seamana cu un set absolut normal de mansoane incalzite.

 

Eu am mai montat pe Transalpul unui prieten un set de mansoane incalzite,pe care i le-am facut cadou. Acolo totul a fost supersimplu , plug & play , 2 legaturi pe baterie si aia e.

DAR la motocicleta mea totusi ea vine din start cu mansoane incalzite,deci cu un circuit special pt asta.

Acum eu daca as cumpara aceste mansoane OXFORD,oare ele vin cu ceva care se mufeaza direct in instalatia electrica a motocicletei?

 

Ma intelegeti? Ce dilema am?

A avut cineva de aici aceeasi problema referitoare la mansoanele incalzite afetermakert pt motociclete BMW , deja totate din fabrica cu instalatie de mansoane incalzite?

 

Bine pana la urma daca nu gasesc ceva aftermarket pt a mea,ma duc la BMW si "ma las luat de prost".

Motocicleta trebuie sa fie perfecta.

 

 

Legat de uleiuri, eu bag ulei de auto in el, la BMW asta este marele avantaj, avand ambreiaj uscat, ca la masina.

Sunt insa atent sa cumpar exact cu aceleasi caracteristici pe care mi le da manualul, adica:

"Brand-name HD oil, API classification SF, SG or SH;

suffix letters CD or CE are permitted; alternatively,

brand-name HD oil of CCMC classification G4 or

G5; suffix PD2 is permitted"

Te uiti si tu pe bidon, pe eticheta sa fie una din combinatiile astea.

 

 

De ce nu ii pui API SM?

Este cel mai performant la ora actuala. Raportat la SF SG SH , SM , este superior. Cu cat creste in alfabet ultima litera ,cu atat este mai performant uleiul. Banuiesc ca sti asta,de asta si intreb dc ai ales ceva inferior SM, doar e motocicleta ta.

 

Datorita cutiei separate de motor,si eu am optat pentru ulei auto. Am pus in a mea Castrol Edge 10w60 sport API SM. Indicativul asta 10w60 mi se pare bun raportat la stilul meu de mers.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Am avut si eu dilema asta la vechiul RT.

Nu merg puse altele aftermarket, la BMW toate firele electrice sunt prin ghidon, la toate celelalte cablurile sunt pe afara.

Probabil ca s-ar putea adapta ceva, dar nu mai arata ca un lucru original.

Poti face altceva, mergi la Decathlon, de pilda si cumperi grip pentru rachetele de tenis, banda aceea care se lipeste pe rachetele de tenis pentru aderenta si pe care il pui pe manerele tale.

Va arata foarte bine si scapi ieftin.

Legat de uleiuri, tot timpul am mers cu ceea ce scrie in carte, nu am cautat altceva.

Ideea este ca toate uleiurile sunt la fel, platesti firma.

Nu vad de ce as da bani in plus pe un ulei care pe mine personal nu ma ajuta cu nimic, nu merg tare, maxim 140, la 4000/rot.

Cu vechiul RT am facut 45.000 km, cu LT-ul 30.000 si merge brici, de ce as schimba ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salure din nou!

 

Baieti va rog ajutati-ma cu un sfat.

La R1200R-ul meu mansoanele incalzite s-au cam tocit,cel din stanga este tocit iar cel din dreapta a ajuns la metal aproape.

Am fost azi la BMW sa intreb cat costa un set nou de mansoane incalzite pentru modelul meu.

Raspunsul a fost:

1 se dau la bucata NU la pereche

2 Pretul este 370ron manson stanga 430ron manson dreapta deci in total 800ron..........(nu are rost sa mai discut de manopera,care evident se adauga la cei 200euro pt niste bucati de cauciuc incalzite)

 

Nu stiu cum sa zic dar m-am simtit persiflat :kali: . Sau poate sunt eu prea zgarcit.

 

Am cautat pe net mai exact aici http://www.wunderlic...RD-HotGrips.htm si am gasit acest produs. Nu are rost sa mai comentez pretul ONEST de 69euro perechea.

 

Bun acum intrebarea mea este:

Mansoanele astea sunt speciale pt modelul meu? ( bine pe net asa arata ca e vorbda de 1200R model DAR exista un dar )

Mie imi seamana cu un set absolut normal de mansoane incalzite.

 

Eu am mai montat pe Transalpul unui prieten un set de mansoane incalzite,pe care i le-am facut cadou. Acolo totul a fost supersimplu , plug & play , 2 legaturi pe baterie si aia e.

DAR la motocicleta mea totusi ea vine din start cu mansoane incalzite,deci cu un circuit special pt asta.

Acum eu daca as cumpara aceste mansoane OXFORD,oare ele vin cu ceva care se mufeaza direct in instalatia electrica a motocicletei?

 

Ma intelegeti? Ce dilema am?

A avut cineva de aici aceeasi problema referitoare la mansoanele incalzite afetermakert pt motociclete BMW , deja totate din fabrica cu instalatie de mansoane incalzite?

 

Bine pana la urma daca nu gasesc ceva aftermarket pt a mea,ma duc la BMW si "ma las luat de prost".

Motocicleta trebuie sa fie perfecta.

 

 

 

De ce nu ii pui API SM?

Este cel mai performant la ora actuala. Raportat la SF SG SH , SM , este superior. Cu cat creste in alfabet ultima litera ,cu atat este mai performant uleiul. Banuiesc ca sti asta,de asta si intreb dc ai ales ceva inferior SM, doar e motocicleta ta.

 

Datorita cutiei separate de motor,si eu am optat pentru ulei auto. Am pus in a mea Castrol Edge 10w60 sport API SM. Indicativul asta 10w60 mi se pare bun raportat la stilul meu de mers.

 

Salutare,

 

Ce ar fi sa incerici asta din louis : 10020022, ca defat tu trebuie sa schimbi doar mansoanele nu tot sistemul.

Editat de BMW RIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salure din nou!

 

Baieti va rog ajutati-ma cu un sfat.

La R1200R-ul meu mansoanele incalzite s-au cam tocit,cel din stanga este tocit iar cel din dreapta a ajuns la metal aproape.

Am fost azi la BMW sa intreb cat costa un set nou de mansoane incalzite pentru modelul meu.

Raspunsul a fost:

1 se dau la bucata NU la pereche

2 Pretul este 370ron manson stanga 430ron manson dreapta deci in total 800ron..........(nu are rost sa mai discut de manopera,care evident se adauga la cei 200euro pt niste bucati de cauciuc incalzite)

 

Nu stiu cum sa zic dar m-am simtit persiflat :kali: . Sau poate sunt eu prea zgarcit.

 

Am cautat pe net mai exact aici http://www.wunderlich.de/shopart/2024546-1-2474/Shop/Teilepool/2/OXFORD-HotGrips.htm si am gasit acest produs. Nu are rost sa mai comentez pretul ONEST de 69euro perechea.

 

Bun acum intrebarea mea este:

Mansoanele astea sunt speciale pt modelul meu? ( bine pe net asa arata ca e vorbda de 1200R model DAR exista un dar )

Mie imi seamana cu un set absolut normal de mansoane incalzite.

 

Eu am mai montat pe Transalpul unui prieten un set de mansoane incalzite,pe care i le-am facut cadou. Acolo totul a fost supersimplu , plug & play , 2 legaturi pe baterie si aia e.

DAR la motocicleta mea totusi ea vine din start cu mansoane incalzite,deci cu un circuit special pt asta.

Acum eu daca as cumpara aceste mansoane OXFORD,oare ele vin cu ceva care se mufeaza direct in instalatia electrica a motocicletei?

 

Ma intelegeti? Ce dilema am?

A avut cineva de aici aceeasi problema referitoare la mansoanele incalzite afetermakert pt motociclete BMW , deja totate din fabrica cu instalatie de mansoane incalzite?

 

Bine pana la urma daca nu gasesc ceva aftermarket pt a mea,ma duc la BMW si "ma las luat de prost".

Motocicleta trebuie sa fie perfecta.

Incalzirea in minere face cauciucul mai moale si astfel se toceste mai repede. Eu am schimbat la a mea numai mansoanele de cauciuc. Initial mi-am "luat-o" si eu de la AB cu sumele alea de infarct. Apoi am cautat pe net si am gasit ARIETE BMW Replica. Sunt doar mansoanele de cauciuc si sunt identice cu cele originale. Nu mai stiu codul dar daca nu te descurci o sa il mai caut si ti-l trimit. Eu le-am luat de la automotoworld.ro. Le-am lipit cu cel mai tare fixativ de par de la nevasta-mea.

Succesuri.

 

PS. Tu ai sau nu ai incalzirea in minere ? :D

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana la urma daca nu gasesc ceva aftermarket pt a mea,ma duc la BMW si "ma las luat de prost".

Ma distreaza astia care-si iau bembe si dup-aia tipa ca dilaru-i scump ca dracu'. In primul rand, YOU HAVE NO FUCKING CLUE WHAT EXPENSIVE IS! Vino aici sa vezi manopera de 80 eur/ora. In al doilea rand, un manson incalzit e 140$ pe RealOEM deci mai scump decat ti-au zis aia de la garaj. Trei la mana, ala de pe Wunderlich are circuitul propriu. Asta nu inseamna ca nu merge la tine, pur si simplu renunti la circuitul original.

Sfatul meu : schimba mobra. Ia o Honda.

post-22521-0-47023000-1331797128_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca trebuie sa schimbi decit mansoanele din cauciuc nu sistemul de incalzire cu rezistentele. Nu am avut nici un model cu incalzire, dar la toate le-am schimbat mansoanele cu cele de la Louis din burete(10eur/perechea), sint comode, le-am taiat pe cele vechi longitudinal si am pus pe cele noi. Operatiunea nu se face pe vremea asta, trebuie sa fie cald ca sa se dilate putin, sa nu fie rigide si sa alunece.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma distreaza astia care-si iau bembe si dup-aia tipa ca dilaru-i scump ca dracu'. In primul rand, YOU HAVE NO FUCKING CLUE WHAT EXPENSIVE IS! Vino aici sa vezi manopera de 80 eur/ora. In al doilea rand, un manson incalzit e 140$ pe RealOEM deci mai scump decat ti-au zis aia de la garaj. Trei la mana, ala de pe Wunderlich are circuitul propriu. Asta nu inseamna ca nu merge la tine, pur si simplu renunti la circuitul original.

Sfatul meu : schimba mobra. Ia o Honda.

 

Foarte interesant post! Si? Cu ce ne-ai ajutat? Ne-ai tras o pereche de palme ca avem BMW si ai zis sa luam Honda ca e ieftina, banuiesc.

Bravo! Faina atitudine! Daca asta ai invatat la Roterdam nu ma mir de atitudinea olandezilor vis-a-vis de noi...

 

Sa ai drumuri bune!

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte interesant post! Si? Cu ce ne-ai ajutat? Ne-ai tras o pereche de palme ca avem BMW si ai zis sa luam Honda ca e ieftina, banuiesc.

Bravo! Faina atitudine! Daca asta ai invatat la Roterdam nu ma mir de atitudinea olandezilor vis-a-vis de noi...

 

Sa ai drumuri bune!

Tu fiind ... cine?

PS: am zis de Honda pentru ca Honda-i Honda. :wink:

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salure din nou!

Baieti va rog ajutati-ma cu un sfat.

La R1200R-ul meu mansoanele incalzite s-au cam tocit,cel din stanga este tocit iar cel din dreapta a ajuns la metal aproape.

 

La BMW la reprezentanta se schimba manoanele incalzite cu totul (fire/circuitul cu rezistente etc); iti recomand sa-ti cumperi doua mansoane noi de BMW pentru modelul tau .... varianta de motor cu minere incalzite(dar doua de dreapta), poate te intrebi de ce ..... pentru ca mansonul care se afla pe ghidonul din dreapta are diametrul interior mai mare decit cel din stinga. Asa am facut eu cind mi-am pus minerele incalzite, le-am "belit" pe cele vechi si peste am pus doua mansoane noi dar de dreapta. Cind le montezi poti sa le incalzesti cu un foehn sau sa le pui foarte putin ulei pentru mecanisme fine. Uite aici din ce au mai lucrat altii:

 

http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/GS%20grip%20replacement.html

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=347652&highlight=hand+grip+replacement

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma distreaza astia care-si iau bembe si dup-aia tipa ca dilaru-i scump ca dracu'. In primul rand, YOU HAVE NO FUCKING CLUE WHAT EXPENSIVE IS! Vino aici sa vezi manopera de 80 eur/ora. In al doilea rand, un manson incalzit e 140$ pe RealOEM deci mai scump decat ti-au zis aia de la garaj. Trei la mana, ala de pe Wunderlich are circuitul propriu. Asta nu inseamna ca nu merge la tine, pur si simplu renunti la circuitul original.

Sfatul meu : schimba mobra. Ia o Honda.

 

Bai esti haios rau. Ce atitudine risipitoare. Ce domne mi-am luat Bamveu ca sa epatez. NU? "La mine e bani in buzunare,canta lautarii ,tot tacamanul,desi fac doar 10.000km pe an,si aia in panta ca sa consume putin domnule".

Dar evident ma duc la BMW sa o intretin sau sa o repar,pt ca NU pot gandi,nu sunt facut sa gandesc flexibil sau rational, NU yo am BAMVE sunt BO$$ si imi permit sa o repar numai la BMW,iar excursiile le fac cu motocicleta pe platforma,sunt motociclist domnule.

 

Eu sunt prea "*****" ca sa imi pot permite un credit "moto",eventual la SH normal, sau niste mansoane incalzite originale BMW (mai ales alea).

Tu nu ai inteles punctul meu de vedere,pt ca tu (banuiesc) esti risipitor.

Acum ma duc la BMW sa-mi cumpar inca un R1200R daca vreau. Problema e alta.

Dc sa alimentez conturile acelor nesimtiti,cumparand piese la un pret nu dublu , hai sa fie triplu,ca ne respectam suntem ABV,ce ***.

 

Aici nu ma refer la tine in mod special,ma adresez tuturor bo$$-ilor care au dat si ei de bani si nu ii pot dibui,sau cheltui chibzuit. Intr-o fraza: NU II POT APRECIA.

Degeaba ai bani(acum) daca esti fraier(sa nu zic prost),in viitor cu o asemenea atitudine nici macar nu o sa iti mentii nivelul,de crescut nici nu e cazul,o sa cazi intr-o groapa financiara.

 

In primul rand ce rost are sa ma duc la BMW cand motocicleta a iesit din garantie? Deci arunc bani stupid la un pret triplu fata de piata normala,NU primesc nimic in schimb decat o ****,dar corect si aia e de la AUTOMOBILE BAVARIA,deci e deosebita. Daca tu vrei sa faci asta pe banii si timpul tau nu ai decat.

Daca e sa ne luam dupa standardele din strainatate,dc sa ma iau dupa standardele Olandeze,hai sa ma iau dupa standardele din MONACO,doar suntem bo$$i . Oameni seriosi nu?

Mare chestie Olanda,pfff.

Bravo tie daca te descurci si iti este bine,palaria jos. Nu ti-ai gasit locul in tara,sau nu ai fost acceptat in tara te-ai dus intr-un loc unde iti este mai bine. Iarasi respect! Bravo! Te-ai orientat.

Comparatiile tale,referitoare la Olanda-Romania, nu isi au rostul. Climatul economic-social din RO este diferit de cel din Olanda.

 

 

Numai bine :wave:

 

Salutare,

 

Ce ar fi sa incerici asta din louis : 10020022, ca defat tu trebuie sa schimbi doar mansoanele nu tot sistemul.

 

Multumesc frumos de pont. :cheers:

 

Incalzirea in minere face cauciucul mai moale si astfel se toceste mai repede. Eu am schimbat la a mea numai mansoanele de cauciuc. Initial mi-am "luat-o" si eu de la AB cu sumele alea de infarct. Apoi am cautat pe net si am gasit ARIETE BMW Replica. Sunt doar mansoanele de cauciuc si sunt identice cu cele originale. Nu mai stiu codul dar daca nu te descurci o sa il mai caut si ti-l trimit. Eu le-am luat de la automotoworld.ro. Le-am lipit cu cel mai tare fixativ de par de la nevasta-mea.

Succesuri.

 

PS. Tu ai sau nu ai incalzirea in minere ? :D

 

Am deja incalzire in manere.

 

La BMW la reprezentanta se schimba manoanele incalzite cu totul (fire/circuitul cu rezistente etc); iti recomand sa-ti cumperi doua mansoane noi de BMW pentru modelul tau .... varianta de motor cu minere incalzite(dar doua de dreapta), poate te intrebi de ce ..... pentru ca mansonul care se afla pe ghidonul din dreapta are diametrul interior mai mare decit cel din stinga. Asa am facut eu cind mi-am pus minerele incalzite, le-am "belit" pe cele vechi si peste am pus doua mansoane noi dar de dreapta. Cind le montezi poti sa le incalzesti cu un foehn sau sa le pui foarte putin ulei pentru mecanisme fine. Uite aici din ce au mai lucrat altii:

 

http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/GS%20grip%20replacement.html

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=347652&highlight=hand+grip+replacement

 

Bafta

 

Interesante link-urile. Am mai montat mansoane,dar niciodata la BMW.

:cheers:

 

Foarte interesant post! Si? Cu ce ne-ai ajutat? Ne-ai tras o pereche de palme ca avem BMW si ai zis sa luam Honda ca e ieftina, banuiesc.

Bravo! Faina atitudine! Daca asta ai invatat la Roterdam nu ma mir de atitudinea olandezilor vis-a-vis de noi...

 

Sa ai drumuri bune!

:goodposting:

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai esti haios rau. Ce atitudine risipitoare. Ce domne mi-am luat Bamveu ca sa epatez. NU? "La mine e bani in buzunare,canta lautarii ,tot tacamanul,desi fac doar 10.000km pe an,si aia in panta ca sa consume putin domnule".

Vezi ca ti-au ramas spume la gura.

Raspuns, daca nu ai citit printre randuri : da! Du-te la dilar si schimba-le. Mobrizmul e un hobby scump.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca ti-au ramas spume la gura.

 

Vad ca intarzai sa le stergi.

 

De ce vrei sa dam in derizoriu? Nu poti discuta civilizat? Eu nu te-am luat cu texte de acest gen.

 

Raspuns, daca nu ai citit printre randuri : da! Du-te la dilar si schimba-le. Mobrizmul e un hobby scump.

 

De acord ca nu este ieftin. Dar totusi sa fi nesimtit si sa ceri preturi triple pentru piese mi se pare lipsit de etica.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-am mai zis, si repet : du-te la dealer sa-ti schimbi mansoanele. Sau ia-ti o Honda. Mobrizmu-i dat dracului. Scump. Asta daca vrei sa asculti, daca nu, ia-ti de pe Louis. Godspeed.

 

De acord ca nu este ieftin. Dar totusi sa fi nesimtit si sa ceri preturi triple pentru piese mi se pare lipsit de etica.

Triple? Esti mincinos. Fata de ce sunt triple? De un reper Louis,Oxford? Ti-am pus poza din Real OEM unde bucata costa 140 dolari.Si daca nu ma-nsel aia e fara incalzitor. In orice caz, face mai mult decat 200 eur.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-am mai zis, si repet : du-te la dealer sa-ti schimbi mansoanele. Sau ia-ti o Honda. Mobrizmu-i dat dracului. Scump. Asta daca vrei sa asculti, daca nu, ia-ti de pe Louis. Godspeed.

 

 

Triple? Esti mincinos. Fata de ce sunt triple? De un reper Louis,Oxford? Ti-am pus poza din Real OEM unde bucata costa 140 dolari.Si daca nu ma-nsel aia e fara incalzitor. In orice caz, face mai mult decat 200 eur.

 

Pai ambele costa 800ron 430ron dreapta 370ron stanga. deci aproximativ 200euro. De la oxford iti iei ambele mansoane cu 69euro,daca stai sa te gandesti este de aproape 3ori mai ieftin.

 

140$ = 469 RON deci cam tot aia e.

 

Totusi daca nu gasesc nimic,nu am de ales si ma duc la sarmanii aia de la BMW.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si io ce zic? Daca nu vrei carpeala, mergi la dealer. Daca vrei carpeala, ia-ti Oxford si renunta la circuitul original. Ceea ce este gay. Foarte gay. Dai un sac de bani pe o mobra ca sa o caciuresti cu repere pentru ciopareala. D-aia ma distrez la culme cand va aud. Frate, nu se poate! Oricum ai da-o mobrizmu-i scump. Te apuci de el daca te poti tine de el pentru ca util, sa fim seriosi, nu este.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Daca vrei doar cauciucurile uitele aici cu 84 de roni.Daca ai si vreo rezistenta arsa am eu manere cu rezistenta originale (la fel trebuie sa le schimbi mansoanele doar). Intradevar nu vad de ce sa dai o gramada de banuti munciti pe ceva care oricum este prost din fabrica(pe toate forumurile de bmw lumea se plange de calitatea manerelor care se toaca foarte repede , chipurile din cauza incalzirii din ele se inmoaie cauciucul).Nu vad ce carpeala ai putea sa faci prin faptul ca-ti schimbi singur mansoanele cu unele exact la fel.

Editat de varugica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...