Dan Cata Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Daca ai tot timpul nivelul la ulei ok, nu ai treaba Dar... poti sa faci upgrade la intinzatorul de pe stanga, cu cel de 1200 dupa 2004 300 RON toata afacerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Par a fi alea de pe Louis, un rahat cu apa rece dupa parerea mea. Twinmax sau Carbtune sau futunu cu ulei rulz! Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Choparica Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 ...ai ambreiaj uscat de o forma si functionalitate asemanatoare cu cel de dacie!...exceptie face lipsa rulmentului de presiune, iar zgomotul ce se aude din directia respectiva este perfect normal...tot acollo vei auzi un cloncanit puternic in momentul plecarii din loc, nu te speria este abs-ul care se cupleaza si te anunta ca este activ!...lipsa acelui zgomot trebuie sa te ingrijoreze!......de asemenea verifica jocul la maneta de ambreiaj, trebuie sa ai un joc de 3mm la baza manetei!.. ...bataia ce se aude in motor cind se incalzeste de asemenea este normala...si modelele noi o au!..verifica totusi sa nu fie din carburatorul din partea dreapta! Salut,am un coleg care are un RT 1100 si unul care GS 1150,fata de motocicletele lor la al meu se aude mult mai tare...iar treaba cu ABS-ul la mine nu este cazul pt ca nu are ABS. Mesaj completat Teama mi-e ca nu cumva sa lase mobra pe cricul central, in viteza, si sa auda zgomotele alea Ma nu sunt chiar atat de (cuvant urat),de 1 Mai am fost cu motocicleta la mare,si cum treceam de 3000 RPM incepea sa se auda,face indiferent ca este in neutral sau in viteza,oricare ar fi ia de la 1 la 5,zgomotul apare numai in momentul cand accelerez pe deccelerare nu se mai aude.Am mai intrebat in stg si in dreapta, dar cate capete atatea idei,de la injectoare infundate ,aprindere ne sincronizata,ajungand la joc in boltul de la piston sau cuzinetul de pe arbore uzat,de asta am intrebat aici,m-am gandit ca s-a mai intalnit cineva cu problema asta,nu imi ramane de facut decat sa le iau prin eliminare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
otravel Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 Salut bmw-sti. Dupa ce se incalzeste motorul se opreste la relanti(o mie de nervi prin oras) iar la decelerare brusca rateuri. Astept parerile pertinente ale celor priceputi. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 Salut bmw-sti. Dupa ce se incalzeste motorul se opreste la relanti(o mie de nervi prin oras) iar la decelerare brusca rateuri. Astept parerile pertinente ale celor priceputi. Multumesc. @Budd, ai onoarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 Salut bmw-sti. Dupa ce se incalzeste motorul se opreste la relanti(o mie de nervi prin oras) iar la decelerare brusca rateuri. Astept parerile pertinente ale celor priceputi. Multumesc. 1200C.Deci,ce an este? Pana in 2000 este o problema la motronic (creierul masinii) dar nu cine stie ce. Ca sa vezi daca e motronicul de vina faci urmatoare cehstie, deconectezi bateria vreo 5 minute. In astea 5 minute motronicul este ca un bebelus,habar n-are pe ce lume este. Pune din nou contactul si incalzzeste motorul,da-i o tura prin oras si inceacrca decelerari bruste. Daca se opreste arunci ai nevoie de ceea ce se cheama un CAT Code plug. Sune pretentios,insa este doar o bucata de sarma (in cazul meu o bucata de aluminiu indoita). Iti dau niste links aici ca sa te prinzi despre ce este vorba,pe ADV rider,un anume Steptoe,le face la un pret de nimic,si tu poti face asa ceva,ideea este daca ai tupeu sa te bagi in mobra asta. Uite aici : http://www.pokiespages.com/pokie/idleplug.htm (despre CAT code plug) Acelasi lucru,insa facut de Steptoe : http://www.advrider.com/forums/showthread....ht=steptoe+plug As sugera inainte o sincronizare a injectiei si eventual o reglare a supapelor,nu se stie niciodata. Un CAT Code plug din asta e 7 dolari. Cel facut de Steptoe este ... cat ai da tu pe o chestie din asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
otravel Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 Multumesc Budd. Esti o comoara ptr. cei mai nestiutori. Daca vreodata treci prin Bucovina ai casa, masa gratis. Astazi am umblat un pic la suruburile alea cre se afla pe carcasa filtrului de aer si se pare ca nu se mai opreste la relanti. Oricum o sa-i fac o sincronizare, dar asta cand o sa ajung pe la Viena ca in zona mea nu stiu pe nimeni care sa aiba sculele necesare. Motorul este din 2000. Chestia aia cu sarma oare omai fi necesara? O sa rog pe cineva sa -mi traduca link- urile date de tine ca eu sunt zero barat la engleza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuperHypo Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 Vin si eu cu o rugaminte. Imi poate spune cineva cit e distanta intre gaurile de fixare pe furca a aripii de la roata din fata la K1200RS. Ma refer la partea din fata a aripii distanta notata cu "a" in imaginea atasata. Multumesc si toate cele bune, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Multumesc Budd. Esti o comoara ptr. cei mai nestiutori. Daca vreodata treci prin Bucovina ai casa, masa gratis. Astazi am umblat un pic la suruburile alea cre se afla pe carcasa filtrului de aer si se pare ca nu se mai opreste la relanti. Oricum o sa-i fac o sincronizare, dar asta cand o sa ajung pe la Viena ca in zona mea nu stiu pe nimeni care sa aiba sculele necesare. Motorul este din 2000. Chestia aia cu sarma oare omai fi necesara? O sa rog pe cineva sa -mi traduca link- urile date de tine ca eu sunt zero barat la engleza. Mi se pare ciudat sa ai nevoie de CAT plug insa poate ai nimerit un lot cu software neupdatat ,cred ca pana la urma este din sincronizare. Asa este, la cruiser suruburile sunt pe cutia filtrului de aer si au tolerante ceva mai mari decat la celelalte R. Per scurt,linkurile alea zic ca in cam 80% din cazuri CAT code plug a rezolvat problema. La unii,folosirea benzinei cu cifra octanica mai mare a rezovat iarasi problema.La unii,alt tip de bujii (Brisk,racing) a rezolvat iarasi problema. Iar la altii,simpla sincronizare cu resetarea motronicului a fost suficienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_p Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Salut fratilor. Am un R80 RT si pun o intrebare ce poate fi sau parea stupida. Cand o las pe cricul lateral parca se inclina mult prea mult, aproapede 45 grade. Este stabila dar pare cam prea inclinata. Din cei ce ati vazut sau ati avut, este normal sau are cricul ceva ori se regleaza si nu stiu eu? O zi buna tuturor Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Pare cam mult ce ai tu acolo... Poate fi din 2 cazuri: ori ai suspensii aftermarket, ori ai joc la cric, acolo unde se prinde. Pune ceva sub talpa cricului, cum ar fi un puc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Multumesc Budd. Esti o comoara ptr. cei mai nestiutori. Daca vreodata treci prin Bucovina ai casa, masa gratis. Astazi am umblat un pic la suruburile alea cre se afla pe carcasa filtrului de aer si se pare ca nu se mai opreste la relanti. Oricum o sa-i fac o sincronizare, dar asta cand o sa ajung pe la Viena ca in zona mea nu stiu pe nimeni care sa aiba sculele necesare. Motorul este din 2000. Chestia aia cu sarma oare omai fi necesara? O sa rog pe cineva sa -mi traduca link- urile date de tine ca eu sunt zero barat la engleza. ...nu trebuie sa fii profesor in vreo limba straina acum!....exista http://translate.google.com/# !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Sanatate, oameni buni! Hai ca vin si eu cu o problema minora ( gen PARANOIA). In momentul in care iau mana din gaz, mansonul de acceleratie, nu mai revine rapid pe pozitia inchis gaz. Mai clar explicat: accelerez, apoi merg constant cu viteza x. Iau mana dreapta de pe ghidon, dar acceleratia ramane fixa, cat timp nu sunt ceva gropi pe drum. Daca sunt denivelari, revine pe pozitia de relanty. Daca aveti ceva sfaturi si pentru mine, va multumesc! Daca nu aveti sfaturi, va multumesc! Lucian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Poti sa incerci sa dai cu wd40 pe arcurile de la clapetele de la admisie, ca numa alea fac ca si acceleratia sa revina. Apoi sa dai cu wd intre manson si ghidon, sa se curete bine tot ce e acolo. Nu incerca sa ungi cu ceva cablu de acceleratie ca mai mult rau faci decat bine Mesaj completat /index.php?...t&p=2432885 Cred ca era mai potrivit aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 In momentul in care iau mana din gaz, S-a intamplat cand ai folosit manerele incalzite? La mine asa s-a intamplat, mi-au luat-o in service 3 minute si gata, habar n-am ce i-au facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Sanatate, oameni buni! Hai ca vin si eu cu o problema minora ( gen PARANOIA). In momentul in care iau mana din gaz, mansonul de acceleratie, nu mai revine rapid pe pozitia inchis gaz. Mai clar explicat: accelerez, apoi merg constant cu viteza x. Iau mana dreapta de pe ghidon, dar acceleratia ramane fixa, cat timp nu sunt ceva gropi pe drum. Daca sunt denivelari, revine pe pozitia de relanty.Daca aveti ceva sfaturi si pentru mine, va multumesc! Daca nu aveti sfaturi, va multumesc! Lucian ...sfatul meu personal!...lasa-l asa cum e si invata-te sa readuci cu mina acceleratia in pozitia initiala!...poti trage foloase de pe urma asta, e ca un fel de pilot automat!...si la mine la rt e tot asa si e tare bine la drum lung ca ramine mai putin efort pt mina dreapta!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$I$U Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 salutare oameni buni! Am si eu o problema cu un F 650 GS din 2000 injectie. Imi da cite o intrerupere in mers. Daca plec de la semafor linistit si apoi bag mina in ea brusc are o intirziere , nu raspunde la acceleratie imediat si mai da si cite un rateu din cind in cind. daca plec mai turat si o tin din ambreiaj nu mai astfel de probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adysnt2008 Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 salutare oameni buni!Am si eu o problema cu un F 650 GS din 2000 injectie. Imi da cite o intrerupere in mers. Daca plec de la semafor linistit si apoi bag mina in ea brusc are o intirziere , nu raspunde la acceleratie imediat si mai da si cite un rateu din cind in cind. daca plec mai turat si o tin din ambreiaj nu mai astfel de probleme verifica presiunea care ti-o baga sus la rampa si vezi sa fie cat zice manualul de reparatie, daca este sub valoarea minima inscrisa iti trebuie pompa de benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nashulor Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Sanatate, oameni buni! Hai ca vin si eu cu o problema minora ( gen PARANOIA). In momentul in care iau mana din gaz, mansonul de acceleratie, nu mai revine rapid pe pozitia inchis gaz. Mai clar explicat: accelerez, apoi merg constant cu viteza x. Iau mana dreapta de pe ghidon, dar acceleratia ramane fixa, cat timp nu sunt ceva gropi pe drum. Daca sunt denivelari, revine pe pozitia de relanty.Daca aveti ceva sfaturi si pentru mine, va multumesc! Daca nu aveti sfaturi, va multumesc! Lucian ce repede au sarit cu solutiile , mai bine o lasi asa si ai cruise control .... gratis. altii dau bani multi pt asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 salutare oameni buni!Am si eu o problema cu un F 650 GS din 2000 injectie. Imi da cite o intrerupere in mers. Daca plec de la semafor linistit si apoi bag mina in ea brusc are o intirziere , nu raspunde la acceleratie imediat si mai da si cite un rateu din cind in cind. daca plec mai turat si o tin din ambreiaj nu mai astfel de probleme Nu cred ca are a face mersul neregulat cu rateurile, dar... Prima datra schimba filtrul de benzina. Ce zici tu acolo pare sa fie filtru de benzina murdar sau furtun de tur obturat partial. Pompa nu cred ca e stricata, ca aia ori merge ori nu merge Si chiar daca ar fii stricata pompa, o sa fi uimit de ce poate sa faca o pompa de logan cu 80 RON pe motocicletele BMW Referitor la rateuri... poate sa fie apa din rezervor (se aduna ceva... ai fi uimit sa vezi cat ). Poate sa dea rateuri daca ai schimbat toba cu una goala, si/sau iti intra aer pe la imbinari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 salutare oameni buni!Am si eu o problema cu un F 650 GS din 2000 injectie. Imi da cite o intrerupere in mers. Daca plec de la semafor linistit si apoi bag mina in ea brusc are o intirziere , nu raspunde la acceleratie imediat si mai da si cite un rateu din cind in cind. daca plec mai turat si o tin din ambreiaj nu mai astfel de probleme S-ar putea ca ambreiajul sa fie pe duca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pompiliu Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 S-ar putea ca ambreiajul sa fie pe duca. salutare de unde pot cumpara mansoane pentru un r1200rt nu ma trimiteti la bavaria e criza au preturi prea mari mansoanele mele vechi sant uzate sa ros cauciucul poate gasesc unele sa le imbrac pe cele vechi astept sfaturi soluti multumesc mult sanatate o zi buna Pompi Mesaj completat salutare nam putut sa tac am 1200000km cu rt meu majoritatea facuti la drum lung am vrut sal vand dar dupa ce iam facut revizia iam scchimbat lichidile inclusiv lichidul de frana ramane cu mine am vazut multe impreuna ramanem impreuna si motorul mere ceas eu nu merg cu el in oras e o motocicleta adevarata si eu nu sar calul cine a mers cu mine stie te salut cu stima Pompi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 salutare de unde pot cumpara mansoane pentru un r1200rt nu ma trimiteti la bavaria e criza au preturi prea mari mansoanele mele vechi sant uzate sa ros cauciucul poate gasesc unele sa le imbrac pe cele vechi astept sfaturi soluti multumesc mult sanatate o zi buna Pompi ...ceau pompi!...de mult nu te-am mai vazut!...cum esti, ce mai faci?.. ...hai sa-ti dau eu rezolvarea saracului la problema ta cu mansoanele!...du-te la un magazin specializat in articole de tenis de cimp si ia-ti un set sau 2 de banda care se pune la minerele de la racheta de tenis!...vezi ca sunt de mai multe grip-uri!!...eu asa am facut si a fost ok!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 http://fahrzeugteile.shop.ebay.de/i.html?_...3286.m270.l1313 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macarov Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Salut la toata lumea Vreau sa schimb placutele de frana pe spate ca au inceput sa huruie... La Bavaria sunt 200 lei... La un magazin on-line din Cluj am gasit placute spate STD LUCAS la 135 lei... Voi ce parere aveti? P.S. Operatiunea vreu sa o fac eu....intrebarea este daca e greu.Mentionez faptul ca am mai schimbat la auto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.