Pierrooradea Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 Salut, Un priten e in Germania si a cumparat un k1200LT si nu stie pe unde se baga benzina )) a uitat sa intrebe la neamt ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 26, 2014 Admin Share Postat Octombrie 26, 2014 Se descurca el la fata locului.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 (editat) Pe bune... E o trapa?! Editat Octombrie 26, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 26, 2014 Admin Share Postat Octombrie 26, 2014 Da, in partea dreapta a rezervorului, linga compartimentul cassului are o clapa care se apasa si este aruncata in sus, sub ea se afla busonul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Salutare tuturor. Sunt nou si fericit posesor de 1100 RT. Am inceput sa verific un pic mobra si am constatat ca senzorul ABS fata era foarte apropiat de coroana de pe disc chiar a fost putin atins(distanta 0.15-0.2mm). Este vreo problema daca am pus cite o saiba din comert bricolaj,ca sa pot obtine distanta normala de 0.5mm?? De unde pot lua din Romania saibe distantier originale ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 29, 2014 Admin Share Postat Octombrie 29, 2014 Distantiere gasesti doar la Bavaria. Daca merge si nu iti da eroare la franare cu saibele alea las-o asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 Ms luv a fost de mare ajutor informatia ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 Salut, domnilor colegi, Va rog frumos: caut inaltatoare de ghidon pentru al meu R1100S. Cine stie, are sau poate face asa ceva? Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrrlr Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 Va salut, Ce parere aveti de motoarele politistilor din Germania si Olanda - au revizii si reparatii de calitate ? Intreb pentru ca am gasit un 1100 RS din 2000 si are in jur de 90.000 km . Sunt fiabile aceste motociclete ? La acest numar de kilometri pot sa ma astept sa bag bani in ea inca o data valoarea ei ? Cum se manevreaza in oras acest model ? Multumesc anticipat pentru raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 Iti dai seama ca nu stie nimeni sa iti raspunda la intrebare Nu ai cum stii ce s-o facut la mobre din din Germania si ce la mobrele din Olanda. E ca si cum ai intreba care pui is mai buni prajiti, aia din Transilvania sau aia din Moldova Ca si idee, intr-o mobra mai veche bagi mai multi bani decat in una noua. Dar pretul de achizitie la aia noua e mai mare decat la mobra mai veche + revizie... Acuma totul e discutabil... Unde or fost facuti aia 90k km, in oras sau in afara? Is multe variabile, care daca nu le stii, degeaba presupunem. Probabil ai gasit una foarte ieftina si iti face cu ochiul dar iti zic ca lenesul mai mult alearga Ca sa o faci pe aia sa mearga ok, o sa bagi mai multi bani decat in una in mintile ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrrlr Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 Multumesc Dan Cata. Am intrebat pentru ca stiu ca circula anumite mituri cum ca in Germania sunt mai bine intretinute masinile / motocicletele decat la noi in tara sau Italia. Ma gandeam ca poate exista informatii si despre intretinerea motocicletelor mentionate de mine cat si despre cele din Olanda. Mesajul l-am inteles in legatura cu una noua vs una rulata, insa, deocamdata nu imi permit una noua si mai bine ma documentez inainte decat sa fac o alegere foarte proasta. Legat de fiabilitate ce imi puteti spune ? Care sunt punctele slabe la acest model ? Despre manevrabilitate in oras ce imi puteti spune ?Intentionez sa folosesc motocicleta atat in oras cat si la drum lung. Protectia la vant la drum lung cum este ? Viteza de croaziera indicata pentru acest model care ar fi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 Pe langa lichide si restul de consumabile, gandeste-te la: - placa cu senzori - revizie TOTALA la grup - adeca toti rulmentii - admisiile posibil sa trebuiasca reparate - ambreiajul nu mai are foarte multa viata Abordeaza altfel problema - ce buget ai? Cand ma refer la una noua, am un minte una din 2004 incoace, nicidecum 2014 De fiabila e fiabila daca mentenanta a fost facuta la timp. Manevrabilitatea e ok, eu folosesc RT-ul in oras zi de zi. Protectia la vant este intre un touring si un enduro touring, dar pare asa mai sportiva cumva... La drum lung mergi intre 110-200 cat vrei tu, unde te simti bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 Ce parere aveti de motoarele politistilor din Germania si Olanda - au revizii si reparatii de calitate ? Intreb pentru ca am gasit un 1100 RS din 2000 si are in jur de 90.000 km . Sunt fiabile aceste motociclete ? La acest numar de kilometri pot sa ma astept sa bag bani in ea inca o data valoarea ei ? Cum se manevreaza in oras acest model ? In general motocicletele de politie nu sunt fugarite si haituite, se merge cu ele destul de responsabil. De asemenea, mai ales astea din tari mai cu buna stare, sunt bine intretinute, sunt tinute in garaje, reviziile la timp. BMW-urile din anii '90 au fost in general recnoscute pt. fiabilitatea lor. Iar la R1100RS 2000 a fost penultimul an de fabricatie cand deja motocicleta era "matura". Eu am avut chiar un RS din 2000 de care am fost foarte multumit. Normal ca la km si anii aia poti constata ca in timp mai ai ceva bani de bagat in diverse piese sau reparatii dar te astepti la asta, este firesc. RS-ul este foarte manvrabil insa, evident, nu este motocicleta ideala de oras. Insa nu se pune problema ca nu-ti faci treaba cu ea. Iar la drum lung este excelenta, confortabila, sigura, protectia la vant suficienta. Ai intrebat de viteza de croaziera... eu am mers mult pe autostrada cu 160-180 km/h si era totul perfect... mai putin consumul, evident Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 De asemenea, nu stiu cum are rotile, cu spite sau pline? Daca is cu spite, e un mare plus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 Am intrebat pentru ca stiu ca circula anumite mituri cum ca in Germania sunt mai bine intretinute masinile / motocicletele decat la noi in tara sau Italia. Nu este un mit, este o certitudine. Ma refer in special la comparatia Germania vs. Romania, n-as pune Italia cu Ro in aceeasi oala. Este clar ca se merge pe alte drumuri, ca oamenii sunt mai responsabili si atunci cand isi cumpara o motocicleta isi permit si s-o intretina ca la carte, verificarile tehnice sunt luate in serios etc etc. In cazul unor acidente asigurarile lucreaza cu totul altfel si reparatiile se face in service-uri si tot asa. Bineinteles, oriunde exista si exceptii, eu vorbeam statistic. » Post actualizat in 31 Oct 2014 12:01 De asemenea, nu stiu cum are rotile, cu spite sau pline? La RS?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 La RS?? Din cate stiu eu, are aceleasi roti ca si RT-ul. Si cum RT-ul de politie are roti cu spite, ma gandeam ca si RS-ul de politie ar avea la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 31, 2014 Admin Share Postat Octombrie 31, 2014 Ce parere aveti de motoarele politistilor din Germania si Olanda - au revizii si reparatii de calitate ? Reviziile sunt facute la timp si cu simt de raspundere, problema la mobrele de politie este uzura prematura a ambreiajul, fiind folosite doar in oras. Oricum, un kit original de ambreiaj te duce la 300 euro+manopera, nu-i chiar ceva de speriat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrrlr Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 Va multumesc pentru raspunsuri. Am mai gasit un R1100S dar proprietarul zice "Getriebeausgangswelle ist defekt". Merita reparat sau .. care ar fi cauza unei astfel de defectiuni ? Intreb pentru ca motocicleta are 70k si nu stiu daca la acest numar de km se poate strica astfel ( imi pot face o idee despre "istoricul" motocicletei si cum a fost exploatata ) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
audi_A9 Postat Noiembrie 1, 2014 Share Postat Noiembrie 1, 2014 Salutare tuturor! Ma uit de ceva timp la modelul k1200 R sau S, cu ceva inclinatii catre carenata. Caut ceva touring, dar nu cel mai mare model posibil. Gasisem un k1300r expus, mi-a placut pozitia pe el si cum arata, dar nu si pretul. Gasesc un topic separat pt k1200 sau trebuie sa iau topicul asta la rand, desi vad ca se discuta despre toate modelele? Ma interesa un feedback despre franele cu servo la modelele pre-2007. Sunt ok sau ar trebui evitate? Si daca ar trebui sa urmaresc ceva anume, poate ceva predispus sa cedeze sau ceva ce va aduce costuri mari la prima servisare. Daca exista alt topic de citit, il astept cu ochii lipiti de ecran. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 1, 2014 Admin Share Postat Noiembrie 1, 2014 Nu gasesti topic separat despre modelele cautate de tine, sunt foarte rare pe la noi. Ma interesa un feedback despre franele cu servo la modelele pre-2007. Sunt ok sau ar trebui evitate? Franele servo sunt incredibil de eficiente. Daca este sa ai probleme acestea pot interveni la modulatorul de ABS, cam acesta este cel mai comun defect la BMW, indiferent de an. Poti insa merge mult si bine si sa nu ai nicio problema. Partea buna este ca gasesti piese suficiente pe ebay, un modulator pentru modelele cautate pleaca de la 600 euro in sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 2, 2014 Share Postat Noiembrie 2, 2014 Salutare tuturor! Ma uit de ceva timp la modelul k1200 R sau S, cu ceva inclinatii catre carenata. Caut ceva touring, dar nu cel mai mare model posibil. Gasisem un k1300r expus, mi-a placut pozitia pe el si cum arata, dar nu si pretul. Gasesc un topic separat pt k1200 sau trebuie sa iau topicul asta la rand, desi vad ca se discuta despre toate modelele? Ma interesa un feedback despre franele cu servo la modelele pre-2007. Sunt ok sau ar trebui evitate? Si daca ar trebui sa urmaresc ceva anume, poate ceva predispus sa cedeze sau ceva ce va aduce costuri mari la prima servisare. Daca exista alt topic de citit, il astept cu ochii lipiti de ecran. Multumesc. la cat esti dispus sa "arunci" pe un k1200r/2008??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
audi_A9 Postat Noiembrie 2, 2014 Share Postat Noiembrie 2, 2014 (editat) In principiu, cine are de vandut vrea sa dea la un pret cat mai mare, cine are de cumparat, vrea sa ia la un pret cat mai bun. Nu cer sa fie de pomana! Conteaza istoricul uzinei de cai putere dar si cel al “propritarului”. Degeaba e servisata la numar de km, daca exploatarea e in bataie de joc. Important e sa fie un pret corect. Cred ca fiecare spune cat vrea pe bolid, dup-aia incep negocierile daca sunt sume rezonabile. Daca sunt astronomice incepe admiratul pozelor, numaratul strugurilor acri sau, ca ultima solutie, se asteapta trecerea anilor. Ianachim, ti-am scris mai multe detalii pe pm. » Post actualizat in 02 Nov 2014 21:50 Ceva se intampla cu pm-ul. Zice ca nu poti primi. Editat Noiembrie 2, 2014 de audi_A9 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 2, 2014 Share Postat Noiembrie 2, 2014 In principiu, cine are de vandut vrea sa dea la un pret cat mai mare, cine are de cumparat, vrea sa ia la un pret cat mai bun. Nu cer sa fie de pomana! Conteaza istoricul uzinei de cai putere dar si cel al “propritarului”. Degeaba e servisata la numar de km, daca exploatarea e in bataie de joc. Important e sa fie un pret corect. Cred ca fiecare spune cat vrea pe bolid, dup-aia incep negocierile daca sunt sume rezonabile. Daca sunt astronomice incepe admiratul pozelor, numaratul strugurilor acri sau, ca ultima solutie, se asteapta trecerea anilor. Ianachim, ti-am scris mai multe detalii pe pm. » Post actualizat in 02 Nov 2014 21:50 Ceva se intampla cu pm-ul. Zice ca nu poti primi. am facut curat in mesagerie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Bună seara! M-am hotărât să-mi cumpăr un redresor pentru baterie. Vă rog să mă sfătuiți care ar fi cea mau bună alegere pentru BMW R1150RT 2003, eventual și detalii despre locul de unde aș putea cumpăra. Vă mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 6, 2014 Admin Share Postat Noiembrie 6, 2014 Eu mi-am luat de aici CTEK MXS 5.0, poti incarca si bateria de auto si cea de moto. Iti mai trebuie si adaptorul acesta ca sa poti incarca direct prin priza motocicletei. Sunt foarte multumit de el, este mai scump dar isi merita banii.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.