bcristian Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 2500 acolo, dar e 1100, nu 1150 ca al tau. Inca o data, bafta la vanzare, il dai la un pret f bun, sub Italia (daca punem si transportul). Din pacate mai am de bagat bani in santierul de la casa, asa ca nu mi-l permit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knox Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 (editat) Salutare, Are cineva din bucuresti standere fata-spate pentru K dispus sa le imprumute cateva zile (contra cost bineinteles). As dori sa duc jantele la indreptat iar cei de la bavaria sunt cam ocupati saptamana asta. Multumesc! Editat Mai 7, 2013 de knox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Acum in weekend cand am iesit la tura am lasat parbrizul jos de tot. La urmatoarea pornire cand am dat sa il urc inapoi sus n-a mai mers. Am oprit, am verificat pe acolo, cand apasam pe buton sa urce se auzea click-ul care dadea impuls, dar el nu urca. N-am avut ce sa-i fac. Ieri cand am fost la garaj, am testat si acum merge, ciudat. Am mai citit pe net de mufa care s-ar putea sa fie iesita, contact intrerupt ? A mai patit cineva ? http://bmwsporttouring.com/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=596402#top Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Click-ul ala ii de fapt de la releu. Is 2 in bord, unul pentru pozitia de sus si unul pentru pozitia de jos. Probabil unul din ele (ala de sus) s-o fi oxidat si incepe sa faca figuri. Releele is comandate de 2 microcontacte, la fel, unul in partea de jos a cursei si unul in partea de sus a cursei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Daca o sa mai faca figuri o sa verific sa vad la relee daca sunt probleme. Thanks! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Releele is in bot. Ca sa ajungi la ele tre dat botu jos. Ca sa da botu jos, tre date lateralele jos. Complicat cu RT-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Ce'i dezbracaciunea aia? Era ducatist designerul, sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 (editat) Hristos a Inviat! Apropo de Breghina, voi incerca sa ajung si eu acolo sambata. Am primit un fluturas de la SMAEB si deja eram hotarat sa fac traseul Buzau - Zarnesti. Mai ales ca maine astept setul de anvelope, Metzeler Z6. Stie cineva o vulcanizare buna prin Buzau sau imprejurimi? Salut, Are cineva idee cam ce dimensiuni are cheia pt. filtru de ulei la un 1150 rt ?? Am gasit pe ceva forumuri si intr-un loc zicea 76 mm si intr-altul 74 mm!! Vreau sa-mi comand una si nu stiu dimensiunea corecta! Merci! Am luat eu de la UNIOR din Prejmer cu vreo 26 de lei, anul trecut, scrie pe ea UNIOR 1977/6 76 mm/ 14p. Sper sa te ajute! Chiar daca in imagine e alta, din descriere inteleg ca asta e cea potrivita: http://sculegero.ro/tabele-cheie-pentru-filtrul-de-ulei-unior-1977-6-c-223_458_944_551/cheie-filtru-ulei-1977-p-1972 Apropo! Se potriveste si la VW 1.9! Editat Mai 8, 2013 de proffroad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Ce'i dezbracaciunea aia? Era ducatist designerul, sigur Cand zici "dezbracaciune"... te referi la motorul rosu de mai sus sau la poza de mai jos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Ce'i dezbracaciunea aia? Era ducatist designerul, sigur R1200S (122cp), varianta sport a boxerului, fabricat intre 2006-2008. In poza de fata este putin "tunat" de Wunderlich. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Stiu Vlad Da' tot mi se pare "ducatist" designul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 pics, or it didn't happen! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Cand zici "dezbracaciune"... te referi la motorul rosu de mai sus sau la poza de mai jos? nici doi bani nu face fata pe langa boxerul ala.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Pantaloni BMW Seattle din Gore-Tex: /index.php?/topic/695651-pantaloni-bmw-seattle-gore-tex-marimea-40-noi/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 13, 2013 Admin Share Postat Mai 13, 2013 Daca este cineva din Bucuresti dispus sa ma ajute cu un senzor de ABS spate, treaba de jumatate de ora, il demontez din mufa si il montez la mine sa fac o proba? Vreau sa-l verific pe al meu, frana spate are un comportament extrem de ciudat, blocheaza roata spate total in loc sa intre ABS-ul atunci cind calc foarte tare pedala si vreau sa elimin cauzele: rozeta ABS, senzorul sau unitatea. Partea ciudata ca pe fata totul este ok, iar la diagnoza da totul perfect. Distanta dintre senzor si rozeta este reglata in parametri, intre 0.45 si 0.55 Practic daca apas frana spate violent se blocheaza roata si merg cu mobra taras cu spatele pina se opreste, dupa care la repornire de pe loc totul este absolut normal. Cind franez normal nu are nimic. Uneori dezactiveaza ABS-ul si becurile clipesc alternativ, alteori acestea raman stinse Am suspectat pompa frana spate, dar cu ABS-ul dezactivat nu blocheaza deloc, franeaza normal, fara sa blocheze roata. Inclin sa cred ca este din unitate, dar vreau sa verific si senzorul.. Acelasi senzor exista pe K1100LT, K1100RS si K1200RS. Din pacate nu se potriveste de la boxere, cu de-astea aveam destule variante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
benarcis Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 salut! am un prieten posesor al unui BMW K75, nu stiu pentru cat timp, dar stiu ca il vinde!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 15, 2013 Admin Share Postat Mai 15, 2013 Asa, si cu ce te putem ajuta pe tine sau pe prietenul tau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lparasca Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 Am un F 800 S model 2008. Acum trebuie sa-i fac revizia, are 8000 km parcursi. Ma ingrijoreaza ca a inceput sa se auda un zgomot suplimentar la motor, intocmai ca un tacanit de tacheti, cum era la Daciile mai vechi. Un amic mi-a spus ca e din cauza uleiului, care s-a uzat. Imi poate confirma cineva, sau ar trebui sa ma astept la ceva cheltuieli? Imi puteti spune care este experienta voastra cu Bavaria Motors in Bucuresti la revizii? Am incercat luna trecuta sa-mi fac programare si dupa 4 zile de trimis mail-uri si sunat la telefoane la care nu raspundea nimeni, in sfarsit m-au programat si pe mine sa vin la revizie dupa 3 saptamani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 Cica poti sa incerci si la Bardak, ca si ei se ocupa de BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vampirica Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 Salut, M-am decis sa-mi iau un BMW K 1200 R din Italia, intrebarile la care caut raspuns aici sunt: Exista lucruri "speciale" la care sa ma uit in afara de aspect si sunet? Ce sidecase/topcase hard (nu de panza, prefer plastic sau metal) se potrivesc? Eu m-am uitat la louis.de si nu au pentru modelul asta. Caut un tankbag pe care sa-l pot folosi si ca rucksac, imi puteti recomanda vreun model? Multumesc, Vampi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 In cele din urma am iesit si eu din nou pe strada dupa o lunga asteptare a pieselor.am gasit (adica mecanicu) in urmatoarea ordine placa presiune fisurata si strimba caracasa placa strimba ,datorita neschimbarii ambreiajului la timp in cutie am gasit 2 furci strimbe si un crabot cu unghi aproape drept.la noi daca ceva se strica la mobra nu se inlocuieste ci se incearca mascarea defectului si vinzarea mobrei.e pacat.cred ca unul din motive este pretul destul de mare cerut de reprezentante .eu am avut noroc ca am un prieten care e mecanic moto si a facut-o beton si la un pret decent si plus cu laptopul deschis.nu vreau sa ii fac reclama dar daca are cineva nevoie poate apela ca un mecanic bun e greu de gasit.ori sunt morti ori sint in cluj.inca ceva am luat un cui in guma noua.petic sau snur? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 (editat) Ca fost BMW-ist am ramas cu o parte din suflet alaturi de aceasta marca. Desi acum activez la clasa Harley Davidson tin "sa va fac" o poveste si va las pe voi sa concluzionati. Pe 11.05.2013 am iesit cu HOG Bucuresti la Sinaia. Spre deosebire de alti motoclciclisti care merg in grup, noi cand mergem undeva nu ne insiram toti ci ne spargem in grupe de 7-9 motoare. Iar mersul in coloana la HOG este clar reglementat. Eu eram inchizator la primul grup. Pe portiunea de la Ploiesti la Campina pe DN1 la un moment dat am depasit un grup de BMW-isti nu numere de Bulgaria parca condusi de un BMW-ist cu numere romanesti. Ne-am salutat si am trecut. Dupa vreo 2-3 minute vad niste farurui in spate si observ pe roman insotit de un bulgar. Deoarece mergeam cu 140km/h pe banda 2 depasind traficul de pe banda 1 nu am putut sa ne dam la o parte pret de aproximativ 1 minut. La un moment dat BMW-istul roman trece pe banda opusa in tromba, ne depaseste impreuna cu bulgarul iar cand reintra in fata grupului nostru ridica mana si ne arata un deget. Gestul nu a fost observat de colegii ei din grup dar eu l-am observat. Il rog pe aceasta cale pe fericitul posesor al unei motociclete (probabil un GS de 800 sau 1200) albastru, care necesita un driver cu caracter, sa se abtine de la asemenea gesturi prietenesti fiindca numarul sau de inmatriculare il va da de gol. Si nu vreau sa stiu ce se va intampla la o intalnire intamplatoare daca cineva va dori sa ii explice insemnatatea acestui gest intre motociclisti. Cand mergi in coloana pe banda 2 si depasesti trafic de pe banda 1 si nu ai la dispozitie inca o banda, a treia sa zicem, mergi dupa coloana si asta e. Ca graba strica treaba stim toti dar sa ne facem de kko caracterul cu gesturi infecte nu cred ca este benefic la ten si la alte parti ale corpului care ar putea fi expuse. In rest salutari colegilor bulgari si sper ca s-au simtit bine. Si drum bun si voua BMW-istrilor! Sa ne vedem sanatosi! PS: pentru un sofer de masina care merge in spatele unui grup de motociclisti inteleg frustrarea. Si eu cand sunt cu masina si ma nimeresc dupa bikeri ma enervez: nu puteam sa fiu si eu acum pe motocicleta in loc sa fiu in conserva asta? Dar deh, uneori trebuie sa facem si sacrificii... Dar intre noi sa avem asemenea atitudini? Hmmm... Editat Mai 17, 2013 de RENEGADE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 17, 2013 Admin Share Postat Mai 17, 2013 Radu, stii foarte bine ca nu este obligatoriu sa ai si caracter daca ai BMW. Chestie valabila pe toate segmentele. Sunt multi ingamfati, i-am observat si eu la Rasnov, cu ocazia lansarii noilor modele GS. Aceasta este o caracteristica a parvenitului care are impresia ca grosimea portofelului ii da drepturi in plus , omul cu sange albastru are si acel bun simt innascut in el care-l face sa te salute primul! Banuiesc despre cine este vorba, poate invata ceva din chestia asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 am luat un cui in guma noua.petic sau snur? am experiente neplacute cu snurul. daca nu-s pe marginea drumului in belea, prefer petic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan_30 Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 am experiente neplacute cu snurul. daca nu-s pe marginea drumului in belea, prefer petic. Am patit-o si eu anul trecut, cauciuc max 300km, sarma in el ....si din pacate singura solutie a fost snur (o vulcanizare pentru tractoare de prin munti in jud.Vrancea). Cu ocazia asta il salut si pe Radu si ii multumesc lui Luigi pentru ajutor in achizitie. Motocicleta face in continuare multi km fara probleme ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.