Sari la conținut

Postări Recomandate

Daca k1200RS-ul este pana in 2001 producatorul recomanda 20w40 .Dupa 2001 , recomanda 10w40. Oricum ar fi, tu ai pus un ulei mult prea subtire care in combinatie cu turatia constant mare de pe autostrada a rezultat probabil si consumul mare de ulei.Sa nu uiti sa nu-l parchezi pentru mai mult de o ara pe cricul lateral.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca k1200RS-ul este pana in 2001 producatorul recomanda 20w40 .Dupa 2001 , recomanda 10w40. Oricum ar fi, tu ai pus un ulei mult prea subtire care in combinatie cu turatia constant mare de pe autostrada a rezultat probabil si consumul mare de ulei.Sa nu uiti sa nu-l parchezi pentru mai mult de o ara pe cricul lateral.

Dupa configuratia baii de ulei de la K nu vad cum s-ar strange uleiul in capacul culbutorilor ! Poate sa ramana acolo cel deja ridicat in rampa..altfel ..nu are cum .Nu are cum sa ajunga uleiul in capul pistonului pe langa segmenti ...iar daca uleiul poate trece pe langa tija supapelor deja intram in alte probleme.La mine nici cand a avut 5 l de ulei in baie nu a ,,fumegat" (fostul proprietar nu le avea cu cititul cartii tehnice.) ..

Nici la boxere nu am vazut ca ,,pistonul" sa fie sub nivelul din baia de ulei atunci cand mobra este pe cricul lateral .Inclin sa cred ca asta este o legenda urbana..pt ca tehnic ..nu are cum .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si totusi se invarte... :P

 

Nu trebuie sa fie pistonul sub nivelul baii, si nici nu e. Dar iti ramane ulei pe partea aia care se scurge, putin cate putin, si ti-l arde la pornire.

 

Ce am zis mai sus, si faptul ca de vreme ce e racit doar cu aer, altele is tolerantele, fata de un motor racit cu apa. Asa ca nu m-ar mira ca noul motor racit cu apa sa nu consume ulei deloc, sau aproape deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dan,

 

Cu observatia ta cu "motor racit cu aer" mi-am amintit de un dubiu - poti te rog sa imi zici daca RT-urile de 1150 au toate ventilator pe radiatorul de ulei sau doar RTP-urile?

daca nu au ventilator - se poate pune unul usor cu o sonda care sa il declanseze?

intentionez spre un RT si merg destul de mult in oras/trafic - si am ceva emotii legate de supraincalzire la mers in coada de masini la semafor.

 

multumesc,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate, doar RT-P-urile au ventilator pe radiator. Daca tii tu neaparat, se poate monta, gasesti in USA gramada la vanzare, dar parerea mea e ca nu merita.

 

De ce? RT-ul are indicator de temperatura. Ala daca il vezi la 6 linii (5 e normal), incepi sa strangi din buci. La 7 linii, opresti si stai sa se raceasca inapoi la 5 linii. Radiatorul ala nu e toata racirea, doar o parte. Cealalta parte is cilindrii cu aerul care trece prin ei, ca sa raceasca. Deci si daca iti pui ala, nu stiu cat de mult ajuta. Pentru ca va trebui sa racesti cumva si aripioarele de Al... Si asta ii foarte important, nu as avea nici o problema ca motorul are uleiul la 120 de grade in loc de 105 sau cat e normal, dar la RT, daca incepe sa se incinga, iti arde carenele din jurul cilindrilor si shark fins-urile. Apoi iti pusca afara ochiul de vizitare la ulei :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare domnilor.

imi permit sa ridic si eu o problema la fileu sa va dati cu parerea.

cred ca R1100R-ul meu consuma mai mult decat trebuie, respectiv ultimul rezervor a iesit 6.9 l/100.

datele sunt urmatoarele:

- balansare cilindrii facuta

- bujii iridium

- toba aftermarket cu sonda lambda soasa, dar silencer pus (nu e al ei, am facut rost de unul pana il recuperez pe cel original)

- moto merge, trage bine.

- anvelope ok cu presiune ok, franele nu sunt blocate sau sa tina pe undeva.

- traseul meu este pe centura, deci nu opresc la semafoare, viteza de deplasare 100 - 110

imi pun problema consumului pentru ca vad pe forumurile de afara raportate consumuri de pana la 50 mpg - respectiv 5,6 l/100km, de unde si intrebarea: e ceva in neregula la a mea? din cate stiu baietii astia in america au si benzina mai proasta, deci la acelasi regim de mers, eventual ar trebui sa consume mai mult ale lor.

sau este ok asa si ar fi cazul sa imi vad de ale mele?

multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si totusi se invarte... :P Nu trebuie sa fie pistonul sub nivelul baii, si nici nu e. Dar iti ramane ulei pe partea aia care se scurge, putin cate putin, si ti-l arde la pornire. Ce am zis mai sus, si faptul ca de vreme ce e racit doar cu aer, altele is tolerantele, fata de un motor racit cu apa. Asa ca nu m-ar mira ca noul motor racit cu apa sa nu consume ulei deloc, sau aproape deloc.

 

E,aici ma vad nevoit sa iti dau dreptate ..corect. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare domnilor.

imi permit sa ridic si eu o problema la fileu sa va dati cu parerea.

cred ca R1100R-ul meu consuma mai mult decat trebuie, respectiv ultimul rezervor a iesit 6.9 l/100.

datele sunt urmatoarele:

- balansare cilindrii facuta

- bujii iridium

- toba aftermarket cu sonda lambda soasa, dar silencer pus (nu e al ei, am facut rost de unul pana il recuperez pe cel original)

- moto merge, trage bine.

- anvelope ok cu presiune ok, franele nu sunt blocate sau sa tina pe undeva.

- traseul meu este pe centura, deci nu opresc la semafoare, viteza de deplasare 100 - 110

imi pun problema consumului pentru ca vad pe forumurile de afara raportate consumuri de pana la 50 mpg - respectiv 5,6 l/100km, de unde si intrebarea: e ceva in neregula la a mea? din cate stiu baietii astia in america au si benzina mai proasta, deci la acelasi regim de mers, eventual ar trebui sa consume mai mult ale lor.

sau este ok asa si ar fi cazul sa imi vad de ale mele?

multumesc.

 

Aici ai pacatuit tu. Sonda lambda e foarte importanta in functionarea motorului, fara ea, risti sa il fecundezi. Aia are un rol foarte important acolo de feedback la calculator, si fara ea, iti merge cu un amestec prea sarac sau prea bogat, cazuti in care pe termen lung, fwti motorul.

 

Pune sonda la loc si vezi ce iti iese :)

 

Si mai e un aspect - baietii din america nu folosesc benzina mai proasta :P Sunt doua standarde - ROZ si MOZ. Noi avem unul, ei altul. Dar ca si idee, 85 la ei e ca 95 la noi. Motoarele sunt la fel, si a lor si a noastre, inchipuie-ti cum ar fi mers motorul tau cu benzina de 85 de-a noastra :D

 

Noi avem ROZ si ei MOZ. Pe rezervorul meu, inca scrie de 95 ROZ pe sticker.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

70.png

 

Daca te referi la a ta, e inainte de catalizator :) Nu stiu mobra sa aibe dupa. Si nici masina. Alea care au dupa, au si inaintea lui, si calculatorul compara valorile intre ele.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Logic ar fi ca atunci cind scoti catalizatorul sa consuma o idee mai mult, dar mobra va urca si altfel in ture, evacuarea fiind libera. Important este sa lasi sonda lambda acolo..

PS: Varule, da de ce vrei bre sa scoti catalizatorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici ai pacatuit tu. Sonda lambda e foarte importanta in functionarea motorului, fara ea, risti sa il fecundezi. Aia are un rol foarte important acolo de feedback la calculator, si fara ea, iti merge cu un amestec prea sarac sau prea bogat, cazuti in care pe termen lung, fwti motorul.

 

Pune sonda la loc si vezi ce iti iese :)

cam ideea asta o aveam si eu. din cate am inteles Andrei a facut lucrul asta sa scape de asa zisul "surging" si nu il invinovatesc....merge foarte bine.

acum intrebarea este: pot pune sonda lambda pe noua evacuare? are vreo importanta ca DUPA ea nu mai se gaseste catalizatorul? intreb asta pentru ca din pacate la 1100R catalizatorul si finala au corp comun, deci daca vreau un sunet mai frumos nu pot schimba doar finala.

multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur. Dai toba jos, mergi la niste feciori care se ocupa cu evacuari, iti gauresc aia toba acolo sub cutie, iti sudeaza o saiba mare care are filetul interior ca cel de la sonda si aia e ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc Dan, chiar am si unde sa fac modificarea (iti explic pe pm ce si cum)

@LUV - am vazut explicatia, dar nu sunt de acord. sunt de acord cu evacuarea mai rapida, dar lambda + senzorul de temperatura ulei + ala de aer + motronicul sunt cele care vor dicta impreuna cantitatea de amestec din admisie. evacuarea mai rapida, este dupa lambda si nu cred ca va fi influentata. maxim va fi mai rece un pic decat cu catalizator.

parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consumul tii dat strict de cat interval de timp stau deschis injectoarele (vorbim de ordinul milisecundelor aici, 250 +/-). Si alea is comandate de calculator, care decide asta pe baza a mai multor parametri: temperatura motor, temp ambientala, presiune atmosferica, cat de deschise is TPS-urile, senzori Hall, sonda lambda.

 

 

Acuma nu contesc ca, cu o toba goala consuma mai mult... Poate pentru ca suna mai tare si te manca sa tii gazu cu 1 gram mai mult deschis ca si inainte, mai ii si backpressure-ul din toba, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inclin sa cred ca asta este o legenda urbana..

 

Daca te referi la tinutul pe cricul lateral, sunt de acord. Eu mereu am tinut motocicletele numai pe cel lateral si n-au avut nimic...

As pune asta in aceeasi categorie cu inutilitatea (as zice chiar prostia, avand in vedere ca multi apoi il uita stins) de a stinge farul la pornire. Noroc ca asta s-a rezolvat de la sine la modelele mai noi si nu se mai poate stinge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te referi la tinutul pe cricul lateral, sunt de acord. Eu mereu am tinut motocicletele numai pe cel lateral si n-au avut nimic...

As pune asta in aceeasi categorie cu inutilitatea (as zice chiar prostia, avand in vedere ca multi apoi il uita stins) de a stinge farul la pornire. Noroc ca asta s-a rezolvat de la sine la modelele mai noi si nu se mai poate stinge.

http://www.i-bmw.com/showthread.php?p=568419#post568419

Toate k1200rs ,gt,lt au problema asta.

 

PS: Varule, da de ce vrei bre sa scoti catalizatorul?

Imi plac fetele mai "usuratice "

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum vi se pare pretul de 100 Euro pt sesiunile BMW Rider Training organizate de AB?

Tinand cont ca sunt 8 persoane in grupa si dureaza 6h, mi se pare destul de mult sa ceri 800 Euro pt 1 zi de munca.

Intotdeauna detinatorii de BMW (moto sau auto ) au fost plasati in ,,alta categorie"....adica oameni cu bani multi care isi rezolva problemele (foarte multe ..avand in vedere pretul si renumele marcii) numai in service-uri BMW.Asa ca ,,haita" posesorilor de BMW trebuie tratata ,, prferential" se pare ca oamenii copiaza modelul aplicat de Harley ..(ai caror cumpartori ,intr-adevar sunt cam pe din-afara ,,motociclismului" ca sa nu vorbim de mecanica ...cu forte mici exceptii ) .

 

Acum trebuie vazut si ce se ofera pt aia 100 di iepuroi ...ca daca ies din sesiunile astea mai al dracului decat Rossi ..,,se merita". :))

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

In mod sigur afli lucruri interesante la acel instructaj, ramane la latitudinea fiecaruia daca este dispus sa plateasca pentru asa ceva si daca vrea sa afle ceva nou.

Asta nu inseamna ca vei fi toata viata protejat daca urmezi acel curs si nici ca vei deveni mai rapid ca nu stiu ce pilot..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect.Stim cu totii ca mobrele se manevreaza diferit functie de model (F,R,K .....) ..asa ca un instructaj la gramada doar ca sa stiu cum sa franez mai bine nu isi are rostul .A,sunt de acord ca atunci cand schimbi modelul sa iesi pe pista sau poligon cu el ca sa realizezi ce poate el si ce poti tu ..La fel si cu mersul off-road ,aici recunosc ,cursurile nu ca sunt necesare ci,consider eu ,,obligatorii" daca vrei sa nu iti transformi iesirile intr-un cosmar.

 

Eu cu a mea am fost in poligon si nu am plecat de acolo pana nu am reusit sa fac poligonul de examen intr-un minut si jumatate.Nu rade nimeni de tine ,nu este o rusine ca vrei sa vezi cat de bine poti sa manevrezi mobra de sub poponeata mai ales cand schimbi categoria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...