Dan Cata Postat Noiembrie 11, 2012 Share Postat Noiembrie 11, 2012 Imi suna ca si cum ar fi de la alimentare, posibil filtru de benzina destul de infundat. Ai schimbat cumva filtrul de benzina de cind ai luat-o? Ce zici tu are sens, da s-ar intampla tot timpul, nu numai de cateva ori... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 11, 2012 Share Postat Noiembrie 11, 2012 Pai de cand am luat-o n-am schimbat nimica la ea decat filtrul de ulei evident. Simptomele astea au aparut acum prima data. Nu eram la vreo altitudine mare si nici ceata nu era. Era insa destul de racoare. Dar nu cred ca asta e vreo problema. Totusi la intors a fost mult mai cald. Oricum am pus-o la iernat si o sa incep sa schimb peste iarna si filtrul de benzina. Cat despre bujii, o sa ma uit si pe acolo ca sa vad ce si cum. Mersi baieti Asta-i individul nu? http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-R-1150-RT-0419-R22-2002-2005-Fuel-Filter-/180914663124 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 11, 2012 Admin Share Postat Noiembrie 11, 2012 (editat) Da, ala-i filtrul, il gasesti si pe louis. Ai ceva de munca pt.asta, sa fii atent cind introduci pompa si tot ansamblul la loc in rezervor, sa nu indoi plutitorul.. Eu spun ca o sa observi diferenta dupa ce schimbi filtrul, la relanti si cind tragi de gaz.. Bujiile nu au treaba cu asta.. Editat Noiembrie 11, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 11, 2012 Share Postat Noiembrie 11, 2012 Da, ala-i filtrul, il gasesti si pe louis. Ai ceva de munca pt.asta, sa fii atent cind introduci pompa si tot ansamblul la loc in rezervor, sa nu indoi plutitorul.. Eu spun ca o sa observi diferenta dupa ce schimbi filtrul, la relanti si cind tragi de gaz.. Bujiile nu au treaba cu asta.. Adevarul este ca si la relantii "tremura" undeva sub 1.000 pe la 900 sa zic asa, nu mi se pare constant nici cand ii cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 E frig afara.motorul e rece..nici la mine nu se mai incalzeste de vreo luna.amsi relantiul mic.rezolvare de moment mergi cu socu tras.fa si un balans cindai timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 Buna ziua. Va rog sa ma ajutati sa identific corect modelul motocicletei.Atasate sunt niste fotografii facute azi dimineata in curtea omului. Sunt bulversat deoarece, din cate am citit, dintre cele doua modele enumerate doar 1100LT are parbriz reglabil/inaltabil electric, facilitatea aceasta negasindu-se la K100LT.Totusi, dupa cum veti observa in fotografii, pe carena fata si pe bauletul spate scrie K 100 LT. Va multumesc pentru timpul acordat.Numai bine, Radu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Noiembrie 12, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2012 cel mai ok e daca iei seria de sasiu si introduci la campul coraspunzator de pe realoem.com. acolo vei vedea modelul, anul si luna de fabricatie http://www.realoem.com/bmw/select.do?kind=M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 Buna ziua. Va rog sa ma ajutati sa identific corect modelul motocicletei. In pozele tale este K100LT. Ce an de fabricatie este? 1100 a inceput din 1991. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 Proprietarul spune ca in actele pe care le detine (desi s-a facut o greseala de catre cei de la RAR), motorul apare ca fiind inmatriculat in 2000. Sincer sa fiu, pot crede ca e modelul de dupa 93, dara daca e asa, inseamna ca e K 1100 LT nu K100LT. In fine, ma interesez de seria sasiului si o voi cauta in baza de date respectiva. Multumesc pentru linkul postat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 In fine, ma interesez de seria sasiului si o voi cauta in baza de date respectiva. Uita-te mai bine pe google la poze, ai sa vezi diferente: jantele, ghidonul, fantele alea de aer de pe carene... eu zic clar ca moto din pozele tale e 100LT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinB Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 Va salut pe toti. Postez si eu tot in ideea ca poate ajut pe careva. De cateva luni, poate chiar de la inceputul sezonului de cand am GS-ul, m-am luptat cu un zgomot specific de bataie de avans (pinging), care aparea doar la peste 4000 de ture si doar in sarcina mare. Cu alte cuvinte, cand eram in treptele mari de viteza (de la a 4-a in sus), si trageam de gaz la max, scotea motorul un zgomot ca si cum aveam cateva piulite mici in camera de ardere. Daca eram incarcat cu pasager si bagaje, sau daca urcam o panta, sau pe scurt, daca sarcina era mai mare suna de-ti era frica ca se sparge tot motorul. Acum ca s-a racit vremea s-a mai redus din intensitate, insa zgomotul tot acolo era. Dupa zeci de ore de gugalit pe net, alte zeci de ore de discutii si dezbateri cu Dan Cata pe tema asta, tot nu am gasit o cauza clara de unde provine simptoma. Stiam doar ca e din cauza aprinderii sau a amestecului carburant care nu era optim. Banuind ca problema provenea de la sonda lambda, dar nefiind sigur, am apelat la un prieten (@dane1) sa-mi lase o perioada mobra lui identica cu a mea, sa montez evacuarea lui cu tot cu sonda pe motorul meu sa ma conving de problema. Zis si facut, doar ca pingingul nu disparuse. Daca tot s-a lipsit de motor, am profitat de increderea lui si am mai schimbat pe rand.... bobina de inductie, fisele la bujii, motronicul, injectoarele, senzorul de aer. Nimic... tot asa. Eram deja disperat. Am masurat si compresiile in ambii cilindri si erau la cotele maxime date de producator (142 PSI), deci segmentii si supapele erau in regula. Am banuit pe urma regulatorul de combustibil si mi-am confectionat un dispozitiv de masurat presiunea din circuit si ca de obicei.... in regula si aia.. Nu am mai amintit de sincronizari, reglaje supape, diagnoze si alte cele, ptr ca de astea s-a ocupat Dan Cata si nu doar o singura data. Cum i-am dat de capat? Ieri, in ziua cand i-am inapoiat mobra prietenului meu, am observat ca jumperii de legatura pentru motronic din cutia cu tabloul de sigurante (cat code plug), nu erau pozitionati ca si ai mei. Vrand sa-i fac un bine, i-am atras atentia ca ai lui nu-s in regula pusi, insa el nu a vrut sa-i schimbe, motivand ca e multumit de cum ii merge motorul (el avea pus pentru cazul in care a eliminat catalizatorul). Azi, dsicutand pe aceasta tema cu Dan Cata, am realizat ca de fapt nici la mine nu erau facute legaturile cum trebuie. Am si fugit la mobra, am schimbat un singur papuc, i-am tras o resetare si da-i la proba.. Nici nu stiam ce sa fac.. sa ma bucur.... sa injur.... Nu tineam minte sa mai fi avut un moment in care pe scumpul meu beamveu sa fiu la 140 la ora, sa trag de gaz la maxim in a 6-a si sa mearga fara probleme mai sus de atat, fara sa scoata macar un of de durere. Faina senzatia. II multumesc lui dane1 ca a avut incredere sa-mi lase mobra lui sa iau piese de pe ea, si lui Dan Cata ptr tot sprijinul si pentru rabdarea care a avut-o cu mine in ultimele cateva luni de cand il tot bat la cap cu pingingul meu. Pun mai jos si schemele care m-au luminat la rezolvarea bubei, care probabil tot de pe aici de pe forum le am. Succes tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 Buna ziua. Va rog sa ma ajutati sa identific corect modelul motocicletei.Atasate sunt niste fotografii facute azi dimineata in curtea omului. Sunt bulversat deoarece, din cate am citit, dintre cele doua modele enumerate doar 1100LT are parbriz reglabil/inaltabil electric, facilitatea aceasta negasindu-se la K100LT.Totusi, dupa cum veti observa in fotografii, pe carena fata si pe bauletul spate scrie K 100 LT. Va multumesc pentru timpul acordat.Numai bine, Radu. uite k100lt... /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=372547 este si de vanzare daca esti interesat. in poza ta eu zic ca e tot k100lt, dar e modificat parbrizul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 Sal. Interesanta montarea incalziri ,cred ca voi incerca si eu la o sea de GSA sper in primavara . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 Gabyshor, ma gandesc ca ai dreptate, mai ales ca nu este singura modificare adusa motocicletei.In sfarsit, ma interesez de seria respectiva si caut anul de fabricatie. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 Noul BMW F800GT Este de fapt o varianta revizuita a fostului F800ST; acelasi motor in 2 cilindri, racit cu apa, de 800cmc (intalnit si pe F800GS/R) dar cu puterea crescuta de la 86 la 90cp. Designul si ergonomia sunt actualizate, ABS-ul de ultima generatie este standard, optionale noi precum ESA si ASC sau noile sidecase-uri mai incapatoare. Mai multe detalii aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Noiembrie 14, 2012 Share Postat Noiembrie 14, 2012 Sal. Am si eu o intrebare si o rugaminte : are cineva casca PROBIKER kx4 ,vreau sa schimb sa comand visiera dar mai inaite vreau sa o demontez si nu vreau sa fortez aiurea cred ca trebuie desprinsa clapa cu totul ,nu sunt sigur un sfat ar fi bun .La Nolan mult mai simplu . Multam . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Noiembrie 14, 2012 Share Postat Noiembrie 14, 2012 (editat) are cineva casca PROBIKER kx4 o avea treaba cu BMW-ul? ... BMW F800GT optionale noi precum ESA si ASC sau noile sidecase-uri mai incapatoare. am admirat-o si eu ieri (pe net). mdap, frumoasa treaba. dar nici ieftina nu este. avand in vedere ca 800R e pe la 10mii... daca mai pui si optionalele la 800GT, iti iei casa. Editat Noiembrie 14, 2012 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat Noiembrie 14, 2012 Share Postat Noiembrie 14, 2012 (editat) Va salut pe toti. Postez si eu tot in ideea ca poate ajut pe careva. Succes tuturor Multumim si ... felicitari pentru rabdarea de care ai dat dovada! Editat Noiembrie 14, 2012 de GorG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Noiembrie 17, 2012 Share Postat Noiembrie 17, 2012 De unde gasesc si eu un adaptor de la priza de BMW la priza normala de bricheta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Noiembrie 17, 2012 Share Postat Noiembrie 17, 2012 (editat) De unde gasesc si eu un adaptor de la priza de BMW la priza normala de bricheta? gasesti pe louis http://www.louis.de/...tnr_gr=10003690 era si un adaptor, dar ori nu mai e, ori nu l-am gasit eu. eu am adaptorul, dar mi se pare mai ok asta ca are si o bucata de cablu. Editat Noiembrie 17, 2012 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 17, 2012 Share Postat Noiembrie 17, 2012 De unde gasesc si eu un adaptor de la priza de BMW la priza normala de bricheta? La Touratech: 1 mic/mare (lasi/scoti partea rosie) = 1 mare + 1mic http://shop.touratech.com/vehicle-equipment/electrical-system-lighting/electrical-system/1-cig-lighter-1-accessory.html sau 1 mic/mare = 2 mari http://shop.touratech.com/vehicle-equipment/electrical-system-lighting/electrical-system/cig-lighter-socket-two.html simplu: http://shop.touratech.com/vehicle-equipment/electrical-system-lighting/electrical-system/adapter-for-cigarette-lighter-electrical-system.html La Wunderlich: http://www.wunderlich.de/Shop/F650GS-Bj2008/Elektrik-Beleuchtung/Steckdosen-_-Stecker/ Ai acolo tot ce vrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 18, 2012 Admin Share Postat Noiembrie 18, 2012 (editat) ..si daca n-ai drum prin jermania poti incerca aici : http://www.motocicli...-usb-combinate/ Editat Noiembrie 18, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 De unde gasesc si eu un adaptor de la priza de BMW la priza normala de bricheta? Eu mi-am luat de pe ebay http://www.ebay.co.uk/itm/300711460087?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 Daca il vrei, cu 60 lei il ai la tine acasa. Azi am mai facut o tura pana sus pe munte... n-am mai avut problema intalnita acum 1 saptamana sa-si dea in nas motorul, deloc. Am facut plinul cu benzina 99 de la petrom. (PS: Ce parere aveti despre benzina mai scumpa, merita sau nu?) Eram curios, oare sa fi prins benzina proasta saptamana trecuta ? Oricum la relanti sunt probleme, in sensul ca azidimineata cand l-am pornit, fara soc nu statea. Dadeam drumul la loc, scadea turatia mult sub 1.000 (pe la 500 aprox) si apoi murea. Dar in mers / dupa ce s-a incalzit nu am mai avut treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 In cazul meu cand pun de la Rompetrol de 100 , e ............ alta motocicleta................ fata de 95 de la MOL. Poate are nevoie cineva de ceva piese, carcasa, sau doreste sa-l repare/foloseasca. /index.php?/topic/686628-grup-bmw-boxer-r1200/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 Care 100? Eu am vazut ca la petrom se cheama 99 In fine, asteptam vesti si de la veterani care au bagat mii de kilometrii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.