ivanp Postat Ianuarie 18, 2017 Share Postat Ianuarie 18, 2017 (editat) Salut, Da, este acelasi - OEM 13717672552. Part 13717672552 was found on the following vehicles: K25 (R 1200 GS) (12/2002 — 09/2009) K25 (R 1200 GS Adventure) (03/2005 — 09/2009) K25 (HP) (08/2004 — 11/2008) K26 (R 900 RT, R 1200 RT) (11/2003 — 09/2013) K27 (R 1200 R) (11/2005 — 10/2010) K28 (R 1200 ST) (05/2003 — 11/2007) K29 (R 1200 S, HP2 Sport) (11/2004 — 12/2006) Editat Ianuarie 18, 2017 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amatoru Postat Ianuarie 18, 2017 Share Postat Ianuarie 18, 2017 Multumesc, asa ma gandeam si eu dar am vazut pe Louis ca da coduri diferite pentru cele doua modele la filtrele Champion si Mahle . As mai avea o problema: la comutatorul de sub sa pentru incalzire ii lipseste plasticul de deasupra pe care apesi propriuzis . Un comutator intreg costa undeva pe la 100 euro. Stie cineva daca pot gasi acel plastic separat sau daca ar merge adaptat un comutator de la o masina ? Atasez o poza cu obiectul discutiei : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 18, 2017 Share Postat Ianuarie 18, 2017 Oare ii piesa 7 de aici? http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=0559-USA-05-2006-89V3-BMW-K_1200_LT_04_0549,0559_&diagId=61_1098 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amatoru Postat Ianuarie 18, 2017 Share Postat Ianuarie 18, 2017 Nu pot sa-mi dau seama, dar sigur este piesa nr 6 din schema urmatoare cu codul 61317679706 si care la Bavaria costa aprox. 550 ron : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 18, 2017 Admin Share Postat Ianuarie 18, 2017 Oare ii piesa 7 de aici? http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=0559-USA-05-2006-89V3-BMW-K_1200_LT_04_0549,0559_&diagId=61_1098 Nu pot sa-mi dau seama, dar sigur este piesa nr 6 din schema urmatoare cu codul 61317679706 si care la Bavaria costa aprox. 550 ron : Da, acela este reperul. Poti adapta unul auto care sa aiba 3 faze (stanga, central oprit , dreapta), cumperi un spray de genul si ai rezolvat problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Ianuarie 19, 2017 Share Postat Ianuarie 19, 2017 Ce vrajitorie e sprayul ala??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amatoru Postat Ianuarie 19, 2017 Share Postat Ianuarie 19, 2017 Multumesc "l.u.v.", am comandat spray-ul, ramane sa gasesc si un comutator si o rezolv romaneste . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 19, 2017 Admin Share Postat Ianuarie 19, 2017 Ce vrajitorie e sprayul ala??? Izoleaza partile electrice foarte bine, pentru un intrerupator cum are nevoie colegul este foarte bun, pulverizezi la cateva luni si nu ai treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amatoru Postat Ianuarie 20, 2017 Share Postat Ianuarie 20, 2017 Imi poate spune cineva care are pe motocicleta incalzire in sa pasager daca comutatorul de sub sa are trei pozitii : trepta 1 - neutral - treapta 2 sau doua pozitii : inchis - deschis ? Eu din ce am mai cercetat a reiesit ca are doar on - off . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 20, 2017 Share Postat Ianuarie 20, 2017 Internetul zice că ar fi cu 3 poziții: încălzire rapidă - închis - încălzire continuă. Dar cred că poți să-ți dai seama pe întrerupătorul tău "stricat" dacă are doar on-off sau este pe 3 poziții. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 20, 2017 Admin Share Postat Ianuarie 20, 2017 Sunt 3 pe ambele sei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amatoru Postat Ianuarie 21, 2017 Share Postat Ianuarie 21, 2017 Am inrosit netul si nu am gasit nici o poza cu el "live", zi-ci ca-i tabu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 21, 2017 Admin Share Postat Ianuarie 21, 2017 Ce ai nevoie sa vezi? Eu am Lt, ce poza vrei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amatoru Postat Ianuarie 21, 2017 Share Postat Ianuarie 21, 2017 (editat) Caut o poza cu comutatorul dar nu stiu daca sunt la fel, cel de pe LT cu cel de pe RT . Faza dura este ca si eu am avut LT dar nu mai tin minte deloc cum arata sau daca era in doua sau trei pozitii . Mai exact la comutatorul pe care il am eu, asa cum este el fara plasticul final pe care apesi, daca tin apasat in stanga se aprinde in bord simbolul de sa cu doua plusuri ( adica maxim, pe fata am cu un plus si cu doua ) iar daca apas in dreapta nu-mi apare nimic, de aici am dedus ca este cu doua pozitii: on - off .Sunt sigur ca pe acel plastic sunt inscriptionate pozitiile, ca sa stiu sigur ce caut sa adaptez . Editat Ianuarie 21, 2017 de amatoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 21, 2017 Admin Share Postat Ianuarie 21, 2017 La profilul tau scrie LT, nu RT..de aia spuneam ca pot face o poza la al meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 23, 2017 Share Postat Ianuarie 23, 2017 (editat) Nu am stat sa aprofundez, dar nu cred ca ala e un singur comutator on off. Cel mai probabil in el se intampla magia prin care ai doua trepte de incalzire, la fel cum e la manerele incalzite. Am analizat in trecut schema electrica la RT ca si al meu si nu am vazut nicaieri ceva care sa iti limiteze curentul, de unde trag concluzia ca, la manere cel putin, comutatorul le pune in serie sau in paralel, in functie de cat de frig vrei sa iti fie la degete. De acolo, cred ca putem extapola si la seile tale. Drept urmare, fa un efort si ia comutatorul original, la cel mai bun pret care il gasesti. Cauta sh prima data, daca nu dai de el vetust, ia-l nou, iti da asa o stare de liniste cand stii ca pui ceva bun pe motor care pana la urma ii de suflet cumva » Post actualizat in 25 Jan 2017 10:17Poate aveti careva cunostinta si ma puteti ajuta. As avea nevoie de un bord (plasticul negru din jurul ceasurilor) si sticla dreapta la oglinda pentru R1100Rt. L-am scapat pe o parte cand dadeam cu jetul pe el, cu crashbar ne-montat. Inainte sa dau banii cuiva din afara tarii, ma gandeam ca poate dau de o solutie mai rapida aici la noi. Ce mi se pare comic ii pretul la care apare bordul SH pe ebay, unele sunt la 200+ eur, cand el de nou e 100 eur » Post actualizat in 25 Jan 2017 10:18 Editat Ianuarie 23, 2017 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valoaze Postat Ianuarie 25, 2017 Share Postat Ianuarie 25, 2017 Salut, am un BMW R100S din 1979 care are kilometrajul defect/decalibrat are cineva idee daca se poate repara sau poate gasesc sa cumpar unul care este in parametri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 25, 2017 Admin Share Postat Ianuarie 25, 2017 Dane, bordul ala nu se poate lipi sau repara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 25, 2017 Share Postat Ianuarie 25, 2017 As prefera sa il inlocuiesc, poate apuc sa fac o poza cu paguba, dar as zice ca e ireparabil, o sarit prea multe aschii din el ca sa mai merite sa il fac... » Post actualizat in 25 Jan 2017 19:32Salut, am un BMW R100S din 1979 care are kilometrajul defect/decalibrat are cineva idee daca se poate repara sau poate gasesc sa cumpar unul care este in parametri? motorworks.co.uk - da-le un mesaj, s-ar putea sa te ajute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anpetre Postat Ianuarie 26, 2017 Share Postat Ianuarie 26, 2017 Va salut! Știe cineva ce valoare are rezistenta-fir pentru încălzirea în mânere treapta 1? Trebuie sa o schimb și as vrea sa folosesc una de putere mare (gen 25W) si valoare cat mai apropiata. Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 26, 2017 Share Postat Ianuarie 26, 2017 Daca bine imi aduc aminte, 8 ohmi... Pot sa verific deseara ca mai am un set de manere si le pot masura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anpetre Postat Ianuarie 26, 2017 Share Postat Ianuarie 26, 2017 (editat) Nu m-am făcut bine inteles, scuze. Nu ma interesa valoarea firelor din mânere (aia o știu, ai dreptate, e în jur de 8 - 8,4 Ohm). Ma interesează rezistenta fir care este prinsa în mănunchiul principal de cabluri și care realizează căderea de tensiune necesara funcționarii in treapta 1. Pe forumul german este menționat ceva in jur de 1,9 Ohm, din ce am măsurat eu 2,4 Ohm. Editat Ianuarie 26, 2017 de anpetre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 26, 2017 Share Postat Ianuarie 26, 2017 Vrei sa iti refaci tu instalatia la manere sau de ce intrebi? As face asta in 2 moduri: - legi manerele in serie pt treapta inalta, o sa ai acelasi curent prin ele; legi manerele in paralel, o sa ai jumate din curent - cauti niste manere oxford sh, folosesti doar controllerul de la ele Personal as alege varianta 2, am observat ca in realitate, cum vine din fabrica, treapta slaba de incalzire abia demorteste, treapta inalta te arde la maini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anpetre Postat Ianuarie 26, 2017 Share Postat Ianuarie 26, 2017 Eeee, povestea e mai lunga si m-am gandit sa nu incarc forumul cu ea. dar poate, cine stie, mai invata cineva ceva din asta. Când am cumparat moto, instalatia nu mergea deloc. Apoi am fost la un service pentriu o problema la suspensia fata. Cu acea ocazie am rugat mecanicul sa se uite si la manere, chestie care nu l-a incantat deloc. A zis ca trebuie inlocuit tot sistemul ca nu prea se repara. Atunci am zisȘ hai sa ne uitam la sigurante macar. Impreuna am identificat siguranta de 4A aferenta si arsa. Neavând in service o asa valoare, am pus cea mai mica pe care o avea (7,5A). ATENTIE !!!! SIGURANTELE NU SE ARD DEGEABA, trebuie gasita cauza, indepartata/remediat defetul si abia APOI se pune siguranta noua. In genereal, daca nu faci asa, se arde imediat siguranta noua si tot schimbi la ele. NU SI IN ACEST CAZ. Ce s-a intamplat? Dupa montarea sigurantei de 7,5A, am pornit sistemul si am vazut ca nu prea face cald pe treapta 1 DAAAAR... a inceput sa mearga pe tr 2!!! In realitate, la pornirea pe treapat 1, scurtul inca era pe manerul din dreapta (ulterior am vazut ca cineva mai umblase acolo) iar rezistenta de coborare a tensiunii de care intreb eu aici a functionat ca o siguranta si s-a ars (intrerupt). Doar ca, odata cu arderea, s-a produs incalzire puternica in zona si a ars propria izolatie, afectând, mai mult sau mai putin si izolatia altor fire din manunchiul principal. Practic, sistemul nu a fost gandit pentru situatia catastrofica in care ai scurcircuit in manerul din dreapta SI, SIMULTAN; cineva pune o siguranta mai mare de 4A. Acum am reparat (bine, zic eu, nu pentru vesnicie dar, sigur, pentru o perioada lunga de timp) firele din manerul dreapta, In stanga e OK. Trebuie, insa, sa înlocuiesc acea rezistenta care da caderea de tensiune necesara treptei 1. Si vreau sa o inlocuiresc cu o rezistenta de putere mare si de valoare corespunzatoare, montata in loc ventilat. Nu imi place solutia BMW care presupune cadere de tensiune (adica CALDURA) in imediata proximitate a altor cabluri. In viitor, daca se va mai produce asemena situatie (scurt in manere, de exemplu) se va arde instant siguranta normala, In plus, nu mai am caldura (fie si accidental) langa cablurile importante ce merg la CDI & co. De aceea as fi vrut sa stiu o valoare mai exacta acelei rezistente-fir. Cu stima Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 26, 2017 Share Postat Ianuarie 26, 2017 Intr-adevar, is unele greseli de proiectare, electrice, mecanice. Dar asta ce ai descris tu nu e neaparat o problema de proiectare, daca ai fi pus siguranta de valoare corecta, nu ai fi dat in alte probleme, nu? Ce ar fi fost de facut: identificat unde duc firele de la manere, acolo la cadru in mufe, verificat continuitatea si rezistenta la mufe, si de acolo incolo mergeai pe bucati. In continuare as merge pe varianta: controller aftermarket cu 5 pozitii de caldura Mi se pare cea mai eleganta rezolvare, si scoti din instalatia mobrei manerele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.