Admin l.u.v Postat Decembrie 17, 2012 Admin Share Postat Decembrie 17, 2012 Da, 86.000, nu-s putini, dar se puteau face mai multi pina sa se intample ceva. In fond este un rulment care s-a gripat, bine ca nu am bulit cutia, asta sa fie necazul. Pe miercuri imi vin piesele si ma apuc de ansamblat. Revin cu detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 17, 2012 Share Postat Decembrie 17, 2012 Vorba din batrani: BMW nu se distruge niciodata, dar nici nu te lasa sa te plictisesti. Spor la reparatii. Te astept maine, poimaine pt xenoane la DL. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Decembrie 18, 2012 Share Postat Decembrie 18, 2012 Vorba din batrani: BMW nu se distruge niciodata, dar nici nu te lasa sa te plictisesti. Spor la reparatii. Te astept maine, poimaine pt xenoane la DL. Nu dumneavoastra sunteti acela care schimba semeringurile la furca primavara ? Daca va confund imi cer scuze, dar totusi cred ca ar trebui sa pastram un oarecare respect intre noi , macar pe acest topic P.S. Spor la treaba fratioare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 18, 2012 Share Postat Decembrie 18, 2012 (editat) Il dau dracu de ST. Ma dezamagit la faza cu simeringurile si la cea cu consumul de ulei. Ma asteptam sa fie 0 (zero) ca la DL, dar consuma de la max la min de la un schimb la altul. Dar daca vorbesc de motor nu inseamna in niciun fel a subapreciez posesorul. Ba din contra creste in ochii mei, pt devotamentul pt o marca chiar daca il mai si supara uneori. Recunosc mie imi este strain acest devotament fixat pe un singur brand. Luigi are statuie in mintea mea dupa ce si-a reparat ABS-ul, iar acum cu cutia si ambreiajul i-am facut si soclu. Pe bune nu fac misto. Iarna asta sunt somer, nu mai am ce sa-i fac ST-ului. E complet ca swarovski nu-i pun. PS Simeringurile curgeau in primavara si la celalat ST din Buc. A facut constatarea, le-a primit, dar nu le-a schimbat din lipsa de timp. Dupa cateva zile, cele vechi nu au mai curs, iar cele noi sunt si acum in sertar. Editat Decembrie 18, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Decembrie 18, 2012 Share Postat Decembrie 18, 2012 Vorba din batrani: BMW nu se distruge niciodata, dar nici nu te lasa sa te plictisesti. Spor la reparatii. Te astept maine, poimaine pt xenoane la DL. nu poti compara lt-ul cu st-ul. e alta clasa, plus ca are deja niste ani. apoi, ce te faci cand ai probleme cu motorul? nu e vorba de devotament, dar nici nu te apuci sa-l scoti la vanzare la cea mai mica problema. repari si ii dai inainte. cine-ti garanteaza ca iti cumperi altceva si merge struna? si trebuie analizat si din prisma punctelor forte. lt-ul nu cred ca are concurenta in clasa lui (goldwin de 1200 e vechi si scump, iar abs-ul l-au introdus abia cu gl 1800 care e f scump). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 18, 2012 Admin Share Postat Decembrie 18, 2012 (editat) Pina la urma a trebuit sa schimb unitatea ABS, dar eu am fost de vina! Aveam instalate pe ea doua microcomutatoare pentru a-l putea reseta in cazul in care mai dadea eroare, sa nu mai depind de Bavaria, dar dupa o perioada de timp, in graba, am facut o masa gresita si cel mai probabil am prajit ceva prin calculatorul ABS-ului..dupa aia a inceput sa-mi dea erori si la un moment dat nu le mai puteam sterge deloc. Oricum, am fost prevazator si aveam una SH acasa, am schimbat-o si merge fara probleme de atunci. Acum mi-am luat si GS911, scula/tester si nu mai am probleme cu citirea/stergerea erorilor. Legat de devotament, la mine nu este vorba de asa ceva, imi plac toate brandurile, dar am doua fixuri/cerinte la o motocicleta..prestanta si confort, tu stii asta. Pina acum 1200LT-ul imi ofera tot ceea ce-mi doresc si deocamdata nu am intalnit alta marca care sa se apropie macar de ea la capitolul asta, nici macar modelele noi de 1600 de la BMW..poate doar la prestanta, confortul este insa deficitar, cu toata electronica lor(seile tari, carenajul pt.protectie la vant insuficient, parbrizul stock execrabil, le-au "japonezit" la oglinzi, sunt mai mici si le-au urcat sus, datorita acestui fapt nu-ti mai arunca curentul de aer peste maini). LT-ul este singura motocicleta care mi-a venit manusa la statura mea, nu a trebuit sa-i reglez nicio pedala sau maneta de frana/ambreiaj, parbrizul stock era perfect..eu l-am schimbat doar pt.ca era zgariat si opac, are sei cu gel din fabrica, totul la superlativ din punctul meu de vedere. Asta inseamna confort la modul absolut, in sensul ca nu are niciun apendic pe care sa-l adaugi ulterior ca sa-i creasca confortul. Daca ar fi dupa mine Touratech si Wunderlich ar da faliment, este drept ca se adreseaza altui segment.. Poate doar GL1500/1800 de la Honda sa fie acolo, modele care imi plac extraordinar de mult, dar alea au doua mari neajunsuri, parbrizul care nu se poate regla electric(vezi doar prin el si in cazul unei ploi iti mananca ficatii, mai mult opresti sa-l cureti sau astepti sa se opreasca)si ciclistica mai slaba(sunt mai lungi si mai joase, pe viraje atingi cu cricul repede, nu au aceeiasi manevrabilitate). Pina acum am bagat 200 euro in unitatea ABS si 600 in ambreiaj si rulmentii /selectorul din cutie, are 86.000 km dintre care 47.500 i-am facut eu, eu spun ca-i bine, asta sa fie toata paguba la ea.. nu poti compara lt-ul cu st-ul. e alta clasa, plus ca are deja niste ani. apoi, ce te faci cand ai probleme cu motorul? nu e vorba de devotament, dar nici nu te apuci sa-l scoti la vanzare la cea mai mica problema. repari si ii dai inainte. cine-ti garanteaza ca iti cumperi altceva si merge struna? si trebuie analizat si din prisma punctelor forte. lt-ul nu cred ca are concurenta in clasa lui (goldwin de 1200 e vechi si scump, iar abs-ul l-au introdus abia cu gl 1800 care e f scump). Exact asta am argumentat mai sus, si am fost foarte obiectiv. . Editat Decembrie 18, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 18, 2012 Share Postat Decembrie 18, 2012 (editat) nu poti compara lt-ul cu st-ul. e alta clasa, plus ca are deja niste ani. apoi, ce te faci cand ai probleme cu motorul? nu e vorba de devotament, dar nici nu te apuci sa-l scoti la vanzare la cea mai mica problema. repari si ii dai inainte. cine-ti garanteaza ca iti cumperi altceva si merge struna? si trebuie analizat si din prisma punctelor forte. lt-ul nu cred ca are concurenta in clasa lui (goldwin de 1200 e vechi si scump, iar abs-ul l-au introdus abia cu gl 1800 care e f scump). Nu am facut nicio comparatie, dar venise vorba de problemele mele la motor. Luigi nu compara motorul tau cu balena de la Honda. E urata in draci si cu butoane de Ikarus pe deasupra. Multe butoane. Spor la reparatii si un Sfarsit al Lumii cat mai placut! cel mai probabil am prajit ceva prin calculatorul ABS-ului..dupa aia a inceput sa-mi dea erori si la un moment dat nu le mai puteam sterge deloc. . Ti-am daramat soclul, ramai doar cu statuia. E o mare tampeni forma noua a forumului. Eu nu inteleg ce am scris eu si ce am citat, dar altii? Editat Decembrie 18, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 18, 2012 Share Postat Decembrie 18, 2012 du-te in stanga jos de tot la "change teme" si alege new times. o sa ai alt format Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ecomelc Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 Salutare, poate sa ma ajute cineva ? am nevoie de citeva piese pt RT 1100, stiti pe cineva care aduce piese de calitate la preturi bune ? multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 Ecomelc poti sa iei piese de la orice magazin e piese auto .iti trebuie codul de piesa.pe asta il gasesti pe real oem unde introduci ultimile 7 cifre din talon si cauti piesa care iti trebuie.vad ca esti din brasov.daca erai din buc iti dadeam eu un nr. Dar baietii de la magazinul pe care il stiu eu iti cer avans pentru piesa deoarece nu se pot da retur si nici ei nu au ce sa faca cu ele .nu sunt ca uleiurile sau stergatoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 20, 2012 Admin Share Postat Decembrie 20, 2012 Ce piese ai nevoie? Mai exact ce inseamna piese de calitate la preturi bune, avand in vedere ca la mobre nu prea exista decit piese de origine, in afara de consumabile?.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 Salutare, poate sa ma ajute cineva ? am nevoie de citeva piese pt RT 1100, stiti pe cineva care aduce piese de calitate la preturi bune ? multumesc. La unele chestii am reducere. Zii ce iti trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ecomelc Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 1.rulment roata spate, 2. simering geam vizitare nivel ulei( sau ansamblu complet, nu stiu cum vine), mie imi lacrimeaza pe la geamul de vizitare si nu sunt inca lamurit ce trebuie schimbat 3. bucse clapeta acceleratie 4. bujii 5. filtre ulei aer, benzina rulment spate, bucse clapeta acceleratie, semering geam vizitare ulei( imi lacrimeaza si nu stiu exact daca se schimba doar semeringul sau tot ansamblu?), filtre, buji Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 La roata spate sunt 6 rulmenti. Tie care ti-l trebuie? Daca te referi doar la ala mare, numa ca il inlocuiesti nu o sa iti rezolve problema. Pentru scurgerea din zona de vizitare la ochiu ala de ulei, spala bine pe acolo si usca, apoi porneste motorul si vezi daca sigur pe acolo curge. Poate sa fie si de la conducta aia de ulei de langa, caz in care mai strangi putin surubul ala mare. Bucsele la admisii nu vin separat. Iit pot eu da kitul de reparatie sau imi trimiti admisiile si ti le fac eu. Odata cu admisiile trimise inapoi, iti trimit si filtrele de care ai nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ecomelc Postat Decembrie 22, 2012 Share Postat Decembrie 22, 2012 ok, multumesc, probabil ca o sa te anunt din timp mai in primavara. stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Decembrie 24, 2012 Share Postat Decembrie 24, 2012 Sarbatori fericite la toata lumea!sa ne auzim cu bine inca 30-40 de ani de acum !pentru cei care au fost cuminti sa va aduca mosu cauciucuri noi si placute !un an nou fericit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Decembrie 24, 2012 Share Postat Decembrie 24, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Decembrie 24, 2012 Share Postat Decembrie 24, 2012 Sa aveti un Craciun Fain, sa fiti sanatosi si voiosi si spor in garaj la reviziile la care lucrati. Stie cineva un cod sau marime la garnitura de de la pompa de benzina din rezervor la 1100RT/GS ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 24, 2012 Admin Share Postat Decembrie 24, 2012 (editat) Daca te referi la garnitura asta, nr.2 din diagrama.. http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=0413&mospid=51679&btnr=16_0286&hg=16&fg=14 Editat Decembrie 24, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Decembrie 25, 2012 Share Postat Decembrie 25, 2012 Merry Christmas! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelutu_10pin Postat Decembrie 25, 2012 Share Postat Decembrie 25, 2012 (editat) CRACIUN FERICIT !!! CRACIUN FERICIT !!! Editat Decembrie 25, 2012 de nelutu_10pin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Decembrie 25, 2012 Share Postat Decembrie 25, 2012 CRACIUN FERICIT !!! frohe weihnachten! (asta pentru sefii de la bmw germania, ca tot citesc ei forumul in fiecare zi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Decembrie 27, 2012 Share Postat Decembrie 27, 2012 Daca te referi la garnitura asta, nr.2 din diagrama.. http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=0413&mospid=51679&btnr=16_0286&hg=16&fg=14 Aceea este, sti cumva vreun cod aftermarket ? Oricum o dau jos si ma duc cu ea la un magazin care vinde numai Oring-uri, sper sa gasesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 27, 2012 Admin Share Postat Decembrie 27, 2012 Du-te linistit cu ea in mana, gasesti sigur..nu exista cod aftermarket..daca nu te descurci pe plan local da-mi dimensiunile si ti-o gasesc la Bucuresti.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
punkz Postat Decembrie 28, 2012 Share Postat Decembrie 28, 2012 Salutare, Sunt proaspat posesor de BMW K1200 S, an 2006, 74,000 km. Bine v-am gasit! Sarbatori fercite! O poza cu bestiuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.