Sari la conținut

Postări Recomandate

Vad ca ai pus acolo si K1200RS, daca nu este o greseala inseamna ca te referi la motorizarea din generatia 1997-2005, care a echipat si GT, versiunea de 131 cp?

Ma mira, nu am auzit pe nimeni sa se plinga de intinzator sau lant de distributie la versiunea asta, care a echipat si LT-ul.

Cunosc majoritatea posesorilor de LT si nici unul nu s-a vaitat de asta, desi sunt mobre care se apropie binisor de 100.000 km(a mea are 87.0000)

Cred totusi ca ai mentionat gresit K1200RS!

Mă refeream la k1200r sport!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Conform realoem.com, cred ca in 2008 s-o schimbat toata treaba asta... http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=0585&mospid=51583&btnr=11_3805&hg=11&fg=31

 

Vad ca doar la intinzator apare treaba aia cu SI. Curios e faptul ca au pus alt lant mai scurt, si pinioane mai mici... Intinzatorul banuiesc ca e hidraulic oricum. De ce ar pune oare un lant mai scurt, sa stea mai intins? El oricum sta perfect intins pe partea opusa cu patina si patina/intinzatorul is puse acolo numai ca sa nu sara.

 

Dupa toata ce ai modificat toate astea, trage altfel mobra? Sau nu ai apucat inca sa te dai cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conform realoem.com, cred ca in 2008 s-o schimbat toata treaba asta... http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=0585&mospid=51583&btnr=11_3805&hg=11&fg=31

 

Vad ca doar la intinzator apare treaba aia cu SI. Curios e faptul ca au pus alt lant mai scurt, si pinioane mai mici... Intinzatorul banuiesc ca e hidraulic oricum. De ce ar pune oare un lant mai scurt, sa stea mai intins? El oricum sta perfect intins pe partea opusa cu patina si patina/intinzatorul is puse acolo numai ca sa nu sara.

 

Dupa toata ce ai modificat toate astea, trage altfel mobra? Sau nu ai apucat inca sa te dai cu ea.

Intinzatorul a fost primul schimbat,apoi se pare ca a urmat si lantul cu pinioanele.Din punctul meu de vedere toate acestea au fost modificate intradevar pt.a a face lantul sa stea mai intins,lucru ce micsoreaza stresul supus intinzatorului. Daca in formula veche era posibil ca lantul sa sara peste pinionul mic,acum acest lucru devine practic putin probabil!

Un alt reper care apare in plus la modelele mai noi si care impiedica ca lantul sa sara este reperul nr.17 din schema prezentata! A costat 7ron :D

De tras,mobra nu poate trage altfel,deoarece distributia pastraza reperele de montaj precedente! Cred ca s=a purces la micsorarea pinioanelor deoarece ar fi fost prea mult scoaterea a 2 zale din lant!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

La un K 1100 amortizoarele fata trebuie sa lucreze amandoua la fel?

De ce intreb,la cel de pe dreapata se simte cum lucreaza pistonul din amortizor,iar la cel din stanga lucreaza numai arcul,ambele au cantitatea de ulei necesara si nici unul nu curge.

Multumesc.

Chiar nimeni nu stie cum functioneaza o furca Marzocchi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal .

Are cineva ceva noutatii in domeniul anvelopelor [ pt. Buc ] trebuie sa schimb fata la R T -eu si vroiam si eu un service unde sa gasesc anvelopa sa o monteze si sa o si echilibreze sa nu ma mai plimb in doua trei locati pt o simpla inlocuire de anvelopa .

Multam .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ai guma si vrei doar sa o schimbi?

Daca da, te pot trimite la Sama in Militari, suna inainte la la Eugen(0721 373 123).

Daca nu o ai suna la Simona(0724 321 738), ea iti aduce guma(are cele mai bune preturi), dupa care mergi cu ea la montaj, la Eugen.

In ambele situatii spui ca suni din partea mea.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok ms ... credeam ca poate a descis cineva vreun service sa se rezolve toate intr-o singura locatie .............. vb la tel Bogdan , sap asta am intrat in posesia gsa -lui si cred ca sap viitoare sunt la tine , te sun cu o zi doua inainte .

Vik.



Ai guma si vrei doar sa o schimbi?
Daca da, te pot trimite la Sama in Militari, suna inainte la la Eugen(0721 373 123).
Daca nu o ai suna la Simona(0724 321 738), ea iti aduce guma(are cele mai bune preturi), dupa care mergi cu ea la montaj, la Eugen.
In ambele situatii spui ca suni din partea mea.
Bafta.

 

 

 

 

 

Ok. multam Luigi cred ca asta este solutia .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei stai asa omule , scula este de nota 10 + zic eu........ daca spui cuiva ca vrei sa mai pui si ap de sudura pe ea sigur zice ca sunt dus , stai sa vin cu ea la tine si sa ne sfatuim si daca iese facem si reclama corect ?

Sap viitore tu esti primul care o vede .

Vik.



* Cum crezi ca poate sa arate un GSA 2012 la 6500 m .....?



km .......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

 

Am si eu o intrebare catre posesori de k1200 R,sau cei care ma pot ajuta.As vrea sa -i schimb uleiul si am vazut ca nu e ca la majoritatea japonezelor,rezervorul de ulei fiind sub sa nu se duce jos in baie...e putin diferit si as vrea sa imi dea cineva niste sfaturi sa nu fac vreo prostie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal .

Astazi am facut cam 50 km cu GSA -ul , da este putin diferit fata de un GS normal ,putin mai inalt se simnte dif de cp 98 / 110 , un zgomt de toba mai accentuat , chiar fara vreo intentie l-am luat o data in scurt si intre 1a si a -2a repet fara sa ai dau gaz in prostie si fara macar sa am intentia de a trage de ghidon m-am pomenit cu el pe o roata , fata s a ridicat destul , la RT-eu nu poti decat cu gaz mai mult si sa tragi de ghidon . La cap minus cam iei curent in freza ,pe lateral la piciore este ok . Sa vedem mai la vara cum se comporta pe drumuri de munte si prin padurii acolo cred ca este mai jupan decat pe asfalt , iar la final sunt foarte multumit ca nu am dat RT-ul ,pe asfalt el este limuzina , normal asta este parerea mea poate gresesc .............

O zi buna .

Vik.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Faptul ca se ridica usor pe-o roata este cunoscut si este un minus la GS.

Sa fii atent cind mergeti doua persoane+bagaje pe el, o cunostinta chiar a cazut cu el, pur si simplu a pierdut fata.

Foarte nasol mai ales cind esti pe urcare la munte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal .

Nu stiu la ce este prescurtarea Tc .........? Eu cred ca are cam tot pe ea [ ABS integral , ASC , ESA , RDC ] SI CLAPETA aia in evacuoare care chipurile i a mai dat 5 cai fiind 2012 model cam are tot pe ea ,cu ridicatul de bot am ramas putin surprins caci abia ai facusem si plinul deci ceva greutate pe fata si doar eu pe ea si cutiile goale , vb lui Luigi pai daca sunt doua persoane si cutiile pline si vrei sa o tai mai scurt intr-o intersectie cred ca te cam dai in spectacol cu ea vom vedea , o domesticim noi ca nu o fii dupa ea .

Bogdan cred ca spre sfarsitul sap viitore apar cu ea la tine ,te sun orcum inainte .

* TC este controlul transmisiei probabil /deci acel ASC automatic stability control ,ce am vazut eu prin niste filmulete este bun cand nu ai aderenta ,sacadeaza intr-un fel transmisia , a i dam de cap pana la urma .

Toate cele bune .

Vik.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

daca sunt doua persoane si cutiile pline si vrei sa o tai mai scurt intr-o intersectie cred ca te cam dai in spectacol cu ea

Pai cam asa a cazut si cel de care-ti pomeneam mai sus.

Te obisnuiesti tu cu ea, dar ai grije.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TC pt mine este controlul tractiunii, care cel putin la XT, foloseste aceiasi senzori cu ABS-ul si impreuna asigura si stabilitatea pe traiectorie. Yamaha a gandit sistemul astfel incat la cea mai mica diferenta de rotatie intre fata si spate, taie motorul pt o fractiune de sec, pana roata fata se roteste la fel cu spatele, totul foarte fin incat din sa nu se simte decat o lipsa scurta de putere. Daca decuplez TC, Supertenerele devine foarte naravas si destul de greu de stapanit fara antrenament sau aderenta buna la sosea. Sunt tare curios daca la GS-ul nou, au rezolvat, sau macar inbunatatit, aceste aspecte care tin strict de siguranta.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu pr3 de la inceputul sezonului trecut.Initial nu m-am inteles cu ele deloc,nu stateau pe viraje,la franarea in linie dreapta ereau praf.Dupa vreo 200km (dupa ce sau "rodat"), cauciucurile mele parca au lipici intre ele si asfalt ,sunt extraordidare.Pot sa spun ca sunt cele mai bune cauciucuri care le-am avut vreodata pe mobra, atat pe uscat cat si pe umed. Ca si durabilitate nu am facut decat vreo 7k km cu ele si uzura este minima.Am citit pe i-bmw.com ca au facut si 15k de mile cu ele.Daca nu apare altceva pana o sa le schimb, in mod sigur tot cu unele la fel o sa le schimb.Le recomand

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...