BMW RIDER Postat Martie 27, 2014 Autor Share Postat Martie 27, 2014 (editat) Cel mai simplu test e sa vezi daca roata spate are joc. Asta poate veni din doua parti: - rulmentii mici ce tin cardanul de grup; - rulmentul mare din grup. Testul e foarte simplu: pui mobra pe cricul central si visti de roata spate, sa vezi daca are joc axial. Daca are, pui pe cineva sa tina frana spate calcata si vezi iar daca ai joc: - daca ai in continuare, hiba e de la rulmentii aia mici, ce se pot inlocui cu alti rulmenti, sau mai bine, prin bucse; - daca jocul dispare, hiba e de la rulmentul mare din grup. Atentie, daca motorul are multi km si totusi roata nu are joc, nu e o idee rea sa schimbi rulmentii din grup. Preventiv. Numai ca o data cu schimbatul lor, trebuie calculat PRECIS si distantierele pentru pre-load-ul pe ei. Facand treaba asta, ai liniste in suflet ca nu mai crapa curand cardanul. Atata doresc sa precizez ca jocul permis la roata este de maximum 1mm. Editat Martie 27, 2014 de BMW RIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Atata doresc sa precizez ca jocul permis la roata este de maximum 1mm. Din ce sursa ai luat asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Martie 27, 2014 Autor Share Postat Martie 27, 2014 De la el: http://bmwmotorkerekparszerviz.hu/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Ma rog, referinta mea e manualul, ala e sfant. Acolo nu scrie nimic de joc. Scrie sa strangi la xNm daca ai rulmenti. Si cand strangi la xNm, nu ai nici un fel de joc la roata spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 (editat) Ma rog, referinta mea e manualul, ala e sfant. Acolo nu scrie nimic de joc. Scrie sa strangi la xNm daca ai rulmenti. Si cand strangi la xNm, nu ai nici un fel de joc la roata spate. dane, ai facut asa ceva? http://www.mklsportster.com/Articles/mcncct.pdf http://www.ebbo.org/stop_the_rattle.php am inteles ca se adreseaza in special motoarelor pana in 2005. Editat Martie 27, 2014 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Practic pui intinzator stanga de 1200 pe 11xx. Aia nu rezolva mare lucru decat clantanitul la pornire. Ala ramane fara ulei, ca e orientat cu capu-n jos dar dupa 2 secunde se amorseaza si merge la fel ca ala de 1200. Si esti si mai bogat cu vro 300 de lei, cat is piesele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinB Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 dane, ai facut asa ceva? http://www.mklsportster.com/Articles/mcncct.pdf http://www.ebbo.org/stop_the_rattle.php am inteles ca se adreseaza in special motoarelor pana in 2005. Imi permit si eu o completare. Am schimbat eu la mobra mea saptamana trecuta acel intinzator. Au disparut intr-adevar clantaniturile ciudate, dar impresia mea este ca nu doar la pornire. Cred ca principiul de intindere a lantului difera. La cel vechi era pe baza de arc iar la cel nou este pe baza presiunii de ulei. Cele 3 componente ale intinzatorului nou au fost 330 lei la reprezentanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelutu_10pin Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Ceva frumos si impresionant: Elephant's meetings in 2014 Pozele le-am vazut pe un grup dedicat BMW de pe fb, nu stiam de intrunire si e ceva cat de multi participanti sunt iarna la o intrunire si ce amploare are "fenomenul moto" la germani, eu unul cel putin nu stiam....si bravo lor link: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152232115595097&set=pcb.573233699439822&type=1&theater 1556375_10152232123550097_1168244875_o.jpg1888968_10152232115540097_541333918_o.jpg1799027_10152232125205097_1011998638_o.jpg1669635_10152232130525097_1807217486_o.jpg1606426_10152232132755097_639456252_o.jpg super tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 Practic depinde de cat de repede vin saibele distantoare. 5 zile? Iar de munca efectiv... cam 3-4 ore cu totul. Cum zic, e foarte important sa il ai schimb at, daca ai de gand sa pastrezi motorul o perioada de timp mai lunga. Odata facut, nu mai are sfarsit prea curand Salut Dane, am schimbat si eu de 2 ori rulmentii spate la K 1200 LT, o data cumparati de la un magazin de rulmenti la 60.000 km, apoi de la reprezentanta la 75.000, ultimi 550 lei, ulei in fiecare an, de grup, de la BMW. Parerea mea este ca totul este subdimensionat. La K 1100 LT, din fericire nu am aceasta problema deocamdata, sper. Cred ca este si diferenta de 100 kg intre ele. Si multumesc pentru bucsele de la discuri, este alta motocicleta acum, toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 A pus cineva parbrizul inalt de la bmw pe r1200r.eu il am pe cel mic care se spune ca e pt turbulente .eu cred ca e pus sa faca turbulente nu sa le elimine!!!!m-ar interesa daca face ceva treaba cel mare sau sa ma uit la cele de la ztehnik? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Martie 31, 2014 Autor Share Postat Martie 31, 2014 Salut Dane, am schimbat si eu de 2 ori rulmentii spate la K 1200 LT, o data cumparati de la un magazin de rulmenti la 60.000 km, apoi de la reprezentanta la 75.000, ultimi 550 lei, ulei in fiecare an, de grup, de la BMW. Parerea mea este ca totul este subdimensionat. La K 1100 LT, din fericire nu am aceasta problema deocamdata, sper. Cred ca este si diferenta de 100 kg intre ele. Si multumesc pentru bucsele de la discuri, este alta motocicleta acum, toate bune! Salut, la montaj ai calculat grosimea shim-lui si ai montat unul coraspunzator sau ai pus shimul care a fost initial? este foarte important acel shim( distantier). nu stiu ce sa zic despre subdimensionare. dar sunt BMW ri care merg si 100.000 km panal a prima "defectiune" la grup. daca ar fi o eroara de proiectare ar trebui sa fie defectul la toate motociletele fabricate cu acesti rulmentiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Salut Dane, am schimbat si eu de 2 ori rulmentii spate la K 1200 LT, o data cumparati de la un magazin de rulmenti la 60.000 km, apoi de la reprezentanta la 75.000, ultimi 550 lei, ulei in fiecare an, de grup, de la BMW. Parerea mea este ca totul este subdimensionat. La K 1100 LT, din fericire nu am aceasta problema deocamdata, sper. Cred ca este si diferenta de 100 kg intre ele. Si multumesc pentru bucsele de la discuri, este alta motocicleta acum, toate bune! Tocmai, ca in reprezentanta iti schimba doar rulmentul, nu si distantierele care sunt gresit puse acolo. Sigur nu erau la dimensiunea corecta, si aici vorbim de zecimi de mm. Si asta fac eu, le reconditionez in ideea ca nu mai crapa prematur. Probabil la un moment dat se termina si cimentarea de pe rulmentul ala, dar sa nu se mai strice asa de des Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 A pus cineva parbrizul inalt de la bmw pe r1200r.eu il am pe cel mic care se spune ca e pt turbulente .eu cred ca e pus sa faca turbulente nu sa le elimine!!!!m-ar interesa daca face ceva treaba cel mare sau sa ma uit la cele de la ztehnik? Eu am facut km buni pe R1200R cu parbrizul sport (cel mic) si nici vorba de turbulente, chiar liniste. Simteam insa destula presiune in piept la viteza mare, deci mi-ar trebui ceva mai inalt. Pe cel touring (mare) nu am apucat sa-l testez. Parerea mea este ca ceea ce-ti zic alti utilizatori nu este neaparat relevant pt ca sunt doua aspecte: primul, cum/daca iti place sa fii expus la vant - eu de exemplu prefer parbrizele mici, care sa ma protejeze doar pana la nivelul gatului, nu si la casca. Daca ai o casca buna/silentioasa si mergi cu ea neprotejata de parbriz, este perfect, nu ai treaba cu turbulente; sau altora le place sa stea ca in masina, ascunsi dupa parbriz, e chestie de gust. Al doilea aspect este ca pe aceeasi motocicleta, cu acelasi parbriz, poti simti total diferit in functie de pozitia ta, de pozitia/inaltimea seii si, foarte important, de inaltimea ta. Deci cel mai bine cred ca este sa stii exact ce vrei si sa testezi daca ai sansa. Nu mai stiu, la R se poate regla vreun pic parbrizul? Parca nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Eu nu vreau sa fumez in mers deci nu ma deranjeza un pic de vint.am 1,90 iar mobra are sa confort adica mai joasa.cred ca ar trebui si o sa mai inalta .la mine "problema"e de turbulente.imi da numai bubuieli in casca iar casca e ok,e cea de la bmw neagra cu aerisire argintie in fata(am si buretelul ala la barbie).daca tu zici ca nu ai simtit turbulente atunci poate ma orientez spre o sa mai inalta adica alta pozitie ,mai inalta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
celebris3 Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Va salut, domnilor. Stiti cumva unde pot gasi in RO (magazin sau persoana) ornamente pt 1100RT? Am pierdut protectia de la bujie de pe stanga, aia de plastic pe care scrie 4 valve. Nici macar nu stiu cum se numeste ...si arata aiurea fara ea. Pana la urma o sa iau de pe ebay daca nu gasesc aici, numai ca dureaza ceva si mai costa probabil si transportul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Costa cam 70 de lei la BMW, dar nu o sa mai gasesti alea cu scris mare. Numai cu scris mic, de vro 7 mm latime. Si atunci va trebui sa iei doua, daca vrei sa nu fie asimetric Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evol Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 cauta pe motoworks, pentru protectia aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
celebris3 Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Nu este listat pe motorworks insa am sa sun sa intreb totusi. Cum se numeste acea componenta? Este ok protectie bujie? Cred ca ar trebui mai intai sa aflu cum se numeste componenta inainte sa sun. Va multumesc pentru indrumari. In caz ca nu gasesc, poate iau totusi de la reprezentanta macar 1 bucata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Aprilie 2, 2014 Autor Share Postat Aprilie 2, 2014 Modelul asta am avut si eu pana in 2006. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 Cum se comporta mobra ,ma refer la conditiile de trafic moderne(aglomerate).face fata din punct de vedere al manevrabilitate si finare.sunt curios sunt difernte mari intre asta si 1100r.motivul pentru care intreb e ca de nult timp ma bate gindul la ce au facut baietii astia in clip dar as vrea sa o si folosesc zilnic.sunt constient ca poate nu sunt asa fiabile ca astea mai noi dar as putea merge cu ea in conditii normale pt ca nu am nici cea mai mica ideie iar cei care au asa ceva mai mult ca sigur ca nu o imprumuta oricui la o tura asa ca incerc sa ma informez mai ales ca acum ai si 1100 si ai putea sa faci o comparatie.multumesc.ps.e la care model au pus discuri pe fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Aprilie 3, 2014 Autor Share Postat Aprilie 3, 2014 Cum se comporta mobra ,ma refer la conditiile de trafic moderne(aglomerate).face fata din punct de vedere al manevrabilitate si finare.sunt curios sunt difernte mari intre asta si 1100r.motivul pentru care intreb e ca de nult timp ma bate gindul la ce au facut baietii astia in clip dar as vrea sa o si folosesc zilnic.sunt constient ca poate nu sunt asa fiabile ca astea mai noi dar as putea merge cu ea in conditii normale pt ca nu am nici cea mai mica ideie iar cei care au asa ceva mai mult ca sigur ca nu o imprumuta oricui la o tura asa ca incerc sa ma informez mai ales ca acum ai si 1100 si ai putea sa faci o comparatie.multumesc.ps.e la care model au pus discuri pe fata? Salut Andrei, Diferente intre R60 ( ce am avut eu) si R1100 sunt, si sunt diferente mari. Mai ales la frana, putere motor,pozitie pe motocicleta. Nu are rost sa comparam cele 2 modele.Dar sincer imi este un pic dor de R60. Pt ca era o motocicleta foarte elastica cu mult cuplu in ciuda celro 30 CP. Viteza maxima( la mine cand a avut deja 35 de ani) a fost 140 km/h, dar in trepata a 4-a puteai sa mergi de la 50 pana la 140 km/h. Am incercat o singura data ce poate in treapta a 2-a si vit maxima era 100 km/h. Motorul toarce foarte bland . Pur si simplu poti sa numeri explozie din cilindru asa de mica e relantiul. motorul este foarte lin. Franale sunt bune dar un pic slabe la circulatia de astazi dar folsosind domol motocicleta e ok. suspensi este ciudata. dar rezista bine la drumurile noastre"bune". motorul fiind racir cu aer se incinge destul de tare. Legat de fiabilitate: modelul pe care am avut a avut 195000 km cu o singura intreventie la vibrochen ( reconditionare) si pus set motor nou( pistoane de FIAT si segmenti de DACIE). Lagat de consumabile: ulei 20w50 mineral( eu am folosit BP), nu are filtru de ulei, filtru de aer, ulei in cutie( care nu afost desfacut niciodata) T90 la fel si in cardan si final drive care in 40 de ani ( atata a avut cand am vandut) nu a avut nicio defectiune- am schimbat doar un simering care probabil s-a imbatranit prea tare. In rest incarcare era pe dinam deci pornea si fara baterie. Singurul inconvenient era la plutitoarele de la carburatoare care din cauza coroziunii nu mai inchidea prefect si de multe ori avea scurgeri de benzina din carburatoare. Legat de comportament in trafic: tata folosea la drumuri lungi( Transfagarasan, Marea Neagra, Lacul Rosu) si la naveta zilnica la lucru. Eu la fel am folosit si le mers la faculta zilnic si cand avem timp, bani la o tura mai lunga.Vara fiind racit doar pe are se incingea destul de tare in oras dar cum am parasit aglomeratia nu am mai avut probleme. Motocicleta era in familie din 1979 pana in 2006.Practic eu am mostenit aceasta motocicleta de la tata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 de ce ai vandut-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 aceeasi intrebare si eu. pe langa faptul ca e piesa mai era si mostenire. (dar ma rog in asta nu ma bag ca e treaba personala) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 Am inteles ca modele care au discuri frina e considerabil mai buna.mi-ar place una cu adevarat dar mai faccercetari.pt mine motorul asat de 1200 e f mare ,imi place ceva mai domol dar nu ma pling.poate vreodata o sa am bani sa fac si una mai veche ,deocamdata mai am 9 ani de plata la asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.