Dan Cata Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Am schimbat uleiu in grup. Usual normal shit, namol dela specific. Desi in manual scrie ca schimbu de ulei se face la fiecare doi ani sau 20k km (sau 40k era?) in grup si cutie, recomand cu caldura ca schimburile sa se faca odata cu uleiu din motor. Mesaj completat Schimbat aseara simeringurile la furci, cu ajutorul lui Dasdas de pe forum (la el in garaj) si sfaturi prin telefon de la Florian. So far so good O sa revin cu poze si o s aincerc sa fac un tutorial pe tema asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Hai ca astept tutorialul. Am semeringurile la furca dar nu m-am incumetat. Scrie macar pasii si "utilajele" necesare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Acu am terminat. E in engleza da te descurci tu. Daca ai nelamuriri... iti raspund cu cea mai mare placere. http://bmwsporttouring.com/ubbthreads/ubbt...7978#Post587978 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Am schimbat uleiu in grup. Usual normal shit, namol dela specific. Desi in manual scrie ca schimbu de ulei se face la fiecare doi ani sau 20k km (sau 40k era?) in grup si cutie, recomand cu caldura ca schimburile sa se faca odata cu uleiu din motor. Schimbat aseara simeringurile la furci, cu ajutorul lui Dasdas de pe forum (la el in garaj) si sfaturi prin telefon de la Florian. So far so good O sa revin cu poze si o s aincerc sa fac un tutorial pe tema asta ...dane, nu-i cazul sa-l schimbi asa des!...fabricantul recomanda schimbarea uleiului respectiv la fiecare 20.000km sau cel tirziu la fiecare 2 ani!..parerea mea personala este ca injumatatind recomandarea lor este suficient de bine!..daca bagi in motor un ulei din care ti-am spus si mergi cu el 5.000km atunci e cel mai simplu de tinut minte tot la al 2-lea schimb de ulei in motor se schimba si uleiul in cutie si grup cardanic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 ...dane, nu-i cazul sa-l schimbi asa des!...fabricantul recomanda schimbarea uleiului respectiv la fiecare 20.000km sau cel tirziu la fiecare 2 ani!..parerea mea personala este ca injumatatind recomandarea lor este suficient de bine!..daca bagi in motor un ulei din care ti-am spus si mergi cu el 5.000km atunci e cel mai simplu de tinut minte tot la al 2-lea schimb de ulei in motor se schimba si uleiul in cutie si grup cardanic! Perfect de accord, insa am hotarat ca in RT o sa bag ulei de la BMW, am cativa litri de schimb deja (primiti de la cine l-am luat) si o sa il schimb la 10k in motor. Deci si alea din cutie si grup tot atunci. In alta ordine de idei, sper sa gasiti folositor tutorialul meu de schimbat simeringurile la furci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Aprilie 8, 2010 Autor Share Postat Aprilie 8, 2010 Perfect de accord, insa am hotarat ca in RT o sa bag ulei de la BMW, am cativa litri de schimb deja (primiti de la cine l-am luat) si o sa il schimb la 10k in motor. Deci si alea din cutie si grup tot atunci. In alta ordine de idei, sper sa gasiti folositor tutorialul meu de schimbat simeringurile la furci E ok tutorialul. Dar nu ai scos tija de telescop? Sus are un surub pt aerisre . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 E ok tutorialul. Dar nu ai scos tija de telescop? Sus are un surub pt aerisre . Numa aia din dreapta am scos-o ca nu ajungeam cu inbusu la aerisitor; aia din stanga nu ca era accesibil aerisitorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 ...dane, nu-i cazul sa-l schimbi asa des!... Anul asta deja am schimbat de 3 ori. Motive personale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 (editat) http://p1.bikepics.com/pics/2003%5C12%5C20...s-89658-320.jpg Hehe... aveam pe GS o blanita de miel, era foarte buna. Da nici asta nu arata rau... Mesaj completat Am hotarat ca numai asta o s avada motorul meu Editat Aprilie 13, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macarov Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Buna seara, As avea si eu o problema....din pacate acum 2 zile am luat o cazatura cu RT-ul meu...nimic grav....doar cateva mici julituri la motor...eu intreg total.(m-am aplecat pe un viraj de 90 de grade prea mult si aveam viteza mica ) Ideea este ca de atunci tot imi clipocesc becurile de ABS,stand pe loc,si in mers,tot timpul.Stiu ca asta indica o neregula la ABS si ca acesta nu mai functioneaza cat clipocesc becurile. Ce e de facut? Nu prea ma pricep la mecanica. Multumesc.Sanatate multa la toti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Ai putea incerca sa il resetezi in prima faza, apoi sa mai vezi. Nu tine de mecanica, mai mult de electrica, iar resetarea aia nu e asa de complicata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cretescu Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 (editat) Buna seara,As avea si eu o problema....din pacate acum 2 zile am luat o cazatura cu RT-ul meu...nimic grav....doar cateva mici julituri la motor...eu intreg total.(m-am aplecat pe un viraj de 90 de grade prea mult si aveam viteza mica ) Ideea este ca de atunci tot imi clipocesc becurile de ABS,stand pe loc,si in mers,tot timpul.Stiu ca asta indica o neregula la ABS si ca acesta nu mai functioneaza cat clipocesc becurile. Ce e de facut? Nu prea ma pricep la mecanica. Multumesc.Sanatate multa la toti! Salut, Si eu am avut aceeiasi problema cu ABS-ul am rezolvat prin resetare. Daca nu s-a spart cind ai cazut nici unul dintre senzori sau nu s-a rupt vreun cablu de la ABS la unitatea centrala o sa rezolvi prin resetare mai mult ca sigur. Editat Aprilie 16, 2010 de cretescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 http://p1.bikepics.com/pics/2003%5C12%5C20...s-89658-320.jpg Hehe... aveam pe GS o blanita de miel, era foarte buna. Da nici asta nu arata rau... Mesaj completat Am hotarat ca numai asta o s avada motorul meu Salve Ti-am vazut comentariul si tinem legatura. In orice caz un admin a mutat postul la "cumparari-altele" De parca daca mi-as fi dorit sa vopsesc motorul as fi postat la cumparari-altele. Whatever... Daca cumva auziti pe cineva ca are colant carbon rosu sa-mi fac RT-ul va rog sa ma contactati. Nu cumpar colantul ci vreau sa imi colantez carenele. Deci solicit service, cum s-ar zice! Sfaturi legate de motor. OK? Danke! PS: Pofta buna la RT, Dane, dar nu l-am vazut pe aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 In cazul in care nu gasesti nicicum... poti incerca sa dai un telefon la folieauto-cluj.ro. Lucreaza si cu autocolant carbon-look si chiar face treaba faina omu ala, am vazut personal cum lucreaza si masini / motoare gata facute de el. Eventual te poate indruma spre unde gasesti autocolantu, dar din cate stiue eo, 3M e cea mai buna calitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nashulor Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 deci, scos autobuzu la plimbare i-am pus baterie noua, schimbat filtru de benzina, montat xenonu de la Luigi ( in sfarsit, dupa 1 an 1/2) si montat releu pt anularea erorii de initializare a ABS ului foarte multumit, merge brici cine e interesat poate sa vada aici pareri http://www.largiader.com/abs/absfault.html si aici detaliile cu poze http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/ABS_Low_Voltage_Fix.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Is chiar curios cum merge dracia cu releu... Poate poate se merita mai bine decat o baterie noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Is chiar curios cum merge dracia cu releu... Poate poate se merita mai bine decat o baterie noua Asta iarna mi-am pus bateria pe un incarcator balshoi, 100% rusesc, timp de 8 ore cu intreruperi. Cand am pus-o pe motor, la 0 grade, a pornit "la sfert", cu ABS cu tot. A venit aproape imediat o zapada si multe zile cu temperaturi sub 0, iar la doua saptamani dupa am incercat din nou s-o pornesc. A trebuit sa iau curent de la masina. Acum, chiar si la 20 de grade imi da eroare ABS-ul. Zilele astea sa-mi fac timp s-o pun din nou la incarcat, are doar un an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Exact asta e prostia... o baterie cu gel pe mobrele noastre tine cativa ani buni, da problema cu initializarea ABS-ului poate sa apara si la cateva luni dupa ce ai pus baterie noua. Chiar nu imi dau seama de ce au setat pragul ala de tensiune asa de sus, e de-a dreptul enervant. Ma gandesc serios sa imi fac si eu mod-ul asta, cu prima ocazie cu care dau carenele jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nashulor Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Is chiar curios cum merge dracia cu releu... Poate poate se merita mai bine decat o baterie noua merge la fel, tre sa te obisnuiesti cu noua imagine din bord doar becu de sus aprins, atunci cand pui contactu'. cum porneste motoru ... blinkane ambele tzuzamen foarte tare faza, mie mi-a placut mult. doar ca e mult de demontat pana ajungi la acel cablu de ABS. in rest e simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Stai... dupa faza cu releul sta aprins numa ala de sus sau ce? Ca mie imi palpaie amandoua, cand alternativ, cand concomitent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 17, 2010 Admin Share Postat Aprilie 17, 2010 Draku' v-a pus sa va luati BMW-uri. Daca va luati motorete normale sughitati! Aveti numai necazuri cu palpaiturile si luminitele. Nu va distrage atentia de la drum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macarov Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Ok...am inteles : Resetare Si cum se face asta (pe romaneste) cat mai explicit. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Ok...am inteles : ResetareSi cum se face asta (pe romaneste) cat mai explicit. Multumesc. Ground the center connector after removing the blue terminator, turn on ignition and hold the ABS button for 8 seconds. Turn off ignition, remove ground wire, replace blue terminator. Here's the long winded procedure:- 1. Make sure the ignition is off. 2. Remove pillion and rider seats. 3. Locate the 3 wire plug by the toolkit and remove the blue termination. (It's for diagnostics so is not connected to anything). 4. Insert one end of wire into the *middle* connection. 5. Clip the other end to a known good ground. 6. Turn ignition on. Note that the two ABS lights continue flashing alternately. 7. Hold ABS button down for 8 seconds. The bottom ABS light should stay on, the top one off. 8. Release the ABS button. If the reset is successful, both ABS lights come on. If you didn't count to 8 or your ground is not good, then the top ABS light stays off. Start again and/or try pressing the ABS button before turning ignition on. 9. Turn ignition off, remove wire, reconnect plug and refit blue termination. Nu ii pe romaneste da te descurci tu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macarov Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Chiar acum o sa cobor sa incerc.Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Si? O iesit fum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.