Sari la conținut

Postări Recomandate

Pe astea cu far rotund se potrivesc multe parbrize.cele mai ieftinesunt puig si le gasesti la kronau pe la vreo 30 e si de aici in sus pe la numerosi producatori :ztehnik,wunderlict etc.poti incerca si pe ebay.sunt useri care iti pot comanda si iti vine direct acasa .garcya spre exemplu.depinde ce vrei.low cost:puig care e un plastic prins doar de suruburile care fixeaza farul sau altele cu schelet metalic mai mari mai scumpe mai bune.tu alegi.dar bmw nu produce parbrize?poate gaseti ceva bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bogdan Harea facea parbrize in Bucuresti, am vazut citeva si aratau ca de fabrica, intreaba-l.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am luat un Givi mai mare si mai inalt, inca nu am apucat sa il montez, ca e la infoliat. Daca va amintiti, ziceam acu 2 3 ani ca ala original, mi-a ars saua spate. Actioneaza ca si o lupa si arde in functie de cum bate soarele.

 

Asa ca l-am infoliat si pe asta,c at inca e nou, sa nu apuce sa se zgarie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

oare sa fie reali km? motoreta arata destu de tipla... oricum asta pare o motoreta de plimbat sportiv/alert asa de weekend, la ce misto e..


Ti-e frica sa iesi cu ea prin trafic zilnic ,printre toti dobitocii :)

 

e predecesorul lui BMW HP2 Sport, nu?:)

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de curiozitate, cu cat l-ai vandut? asta facea de un caraus strasnic pt atas!

 

Sa ai numa' bucurii de la 1100 :)

Am dat ieftin. Cu 4200 euro. Un prieten tot din Oradea a vandut anul trecut R60-ul lui din 1962 cu 7500 euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e predecesorul lui BMW HP2 Sport, nu?

 

Cam asa ceva; cel din anunt este R1100S Boxer Cup Replica, deci doar o "versiune de echipare" a lui R1100S (fara modificari si la motor, doar suspensie si optic din cate stiu eu)

HP2 Sport este facut pe baza modelului de serie R1200S dar modificarile au fost mult mai substantiale, inclusiv la motor (care, daca imi aduc bine aminte, a fost cobaiul pt dohc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Oricum, misto bijuteria.......iar HP2 sport nu cred ca o sa vedem vreunul pe la noi :)

 

Sunt curios daca o sa scoata ceva updatat bazat tot pe platforma boxer. Din cate stiu, HP2 sport era cam maximul atunci,din ce puteau scoate din boxer (2007 iarna parca fusese anuntat)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt curios daca o sa scoata ceva updatat bazat tot pe platforma boxer. Din cate stiu, HP2 sport era cam maximul atunci,din ce puteau scoate din boxer (2007 iarna parca fusese anuntat)

 

Momentan un boxer sportiv (urmas pt. R1200S) nu se afla in program. Sa zicem ca nu este asa necesar, mai ales ca R1200S nu a fost vreun succes extraordinar. Dar un sport-touring boxer lipseste cam de mult timp din program insa la asta se pare ca se lucreaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ambreiajul meu a murit, am deja discul de schimb, mai trebuie sa gasesc si timpul necesar sa demontez jumatate de motocicleta.

Cu ocazia asta, mai e ceva care ar trebui verificat/schimbat daca tot o fac bucati?

Unele sunt evidente, ca de exemplu daca pierde ulei, altele care nu sar in ochi?

Multumesc si scuze daca s-a mai discutat recent si am uitat eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un intinzator pentru lantul de distributie la un BMW K1200R 2007 de unde se poate cumpara? Un manual de service unde gasesc? Am gasit doar user manual.

 

Am un prieten care, dupa ce facut schimbul de ulei, a inceput sa se auda lantul de distributie. Cel putin asa i-au spus la un service, Bardak.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Pentru piese nu ai decit varianta online Motorworks.co.uk sau direct la Bavaria.

Manualul de service complet si cel mai bun il gasesti pe ebay, daca descarci online il gasesti incomplet. Ca idee de pret, pe al meu care are vreo 700 pagini am dat 50 usd.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ambreiajul meu a murit, am deja discul de schimb, mai trebuie sa gasesc si timpul necesar sa demontez jumatate de motocicleta.

Cu ocazia asta, mai e ceva care ar trebui verificat/schimbat daca tot o fac bucati?

Unele sunt evidente, ca de exemplu daca pierde ulei, altele care nu sar in ochi?

Multumesc si scuze daca s-a mai discutat recent si am uitat eu.

Un sfat: daca patineaza ambreiajul vezi de ce. Poate s-a dus simeringul de pe vibrochen sau de pe cutie si a curs ulei pe discul de ambreiaj. Eu asa am patit. Daca e asa e suficient sa schimbi doar discul de ambreiaj si mai poti sa amani un pic schimbul KITT -lui de ambreiaj. Daca patineaza din cauza uzurii neparat sa piu KITT complet de ambreiaj( pret orientativ 1700-1900 lei sachs, originalul ceva mai scump).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Pretul este umflat, eu am dat 1300 lei cu transport pina la usa mea. Kitul complet de ambreiaj costa 275 euro la Motorworks si este Sachs. . Original este fabricat tot de Sachs. Orice s-ar pune nu merita decit Sachs, nimic altceva.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pretul este umflat, eu am dat 1300 lei cu transport pina la usa mea. Kitul complet de ambreiaj costa 275 euro la Motorworks si este Sachs. . Original este fabricat tot de Sachs. Orice s-ar pune nu merita decit Sachs, nimic altceva.

Am verificat. Pt R1100RT pe site-ul dat de tine kit-ul este 275 de euro nou. Nu stiu cum e cu transportul.Dar pretul este f. bun fata de ce gasesti in tara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de informatie cu Sachs - am gasit kitul in lista lor de produse, daca o sa fie nevoie (dar cu norocul meu parca vad ca o sa fie) o sa incerc intai la noi la firmele care vand ambreiaje.

La Motorworks e 271 GBP cu tot cu livrare, adica 1462 ron.

Daca in weekend ploua o sa o desfac sa vad exact ce e acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

 

-Vezi ca ai citit gresit, pretul este cel pe care ti l-am scris mai sus, 275 euro, mai precis 274.24!

Mie mi l-a adus din UK userul Garcya si trimis pina acasa a costat in jur de 1300 lei.

-Legat de reparatie, daca vrei sa pastrezi motorul nu te complica sa schimbi pe bucati, nu merita, ia tot kitul si stai linistit inca 80.000 km sau mai mult.

-Nu cauta in alta parte, pierzi timp inutil, nu ai sa gasesti mai ieftin decit la Motorworks!

Nu uita..SACHS si doar SACHS!

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...