bogdan_harea Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 (editat) Vik 55@ pune in topicul GS/GSA poze cu ce vrei sa-ti adaugi la motor. Poate ne mai vin idei sau primim sugestii de la altii. Editat Februarie 5, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Ei stai asa omule , scula este de nota 10 + zic eu........ daca spui cuiva ca vrei sa mai pui si ap de sudura pe ea sigur zice ca sunt dus , stai sa vin cu ea la tine si sa ne sfatuim si daca iese facem si reclama corect ? Sap viitore tu esti primul care o vede . Vik. * Cum crezi ca poate sa arate un GSA 2012 la 6500 m .....? km ....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 5, 2013 Admin Share Postat Februarie 5, 2013 Stai linistit ca la Bogdan esti pe maini bune. Doar se stie ca este un mare admirator al marcii bavareze.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free rider Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Salut ! Am si eu o intrebare catre posesori de k1200 R,sau cei care ma pot ajuta.As vrea sa -i schimb uleiul si am vazut ca nu e ca la majoritatea japonezelor,rezervorul de ulei fiind sub sa nu se duce jos in baie...e putin diferit si as vrea sa imi dea cineva niste sfaturi sa nu fac vreo prostie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=ZJrEYeztAsY&feature=youtube_gdata_player Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free rider Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Am vazut si eu video asta dar la mine nu e la fel,cei care au k1200r sau k1200s si au schimbat singuri i rog sa imi spuna sau cei care au schimbat la asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 Sal . Astazi am facut cam 50 km cu GSA -ul , da este putin diferit fata de un GS normal ,putin mai inalt se simnte dif de cp 98 / 110 , un zgomt de toba mai accentuat , chiar fara vreo intentie l-am luat o data in scurt si intre 1a si a -2a repet fara sa ai dau gaz in prostie si fara macar sa am intentia de a trage de ghidon m-am pomenit cu el pe o roata , fata s a ridicat destul , la RT-eu nu poti decat cu gaz mai mult si sa tragi de ghidon . La cap minus cam iei curent in freza ,pe lateral la piciore este ok . Sa vedem mai la vara cum se comporta pe drumuri de munte si prin padurii acolo cred ca este mai jupan decat pe asfalt , iar la final sunt foarte multumit ca nu am dat RT-ul ,pe asfalt el este limuzina , normal asta este parerea mea poate gresesc ............. O zi buna . Vik. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 6, 2013 Admin Share Postat Februarie 6, 2013 Faptul ca se ridica usor pe-o roata este cunoscut si este un minus la GS. Sa fii atent cind mergeti doua persoane+bagaje pe el, o cunostinta chiar a cazut cu el, pur si simplu a pierdut fata. Foarte nasol mai ales cind esti pe urcare la munte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 GSA-ul nu are TC? Tot aud de ridicarea pe o roata si am vazut-o, dar nu inteleg de ce ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 Sal . Nu stiu la ce este prescurtarea Tc .........? Eu cred ca are cam tot pe ea [ ABS integral , ASC , ESA , RDC ] SI CLAPETA aia in evacuoare care chipurile i a mai dat 5 cai fiind 2012 model cam are tot pe ea ,cu ridicatul de bot am ramas putin surprins caci abia ai facusem si plinul deci ceva greutate pe fata si doar eu pe ea si cutiile goale , vb lui Luigi pai daca sunt doua persoane si cutiile pline si vrei sa o tai mai scurt intr-o intersectie cred ca te cam dai in spectacol cu ea vom vedea , o domesticim noi ca nu o fii dupa ea . Bogdan cred ca spre sfarsitul sap viitore apar cu ea la tine ,te sun orcum inainte . * TC este controlul transmisiei probabil /deci acel ASC automatic stability control ,ce am vazut eu prin niste filmulete este bun cand nu ai aderenta ,sacadeaza intr-un fel transmisia , a i dam de cap pana la urma . Toate cele bune . Vik. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 6, 2013 Admin Share Postat Februarie 6, 2013 daca sunt doua persoane si cutiile pline si vrei sa o tai mai scurt intr-o intersectie cred ca te cam dai in spectacol cu ea Pai cam asa a cazut si cel de care-ti pomeneam mai sus. Te obisnuiesti tu cu ea, dar ai grije. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 (editat) TC pt mine este controlul tractiunii, care cel putin la XT, foloseste aceiasi senzori cu ABS-ul si impreuna asigura si stabilitatea pe traiectorie. Yamaha a gandit sistemul astfel incat la cea mai mica diferenta de rotatie intre fata si spate, taie motorul pt o fractiune de sec, pana roata fata se roteste la fel cu spatele, totul foarte fin incat din sa nu se simte decat o lipsa scurta de putere. Daca decuplez TC, Supertenerele devine foarte naravas si destul de greu de stapanit fara antrenament sau aderenta buna la sosea. Sunt tare curios daca la GS-ul nou, au rezolvat, sau macar inbunatatit, aceste aspecte care tin strict de siguranta. Editat Februarie 6, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 O intrebare pentu cei care au avut pe motor pr3 sau z8.avantaje dezavantaje .se cam duce zapada si nu prea mai pot sa merg cu lemnele mele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 Am eu pr3 de la inceputul sezonului trecut.Initial nu m-am inteles cu ele deloc,nu stateau pe viraje,la franarea in linie dreapta ereau praf.Dupa vreo 200km (dupa ce sau "rodat"), cauciucurile mele parca au lipici intre ele si asfalt ,sunt extraordidare.Pot sa spun ca sunt cele mai bune cauciucuri care le-am avut vreodata pe mobra, atat pe uscat cat si pe umed. Ca si durabilitate nu am facut decat vreo 7k km cu ele si uzura este minima.Am citit pe i-bmw.com ca au facut si 15k de mile cu ele.Daca nu apare altceva pana o sa le schimb, in mod sigur tot cu unele la fel o sa le schimb.Le recomand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 Eu am avut pr2 dar le-am gatat in 7 k km. Am mers fara sa imi dau seama cu presiune mica in ele :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex22_xxx Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 Am vazut si eu video asta dar la mine nu e la fel,cei care au k1200r sau k1200s si au schimbat singuri i rog sa imi spuna sau cei care au schimbat la asa ceva Procedura de schimbare a uleiului este destul de simpla daca urmezi urmatoriipasi: -incalzesti motorul(face uleiul mai fluid si dimpul de asteptare este mai scurt) -scoti tija din capatul rezervorului de ulei,o tragi usor pe langa cadru,o bagi intr-ul vas si astepti ca tot uleiul din rezervor sa se scurga(dureaza ceva) - desfaci busonul de scurgere si golesti si restul de ulei -schimbi filtrul de ulei Dupa asta,insurubezi busonul de golire,torni 3l de ulei in rezervor,pornesti motorul,completezi cu diferenta de 0.5l! Ai sa observi ca uleiul este sub nivelul minim,dar abia dupa ce dai o tura fara nivelul uleiului v-a fi intre min. si max. Daca ai nelamuriri ma poti suna 0721.69 7 639 costi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 Sal . Din pacate criza a cam lovit multa lume ,multii dispar de pe piata si foarte putin apar se complecteze golurile . Caut un importator de comsumabile [ ulei/ filtre/ bujii ] cei de la KronauMoto[Louis] te dau pe spate cu acel curs E/lei al lor si le ies niste preturi ......... Multam frumos . Vik. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 8, 2013 Admin Share Postat Februarie 8, 2013 http://www.motonetro.ro/ Cu ei colaboreaza cam fiecare reprezentanta si dealer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Sal. Multam Luigi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Legat de PR3-uri, eu nu am avut niciodata cauciucuri mai bune ca astea! Tot asta o sa-mi iau; dupa perioada de rodaj, se lipesc de drum indiferent ca este ud sau uscat. nicio data nu m-am simtit mai in siguranta pe ud si cei cu care am mers in alpi pot confirma ca merg tare cu ele pe ud (pe uscat le-am dat pana in capat pe curbe si sunt super din cauza dual-compound-ului mai moale pe laterale). marcel de la BV este unul din cei care mi le-a recomandat dupa multe seturi consumate. legat de durabilitate, eu am 19.000 anul trecut cu ele si cred ca mai fac undeva la 3-4000 acum la inceput de sezon. stiu oameni cu touringuri grele care au dat in motoare rau si mi-au spus ca i-au tinut undeva la 17-18.000. @luv: esti moderator, rupe-i! legat de recomandarea ta - Simona parca ziceai. am nevoie de PR3-uri cu dot de 2012 cat mai nou, set. ma poate ajuta? multumesc! Sal . Din pacate criza a cam lovit multa lume ,multii dispar de pe piata si foarte putin apar se complecteze golurile . Caut un importator de comsumabile [ ulei/ filtre/ bujii ] cei de la KronauMoto[Louis] te dau pe spate cu acel curs E/lei al lor si le ies niste preturi ......... Multam frumos . Vik. de ce nu le iei pe de louis direct? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 9, 2013 Admin Share Postat Februarie 9, 2013 @luv: esti moderator, rupe-i!Facem curat, stai linistit:) De ras este ca cei mai revoltati sunt cocosii care injura cel mai cu sarg:), de la ei am primit mesaje ca cenzurez forumu' De rasu'curcilor..hotu striga hotii! legat de recomandarea ta - Simona parca ziceai. am nevoie de PR3-uri cu dot de 2012 cat mai nou, set. ma poate ajuta? multumesc! Man, nu stiu dar o poti suna, cert este ca aduce gume la cele mai bune preturi, mai toti BMW-istii iau de la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Salutare, Dupa o jumatate de iarna friguroasa cu cateva dupa amieze petrecute in garaj, ore intregi pe net, t`spe telefoane la Dan, o gramada de piese de la BMW Oradea +o gramada de bani investiti in scule am ajuns la urmatorul stadiu: - parbriz razalit, slefuit, smirghelit, polishat ... dupa 2-3 dupa amieze de munca pana mi-o iesit sange de sub unghii tot nu e cum as vrea eu asa ca as vrea sa-mi fac altu ( dl Harea cum stai cu sarciu de plexi? ) ( daca stie cineva niste plexi de 6mm deala de se curbeaza dau o bere ....) - scos surub rupt din furca fata necesar trusa extractie suruburi, biaxuri (3 feluri) oloi 4wd, 2 dupa amieze si multi nervi - Grup spate OK ( schimbat rulmentii, shimming facut asa cum trebuie la ambii rulmenti sper ca mi-o iesit bine masuratorile )) - senzorii Hall refacuti de dl Doctor DAN ( multam faina nenea inca o data ) si re montati la loc - am invatat cum se tensioneaza cureaua la alternator cu dinamometrica la 8Nm numa ca indica doar pe strangere si a trebuit sa inversez dracia utilizand doua imbusuri de 6 si o cheie tubulara de 6 ( daca intereseaza pe cineva explic si fac poze) - am invatat ce-i ala punct superior, mi-am facut scula pentru blocat cutia( L dinacela de-l bagi in gaura ) si poti desface fulia de pe vibrochen sa scoti Hall-sii ) - inca nu mi-o terminat lucrarea cu vopsitul nenea Ecsy dar stau pe capul lui Mai vreau sa fac urmatoarele: - sa curat galeriile cu ceva acid creca L.U.V. zicea ( ce, cum si de unde? ... te rog nenea) - as dori sa curat intre aripioarele de pe cilindrii si nu stiu cu ce dreaq sa dau pe acolo incat sa scoata praful, mustele, nisipul, bitumul si toate chestiile adunate pe acolo in 86.000 ( ar merge cu jetul? Dan acum ca are Hall-sii aia noi nouti daca o spal cu jetu` exista ceva risc???) - nevasta se plange ca nu se poate tine foarte bine de manerele alea ce vin turnate impreuna cu suportul de la top-case, ma gandeam sa fac acolo o modificare astfel incat sa fie mai pronuntate draciile alea doar ca dupa demontare am vazut ca is turnate si ca baza are tot felul de forme, bucse, arculete si nebunii. a facut cineva vre-o modificare pentru a facilita pasagerului o priza mai buna a mainii pe cadrul acela ce sustine suportul de la top-case? - toata plasticaria bordului e mancata de soare/timp, e zgariata si ma gandeam sa o imbrac in ceva folie(carbon de ex) sau sa o dau cu ceva solutie/vopsea aplicabila cu pensula/burete/laveta pentru a improspata plasticaria Piese noi: - aripa de sub codita, aia pe care se prinde nr de inmatric. - alea 2 ornamente ce vin pe parbriz + 4 soroafle noi - jumatate din sistemul de reglare a farului - rulmentii din grup - shimm-uri ( saibe ) grup - o ring-uri la senzorul abs spate, grup, etc, etc - cauciuc amortizor ce se pune pe tija aia de la evacuare + clema de blocare "C" - bucsile facute de dl Doctor de BMW-uri DAN si montate la el la CJ - guma de pe schimbatorul de viteze - nimicuri etc-uri s.a.m.d ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 9, 2013 Admin Share Postat Februarie 9, 2013 Salutare, Mai vreau sa fac urmatoarele: - sa curat galeriile cu ceva acid creca L.U.V. zicea ( ce, cum si de unde? ... te rog nenea) - as dori sa curat intre aripioarele de pe cilindrii si nu stiu cu ce dreaq sa dau pe acolo incat sa scoata praful, mustele, nisipul, bitumul si toate chestiile adunate pe acolo AICI gasesti ceea ce cauti, ies luna.. Poti da si pe cilindrii aia. In rest vad ca ai facut treaba buna..! Si eu aveam o zgarietura pe plansa de bord, la mine nu a mers colantata din cauza unghiurilor, am dat-o jos si mi-a vopsit-o negru mat un vopsitor moto/auto, a iesit ca noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Deci pr3.multumesc frumos baieti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free rider Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Procedura de schimbare a uleiului este destul de simpla daca urmezi urmatoriipasi: -incalzesti motorul(face uleiul mai fluid si dimpul de asteptare este mai scurt) -scoti tija din capatul rezervorului de ulei,o tragi usor pe langa cadru,o bagi intr-ul vas si astepti ca tot uleiul din rezervor sa se scurga(dureaza ceva) - desfaci busonul de scurgere si golesti si restul de ulei -schimbi filtrul de ulei Dupa asta,insurubezi busonul de golire,torni 3l de ulei in rezervor,pornesti motorul,completezi cu diferenta de 0.5l! Ai sa observi ca uleiul este sub nivelul minim,dar abia dupa ce dai o tura fara nivelul uleiului v-a fi intre min. si max. Daca ai nelamuriri ma poti suna 0721.69 7 639 costi Multumesc frumos pentru sfaturi,luna viitoare vreau sa-l schimb,am sa te deranjez cu un telefon daca am vreo nelamurire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.