ovideo Postat Noiembrie 7, 2012 Share Postat Noiembrie 7, 2012 Florine,facusi din una doua! Ai timp pana la primavara s-o termini! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 7, 2012 Admin Share Postat Noiembrie 7, 2012 Munca si bani la un ambreiaj, partea buna este ca le mai faci inca odata abia peste 100.000 km.. Referitor la casca, mi-a aerografiat-o Zoli de pe aici de pe forum(Zoliart), combinatia de culori si sigla a fost ideea mea, casca fiind alba mi se parea prea golasa. M-a costat 100 euro, dar lucrarea a iesit intr-adevar frumos. Eu i-am spus sa-si puna logo-urile si semnatura pe ea, nu ma deranjeaza.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Noiembrie 7, 2012 Share Postat Noiembrie 7, 2012 Adica o injectie de tip vechi, euro 1 dar separata pe fiecare cilindru, injecteaza in galerie nu ca actualele in cilindru. Gresesc ? E vorba de definitie. Din cate stiu eu, monopunct este cand ai un singur injector care serveste mai multi cilindri. Cele care injecteaza direct in camera de ardere sunt ceva mai recente, dar au fost si motoare euro 3 cu injectie in galerie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Noiembrie 7, 2012 Share Postat Noiembrie 7, 2012 Salut! Nu va face-ti griji, piese se gasesc pe toate drumurile, bani sa fie. spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Noiembrie 7, 2012 Share Postat Noiembrie 7, 2012 Foarte frumos.sa o porti cu placere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geticu Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 (editat) Vezi sa n-ai surprize, se schimba legislatia de anul viitor! http://www.motocicli...rmis +conducere wow ce tampenie absoluta :/ daca trece legea asta adio moto pentru mine pana la 24 de ani, momentan nu sunt in tara si nici nu am cum sa ajung pana la anul :/ deci e aiurea, am dreptul sa conduc un camion de 41 de tone si nu am dreptul sa dau de categoria A !??? e absurd, nu sunt impotriva permiselor pentru mopede dar 24 de ani... incredibil .... asa ceva. doamne cred ca mai am putin si plang de nervi cand ma gandesc ce am putut sa citesc despre noua lege a permiselor Editat Noiembrie 8, 2012 de geticu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 Buna dimineata.Nu, nu am gresit topicul desi detin un Suzuki. Am posibilitatea (inca nu sunt foarte hotarat in aceasta privinta) sa achizitionez un BMW K100LT; stiu ca modelul este vechi facut pana in 1996 daca nu ma insel), am fost sa vad motocicleta care arata bine pentru anii ei, dar cand sa o caut pe net numai nu dau de ea. Adica da, am gasit o fotografie similara cu ce am vazut azi, insa acel model este K 1100 LT si stiu sigur ca pe motocicleta vazuta de mine scria sub parbriz, deasupra farului in partea dreapta LT, iar pe baulet scria K100LT. Ma intereseaza in primul rand daca se poate reseta ABS-ul pentru ca proprietarul actual l-a 'dat peste cap' cand a incercat un burnout tinand si frana fata. In al doilea rand, ce alte posibile 'bube' ar trebui sa caut la acest model? Va multumesc anticipat pentru rabdarea dumneavoastra si abia astept sa va citesc replicile. Atasata este fotografia care s-a 'potrivit' cel mai bine motocicletei vazute azi.Cu prima ocazie voi incerca sa fac si fotografii pentru a vorbi la obiect. Numai bine tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gulag23 Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 (editat) Pentru ca inca fac naveta la serviciu cu motorul si am de gand sa continui pana la prima ninsoare, m-am hotarat sa ii montez un kit de incalzire sei. Si intrucat am beneficiat de posturile voastre pana acum, m-am gandit ca n-ar fi rau sa va impartasesc experienta mea, poate ii va folosi cuiva. Am achizitionat un kit de incalzire scaune auto (pentru un singur scaun) cu 140 lei. Kit-ul este compus din doua elemente de incalzire din carbon (sezut si spatar), buton de comanda, releu, siguranta si cablajul aferent, care mi-a ajuns la limita, by the way, desi este conceput pentru masini. Avantajul kit-ului cu carbon este ca permite taierea elementelor fara a afecta functionarea partii ramase. Primul lucru pe care l-am facut a fost sa desfac imbracamintea seilor, adica am scos capsele cu o surubelnita. Am masurat apoi cele doua elemente, am taiat surplusul, am verificat functionarea (ok), am scobit un pic buretele in dreptul cablurilor de alimentare, apoi, cu ajutorul unui vecin care are un capsator de mobila, am montat imbracamintea la locul ei. Cele doua elemente au banda adeziva pentru lipirea pe burete, pentru a impiedica schimbarea pozitiei. Am fost cat de cat multumit de aspect, se simte si se vede putin ca e ceva dedesupt, dar nederanjant. c c c c Am testat incalzirea din nou, apoi m-am apucat de desfacut: oglinzile, carenele, panoul de bord. Mi-a luat cateva ore pana am inteles unde sa conectez cele doua fire de alimentare ale instalatiei, care trebuia sa se alimenteze doar cand e pus contactul. Am reusit intr-un final desfacerea partii de jos a cutiei cu sigurante, manevra care mi-a permis sa am acces la fire cu maxim 3 degete in acelasi timp. Am legat plusul in cutia de sigurante, iar minusul la un surub de pe cadru si am intins firul care conecta butonul de comanda pana in spatele panoului de bord. Cu o carota de 20 am dat o gaura deasupra prizei de bricheta si am conectat butonul. Ca sa nu intampin mai multe probleme, la demontare, am asezat suruburile in functie de locul din care au fost scoase. La final am lasat calul la adapat, bucuros fiind ca nu mi-a ramas nicio piesa, nici macar un surub. Am facut un test pe loc, este eficienta incalzirea, sunt curios cat de durabila va fi instalatia. Timp de lucru: 10 ore. Pentru cineva mai priceput se poate realiza lesne in jumatate din acest timp. Editat Noiembrie 10, 2012 de gulag23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 11, 2012 Admin Share Postat Noiembrie 11, 2012 (editat) Interesant, exact acelasi lucru am vrut sa fac si eu cind aveam RT-ul, dar nu am mai apucat. La LT am incalzire in sei, dar ideea este ca nu am simtit niciodata nevoia s-o folosesc, la fel si in ghidoane. Nu stiu daca vei folosi asa ceva, un echipament bun cu un costum termo si nu mai ai nevoie. Oricum, frumoasa lucrare, cu ocazia asta inveti si cum decopertezi mobra, data viitoare nu mai ai nevoie de planuri. Ma intereseaza in primul rand daca se poate reseta ABS-ul pentru ca proprietarul actual l-a 'dat peste cap' cand a incercat un burnout tinand si frana fata. Din ce stiu pe ea exista ABS de generatia 1. Din ce vad, procedura de reset este urmatoarea: "ABS1 was only used on K75, K100, and 1993 K1100LT. It's recognizable by the modulator units mounted to the footpeg plates. A fault is indicated by the ABS light and the bulb monitor flashing in unison. The bulb monitor will be on continuously until the system has verified operation of both brake switches and both bulb filaments (taillight and brake light) and then it extinguishes and becomes the second ABS light. The primary ABS light (and the monitor light, once its test is complete) will flash in unison until the bike moves off. If they continue to flash in unison after that, there is a fault. You will probably get a fault #7 upon startup after you have left the battery disconnected for a period of time." Editat Noiembrie 11, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Noiembrie 11, 2012 Share Postat Noiembrie 11, 2012 gulag, multzam de post, de mult timp vreau sa fac aceeasi chestie la gsa, numai ca n-am avut timp. eram f curios daca se poate adapta kitul de masina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gulag23 Postat Noiembrie 11, 2012 Share Postat Noiembrie 11, 2012 Eu lucrez intr-un birou, impreuna cu alti oameni si nu prea am posibilitatea sa ma schimb de toate hainele (schimbatul pantalonilor moto este o intreaga aventura), asa ca bluze termo ies din discutie. Manerele le folosesc la treapta a II-a de putere, dimineata in ultimele zile temperatura a fost de 1 grad, asta e motivul pentru care am optat si pentru sea incalzita. Recunosc ca supravietuiam si fara, dar nu a fost scumpa si mi-a facut placere sa ma murdaresc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 11, 2012 Share Postat Noiembrie 11, 2012 Ieri am fost la o tura de vreo 200 km spre munte. La urcare (nu stiu daca are relevanta sau nu) am intampinat urmatoarele simptome: Acceleram si venea curba, franam ca sa pot sa iau curba, lasam gazul iar la iesirea din curba cand acceleram era mort. Adica nu reactiona deloc la accelerare, isi dadea drumu brusc dupa aprox 1 secunda. Avea simptome ca vrea sa moara cand trageam de acceleratie. Ce faceam... lasam inapoi acceleratia si cand mai trageam a doua oara mergea. Ca si cand ramai fara benzina (eu aveam plinul). La coborare o singura data mi s-a intamplat, in schimb la urcare de 5+ ori... Ceva pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLR-BV Postat Noiembrie 11, 2012 Share Postat Noiembrie 11, 2012 Florine,facusi din una doua! Ai timp pana la primavara s-o termini! Bafta! Gataaaa!!!! Este inapoi in garaj cu ambreiajul schimbat si pregatita de un nou sezon. Mersi mult Dan ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 11, 2012 Share Postat Noiembrie 11, 2012 Ieri am fost la o tura de vreo 200 km spre munte. La urcare (nu stiu daca are relevanta sau nu) am intampinat urmatoarele simptome: Acceleram si venea curba, franam ca sa pot sa iau curba, lasam gazul iar la iesirea din curba cand acceleram era mort. Adica nu reactiona deloc la accelerare, isi dadea drumu brusc dupa aprox 1 secunda. Avea simptome ca vrea sa moara cand trageam de acceleratie. Ce faceam... lasam inapoi acceleratia si cand mai trageam a doua oara mergea. Ca si cand ramai fara benzina (eu aveam plinul). La coborare o singura data mi s-a intamplat, in schimb la urcare de 5+ ori... Ceva pareri? La ce altitudine era asta? Era umed pe afara? Ceata? O alta explicatie, s-ar putea ca fisele sa poate sa fie strapunse si scanteia se se formeze intre fisa si capacul motorului, nu intre electrozii bujiei.. Da jos capacele alea pe care scrie mic 4 valve (alea de plastic) si vezi daca nu cumva se vede urma de ars pe coltul capacului, unde ia fisa curba. Acolo sta ea cel mai aproape de capac. Cand pui capacele la loc, intotdeauna pui intai partea din spate, cu guma, apoi apesi ainfata, ca sa faca click! Altfel risti sa le pierzi. Daca nu e nici aia, pot fi multe alte chestii, insa greu de diagnosticat pe forum Gataaaa!!!! Este inapoi in garaj cu ambreiajul schimbat si pregatita de un nou sezon. Mersi mult Dan ! Da poze nu mai ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 11, 2012 Admin Share Postat Noiembrie 11, 2012 (editat) Imi suna ca si cum ar fi de la alimentare, posibil filtru de benzina destul de infundat. Ai schimbat cumva filtrul de benzina de cind ai luat-o? Te intreb pt.ca la vechiul RT, dupa ce i-am schimbat filtrul de benzina motorul si-a schimbat destul de mult comportamentul.. Editat Noiembrie 11, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 11, 2012 Share Postat Noiembrie 11, 2012 Imi suna ca si cum ar fi de la alimentare, posibil filtru de benzina destul de infundat. Ai schimbat cumva filtrul de benzina de cind ai luat-o? Ce zici tu are sens, da s-ar intampla tot timpul, nu numai de cateva ori... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 11, 2012 Share Postat Noiembrie 11, 2012 Pai de cand am luat-o n-am schimbat nimica la ea decat filtrul de ulei evident. Simptomele astea au aparut acum prima data. Nu eram la vreo altitudine mare si nici ceata nu era. Era insa destul de racoare. Dar nu cred ca asta e vreo problema. Totusi la intors a fost mult mai cald. Oricum am pus-o la iernat si o sa incep sa schimb peste iarna si filtrul de benzina. Cat despre bujii, o sa ma uit si pe acolo ca sa vad ce si cum. Mersi baieti Asta-i individul nu? http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-R-1150-RT-0419-R22-2002-2005-Fuel-Filter-/180914663124 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 11, 2012 Admin Share Postat Noiembrie 11, 2012 (editat) Da, ala-i filtrul, il gasesti si pe louis. Ai ceva de munca pt.asta, sa fii atent cind introduci pompa si tot ansamblul la loc in rezervor, sa nu indoi plutitorul.. Eu spun ca o sa observi diferenta dupa ce schimbi filtrul, la relanti si cind tragi de gaz.. Bujiile nu au treaba cu asta.. Editat Noiembrie 11, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 11, 2012 Share Postat Noiembrie 11, 2012 Da, ala-i filtrul, il gasesti si pe louis. Ai ceva de munca pt.asta, sa fii atent cind introduci pompa si tot ansamblul la loc in rezervor, sa nu indoi plutitorul.. Eu spun ca o sa observi diferenta dupa ce schimbi filtrul, la relanti si cind tragi de gaz.. Bujiile nu au treaba cu asta.. Adevarul este ca si la relantii "tremura" undeva sub 1.000 pe la 900 sa zic asa, nu mi se pare constant nici cand ii cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 E frig afara.motorul e rece..nici la mine nu se mai incalzeste de vreo luna.amsi relantiul mic.rezolvare de moment mergi cu socu tras.fa si un balans cindai timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 Buna ziua. Va rog sa ma ajutati sa identific corect modelul motocicletei.Atasate sunt niste fotografii facute azi dimineata in curtea omului. Sunt bulversat deoarece, din cate am citit, dintre cele doua modele enumerate doar 1100LT are parbriz reglabil/inaltabil electric, facilitatea aceasta negasindu-se la K100LT.Totusi, dupa cum veti observa in fotografii, pe carena fata si pe bauletul spate scrie K 100 LT. Va multumesc pentru timpul acordat.Numai bine, Radu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Noiembrie 12, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2012 cel mai ok e daca iei seria de sasiu si introduci la campul coraspunzator de pe realoem.com. acolo vei vedea modelul, anul si luna de fabricatie http://www.realoem.com/bmw/select.do?kind=M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 Buna ziua. Va rog sa ma ajutati sa identific corect modelul motocicletei. In pozele tale este K100LT. Ce an de fabricatie este? 1100 a inceput din 1991. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 Proprietarul spune ca in actele pe care le detine (desi s-a facut o greseala de catre cei de la RAR), motorul apare ca fiind inmatriculat in 2000. Sincer sa fiu, pot crede ca e modelul de dupa 93, dara daca e asa, inseamna ca e K 1100 LT nu K100LT. In fine, ma interesez de seria sasiului si o voi cauta in baza de date respectiva. Multumesc pentru linkul postat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 In fine, ma interesez de seria sasiului si o voi cauta in baza de date respectiva. Uita-te mai bine pe google la poze, ai sa vezi diferente: jantele, ghidonul, fantele alea de aer de pe carene... eu zic clar ca moto din pozele tale e 100LT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.