Macarov Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Chestia asta e vorba de zilele astea.Face asa de cand am luat-o, adica de o saptamana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Tine de relanti. Trebuie sa fie la 1100 rpm +/-50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 1, 2010 Admin Share Postat Aprilie 1, 2010 @Macarov Eu sunt tipul cu care te-ai intalnit miercuri la arc, eram cu copilul. Iti spusesem ca am avut si eu modelul asta, ti-am si lasat numarul de telefon sa ma suni, in caz ca ai nevoie de informatii. Gasesti tot ceea ce cauti pe topicul asta, aici suntem intre prieteni Eu ti-as recomanda sa te duci sa-i faci balansul injectiei si reglajul de tacheti, ai sa vezi ca ai alt motor dupa aia. Este posibil sa ti se opreasca cind este rece si din cauza dezechilibrului injectiei, de aici poate ai si relantiul mic. Mai vorbim dupa ce-i faci astea. Luigi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Chestia asta e vorba de zilele astea.Face asa de cand am luat-o, adica de o saptamana. Dar de tija de "fast idle/soc" tragi? In mod normal trebuie trasa la orice pornire pana cand temperatura in ulei ajunge la o bara pe RID. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macarov Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Da Luigi stiu. O sa-i fac toate astea si apoi mai vorbim. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Salut, prieteni ! Se zice ca ambreiajul cu actionare hidraulica nu se regleaza... Se stie ca romanul este inventiv ! Well, exista printre cavalerii bavarezi cineva care stie cum pot "bobina" ambreiajul unui K1200R - asa fel incat - maneta sa cupleze-decupleze cat mai langa ghidon ?! Excluzand, bineanteles solutiile gen ulei 5W 40, maneta aftermarket sau, Doamne Fereste, ceva "daunator sanatatii" mecanismului ... As dori ceva simplu, "la botul calului"... Va multumesc anticipat. Fac cinste ! Sarbatori fericite ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 M-am interesat si eu de ambreiaj hidraulic la GS, pe vremea cand ramaneam blocat in trafic, sa trec clujul dintr-un capat in altul era CHIN pentru mana mea stanga. Toate kiturile de conversie de la ambreiaj cu cablu la hidraulic sunt pentru crossuri usoare, si nu fac fata fortei de a impinge placa aia rotunda cu arcuri. Ca sa o faci sa prinda mai aproape de ghidon, ma gandesc ca numai daca o indoi, insa atentie... Din cate stiu eu, manetele astea nu is de aluminiu, ci de zamac. si sa o tai si sa o sudezi mai aproape de ghidon nu stiu daca poti, am inteles ca electrozii aia sunt foarte scumpi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 M-am interesat si eu de ambreiaj hidraulic la GS, pe vremea cand ramaneam blocat in trafic, sa trec clujul dintr-un capat in altul era CHIN pentru mana mea stanga. Ambreiajul meu se actioneaza foarte usor, dar la acest model este reglat din fabrica sa prinda cat mai departe de maner. Eu doresc sa il pot actiona cat mai aproape... Daca nu gasim impreuna o rezolvare ad-hoc cred ca cea mai buna solutie ramane inlocuirea manetei originale cu alta reglabila... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 BMW Camp Mesaj completat . . . . . BMW Camp - NOUL SITE GAZDA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinbarbone Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 BMW CampMesaj completat . . . . . BMW Camp - NOUL SITE GAZDA misto idee ,ma bag si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Am schimbat uleiu in grup. Usual normal shit, namol dela specific. Desi in manual scrie ca schimbu de ulei se face la fiecare doi ani sau 20k km (sau 40k era?) in grup si cutie, recomand cu caldura ca schimburile sa se faca odata cu uleiu din motor. Mesaj completat Schimbat aseara simeringurile la furci, cu ajutorul lui Dasdas de pe forum (la el in garaj) si sfaturi prin telefon de la Florian. So far so good O sa revin cu poze si o s aincerc sa fac un tutorial pe tema asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Hai ca astept tutorialul. Am semeringurile la furca dar nu m-am incumetat. Scrie macar pasii si "utilajele" necesare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Acu am terminat. E in engleza da te descurci tu. Daca ai nelamuriri... iti raspund cu cea mai mare placere. http://bmwsporttouring.com/ubbthreads/ubbt...7978#Post587978 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Am schimbat uleiu in grup. Usual normal shit, namol dela specific. Desi in manual scrie ca schimbu de ulei se face la fiecare doi ani sau 20k km (sau 40k era?) in grup si cutie, recomand cu caldura ca schimburile sa se faca odata cu uleiu din motor. Schimbat aseara simeringurile la furci, cu ajutorul lui Dasdas de pe forum (la el in garaj) si sfaturi prin telefon de la Florian. So far so good O sa revin cu poze si o s aincerc sa fac un tutorial pe tema asta ...dane, nu-i cazul sa-l schimbi asa des!...fabricantul recomanda schimbarea uleiului respectiv la fiecare 20.000km sau cel tirziu la fiecare 2 ani!..parerea mea personala este ca injumatatind recomandarea lor este suficient de bine!..daca bagi in motor un ulei din care ti-am spus si mergi cu el 5.000km atunci e cel mai simplu de tinut minte tot la al 2-lea schimb de ulei in motor se schimba si uleiul in cutie si grup cardanic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 ...dane, nu-i cazul sa-l schimbi asa des!...fabricantul recomanda schimbarea uleiului respectiv la fiecare 20.000km sau cel tirziu la fiecare 2 ani!..parerea mea personala este ca injumatatind recomandarea lor este suficient de bine!..daca bagi in motor un ulei din care ti-am spus si mergi cu el 5.000km atunci e cel mai simplu de tinut minte tot la al 2-lea schimb de ulei in motor se schimba si uleiul in cutie si grup cardanic! Perfect de accord, insa am hotarat ca in RT o sa bag ulei de la BMW, am cativa litri de schimb deja (primiti de la cine l-am luat) si o sa il schimb la 10k in motor. Deci si alea din cutie si grup tot atunci. In alta ordine de idei, sper sa gasiti folositor tutorialul meu de schimbat simeringurile la furci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Aprilie 8, 2010 Autor Share Postat Aprilie 8, 2010 Perfect de accord, insa am hotarat ca in RT o sa bag ulei de la BMW, am cativa litri de schimb deja (primiti de la cine l-am luat) si o sa il schimb la 10k in motor. Deci si alea din cutie si grup tot atunci. In alta ordine de idei, sper sa gasiti folositor tutorialul meu de schimbat simeringurile la furci E ok tutorialul. Dar nu ai scos tija de telescop? Sus are un surub pt aerisre . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 E ok tutorialul. Dar nu ai scos tija de telescop? Sus are un surub pt aerisre . Numa aia din dreapta am scos-o ca nu ajungeam cu inbusu la aerisitor; aia din stanga nu ca era accesibil aerisitorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 ...dane, nu-i cazul sa-l schimbi asa des!... Anul asta deja am schimbat de 3 ori. Motive personale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 (editat) http://p1.bikepics.com/pics/2003%5C12%5C20...s-89658-320.jpg Hehe... aveam pe GS o blanita de miel, era foarte buna. Da nici asta nu arata rau... Mesaj completat Am hotarat ca numai asta o s avada motorul meu Editat Aprilie 13, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macarov Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Buna seara, As avea si eu o problema....din pacate acum 2 zile am luat o cazatura cu RT-ul meu...nimic grav....doar cateva mici julituri la motor...eu intreg total.(m-am aplecat pe un viraj de 90 de grade prea mult si aveam viteza mica ) Ideea este ca de atunci tot imi clipocesc becurile de ABS,stand pe loc,si in mers,tot timpul.Stiu ca asta indica o neregula la ABS si ca acesta nu mai functioneaza cat clipocesc becurile. Ce e de facut? Nu prea ma pricep la mecanica. Multumesc.Sanatate multa la toti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Ai putea incerca sa il resetezi in prima faza, apoi sa mai vezi. Nu tine de mecanica, mai mult de electrica, iar resetarea aia nu e asa de complicata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cretescu Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 (editat) Buna seara,As avea si eu o problema....din pacate acum 2 zile am luat o cazatura cu RT-ul meu...nimic grav....doar cateva mici julituri la motor...eu intreg total.(m-am aplecat pe un viraj de 90 de grade prea mult si aveam viteza mica ) Ideea este ca de atunci tot imi clipocesc becurile de ABS,stand pe loc,si in mers,tot timpul.Stiu ca asta indica o neregula la ABS si ca acesta nu mai functioneaza cat clipocesc becurile. Ce e de facut? Nu prea ma pricep la mecanica. Multumesc.Sanatate multa la toti! Salut, Si eu am avut aceeiasi problema cu ABS-ul am rezolvat prin resetare. Daca nu s-a spart cind ai cazut nici unul dintre senzori sau nu s-a rupt vreun cablu de la ABS la unitatea centrala o sa rezolvi prin resetare mai mult ca sigur. Editat Aprilie 16, 2010 de cretescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 http://p1.bikepics.com/pics/2003%5C12%5C20...s-89658-320.jpg Hehe... aveam pe GS o blanita de miel, era foarte buna. Da nici asta nu arata rau... Mesaj completat Am hotarat ca numai asta o s avada motorul meu Salve Ti-am vazut comentariul si tinem legatura. In orice caz un admin a mutat postul la "cumparari-altele" De parca daca mi-as fi dorit sa vopsesc motorul as fi postat la cumparari-altele. Whatever... Daca cumva auziti pe cineva ca are colant carbon rosu sa-mi fac RT-ul va rog sa ma contactati. Nu cumpar colantul ci vreau sa imi colantez carenele. Deci solicit service, cum s-ar zice! Sfaturi legate de motor. OK? Danke! PS: Pofta buna la RT, Dane, dar nu l-am vazut pe aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 In cazul in care nu gasesti nicicum... poti incerca sa dai un telefon la folieauto-cluj.ro. Lucreaza si cu autocolant carbon-look si chiar face treaba faina omu ala, am vazut personal cum lucreaza si masini / motoare gata facute de el. Eventual te poate indruma spre unde gasesti autocolantu, dar din cate stiue eo, 3M e cea mai buna calitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nashulor Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 deci, scos autobuzu la plimbare i-am pus baterie noua, schimbat filtru de benzina, montat xenonu de la Luigi ( in sfarsit, dupa 1 an 1/2) si montat releu pt anularea erorii de initializare a ABS ului foarte multumit, merge brici cine e interesat poate sa vada aici pareri http://www.largiader.com/abs/absfault.html si aici detaliile cu poze http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/ABS_Low_Voltage_Fix.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.