Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am patit-o si eu anul trecut, cauciuc max 300km, sarma in el ....si din pacate singura solutie a fost snur (o vulcanizare pentru tractoare de prin munti in jud.Vrancea).

 

Cu ocazia asta il salut si pe Radu :peace: si ii multumesc lui Luigi pentru ajutor in achizitie. Motocicleta face in continuare multi km fara probleme !

pentru mai putine batai de cap, ar trebui luata in calcul si varianta cu puncture safe.

 

http://www.youtube.com/watch?v=INbFYMENSLQ

 

cand schimb cauciucurile o s-o testez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru mai putine batai de cap, ar trebui luata in calcul si varianta cu puncture safe.

 

http://www.youtube.com/watch?v=INbFYMENSLQ

 

cand schimb cauciucurile o s-o testez.

 

 

O idee buna, dar la anul, cand schimb si eu cauciucurile :)

 

Eu practic l-am nenorocit de nou, cauciucul spate, mai ales ca snur-ul pus e imens (pt tractoare, remorci...) ...a durat 10 min chin-ul sa il bage pe gaurica.

 

Bine ca am observat sarma inainte sa plec .....si cum miscam de ea ...fasss....altfel cred ca nenoroceam cauciucul.

Editat de Bogdan_30
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa schimb o conducta (furun) de frana spate. Am gasit originala la 230 lei. De asemenea la www.motonetro.ro am gasit conducta frana VENHILL=88 lei + 2x banjo 70°=40lei. Total 128 lei. Ce parere aveti?

Luigi parca tu ziceai ca ai mai luat de la ei!?

 

Este vreo diferenta intre conductele(furtune) de frana pt modelele cu ABS si cele fara ABS??

Editat de okhio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Vreau sa schimb o conducta (furun) de frana spate. Am gasit originala la 230 lei. De asemenea la www.motonetro.ro am gasit conducta frana VENHILL=88 lei + 2x banjo 70°=40lei. Total 128 lei. Ce parere aveti?

Luigi parca tu ziceai ca ai mai luat de la ei!?

-Da, am luat de la Motonet, Venhill, le am si acum pe mobra, sunt conducte adevarate. Recomand!

 

Este vreo diferenta intre conductele(furtune) de frana pt modelele cu ABS si cele fara ABS??

Nu este nicio diferenta calitativa. Singura diferenta este de lungime si componente in plus, la ABS sunt mai multe furtune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

nu stiu daca mai spun ceva nou sau nu dar nu pot sa tac...vineri am plecat spre Cluj unde am avut marea onoare sa il cunosc pe Dan...cineva a spus ca este doctor..se inseala...este Doctor Docent in ceea ce stie si face pe BMW...am facut o revizie completa la RT-ul meu si sincer cred ca pot sta mai mult decat linistit 15000-20000 km.

Lasand la o parte priceperea lui este un OM extraordinar si tin sa ii multumesc pe aceasta cale.

Tot aici vreau sa ii multumesc inca o data si lui Luigi care mi-a fost de mare folos exact atunci cand imi ardea buza mai tare. :cheers:

PS. Dan cand creste scorul de 2-1 sa imi spui. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a venit in sfarsit dihania - R 1100 RT :D

Maine ma duc sa iau numere rosii, asa ca nu am mers decat putin prin curte cu ea.

Incredibil cat de usor se manevreaza ditamai balena - desi are aproape 300 kg, pare mai usoara decat TDM-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Andrei, la PR3 ai facut pana?

 

ca fapt divers... in numarul de azi al Motorrad PR3 a iesit destul de prost fata de actuala concurenta. Doar pt testul asta (ca altceva nu mai era interesant pt mine) nu am cumparat revista deci nu am citit toate detaliile, dar locul 6 din 6 la mersul pe judetene si autostrada si un loc de mijloc pe ploaie, suna cam rau pt o anvelopa cu asa renume.

Nu vreau sa zic in nici un caz ca PR3 e prost, am vazut insa ca aici pe forum toata lumea il venereaza... si avand in vedere ca in general preturile sunt apropiate, poate ca merita totusi acordata atentie si altor modele. Acolo de exemplu iesisera bine parca Pirelli (Angel?) si Conti Road Attack 2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a venit in sfarsit dihania - R 1100 RT :D

Maine ma duc sa iau numere rosii, asa ca nu am mers decat putin prin curte cu ea.

Incredibil cat de usor se manevreaza ditamai balena - desi are aproape 300 kg, pare mai usoara decat TDM-ul.

bcristian asa-i ca tu ai deschis topicul la TDM? cat am mai citit si pe acolo de polivalenta TDM-ului... da aia care ma scotea de pe traiectoria curbei!

Pana ce am ajuns sa o cumpar si dupa un sezon jumate de probat si lamurit, a venit si bucuria: am inlocuit-o ca si tine cu R1100RT, si LINX parca pe GS.

Felicitari pt achizitie, vei avea surprize frumoase la drum! de comfort ai sa mai povestesti tu... :peace:

 

Vlad, initial credeam ca revista Motociclismo ce apare la noi e aceeasi cu Motorrad, nu e asa din pacate as fi vrut sa o rasfoiesc.

Si totusi pe primul loc e Metzeller-ul?-ca doar e de-al lor...

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, eu am pornit topicul cu TDM-urile, pe vremea cand eram doar cativa.

Nu stiu cum te scotea pe tine de pe curba, mie mi s-a parut ok.

 

Intre timp am mers cu RT-ul in fiecare zi de cand i-am luat nr rosii. Sunt in continuare impresionat de comportamentul pe drum al dihaniei. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Da, problema mare este ca dihania are doua defecte majore: cere timp si bani de drum, pentru ca nu-ti mai vine sa te dai jos de pe ea!

 

Legat de cauciucuri, pe aici lumea are un obicei, isi cumpara ce considera mai bun testand gumele pe drumuri, nu citind prin reviste!

Popor incult, ce sa mai, nu suntem in stare sa ne aruncam okii pe o revista! :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ma dexter pe gumele mele noi.mai am un amic care tot a luat un cui.sunt moi si intra repede.referitor la reviste si la topurile lor de multe ori aceste comparatii sunt platite de diverse firme.un exemplu ar fi top gear care daca zice ca ,golf 5e the best a doua zi le cresc vizarile .eu pe bmw am mers cu 2 gume .primele au fost metzeler cu care vine echipat 1100 si plr3,unul aproape nou si pl nou.primul e un cauciuc dur care rezistamult fata de pl dar cu o aderent destul de slaba fata de celalalt care e mai moale si sta mai bine pe curbe si pe ploaie.cu primu pe cheia am vrut sa ii dau drumu la mobra intr-un ac de par pt ca a inceput sa rupa adernta destul de rau.cu plr nu am avut asa ceva pina acum.si pina la urma daca zic ca e bun pe drumuri judetene eok ca oricum la noi nu exista si alt ceva.haha.eu zic ca pt asta exista forumuri ca mai multi sa isi spuna parerea despre anumite lucruri .manipularea in masa se face f usor .eu cred ca parerea utilizatorilor e mai importanta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Andrei, tu n-auzi ca scrie in reviste ca-s naspeturi?

Ce daca iti place tie sau altora, schimba-ti gusturile, ce spune fituica este important :hug:

 

In alta ordine de idei, am avut ocazia si privilegiul(spun eu..)sa ma dau putin cu un GL 1800..alta mancare de peste, motorizare si sound silky, cuplul imens de jos, o incantare adevarata!

Spun cu mana pe inima ca fata de ea LT-ului aduce a tractor!

Finisarea eleganta, multitudinea de comenzi si butoane, confortul, seile, look-ul si brandul, toate aduc a regina a soselelor..

Nu am mers mult sa-mi fac o parere despre confort, pozitia este mai joasa si stai cam ca pe chopper, la LT totusi pozitia mi se pare mai relaxanta, esti pozitionat si mai sus, ai alta perspectiva asupra traficului, esti mai "vizibil", daca pot spune asa.

Un mare minus ramane faptul ca nu are parbriz electric, ci manual..insa per total as lua si maine mobra asta!

Cine-o are sa-i traiasca :))

:CBCGW:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar banuiesc ca nu in locul LT-ului. Doar asa ca al doilea motor, nu? :-)

 

Cum e cu K1600 GTL? Te-ai dat? Ca ambele, si GL1800 si K1600GTL sunt cam aceeasi "familie".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Radu, as renunta la LT in favoarea GL-ului, sa fiu clar!

 

Despre 1600...discutia este putin mai lunga, o sa detaliez un pic:

Din punctul meu de vedere (si nu numai, sunt multi care imi impartasesc parerea..) BMW a luat-o pe "calea samurailor" in ceea ce priveste clasa de lux..

In loc sa lase o mobra de top distincta au contopit doua modele intr-unul singur, cu motorizarea de 1600.

Din pacate mobrele sunt din categorii diferite, LT/GL sunt touringuri pure alaturi de ST1300, GT/GTL sunt sport touring clar, intrand in aceeasi categorie cu FJR1300/GTR1400..

160 cp nu au ce cauta pe o mobra touring niciodata, pur si simplu sunt din alt film!

Practic GTL si GT sunt construite pe aceeasi platforma in proportie de 98%, diferenta fiind in mare data de doua apendice care ajuta la aerodinamica, seaua dintr-o bucata, scaritele orientate putin mai jos si mai in fata, ghidonul redesenat, adus inspre pilot si top case!

 

Ca sa-ti raspund la intrebare, desi este disponibila la dealer, nu m-am urcat sa fac un test pe 1600 dintr-un motiv simplu: nu ma atrage!

Intodeauna am invitat prima data o dama la cafea doar daca mi-a placut caroseria ei la prima geana, pe urma am cautat amanunte de genul cati dinti pusi are, ce carti citeste, daca stie sa faca clatite sau cum se descurca cu aspiratorul.. :polite:

Poate odata insa am s-o fac, macar de gura lumii, care acum isi rade in pumni spunand "da, te-ntelegem, strugurii sunt acri! " :)).

 

Ca a venit vorba, cunosc propietar care vroia sa schimbe seaua, i-a schimbat parbrizul si apelase la mine pt.xenon pe proiectoare, nefiind multumit de lumini!

Este viu, pe forum si daca are chef o sa va confirme ca nu mint.

 

Ca sa nu fiu inteles gresit..nu ma refer la electronica, motorizare, gadgeturi, ci doar la confort!


In definitiv nu-i frumos ce e frumos, e frumos ce-ti place tie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am dat 1200 LT pentru altceva, mai cuminte si mai comoda, mai veche dar mai placuta la vedere si usor de condus. Suna mai frumos, are suspensie pneumatica, reglabila, intercom, cruise control, cutii pentru un concediu intreg. Am facut de curind 2.800 in 5 zile fara probleme mecanice sau fizice, iar in total peste 5.500 in 2 luni.

Pastrez totusi pe ala mic pentru ca este mai usor si mai fisnet in oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare are dreptul de a alege gume dupa b3unul plac ,dar daca vreun coleg forumist care a facut vreo 140k zice ce sunt ok atunci inclin spre el nu spre revista .eu stiu ce inseamna studii despre diverse lucruri incepind de la medicina,tv,computere,masini etc.doar ca ideie vreo 70% din studii sunt platite de firma producatoare.

Editat de andrei gras
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlad, initial credeam ca revista Motociclismo ce apare la noi e aceeasi cu Motorrad, nu e asa din pacate as fi vrut sa o rasfoiesc.

Si totusi pe primul loc e Metzeller-ul?-ca doar e de-al lor...

 

Motociclismo din Italia nu e al lor (al grupului Motor Presse) dar colaboreaza.

Din grup fac insa parte Motociclismo din Spania, Portugalia, Mexic si Brazilia.

 

Daca imi aduc bine aminte, PR3 au iesit pe 4 in clasamentul final iar Metzeler pe 3. Pirelli au fost pe 1 si Conti pe 2 parca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...