Sari la conținut

Postări Recomandate

pai in primul rand vreau sa pornim de l ao compartie cinstita, la modul ca hornetul la vremea lui a fost vreo 5000, bmw-ul peste 10.000.

singurul minus la bmw, este diferenta de putere, 80 cai vs. 96 hornetul, dar la zi cu zi e irelevanta.

in rest....ciclistica la bmw e din alt film, pozitia de condus mai buna, suspensie, frane la fel (din pacate e fara abs, dar na....), inclusiv farul e far. la hornet (cel putin prima generatie cum am aavut eu), fara xenon nu vezi nimic.

o sa revin dupa ce mai fac niste km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Admin

singurul minus la bmw, este diferenta de putere, 80 cai vs. 96 hornetul, dar la zi cu zi e irelevanta.

Corect, dar vezi in ce ture iti livreaza caii aia BMW-ul si unde o face Hornetul

Asta pleaca de jos, japoneza trebuie s-o urci in ture..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar nu stie/are nimeni de vanzare un crashbar de r1100/850 R la un pret mai omenos (asa, pe la 100 euro)?

 

Nu trebuie sa fii surprins. Gandeste-te cati citesc acest topic (poate nu chiar atat de multi in timp relativ scurt) si ia in considerare ca pe R-uri crashbar-ul este destul de rar intalnit, in niciun caz ca la GS-uri. Iar unul "asa, pa la 100 euro" nici nu cred sa existe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar nu stie/are nimeni de vanzare un crashbar de r1100/850 R la un pret mai omenos (asa, pe la 100 euro)?

 

 

chiar nu stie/are nimeni de vanzare un crashbar de r1100/850 R la un pret mai omenos (asa, pe la 100 euro)?

Prietene....... la 100 eur nu gasesti , dar daca gasesti sa inprumuti unul,

il poti confeciona in regie proprie la mai bine de jumatate de pret....parerea mea...!

.........astea nu se vand ;second hand:.....se mostenesc.... :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce crashbar?la cea mai usoara cazatura il julesti ,risti sa rupi urechile de prindere din bloc poate chiar ceva fisuri in bloc .asa la ceva usor pe o parte iti iei uncapac de chiuloasa cu 100e si ai scapat.daca doamne fereste e ceva mai grav ultima ta problema e cit de avriat e motorul.cred ca daca vrei neaparat poti gasi pe ebay

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ce va mai pot ajuta la mobrele voastre:

 

- ceva fix pentru calibrarea ESA, inclusiv pentru modelele de 800 care au numai pe spate ESA

- panglica pentru nivel benzina - se poate calibra; asta banui ca inseamna ca se poate seta la cat sa iti apara in bord ca nu mai ai benzina

- calibrarea parbrizului electric la RT si GT.



As avea nevoie de un calculator de ABS, da musai sa fie de pe un R1100RT. De pe orice altceva, nu se potriveste.

 

Ati schimbat careva ABS-ul pe RT si v-o ramas unitatea veche?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie sa fii surprins. Gandeste-te cati citesc acest topic (poate nu chiar atat de multi in timp relativ scurt) si ia in considerare ca pe R-uri crashbar-ul este destul de rar intalnit, in niciun caz ca la GS-uri. Iar unul "asa, pa la 100 euro" nici nu cred sa existe.

 

Culmea e ca mai toate R-urile de care stiu (adica 2 din 3 :D ) aveau crash-bar dar nimeni nu le da. Ba chiar unul nici nu stia de unde se prinde.

 

 

 

 

Prietene....... la 100 eur nu gasesti , dar daca gasesti sa inprumuti unul,

il poti confeciona in regie proprie la mai bine de jumatate de pret....parerea mea...!

.........astea nu se vand ;second hand:.....se mostenesc.... :)))

 

Greu cu imprumutatul. Se spune ca e cosmar de dat jos/pus la loc.

 

De ce crashbar?la cea mai usoara cazatura il julesti ,risti sa rupi urechile de prindere din bloc poate chiar ceva fisuri in bloc .asa la ceva usor pe o parte iti iei uncapac de chiuloasa cu 100e si ai scapat.daca doamne fereste e ceva mai grav ultima ta problema e cit de avriat e motorul.cred ca daca vrei neaparat poti gasi pe ebay

 

M-am gandit si la aspectul fisurilor in bloc. Amu', nu stiu cat de rezistente sunt acele capace de colbutori. Personal nu le-am testat voincia, dar cel de la care l-am luat a rupt ceva oseminte in el, iar capacele sunt doar julite.

 

Daca va zic de ce vreau protectii, mi-e ca va umfla rasul, dar hai, sa fac o incercare:

 

Vreau sa merg sa ma dau pe circuit cu huiduma. Nu ca sa ma dau zmeu', doar asa, ca sa ma tin antrenat cu franari pe curbe, inclinari extreme, etc. fara sa ma intreb daca vine vreun camion peste mine. Si sansele sa pic bat binisor spre 100%.

Vitezele pe circuitul de carting se zbat intre 30-60 kmph. Un lowside n-ar face cine stie ce pagube la o, sa zicem, carenata cu motor traditional pitit in cadru. Zgarieturi si eventual o scarita/pedala daunate total. Pe cand la asta capacul de la culbutori ar lua un contact cu solul la o viteza de cadere aproape libera ( ca si cum ar cadea de pe cric) plus frecatul de asfalt in functie de viteza evenimentului. Eu n-am nici macar mizeriile alea de plastic de pe cilindru... Ma gandesc ca un crashbar ar fi mai ok decat un capac de culbutori la un impact de felul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Boxerele nu sunt mobre de circuit.pentru circ 5uit sunt vitezanele .din simplul motiv ca au altfel pozitionate scaritele alt fel de motor cu care nu atingi asfaltul daca te apleci mai mult si multe altele.boxerul are limitele lui .daca ai vrea sa incerci un circuit pt boxer ar fi unul de viteza cu curbe largi nu amcartul care e doar de indeminare.(asta in romania).cred ca e de ajuns sa dai citeva luni prin oras ca sa te inveti cu mersul .diferenta intre a invata sa te dai pe curbe si invata sa te dai pe curbe in oras e ca in oras sau in afara orasului sunt si obstacole.eu ramun la parerea mea ca e inutil si face mai mult rau decit bine.daca se strimba rau iti rule si aripioarele de racire ,iti zgirie fisureaza si trica tot felu de chestii plus costul lui.dar asta e doar parerea mea.

 

Dane nu faci ceva care ar putea inlocui panglica aia idioata .amiteles ca e vreo 200e si se duce destul de des?

Editat de andrei gras
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare oameni buni. cred ca mi s-a stricat electromotorul(bendixu mai exact)de pe bmw (r1200rt 2006) si trebuie sa il schimb. stie cineva cat costa un electromotor nou si daca merita sa il cumpar de pe ebay ?

am vazut preturi si preturi .. incepand de la 80$ la 170$ . am cautat pe net service manual pt acest model dar nu prea am gasit nimic. o mana de ajutor se poate ?

se potriveste si de la alte modele daca ar fi sa gasesc ceva ?

Editat de blue_nightwishX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intra aici, cauta-ti piesa, vezi ce posibilitati sunt si te pun in legatura cu baietii de la moto-gear.ro sa iti comande.

 

www.realoem.com

Editat de spitfiredragos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, eu pot sa imi caut piesa acolo unde ai dat tu link..., piesa in definitiv am gasit-o si pe ebay*(ma refer la electromotor), insa pe mine ma intereseaza daca se potriveste de la gs 1200 sau alt model ...sau daca trebuie sa caut electromotor numai de r1200rt ,aia e ideea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are dreptate petrisor.de ce tot electromotorul.uitate la e ca ce e de fapt .e un motor electric care ajuta la pornire.motoarele electrice in special eletromotorul folosit la pornire se repara.stator,rotor,bendix,carbuni etc.daca ai vreo fobie in repararea lui gindestete ca in cel mai rau caz daca nu l-ai reparat cum trebuie o impingi la vale si porneste.eu electro motorul de la 1100 l-am reparat si e ca nou.incearca si parerea unui mecanic si ai sa te convingi.nu tot se schimba.unele lucruri se si repara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, dupa o utilizare mai indelungata a unui k1200rs, am constat ca papa ulei de zici ca e benzina. Cam 0.4 l la 1000 de km, e normal?

 

Deasemenea m-ai am o problema, iata ca ma trezesc in Grecia fara ulei de rezerva, tot ce am luat cu mine s-a dus. Eu am in el un quarz parca ii zice 5w 40, adica ce pune si luv. Ma risc daca completez cu alt ulei sau mai bine ma duc la un service si-l schimb cu totul? Cu actualul am facut vreo 4000km. Sanse sa gasesc acelasi ulei aici nu cred ca am.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Consumul dat de tine este destul de mare.

Probabil scapa pe la segmenti sau simeringuri de supape.

Despre ulei..eu ti-am pus Total Quartz 5w40, poti completa cu oricare brand 5w40 iar daca nu gasesti poti pune si 10w40, nu se intampla nimic..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam subtirele, pt viitor 15W50 nu e mai ok?

are si motorul o uzura si doar nu se merge la ger...



la mine unde e alta situatie, recunosc, cu 20w50 la fiecare sezon (4500-6000) imi ramane ulei nefolosit daca iau 5L

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Exact asta am uitat sa subliniez..@1ntruder, iti amintestri ca ti-am spus ca eu merg cu 10w40 si ti-am sugerat sa pui la fel ?

As spune exact ca TeDy 'M..schimba uleiul cu unul mai vascos, 10w40, 15w50 sau chiar 20w50, motorul tau are o oarecare uzura si un ulei mai gros se pliaza mai bine.

In carte astia dau consum maxim de 1 l/1000km, dar mi se pare exagerat ce spun ei acolo..un consum normal ar fi de 7/800 grame, poate un litru/10.000km..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In carte astia dau consum maxim de 1 l/1000km, dar mi se pare exagerat ce spun ei acolo..un consum normal ar fi de 7/800 grame, poate un litru/10.000km..

 

deci sa inteleg ca daca ma duc in tura lunga (4k km) trebuie sa imi iau dupa mine 4 litri de ulei cf manualului sau macar juma' de litru?

indiferent de uzura motorului?

sa ma astept la asta cu siguranta sau doar s-au intalnit cazuri aleatoare cand se consuma ulei la motoarele mai uzate - sa zicem peste 100k km?

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca-mi permiti, din cate stiu, acest consum de ulei este "prescris" ptr Boxer. Eu am mers cu a mea 1800km si am comletat 300 g de ulei. Am avut un bidon plin de 1L dupa mine si nu au existat probleme sau temeri. Acum sincer, fie vb intr noi, asa cum si alt coleg am vazut ca a scris tot pe acest topic, daca ar consuma 1L de ulei la 1000Km, le-am trimite pachet la Bavarezi, nu crezi!?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu, in niciun caz nu consuma atat, :)

Am vaga impresie ca nemtalaii s-au acoperit cu limita maxima de un litru, ce-i sub este normal dpdv tehnic..mie nici cel vechi nici asta de-acum nu-mi consuma mai mult de 6/800 grame, maxim un litru la 10.000 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, in niciun caz nu consuma atat, :)

Am vaga impresie ca nemtalaii s-au acoperit cu limita maxima de un litru, ce-i sub este normal dpdv tehnic..mie nici cel vechi nici asta de-acum nu-mi consuma mai mult de 6/800 grame, maxim un litru la 10.000 km.

Bun - deci pt turele viitoare mai lungi trebuie sa ma reobisnuiesc sa imi car juma' de litru de ulei cu mine.

Numai bine,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...