Sari la conținut

Postări Recomandate

E o operatiune simpla pe care o poti face si tu .cred ca gasesti pe you tube exact cum se face .din punctul meu de vedere te poti duce la sorin.un mecanic zic eu f bun 0765989202.dar repet asta e doar punctul meu de vedere.sau bmw baneasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sincer nu-mi amintesc daca da sau unde, dar logica mea spune ca: am setare de incarcare pe ESA - chilot, chilot si tarlici, chilot si gagica (plus tarlici la comun) - so, pt pilot singur (eventual bagaje) am 2,2 fata cu 2,5 spate in carte. Pt incarcare full, am 2,5 cu 2,9. Atunci cand am o scadere de presiune in pneuri, si suntem 2 pe moto, sa zicem, cu presiunea corecta, avertizarea va veni la o scadere (cred eu) cu mai mult de 0,2 a presiunii (ca doar nu zice ALARMA doar atunci cand ai roata pe janta).

Nici eu nu sunt convins de chestia asta, din motivul asta am intrebat - mi s-ar parea logic ca (virgula) calculatorul central sa faca o legatura intre incarcare si presiuni, nu?

 

Am intrebat la service, doar pt. confirmare, si este asa cum ti-am spus initial: nu exista legatura intre ESA si RDC.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intrebat la service, doar pt. confirmare, si este asa cum ti-am spus initial: nu exista legatura intre ESA si RDC.

Saru' mana! Bine-ai revenit, apropo :)

Editat de dexxter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Is doua saptamani de cand am facut plata pentru evacuarea aia si numai de 3 zile au trimis-o... Ca or fost ceva intrzieri, ca nush ce... Nu pot sa ii laud pentru profesionalism. Sper sa compenseze numai prin calitatea produsului, ca pana la urma aia e cel mai important :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este cineva care face/vinde crash-bar pt bmw R850R / R1100R ?

 

Mi-ar placea enorm sa nu duc motorul la vreun atelier si sa incropesc ceva, ci sa cumpar unul numa' bun de montat. Si nu ca nu as avea incredere in ateliere, doar ca nu vreau sa ma car cu motor pana acolo si sa-l las 1-2 saptamani pt probe.

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai in primul rand vreau sa pornim de l ao compartie cinstita, la modul ca hornetul la vremea lui a fost vreo 5000, bmw-ul peste 10.000.

singurul minus la bmw, este diferenta de putere, 80 cai vs. 96 hornetul, dar la zi cu zi e irelevanta.

in rest....ciclistica la bmw e din alt film, pozitia de condus mai buna, suspensie, frane la fel (din pacate e fara abs, dar na....), inclusiv farul e far. la hornet (cel putin prima generatie cum am aavut eu), fara xenon nu vezi nimic.

o sa revin dupa ce mai fac niste km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

singurul minus la bmw, este diferenta de putere, 80 cai vs. 96 hornetul, dar la zi cu zi e irelevanta.

Corect, dar vezi in ce ture iti livreaza caii aia BMW-ul si unde o face Hornetul

Asta pleaca de jos, japoneza trebuie s-o urci in ture..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar nu stie/are nimeni de vanzare un crashbar de r1100/850 R la un pret mai omenos (asa, pe la 100 euro)?

 

Nu trebuie sa fii surprins. Gandeste-te cati citesc acest topic (poate nu chiar atat de multi in timp relativ scurt) si ia in considerare ca pe R-uri crashbar-ul este destul de rar intalnit, in niciun caz ca la GS-uri. Iar unul "asa, pa la 100 euro" nici nu cred sa existe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar nu stie/are nimeni de vanzare un crashbar de r1100/850 R la un pret mai omenos (asa, pe la 100 euro)?

 

 

chiar nu stie/are nimeni de vanzare un crashbar de r1100/850 R la un pret mai omenos (asa, pe la 100 euro)?

Prietene....... la 100 eur nu gasesti , dar daca gasesti sa inprumuti unul,

il poti confeciona in regie proprie la mai bine de jumatate de pret....parerea mea...!

.........astea nu se vand ;second hand:.....se mostenesc.... :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce crashbar?la cea mai usoara cazatura il julesti ,risti sa rupi urechile de prindere din bloc poate chiar ceva fisuri in bloc .asa la ceva usor pe o parte iti iei uncapac de chiuloasa cu 100e si ai scapat.daca doamne fereste e ceva mai grav ultima ta problema e cit de avriat e motorul.cred ca daca vrei neaparat poti gasi pe ebay

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ce va mai pot ajuta la mobrele voastre:

 

- ceva fix pentru calibrarea ESA, inclusiv pentru modelele de 800 care au numai pe spate ESA

- panglica pentru nivel benzina - se poate calibra; asta banui ca inseamna ca se poate seta la cat sa iti apara in bord ca nu mai ai benzina

- calibrarea parbrizului electric la RT si GT.



As avea nevoie de un calculator de ABS, da musai sa fie de pe un R1100RT. De pe orice altceva, nu se potriveste.

 

Ati schimbat careva ABS-ul pe RT si v-o ramas unitatea veche?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie sa fii surprins. Gandeste-te cati citesc acest topic (poate nu chiar atat de multi in timp relativ scurt) si ia in considerare ca pe R-uri crashbar-ul este destul de rar intalnit, in niciun caz ca la GS-uri. Iar unul "asa, pa la 100 euro" nici nu cred sa existe.

 

Culmea e ca mai toate R-urile de care stiu (adica 2 din 3 :D ) aveau crash-bar dar nimeni nu le da. Ba chiar unul nici nu stia de unde se prinde.

 

 

 

 

Prietene....... la 100 eur nu gasesti , dar daca gasesti sa inprumuti unul,

il poti confeciona in regie proprie la mai bine de jumatate de pret....parerea mea...!

.........astea nu se vand ;second hand:.....se mostenesc.... :)))

 

Greu cu imprumutatul. Se spune ca e cosmar de dat jos/pus la loc.

 

De ce crashbar?la cea mai usoara cazatura il julesti ,risti sa rupi urechile de prindere din bloc poate chiar ceva fisuri in bloc .asa la ceva usor pe o parte iti iei uncapac de chiuloasa cu 100e si ai scapat.daca doamne fereste e ceva mai grav ultima ta problema e cit de avriat e motorul.cred ca daca vrei neaparat poti gasi pe ebay

 

M-am gandit si la aspectul fisurilor in bloc. Amu', nu stiu cat de rezistente sunt acele capace de colbutori. Personal nu le-am testat voincia, dar cel de la care l-am luat a rupt ceva oseminte in el, iar capacele sunt doar julite.

 

Daca va zic de ce vreau protectii, mi-e ca va umfla rasul, dar hai, sa fac o incercare:

 

Vreau sa merg sa ma dau pe circuit cu huiduma. Nu ca sa ma dau zmeu', doar asa, ca sa ma tin antrenat cu franari pe curbe, inclinari extreme, etc. fara sa ma intreb daca vine vreun camion peste mine. Si sansele sa pic bat binisor spre 100%.

Vitezele pe circuitul de carting se zbat intre 30-60 kmph. Un lowside n-ar face cine stie ce pagube la o, sa zicem, carenata cu motor traditional pitit in cadru. Zgarieturi si eventual o scarita/pedala daunate total. Pe cand la asta capacul de la culbutori ar lua un contact cu solul la o viteza de cadere aproape libera ( ca si cum ar cadea de pe cric) plus frecatul de asfalt in functie de viteza evenimentului. Eu n-am nici macar mizeriile alea de plastic de pe cilindru... Ma gandesc ca un crashbar ar fi mai ok decat un capac de culbutori la un impact de felul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Boxerele nu sunt mobre de circuit.pentru circ 5uit sunt vitezanele .din simplul motiv ca au altfel pozitionate scaritele alt fel de motor cu care nu atingi asfaltul daca te apleci mai mult si multe altele.boxerul are limitele lui .daca ai vrea sa incerci un circuit pt boxer ar fi unul de viteza cu curbe largi nu amcartul care e doar de indeminare.(asta in romania).cred ca e de ajuns sa dai citeva luni prin oras ca sa te inveti cu mersul .diferenta intre a invata sa te dai pe curbe si invata sa te dai pe curbe in oras e ca in oras sau in afara orasului sunt si obstacole.eu ramun la parerea mea ca e inutil si face mai mult rau decit bine.daca se strimba rau iti rule si aripioarele de racire ,iti zgirie fisureaza si trica tot felu de chestii plus costul lui.dar asta e doar parerea mea.

 

Dane nu faci ceva care ar putea inlocui panglica aia idioata .amiteles ca e vreo 200e si se duce destul de des?

Editat de andrei gras
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare oameni buni. cred ca mi s-a stricat electromotorul(bendixu mai exact)de pe bmw (r1200rt 2006) si trebuie sa il schimb. stie cineva cat costa un electromotor nou si daca merita sa il cumpar de pe ebay ?

am vazut preturi si preturi .. incepand de la 80$ la 170$ . am cautat pe net service manual pt acest model dar nu prea am gasit nimic. o mana de ajutor se poate ?

se potriveste si de la alte modele daca ar fi sa gasesc ceva ?

Editat de blue_nightwishX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intra aici, cauta-ti piesa, vezi ce posibilitati sunt si te pun in legatura cu baietii de la moto-gear.ro sa iti comande.

 

www.realoem.com

Editat de spitfiredragos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, eu pot sa imi caut piesa acolo unde ai dat tu link..., piesa in definitiv am gasit-o si pe ebay*(ma refer la electromotor), insa pe mine ma intereseaza daca se potriveste de la gs 1200 sau alt model ...sau daca trebuie sa caut electromotor numai de r1200rt ,aia e ideea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...