VOIKUNEN Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 Cu multumiri lui BMW RIDER, am nimerit si eu pe forumul fratilor bemveisti. K12RS merge superb. Intrebari am insa multe: Prima: are cineva un manual pt. motoru asta? Ca cel pe care l-am primit are si pozele in limba germana si ma depaseste rau! A doua: (care de altfel a tot aparut) de unde facem rost de coburi originali si de top case? A treia: cind ne vedem, unde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 7, 2006 Autor Share Postat Septembrie 7, 2006 Cu multumiri lui BMW RIDER, am nimerit si eu pe forumul fratilor bemveisti. K12RS merge superb. Intrebari am insa multe: Prima: are cineva un manual pt. motoru asta? Ca cel pe care l-am primit are si pozele in limba germana si ma depaseste rau! A doua: (care de altfel a tot aparut) de unde facem rost de coburi originali si de top case? A treia: cind ne vedem, unde? Bine ai venit VOIKUNEN! 1.Incearca pe Manualclub.ro poate gasesti ceva pe limba engleza 2. Coburi originale noi de la reprezentanta (aprox. 500 de euroi), second mai greu, si eu caut. Eventual e-bay.de sau cunostinte in Germania. 3. Daca treci prin Oradea. Unde? Stabilim atunci. Sau la intruniri. O sa te ajuta baietii din zona. Probabil ca ei s-e intalnesc periodic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobita Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 A doua: (care de altfel a tot aparut) de unde facem rost de coburi originali si de top case? Nu mai cautati atita coburi originali ca nu sint chiar cea mai buna solutie. Gasiti la alti producatori mai ieftini si in majoritatea cazurilor mai bine facuti. Eu am de la Hepco & Becker, cumparati din Ro. Si Givi are produse bune,nu stiu unde gasiti in Ro. Bafta Bob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 7, 2006 Autor Share Postat Septembrie 7, 2006 De la H&B nu este mai ieftin decat originalul BMW si asa mai bine prefer originalul. Si imi vine greu sa cred ca originalul este mai prost facut, eu prefer coburile originale. Pe astea nu le simti nici la viteze mari. Asta e parerea mea, pote bobita este de alta parere ,si asa este bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobita Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 De la H&B nu este mai ieftin decat originalul BMW si asa mai bine prefer originalul. H&B junior e 322euro plus suportul ptr 1100r inca 120euro. Si au un sistem de prindere mult mai sigur si mai bine facut decit BMW,si un volum util mai mare, am impresia.Si nici pe astea nu le simti la viteze mari. Si imi vine greu sa cred ca originalul este mai prost facut, eu prefer coburile originale. Pe astea nu le simti nici la viteze mari. Am discutat cu multi posesori de bmw si majoritatea erau nemultumiti de sist de valize original.Spre ex la 1150adv sint numeroase cazuri de cutii cazute in timpul mersului,ma ales topcase.Plus ca sint tot felul de plastice care se rup si costa o gramada sa le inlocuiesti. Ma rog, eu nu incerc sa conving pe nimeni de ceva, ideea era sa adunati cit mai multe informatii despre asta inainte de a da banii.Vedeti pe forumiri, etc.Eu ,de ex, nu am facut asta atunci cind am luat motocicleta, adica nu m-au int si accesoriile, gindindu-ma si eu ca alea originale sint perfecte.Si asa am ajuns sa-mi schimb barele de protectie originale care nu erau bune de nimic.Si am mai scos 240euro din buzunar...Noroc ca nu am gasit atunci si cutiile originale montate, ca luam si cu alea teapa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 7, 2006 Autor Share Postat Septembrie 7, 2006 (editat) Eu nu zic ca nu ai dreptate. Dar 322 euro+120 mi se pare mult la momentul de fata. Eu caut ceva second hand. Sa zicem ca suportul 120 euro e ok dar valizele sunt cam scumpe acuma pt mine. Iar daca am noroc perechea de valize original second o cumpar la 150 ,max 200 de euro. De suport nu am nevoie fiindca e deja montata. Si chiar asa de proaste nu pot fi. Ca cele de la H&b sunt mai bune? Se poate, nu zic ca nu. P.S. Acuma m-am uitat Suport H&B= 197.95 euro Coburi Junior set 42L= 299.95 euro Total = 497.9 euro pt. r1100r Editat Septembrie 7, 2006 de BMW RIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Didis Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 A treia: cind ne vedem, unde? io ma vad sambata, la Galatzi (ma intorc seara). Mai e cineva prin zona? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nazdravanul Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 Salutari de pe Montauk, forumistilor dintr-o sectiune tirziu descoperita. Cruiserul de la BMW, in varianta lui de virf (Montaukul, (: , evident) e o supermoto. Putini sint cei care stiu ce-i poate pielea, dar e un bidiviu pe cinste. ABS 3 pe frine servo integrate, supercomoda, superdesign, superbine echilibrata, supermanevrabila, surprinzator de versatila ,adaptata atit conditiilor de trafic reale din Bucuresti, cit si buna ptr plimbari lungi prin batrina Europa, superlativele ma coplesesc cind ma gindesc la minunea de sub fundul meu (: (:.... Ar fi frumos sa ne vedem toti motociclistii alb-albastrii (brandu' dicteaza heraldica ( la un suc, plimbarica , etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MarianVaru Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 salutare frati motociclisti!!! ma numar si eu printre fericiti posesori de caramizi, k100LT mi la adus un prieten din Germania anul trecut la 65000 km,arata si merge dumnezeieste ,dar am avut o mica problema,alimentam cu super 100 omv pusca in toba de inebuneam (in frina de motor) alimentam cu premium 95 torcea ca o pisica asa ca alimentez cu 95 si merge foarte bine ,ce parere aveti poate afecta injectia,supape etc???? asfalt uscat si numai bine si eu am observat asta...cu benzina 100 omv...da rateuri pe toba la frana de motor....si parca mai creste un pic relantiul cand se incalzeste mai mult motorul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 Salutari de pe Montauk fericitule. vreau si io d'aia!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VOIKUNEN Postat Septembrie 8, 2006 Share Postat Septembrie 8, 2006 Utile informatiile despre coburi. Ma gindesc totusi sa cumpar originali BMW intrucit pe RSul meu sunt deja montati suportii originali. Cit priveste topcase, mai vedem. Si BTW, dintre toti BMWistii de prin Bucuresti, care merge miine o fuga pina la Tirgoviste? Io as face o dusa si-o venita... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 8, 2006 Autor Share Postat Septembrie 8, 2006 Utile informatiile despre coburi. Ma gindesc totusi sa cumpar originali BMW intrucit pe RSul meu sunt deja montati suportii originali. Cit priveste topcase, mai vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Didis Postat Septembrie 8, 2006 Share Postat Septembrie 8, 2006 Utile informatiile despre coburi. Ma gindesc totusi sa cumpar originali BMW intrucit pe RSul meu sunt deja montati suportii originali. Cit priveste topcase, mai vedem. Si BTW, dintre toti BMWistii de prin Bucuresti, care merge miine o fuga pina la Tirgoviste? Io as face o dusa si-o venita... nu vii la Galati? cu retur tot sambata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTOBRAND Postat Septembrie 8, 2006 Share Postat Septembrie 8, 2006 io ma vad sambata, la Galatzi (ma intorc seara). Mai e cineva prin zona? CRED CA AI SA DAI DE MINE!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VOIKUNEN Postat Septembrie 11, 2006 Share Postat Septembrie 11, 2006 nu vii la Galati? cu retur tot sambata Din pacate n-am vazut mesajul tau la timp! Am fost la Tirgoviste... Cind mai ai initiative laudabile, da si tu un telefon... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Didis Postat Septembrie 11, 2006 Share Postat Septembrie 11, 2006 Din pacate n-am vazut mesajul tau la timp! Am fost la Tirgoviste... Cind mai ai initiative laudabile, da si tu un telefon... well... data viitoare... la mine cred ca asta a fost ultima plimbare consistenta pe anul asta, daca nu cumva va fi soare si frumos prin octombrie/noiembrie. A fost incununata de un drum frumos la intoarcere, singurul lucru care a facut ca excursia sa nu fie ratata in totalitate: la dus a batut vantul de mergeam inclinati cu 10 grade fata de verticala, la Galati am ajuns tocmai cand se intamplase celebrul accident si care mi-a stricat instantaneu orice dispozitie, dupa care am mancat niste mici care doar ca nu latrau... In rest, am apucat sa-l vad pe Brandu', si el intr-o dispozitie nemaipomenita... A propos, stie cineva ce se poate face cu un amortizor spate care plange de sare camesa de pe dansul? Pot sa merg cu el o perioada, sau ar fi mai bine sa ma abtin? Domnu' Hellryder sugera, ca inlocuitor, ceva Ohlins - stie cineva de unde pot lua, cam la cati banuti, etc? Alternative? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nazdravanul Postat Septembrie 15, 2006 Share Postat Septembrie 15, 2006 Oameni buni ati inebunit ? Ultima plimbare ptr un BMW-ist in septembrie ?!!!! Ne facem de rusine domnilor, motocicletele noastre se pot calari in orice anotimp (nu si cind e zapada pe jos (: ) iar motociclistii cu BMW-uri sint recunoscuti in general ptr faptul ca nu-si folosesc masinariile ca jucarii de duminica. Io zic sa ne mai gindim (: ... Ptr amortizoare poti incerca Wilbers, pe care le poti comanda de la Wunderlich (www.wunderlich.de). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Didis Postat Septembrie 15, 2006 Share Postat Septembrie 15, 2006 Ultima plimbare ptr un BMW-ist in septembrie ?!!!! treaba e mai complexa... dar cu putin noroc nu o sa fie asa Anyway, merci frumos pentru site, o sa ma uit prin el in ideea ca vad vreo poza semnificativa, ca altfel germana e o limba total necunoscuta mie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTOBRAND Postat Septembrie 15, 2006 Share Postat Septembrie 15, 2006 In rest, am apucat sa-l vad pe Brandu', si el intr-o dispozitie nemaipomenita... Printr-o "dispozitie nemaipomenita..." Didis voia sa spuna ca eram Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nazdravanul Postat Septembrie 18, 2006 Share Postat Septembrie 18, 2006 Intra si scoate catalogul care-ti trebuie de pe unul din siteurile internationale (SUA, Italia, etc). Codurile de piese corespund, iar ptr cost le poti scrie pe mail in Germania, sau ti le pot da la telefon (trebuie sa stii codul piesei). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 20, 2006 Admin Share Postat Septembrie 20, 2006 (editat) Salut.. Ma bate un gind de schimbare,in sensul ca ma gindesc din ce in ce mai mult la un R 1150 RT.Voi fiind cunoscatori ce-mi puteti spune despre modelul asta? Cam citi km duce un motoras din asta,etc? Multumesc anticipat.. Luigi Vicol Editat Septembrie 20, 2006 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobita Postat Septembrie 21, 2006 Share Postat Septembrie 21, 2006 Salut.. Ma bate un gind de schimbare,in sensul ca ma gindesc din ce in ce mai mult la un R 1150 RT.Voi fiind cunoscatori ce-mi puteti spune despre modelul asta? Cam citi km duce un motoras din asta,etc? Multumesc anticipat.. Luigi Vicol Nu am rt, am gs da tot r1150. Motoru merge fara probleme multi km, se intretine usor (revizie la 10kkm) si relativ ieftin. Nu e foarte puternic dar,surprinzator, nu prea te faci de ris, trage bine si frumos de jos.Eu m-am tinut mai mult decit onorabil dupa un fjr1300! Troncane si cloncane ca orice BMW, mai putin astea noi.A facut cineva o comparatie buna aici pe forum: BMW ul merge ca un tractor!Chiar asa e ! Daca iti iei, cauta cu doua bujii pe cilindru, e diferenta mare. Luminile, daca sint tot ca cele de la gs, sint proaste. Importatorul e de kakao,service-ul prost, recomandabil sa o repari macar la Budapesta. Bafta Bob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 21, 2006 Autor Share Postat Septembrie 21, 2006 Nu am rt, am gs da tot r1150. Motoru merge fara probleme multi km, se intretine usor (revizie la 10kkm) si relativ ieftin. Nu e foarte puternic dar,surprinzator, nu prea te faci de ris, trage bine si frumos de jos.Eu m-am tinut mai mult decit onorabil dupa un fjr1300! Troncane si cloncane ca orice BMW, mai putin astea noi.A facut cineva o comparatie buna aici pe forum: BMW ul merge ca un tractor!Chiar asa e ! Daca iti iei, cauta cu doua bujii pe cilindru, e diferenta mare. Luminile, daca sint tot ca cele de la gs, sint proaste. Importatorul e de kakao,service-ul prost, recomandabil sa o repari macar la Budapesta. Bafta Bob Sunt perfect de accord cu tot ce a zis bobita si mai vreau sa mentionez ca RT-ul are 95 CP(GS-85CP) si un cuplu de 100 Nm care dupa parerea mea este mai mult decat suficient. Este un motor touring excelent. Circulatia in oras mai greu datorita greutati si dimensiunilor. P.S. De azi dimineata nu cupleaza ABS-ul. Poate sa ma ajute cineva? Marti inca mergea iar miercuri a stata toate ziua in garaj. Nu-mi dau seama ce poate fi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobita Postat Septembrie 21, 2006 Share Postat Septembrie 21, 2006 P.S. De azi dimineata nu cupleaza ABS-ul. Poate sa ma ajute cineva? Parca ai mai avut o data probleme, atunci ai rezolvat sau e de atunci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 21, 2006 Autor Share Postat Septembrie 21, 2006 (editat) P.S. De azi dimineata nu cupleaza ABS-ul. Poate sa ma ajute cineva? Parca ai mai avut o data probleme, atunci ai rezolvat sau e de atunci? Data trecuta ramanea cuplata ABS-ul numai pe spate . Acuma nu merge deloc si arde in continuu becurile rosii de la ABS . De obicei becurile s-e sting dupa catva metri dar astazi ardea in continuu de acasa pana la lucru. Mentionez ca a stat in garaj si nu-mi dau seama cum a putut strica stand intr-un loc. Editat Septembrie 21, 2006 de BMW RIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.