Sari la conținut

Postări Recomandate

Are dreptate petrisor.de ce tot electromotorul.uitate la e ca ce e de fapt .e un motor electric care ajuta la pornire.motoarele electrice in special eletromotorul folosit la pornire se repara.stator,rotor,bendix,carbuni etc.daca ai vreo fobie in repararea lui gindestete ca in cel mai rau caz daca nu l-ai reparat cum trebuie o impingi la vale si porneste.eu electro motorul de la 1100 l-am reparat si e ca nou.incearca si parerea unui mecanic si ai sa te convingi.nu tot se schimba.unele lucruri se si repara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare, dupa o utilizare mai indelungata a unui k1200rs, am constat ca papa ulei de zici ca e benzina. Cam 0.4 l la 1000 de km, e normal?

 

Deasemenea m-ai am o problema, iata ca ma trezesc in Grecia fara ulei de rezerva, tot ce am luat cu mine s-a dus. Eu am in el un quarz parca ii zice 5w 40, adica ce pune si luv. Ma risc daca completez cu alt ulei sau mai bine ma duc la un service si-l schimb cu totul? Cu actualul am facut vreo 4000km. Sanse sa gasesc acelasi ulei aici nu cred ca am.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Consumul dat de tine este destul de mare.

Probabil scapa pe la segmenti sau simeringuri de supape.

Despre ulei..eu ti-am pus Total Quartz 5w40, poti completa cu oricare brand 5w40 iar daca nu gasesti poti pune si 10w40, nu se intampla nimic..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam subtirele, pt viitor 15W50 nu e mai ok?

are si motorul o uzura si doar nu se merge la ger...



la mine unde e alta situatie, recunosc, cu 20w50 la fiecare sezon (4500-6000) imi ramane ulei nefolosit daca iau 5L

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Exact asta am uitat sa subliniez..@1ntruder, iti amintestri ca ti-am spus ca eu merg cu 10w40 si ti-am sugerat sa pui la fel ?

As spune exact ca TeDy 'M..schimba uleiul cu unul mai vascos, 10w40, 15w50 sau chiar 20w50, motorul tau are o oarecare uzura si un ulei mai gros se pliaza mai bine.

In carte astia dau consum maxim de 1 l/1000km, dar mi se pare exagerat ce spun ei acolo..un consum normal ar fi de 7/800 grame, poate un litru/10.000km..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In carte astia dau consum maxim de 1 l/1000km, dar mi se pare exagerat ce spun ei acolo..un consum normal ar fi de 7/800 grame, poate un litru/10.000km..

 

deci sa inteleg ca daca ma duc in tura lunga (4k km) trebuie sa imi iau dupa mine 4 litri de ulei cf manualului sau macar juma' de litru?

indiferent de uzura motorului?

sa ma astept la asta cu siguranta sau doar s-au intalnit cazuri aleatoare cand se consuma ulei la motoarele mai uzate - sa zicem peste 100k km?

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca-mi permiti, din cate stiu, acest consum de ulei este "prescris" ptr Boxer. Eu am mers cu a mea 1800km si am comletat 300 g de ulei. Am avut un bidon plin de 1L dupa mine si nu au existat probleme sau temeri. Acum sincer, fie vb intr noi, asa cum si alt coleg am vazut ca a scris tot pe acest topic, daca ar consuma 1L de ulei la 1000Km, le-am trimite pachet la Bavarezi, nu crezi!?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu, in niciun caz nu consuma atat, :)

Am vaga impresie ca nemtalaii s-au acoperit cu limita maxima de un litru, ce-i sub este normal dpdv tehnic..mie nici cel vechi nici asta de-acum nu-mi consuma mai mult de 6/800 grame, maxim un litru la 10.000 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, in niciun caz nu consuma atat, :)

Am vaga impresie ca nemtalaii s-au acoperit cu limita maxima de un litru, ce-i sub este normal dpdv tehnic..mie nici cel vechi nici asta de-acum nu-mi consuma mai mult de 6/800 grame, maxim un litru la 10.000 km.

Bun - deci pt turele viitoare mai lungi trebuie sa ma reobisnuiesc sa imi car juma' de litru de ulei cu mine.

Numai bine,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun - deci pt turele viitoare mai lungi trebuie sa ma reobisnuiesc sa imi car juma' de litru de ulei cu mine.

 

Depinde foarte mult de stilul de mers... mers f tare pe autostrada sau foarte turat pe pasuri etc, consuma sensibil. Mers decent, consumul tinde spre zero.

Eu pt o tura de weekend, am un pet de 200ml la mine... pt o tura de o saptamana iau pet-ul de 0,5L :D

Cca 1L este consumul "normal" (as zice maxim) de la un sercice la urmatorul (10.000km).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde foarte mult de stilul de mers... mers f tare pe autostrada sau foarte turat pe pasuri etc, consuma sensibil. Mers decent, consumul tinde spre zero.

Eu pt o tura de weekend, am un pet de 200ml la mine... pt o tura de o saptamana iau pet-ul de 0,5L :D

Cca 1L este consumul "normal" (as zice maxim) de la un sercice la urmatorul (10.000km).

Clar acum.

 

Multumesc pt detalii,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, in niciun caz nu consuma atat, :)

Am vaga impresie ca nemtalaii s-au acoperit cu limita maxima de un litru, ce-i sub este normal dpdv tehnic..mie nici cel vechi nici asta de-acum nu-mi consuma mai mult de 6/800 grame, maxim un litru la 10.000 km.

Stiu si japoneze la care este permis 1l/100 km consum de ulei. Cred ca este doar sa se aciopera producatorii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca k1200RS-ul este pana in 2001 producatorul recomanda 20w40 .Dupa 2001 , recomanda 10w40. Oricum ar fi, tu ai pus un ulei mult prea subtire care in combinatie cu turatia constant mare de pe autostrada a rezultat probabil si consumul mare de ulei.Sa nu uiti sa nu-l parchezi pentru mai mult de o ara pe cricul lateral.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca k1200RS-ul este pana in 2001 producatorul recomanda 20w40 .Dupa 2001 , recomanda 10w40. Oricum ar fi, tu ai pus un ulei mult prea subtire care in combinatie cu turatia constant mare de pe autostrada a rezultat probabil si consumul mare de ulei.Sa nu uiti sa nu-l parchezi pentru mai mult de o ara pe cricul lateral.

Dupa configuratia baii de ulei de la K nu vad cum s-ar strange uleiul in capacul culbutorilor ! Poate sa ramana acolo cel deja ridicat in rampa..altfel ..nu are cum .Nu are cum sa ajunga uleiul in capul pistonului pe langa segmenti ...iar daca uleiul poate trece pe langa tija supapelor deja intram in alte probleme.La mine nici cand a avut 5 l de ulei in baie nu a ,,fumegat" (fostul proprietar nu le avea cu cititul cartii tehnice.) ..

Nici la boxere nu am vazut ca ,,pistonul" sa fie sub nivelul din baia de ulei atunci cand mobra este pe cricul lateral .Inclin sa cred ca asta este o legenda urbana..pt ca tehnic ..nu are cum .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si totusi se invarte... :P

 

Nu trebuie sa fie pistonul sub nivelul baii, si nici nu e. Dar iti ramane ulei pe partea aia care se scurge, putin cate putin, si ti-l arde la pornire.

 

Ce am zis mai sus, si faptul ca de vreme ce e racit doar cu aer, altele is tolerantele, fata de un motor racit cu apa. Asa ca nu m-ar mira ca noul motor racit cu apa sa nu consume ulei deloc, sau aproape deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dan,

 

Cu observatia ta cu "motor racit cu aer" mi-am amintit de un dubiu - poti te rog sa imi zici daca RT-urile de 1150 au toate ventilator pe radiatorul de ulei sau doar RTP-urile?

daca nu au ventilator - se poate pune unul usor cu o sonda care sa il declanseze?

intentionez spre un RT si merg destul de mult in oras/trafic - si am ceva emotii legate de supraincalzire la mers in coada de masini la semafor.

 

multumesc,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate, doar RT-P-urile au ventilator pe radiator. Daca tii tu neaparat, se poate monta, gasesti in USA gramada la vanzare, dar parerea mea e ca nu merita.

 

De ce? RT-ul are indicator de temperatura. Ala daca il vezi la 6 linii (5 e normal), incepi sa strangi din buci. La 7 linii, opresti si stai sa se raceasca inapoi la 5 linii. Radiatorul ala nu e toata racirea, doar o parte. Cealalta parte is cilindrii cu aerul care trece prin ei, ca sa raceasca. Deci si daca iti pui ala, nu stiu cat de mult ajuta. Pentru ca va trebui sa racesti cumva si aripioarele de Al... Si asta ii foarte important, nu as avea nici o problema ca motorul are uleiul la 120 de grade in loc de 105 sau cat e normal, dar la RT, daca incepe sa se incinga, iti arde carenele din jurul cilindrilor si shark fins-urile. Apoi iti pusca afara ochiul de vizitare la ulei :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare domnilor.

imi permit sa ridic si eu o problema la fileu sa va dati cu parerea.

cred ca R1100R-ul meu consuma mai mult decat trebuie, respectiv ultimul rezervor a iesit 6.9 l/100.

datele sunt urmatoarele:

- balansare cilindrii facuta

- bujii iridium

- toba aftermarket cu sonda lambda soasa, dar silencer pus (nu e al ei, am facut rost de unul pana il recuperez pe cel original)

- moto merge, trage bine.

- anvelope ok cu presiune ok, franele nu sunt blocate sau sa tina pe undeva.

- traseul meu este pe centura, deci nu opresc la semafoare, viteza de deplasare 100 - 110

imi pun problema consumului pentru ca vad pe forumurile de afara raportate consumuri de pana la 50 mpg - respectiv 5,6 l/100km, de unde si intrebarea: e ceva in neregula la a mea? din cate stiu baietii astia in america au si benzina mai proasta, deci la acelasi regim de mers, eventual ar trebui sa consume mai mult ale lor.

sau este ok asa si ar fi cazul sa imi vad de ale mele?

multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si totusi se invarte... :P Nu trebuie sa fie pistonul sub nivelul baii, si nici nu e. Dar iti ramane ulei pe partea aia care se scurge, putin cate putin, si ti-l arde la pornire. Ce am zis mai sus, si faptul ca de vreme ce e racit doar cu aer, altele is tolerantele, fata de un motor racit cu apa. Asa ca nu m-ar mira ca noul motor racit cu apa sa nu consume ulei deloc, sau aproape deloc.

 

E,aici ma vad nevoit sa iti dau dreptate ..corect. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare domnilor.

imi permit sa ridic si eu o problema la fileu sa va dati cu parerea.

cred ca R1100R-ul meu consuma mai mult decat trebuie, respectiv ultimul rezervor a iesit 6.9 l/100.

datele sunt urmatoarele:

- balansare cilindrii facuta

- bujii iridium

- toba aftermarket cu sonda lambda soasa, dar silencer pus (nu e al ei, am facut rost de unul pana il recuperez pe cel original)

- moto merge, trage bine.

- anvelope ok cu presiune ok, franele nu sunt blocate sau sa tina pe undeva.

- traseul meu este pe centura, deci nu opresc la semafoare, viteza de deplasare 100 - 110

imi pun problema consumului pentru ca vad pe forumurile de afara raportate consumuri de pana la 50 mpg - respectiv 5,6 l/100km, de unde si intrebarea: e ceva in neregula la a mea? din cate stiu baietii astia in america au si benzina mai proasta, deci la acelasi regim de mers, eventual ar trebui sa consume mai mult ale lor.

sau este ok asa si ar fi cazul sa imi vad de ale mele?

multumesc.

 

Aici ai pacatuit tu. Sonda lambda e foarte importanta in functionarea motorului, fara ea, risti sa il fecundezi. Aia are un rol foarte important acolo de feedback la calculator, si fara ea, iti merge cu un amestec prea sarac sau prea bogat, cazuti in care pe termen lung, fwti motorul.

 

Pune sonda la loc si vezi ce iti iese :)

 

Si mai e un aspect - baietii din america nu folosesc benzina mai proasta :P Sunt doua standarde - ROZ si MOZ. Noi avem unul, ei altul. Dar ca si idee, 85 la ei e ca 95 la noi. Motoarele sunt la fel, si a lor si a noastre, inchipuie-ti cum ar fi mers motorul tau cu benzina de 85 de-a noastra :D

 

Noi avem ROZ si ei MOZ. Pe rezervorul meu, inca scrie de 95 ROZ pe sticker.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

70.png

 

Daca te referi la a ta, e inainte de catalizator :) Nu stiu mobra sa aibe dupa. Si nici masina. Alea care au dupa, au si inaintea lui, si calculatorul compara valorile intre ele.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Logic ar fi ca atunci cind scoti catalizatorul sa consuma o idee mai mult, dar mobra va urca si altfel in ture, evacuarea fiind libera. Important este sa lasi sonda lambda acolo..

PS: Varule, da de ce vrei bre sa scoti catalizatorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...