Dan Cata Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Pare cam mult ce ai tu acolo... Poate fi din 2 cazuri: ori ai suspensii aftermarket, ori ai joc la cric, acolo unde se prinde. Pune ceva sub talpa cricului, cum ar fi un puc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Multumesc Budd. Esti o comoara ptr. cei mai nestiutori. Daca vreodata treci prin Bucovina ai casa, masa gratis. Astazi am umblat un pic la suruburile alea cre se afla pe carcasa filtrului de aer si se pare ca nu se mai opreste la relanti. Oricum o sa-i fac o sincronizare, dar asta cand o sa ajung pe la Viena ca in zona mea nu stiu pe nimeni care sa aiba sculele necesare. Motorul este din 2000. Chestia aia cu sarma oare omai fi necesara? O sa rog pe cineva sa -mi traduca link- urile date de tine ca eu sunt zero barat la engleza. ...nu trebuie sa fii profesor in vreo limba straina acum!....exista http://translate.google.com/# !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Sanatate, oameni buni! Hai ca vin si eu cu o problema minora ( gen PARANOIA). In momentul in care iau mana din gaz, mansonul de acceleratie, nu mai revine rapid pe pozitia inchis gaz. Mai clar explicat: accelerez, apoi merg constant cu viteza x. Iau mana dreapta de pe ghidon, dar acceleratia ramane fixa, cat timp nu sunt ceva gropi pe drum. Daca sunt denivelari, revine pe pozitia de relanty. Daca aveti ceva sfaturi si pentru mine, va multumesc! Daca nu aveti sfaturi, va multumesc! Lucian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Poti sa incerci sa dai cu wd40 pe arcurile de la clapetele de la admisie, ca numa alea fac ca si acceleratia sa revina. Apoi sa dai cu wd intre manson si ghidon, sa se curete bine tot ce e acolo. Nu incerca sa ungi cu ceva cablu de acceleratie ca mai mult rau faci decat bine Mesaj completat /index.php?...t&p=2432885 Cred ca era mai potrivit aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 In momentul in care iau mana din gaz, S-a intamplat cand ai folosit manerele incalzite? La mine asa s-a intamplat, mi-au luat-o in service 3 minute si gata, habar n-am ce i-au facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Sanatate, oameni buni! Hai ca vin si eu cu o problema minora ( gen PARANOIA). In momentul in care iau mana din gaz, mansonul de acceleratie, nu mai revine rapid pe pozitia inchis gaz. Mai clar explicat: accelerez, apoi merg constant cu viteza x. Iau mana dreapta de pe ghidon, dar acceleratia ramane fixa, cat timp nu sunt ceva gropi pe drum. Daca sunt denivelari, revine pe pozitia de relanty.Daca aveti ceva sfaturi si pentru mine, va multumesc! Daca nu aveti sfaturi, va multumesc! Lucian ...sfatul meu personal!...lasa-l asa cum e si invata-te sa readuci cu mina acceleratia in pozitia initiala!...poti trage foloase de pe urma asta, e ca un fel de pilot automat!...si la mine la rt e tot asa si e tare bine la drum lung ca ramine mai putin efort pt mina dreapta!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$I$U Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 salutare oameni buni! Am si eu o problema cu un F 650 GS din 2000 injectie. Imi da cite o intrerupere in mers. Daca plec de la semafor linistit si apoi bag mina in ea brusc are o intirziere , nu raspunde la acceleratie imediat si mai da si cite un rateu din cind in cind. daca plec mai turat si o tin din ambreiaj nu mai astfel de probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adysnt2008 Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 salutare oameni buni!Am si eu o problema cu un F 650 GS din 2000 injectie. Imi da cite o intrerupere in mers. Daca plec de la semafor linistit si apoi bag mina in ea brusc are o intirziere , nu raspunde la acceleratie imediat si mai da si cite un rateu din cind in cind. daca plec mai turat si o tin din ambreiaj nu mai astfel de probleme verifica presiunea care ti-o baga sus la rampa si vezi sa fie cat zice manualul de reparatie, daca este sub valoarea minima inscrisa iti trebuie pompa de benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nashulor Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Sanatate, oameni buni! Hai ca vin si eu cu o problema minora ( gen PARANOIA). In momentul in care iau mana din gaz, mansonul de acceleratie, nu mai revine rapid pe pozitia inchis gaz. Mai clar explicat: accelerez, apoi merg constant cu viteza x. Iau mana dreapta de pe ghidon, dar acceleratia ramane fixa, cat timp nu sunt ceva gropi pe drum. Daca sunt denivelari, revine pe pozitia de relanty.Daca aveti ceva sfaturi si pentru mine, va multumesc! Daca nu aveti sfaturi, va multumesc! Lucian ce repede au sarit cu solutiile , mai bine o lasi asa si ai cruise control .... gratis. altii dau bani multi pt asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 salutare oameni buni!Am si eu o problema cu un F 650 GS din 2000 injectie. Imi da cite o intrerupere in mers. Daca plec de la semafor linistit si apoi bag mina in ea brusc are o intirziere , nu raspunde la acceleratie imediat si mai da si cite un rateu din cind in cind. daca plec mai turat si o tin din ambreiaj nu mai astfel de probleme Nu cred ca are a face mersul neregulat cu rateurile, dar... Prima datra schimba filtrul de benzina. Ce zici tu acolo pare sa fie filtru de benzina murdar sau furtun de tur obturat partial. Pompa nu cred ca e stricata, ca aia ori merge ori nu merge Si chiar daca ar fii stricata pompa, o sa fi uimit de ce poate sa faca o pompa de logan cu 80 RON pe motocicletele BMW Referitor la rateuri... poate sa fie apa din rezervor (se aduna ceva... ai fi uimit sa vezi cat ). Poate sa dea rateuri daca ai schimbat toba cu una goala, si/sau iti intra aer pe la imbinari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 salutare oameni buni!Am si eu o problema cu un F 650 GS din 2000 injectie. Imi da cite o intrerupere in mers. Daca plec de la semafor linistit si apoi bag mina in ea brusc are o intirziere , nu raspunde la acceleratie imediat si mai da si cite un rateu din cind in cind. daca plec mai turat si o tin din ambreiaj nu mai astfel de probleme S-ar putea ca ambreiajul sa fie pe duca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pompiliu Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 S-ar putea ca ambreiajul sa fie pe duca. salutare de unde pot cumpara mansoane pentru un r1200rt nu ma trimiteti la bavaria e criza au preturi prea mari mansoanele mele vechi sant uzate sa ros cauciucul poate gasesc unele sa le imbrac pe cele vechi astept sfaturi soluti multumesc mult sanatate o zi buna Pompi Mesaj completat salutare nam putut sa tac am 1200000km cu rt meu majoritatea facuti la drum lung am vrut sal vand dar dupa ce iam facut revizia iam scchimbat lichidile inclusiv lichidul de frana ramane cu mine am vazut multe impreuna ramanem impreuna si motorul mere ceas eu nu merg cu el in oras e o motocicleta adevarata si eu nu sar calul cine a mers cu mine stie te salut cu stima Pompi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 salutare de unde pot cumpara mansoane pentru un r1200rt nu ma trimiteti la bavaria e criza au preturi prea mari mansoanele mele vechi sant uzate sa ros cauciucul poate gasesc unele sa le imbrac pe cele vechi astept sfaturi soluti multumesc mult sanatate o zi buna Pompi ...ceau pompi!...de mult nu te-am mai vazut!...cum esti, ce mai faci?.. ...hai sa-ti dau eu rezolvarea saracului la problema ta cu mansoanele!...du-te la un magazin specializat in articole de tenis de cimp si ia-ti un set sau 2 de banda care se pune la minerele de la racheta de tenis!...vezi ca sunt de mai multe grip-uri!!...eu asa am facut si a fost ok!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 http://fahrzeugteile.shop.ebay.de/i.html?_...3286.m270.l1313 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macarov Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Salut la toata lumea Vreau sa schimb placutele de frana pe spate ca au inceput sa huruie... La Bavaria sunt 200 lei... La un magazin on-line din Cluj am gasit placute spate STD LUCAS la 135 lei... Voi ce parere aveti? P.S. Operatiunea vreu sa o fac eu....intrebarea este daca e greu.Mentionez faptul ca am mai schimbat la auto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pompiliu Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 ...ceau pompi!...de mult nu te-am mai vazut!...cum esti, ce mai faci?.....hai sa-ti dau eu rezolvarea saracului la problema ta cu mansoanele!...du-te la un magazin specializat in articole de tenis de cimp si ia-ti un set sau 2 de banda care se pune la minerele de la racheta de tenis!...vezi ca sunt de mai multe grip-uri!!...eu asa am facut si a fost ok!... sa traiesti multumesc ma duc maine si caut magazinul minune nu sunt milionar sa dau vreo 5 milioane pe ele eu in general traiesc nefind bani nu prea am mai calatorit cred sigur ca merg la garmich restul nimic nou ma lupt cat se poate cu criza incerc ca toata lumea so scot la capat te salut cu stima Pompi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Salut la toata lumea Vreau sa schimb placutele de frana pe spate ca au inceput sa huruie... La Bavaria sunt 200 lei... La un magazin on-line din Cluj am gasit placute spate STD LUCAS la 135 lei... Voi ce parere aveti? P.S. Operatiunea vreu sa o fac eu....intrebarea este daca e greu.Mentionez faptul ca am mai schimbat la auto. Nimic mai usor! Daca crezi ca esti nesigur, citeste articolul asta inainte, dar e foarte usor... http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/BFDRear2.1.1.pdf Acelasi lucru si pt fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macarov Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Bun...si in legatura cu placutele? Voi de unde le luati,marca si pretul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 La GS am luat tot timpul de la reprezentanta Aprilia din Cluj. Is seriosi baietii, dai azi comanda si maine vin, cred ca din Ungaria le aduc. Daca imi amintesc bine, erau 110 RON setul, si tineau destul de mult. Acuma depinde de fiecare cum se da cu motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 19, 2010 Admin Share Postat Mai 19, 2010 Eu am pus Ferodo si am fost multumit. Se schimba usor, nu-i problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rove Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Eu pe fata am pus Lucas si de cand le-am pus (10000 km)scartaie incontinuu,pe spate am schimbat de 1 sapt. si am pus Brembo-36 euro,si e total alta treaba.Sunt perfecte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_p Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Pare cam mult ce ai tu acolo... Poate fi din 2 cazuri: ori ai suspensii aftermarket, ori ai joc la cric, acolo unde se prinde. Pune ceva sub talpa cricului, cum ar fi un puc Multam, am vazut ca am joc in axul pe care este montat cricul lateral A. Popovici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Poti monta o saiba intre cris si suportul lui, de dimensiunea potrivita Trebuie sa dai cu ceva vaselina acolo, sa aiba tot timpul, altfel se "mananca" si deia iti apare jocul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 salutare nam putut sa tac am 1200000km cu rt meu majoritatea facuti la drum lung Salut, e cumva un 0 in plus? 1.200.000 sau 120.000 ? Pura curiozitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macarov Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Ce parere aveti de uleiul asta? L-am gasit la 113 lei 4litri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.