Sari la conținut

Postări Recomandate

Iti dai seama ca nu stie nimeni sa iti raspunda la intrebare :) Nu ai cum stii ce s-o facut la mobre din din Germania si ce la mobrele din Olanda. E ca si cum ai intreba care pui is mai buni prajiti, aia din Transilvania sau aia din Moldova :)

 

Ca si idee, intr-o mobra mai veche bagi mai multi bani decat in una noua. Dar pretul de achizitie la aia noua e mai mare decat la mobra mai veche + revizie...

 

Acuma totul e discutabil... Unde or fost facuti aia 90k km, in oras sau in afara? Is multe variabile, care daca nu le stii, degeaba presupunem.

 

Probabil ai gasit una foarte ieftina si iti face cu ochiul dar iti zic ca lenesul mai mult alearga :) Ca sa o faci pe aia sa mearga ok, o sa bagi mai multi bani decat in una in mintile ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc Dan Cata.

Am intrebat pentru ca stiu ca circula anumite mituri cum ca in Germania sunt mai bine intretinute masinile / motocicletele decat la noi in tara sau Italia.

Ma gandeam ca poate exista informatii si despre intretinerea motocicletelor mentionate de mine cat si despre cele din Olanda. Mesajul l-am inteles in legatura cu una noua vs una rulata, insa, deocamdata nu imi permit una noua si mai bine ma documentez inainte decat sa fac o alegere foarte proasta.

 

Legat de fiabilitate ce imi puteti spune ? Care sunt punctele slabe la acest model ?

Despre manevrabilitate in oras ce imi puteti spune ?Intentionez sa folosesc motocicleta atat in oras cat si la drum lung. Protectia la vant la drum lung cum este ? Viteza de croaziera indicata pentru acest model care ar fi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe langa lichide si restul de consumabile, gandeste-te la:

 

- placa cu senzori

- revizie TOTALA la grup - adeca toti rulmentii

- admisiile posibil sa trebuiasca reparate

- ambreiajul nu mai are foarte multa viata

 

Abordeaza altfel problema - ce buget ai? Cand ma refer la una noua, am un minte una din 2004 incoace, nicidecum 2014 :)

 

De fiabila e fiabila daca mentenanta a fost facuta la timp. Manevrabilitatea e ok, eu folosesc RT-ul in oras zi de zi. Protectia la vant este intre un touring si un enduro touring, dar pare asa mai sportiva cumva...

La drum lung mergi intre 110-200 cat vrei tu, unde te simti bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere aveti de motoarele politistilor din Germania si Olanda - au revizii si reparatii de calitate ?

Intreb pentru ca am gasit un 1100 RS din 2000 si are in jur de 90.000 km . Sunt fiabile aceste motociclete ? La acest numar de kilometri pot sa ma astept sa bag bani in ea inca o data valoarea ei ?

Cum se manevreaza in oras acest model ?

 

In general motocicletele de politie nu sunt fugarite si haituite, se merge cu ele destul de responsabil. De asemenea, mai ales astea din tari mai cu buna stare, sunt bine intretinute, sunt tinute in garaje, reviziile la timp.

 

BMW-urile din anii '90 au fost in general recnoscute pt. fiabilitatea lor. Iar la R1100RS 2000 a fost penultimul an de fabricatie cand deja motocicleta era "matura". Eu am avut chiar un RS din 2000 de care am fost foarte multumit.

Normal ca la km si anii aia poti constata ca in timp mai ai ceva bani de bagat in diverse piese sau reparatii dar te astepti la asta, este firesc.

 

RS-ul este foarte manvrabil insa, evident, nu este motocicleta ideala de oras. Insa nu se pune problema ca nu-ti faci treaba cu ea. Iar la drum lung este excelenta, confortabila, sigura, protectia la vant suficienta.

Ai intrebat de viteza de croaziera... eu am mers mult pe autostrada cu 160-180 km/h si era totul perfect... mai putin consumul, evident :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intrebat pentru ca stiu ca circula anumite mituri cum ca in Germania sunt mai bine intretinute masinile / motocicletele decat la noi in tara sau Italia.

 

Nu este un mit, este o certitudine. Ma refer in special la comparatia Germania vs. Romania, n-as pune Italia cu Ro in aceeasi oala.

Este clar ca se merge pe alte drumuri, ca oamenii sunt mai responsabili si atunci cand isi cumpara o motocicleta isi permit si s-o intretina ca la carte, verificarile tehnice sunt luate in serios etc etc. In cazul unor acidente asigurarile lucreaza cu totul altfel si reparatiile se face in service-uri si tot asa. Bineinteles, oriunde exista si exceptii, eu vorbeam statistic.

» Post actualizat in 31 Oct 2014 12:01

De asemenea, nu stiu cum are rotile, cu spite sau pline?

 

La RS??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ce parere aveti de motoarele politistilor din Germania si Olanda - au revizii si reparatii de calitate ?

Reviziile sunt facute la timp si cu simt de raspundere, problema la mobrele de politie este uzura prematura a ambreiajul, fiind folosite doar in oras.

Oricum, un kit original de ambreiaj te duce la 300 euro+manopera, nu-i chiar ceva de speriat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pentru raspunsuri.

Am mai gasit un R1100S dar proprietarul zice "Getriebeausgangswelle ist defekt". Merita reparat sau .. care ar fi cauza unei astfel de defectiuni ? Intreb pentru ca motocicleta are 70k si nu stiu daca la acest numar de km se poate strica astfel ( imi pot face o idee despre "istoricul" motocicletei si cum a fost exploatata ) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

 

Ma uit de ceva timp la modelul k1200 R sau S, cu ceva inclinatii catre carenata. Caut ceva touring, dar nu cel mai mare model posibil. Gasisem un k1300r expus, mi-a placut pozitia pe el si cum arata, dar nu si pretul.

 

Gasesc un topic separat pt k1200 sau trebuie sa iau topicul asta la rand, desi vad ca se discuta despre toate modelele?

 

Ma interesa un feedback despre franele cu servo la modelele pre-2007. Sunt ok sau ar trebui evitate?

Si daca ar trebui sa urmaresc ceva anume, poate ceva predispus sa cedeze sau ceva ce va aduce costuri mari la prima servisare.

 

Daca exista alt topic de citit, il astept cu ochii lipiti de ecran. :)

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu gasesti topic separat despre modelele cautate de tine, sunt foarte rare pe la noi.

 



Ma interesa un feedback despre franele cu servo la modelele pre-2007. Sunt ok sau ar trebui evitate?

Franele servo sunt incredibil de eficiente. Daca este sa ai probleme acestea pot interveni la modulatorul de ABS, cam acesta este cel mai comun defect la BMW, indiferent de an. Poti insa merge mult si bine si sa nu ai nicio problema. Partea buna este ca gasesti piese suficiente pe ebay, un modulator pentru modelele cautate pleaca de la 600 euro in sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

 

Ma uit de ceva timp la modelul k1200 R sau S, cu ceva inclinatii catre carenata. Caut ceva touring, dar nu cel mai mare model posibil. Gasisem un k1300r expus, mi-a placut pozitia pe el si cum arata, dar nu si pretul.

 

Gasesc un topic separat pt k1200 sau trebuie sa iau topicul asta la rand, desi vad ca se discuta despre toate modelele?

 

Ma interesa un feedback despre franele cu servo la modelele pre-2007. Sunt ok sau ar trebui evitate?

Si daca ar trebui sa urmaresc ceva anume, poate ceva predispus sa cedeze sau ceva ce va aduce costuri mari la prima servisare.

 

Daca exista alt topic de citit, il astept cu ochii lipiti de ecran. :)

 

Multumesc.

la cat esti dispus sa "arunci" pe un k1200r/2008???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu, cine are de vandut vrea sa dea la un pret cat mai mare, cine are de cumparat, vrea sa ia la un pret cat mai bun. Nu cer sa fie de pomana!

 

Conteaza istoricul uzinei de cai putere dar si cel al “propritarului”. Degeaba e servisata la numar de km, daca exploatarea e in bataie de joc. Important e sa fie un pret corect.

Cred ca fiecare spune cat vrea pe bolid, dup-aia incep negocierile daca sunt sume rezonabile.

Daca sunt astronomice incepe admiratul pozelor, numaratul strugurilor acri sau, ca ultima solutie, se asteapta trecerea anilor. :)

 

Ianachim, ti-am scris mai multe detalii pe pm.


» Post actualizat in 02 Nov 2014 21:50


Ceva se intampla cu pm-ul. Zice ca nu poti primi.

Editat de audi_A9
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu, cine are de vandut vrea sa dea la un pret cat mai mare, cine are de cumparat, vrea sa ia la un pret cat mai bun. Nu cer sa fie de pomana!

 

Conteaza istoricul uzinei de cai putere dar si cel al “propritarului”. Degeaba e servisata la numar de km, daca exploatarea e in bataie de joc. Important e sa fie un pret corect.

Cred ca fiecare spune cat vrea pe bolid, dup-aia incep negocierile daca sunt sume rezonabile.

Daca sunt astronomice incepe admiratul pozelor, numaratul strugurilor acri sau, ca ultima solutie, se asteapta trecerea anilor. :)

 

Ianachim, ti-am scris mai multe detalii pe pm.

» Post actualizat in 02 Nov 2014 21:50

Ceva se intampla cu pm-ul. Zice ca nu poti primi.

am facut curat in mesagerie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bună seara!

M-am hotărât să-mi cumpăr un redresor pentru baterie. Vă rog să mă sfătuiți care ar fi cea mau bună alegere pentru BMW R1150RT 2003, eventual și detalii despre locul de unde aș putea cumpăra.

Vă mulțumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge și la a mea să încarc direct prin priză? Nu trebuie să aibă CAN-bus pentru asta? Va merge și la mașină prin brichetă? Poate fi lăsat permanent cuplat așa?

Pe de altă parte, am încercat în seara asta să dezactivez alarma, dar nu cred că am reușit. Am urmat pașii descriși în manual, dar nu a mers. Dacă mă poate ajuta cineva, poate aveți un manual în limba română... eu o țin aproape mereu la mine în garaj, nu am nevoie de alarmă activă permanent, aș prefera să o activez manual doar când am nevoie. Nu mai vorbesc de imobilizator, care se activează chiar și când opresc la barieră, și trebuie dezactivat mereu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca memoria nu ma inseala (si aici astept corectii de la cei mai "batrani"), din 2008 este disponibil CAN BUS la BMW. Ca sa-ti raspund la intrebare, eu am optat pana sa am aceasta optiune, la motoarele mai vechi, la un adaptor care se poate cumpara separat la unele firme si la altele este inclus in set, adaptor constand din contacte de tip "ureche" care se prind direct pe bornele bateriei si un contact la capat, protejat de umezeala; ca cel de aici, de exemplu: http://www.mts1200.info/motorcycleinfo/resources/6795/assets/images/FAQs/electrics/accumate_battery_lead.jpg

Eu folosesc un Optimate 4 (luat de pe louis), can bus edition, pe care am dat vreo 70 de euro la vremea lui si (acum vreo 3-4 ani) care si-a facut treaba pe 2 Honde (un Hornet si un Deauville) si pe 2 BMW-uri (un RT si un GS).

L-am ales in detrimentul incarcatorului dedicat oferit de BMW in primul rand datorita pretului (vreo 600 de lei) si pentru ca "stie" sa faca mai multe decat BMW-ul. Sunt convins ca mai exista optiuni si am mai auzit de bine despre Ctek de la un prieten tot cu adventure. Eu prefer sa platesc mai mult dar sa iau un lucru de calitate (fara a plati un brand); de altfel pe cel de la Optimate il vei putea gasi in reprezentante specifice, branduit - Kawasaki, Ducati etc. (evident la un pret mai mare).


» Post actualizat in 06 Nov 2014 19:58

Daca este un incarcator "smart", ori ca e pus direct pe baterie, ori pe bricheta, da. Eu conectez incarcatorul la motor dupa ce parchez in garaj, avand grija ca partile fierbinti sa nu atinga cablul.

Poate fi lăsat permanent cuplat așa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Merge și la a mea să încarc direct prin priză? Nu trebuie să aibă CAN-bus pentru asta? Va merge și la mașină prin brichetă? Poate fi lăsat permanent cuplat așa?

Da, merge sa incarci prin priza motocicletei, la a ta nu ai can-bus. Ar trebui sa mearga si la masina, dar pentru masina ai clestii cu care vine incarcatorul. Fiind inteligent il poti lasa asa, el isi face singur treaba si ciclurile incarcare/descarcare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc mult!

Am găsit

CTEK MXS5.0 cu compensare de temperatura la 332 RON; CTEK MXS 5.0 Test&Charge (12V, 5.0A) la 396 RON (merită diferența?); Adaptor priza bricheta CTEK Comfort CIG plug la 34 ron; OPTIMATE 4 DUAL PROGRAM 269.95 RON, adaptor pentru brichetă nu am găsit la noi. CTEK este mai scump, dar încarcă baterii de la 1,2 la 110 Ah, mi-ar putea folosi și la mașini, iar Optimate are capacitate între 2-50 ah, dar este compatibil CAN-bus, deocamdată nu am așa ceva, însă în viitor...

Dacă mai e ceva care m-ar putea face să iau o decizie, vă rog să-mi spuneți! Deocamdată înclin spre CTEK MXS 5.0 Test&Charge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am ala original de la bmw. Dar nu il folosesc doar pe mobra mea, ci si pe altele mult mai noi, deci merita sa iau ala.

 

Daca il pui doar pe a ta, iti recomand sa iei cel mai lesne redresor destept si sa ii pui adaptorul ala de bricheta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am ala original de la bmw. Dar nu il folosesc doar pe mobra mea, ci si pe altele mult mai noi, deci merita sa iau ala.

 

Daca il pui doar pe a ta, iti recomand sa iei cel mai lesne redresor destept si sa ii pui adaptorul ala de bricheta.

Deci pe care anume îl recomanzi?

» Post actualizat in 07 Nov 2014 16:35

Ce părere aveți de Optimate 5 VoltMatic (aprox. 370 ron)? Este recomandat pentru bateriile medii si mari de 6 si 12 Volti (plumb-acid), standard, AGM sau GEL, intre 10 si 192 Ah de 6V si intre 8 si 120 Ah de 12V. Acesta asigura 4000mA la o tensiune de 6V si 2800mA la o tensiune de 12V, fiind ideal pentru motociclete, autoturisme, jetski sau barci. - See more at: http://www.motoboom.ro/redresor-incarcator-tecmate-optimate-5-voltmatic.html#sthash.OkZee6bx.dpuf

 

Ăsta ar merge și la MZ, la care am instalația pe 6 v. Care este diferența între cele compatibile CAN BUS și ăsta? Ar funcționa corect dacă aș comanda și adaptorul can-bus? Pot găsi la noi adaptor pentru brichetă?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este la Lidl ceva la vreo 60 de lei, este "inteligent" poti sa-l lasi pe baterie o vesnicie, chiar daca e aprins ledul verde precum ca e incarcat, ea mentine incarcarea continu fara a depasi tensiunea maxima la incarcare, are functia moto, auto, si auto-iarna (aici incarca ceva mai mult gen 14,7V).Recomand!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca am mai zis, si poate ma repet.

 

Care aveti 1200, de orice fel, e o investitie buna sa luati un cablu ca si asta - http://www.burnsmoto.com/bmw-fuel-pump-bypass-cable.php

 

Ce face el e ca atunci cand se strica controller-ul de la pompa de benzina (sansele is destul de mari) si te lasa in drum, cu cablul asta alimentezi direct pompa. Nu mi se pare scump sau ceva, dar e bine sa il ai la tine, cred ca e singura chestie care te poate lasa in drum in la 1200; bobinele de la fise daca se strica, nu te lasa in drum, merge doar motorul prost, dar nu te lasa in drum.

 

Deci o lista de must-have la mobre de 1200:

 

- cablul asta sub sa, pentru pompa de benzina

- daca motorul are 70k km sau mai mult, schimba fisele de la bobine (~ 900 ron) si alea folosite le tii topt sub sa

- verifica roata spate sa nu aiba joc; daca are joc, tre musai remediata problema
- daca motorul e pre-2008, verifica flansa spate sa nu aiba crapaturi; dai roata jos si observi

 

Nu am nici o legatura cu vanzatorul cablului, nu il vand eu, doar mi se pare o treaba utila care te poate scapa de multe neplaceri cand esti departe de casa ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...