Sari la conținut

Postări Recomandate

mai verifica locul de unde ai luat masa sau sarma. eu am patit ca am folosit o sarma care era rupta dar nu sa- vazut din exterior.

 

P.S

 

La ambreiaj am patit si eu. dupa ce a schimbat mecanicul dicul de ambreiaj a reglat doar de la maneta avand joc dora de 2-3 mm. dupa 800 km a inceput sa patineaza amreiajul nou . pana la urma am reglat eu exact cu a spus mai sus si Dan Cata( 12mm la surub si 7mm joc la maneta).

Editat de BMW RIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

GIV 32 cred ca nu m am exprimat mai exact sau nu ai inteles, eu am scos borna bateriei deoarece asta a fost singura chestie posibila sa opresc ABS ul care nu se mai oprea nici dupa ce am luat contactul, nu aveam de gand sa resetez nimic altceva, iar de resetat stiu cum se face, am mai facut o, dar acum nu mai mere cu metoda cu mijolcul mufei de sub sea cu sarma pe masa motocicletei, am incercat de vreao 3 ori si nimic, am mai incercat o data si am stat cam 15 sec, tot nimic, , iar ca sa cotrobai in 200 de pag nu prea am rabdare, chiar nu stiu cine ar avea, ar fi fost util si mult mai bine o mica explicatie vis-a-vis de voltmetrul cu ac cum zici tu, sau un link, nu sunt chiar asa de greu de cap, dar cine stie, oricum cred ca nimeni nu ar dorii sa si faca mobra praf de dragul de a se da ,,meshter,, , eu prefer sa intreb, eventual sa va stresez :laugh:.

...ai aici in engleza procedura completa!...

....ABS II:

- voltmeter on pin 2

- turn ignition on

- meter will indicate about 11V steady with no faults stored

- count eventual dips towards zero volts

- fix the cause of the fault and cancel code

ABS II Codes:

1 front pressure modulator

2 rear pressure modulator

3 front sensor

4 rear sensor

5 battery voltage low

6 ABS relay

7 ABS control unit

8 sensor gap front or rear

...Notes:

- I remember having seen a code 9 once, but cannot remember to what it

belongs

- ABS can store only one fault at a time

- codes 1 - 4 are latching, i.e. they don't go away automatically once the fault is

fixed

- codes 5 - 9 are self-canceling as soon as the ignition is switched off and on

again ( the fault does not persist!)

- the ABS output signal will need some filtering due to short spikes

Most of the information given above comes from the BMW booklet “BMW

Diagnose - Test Instructions for Antilock Braking System (ABS)”, # 0171 9 798

811 (5.90). The booklet is about the ABS I, but seems to be valid for the ABS II

as well.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu voltmetru din ala.

Daca inca te intereseaza vezi ca au in Piata Moghioros in spate la rusii aia sau ce naiba sunt...cu 8 lei bucata plus 2 lei bateriile...sau daca vrei ti-l imprumut eu :laugh:

 

 

post-46983-1277585170_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma refeream la durata totala, adica scos cablu, sei, mufa ... cat priveste durata resetarii propriu zise..cca 15 sec, am facut-o eu, dar multumesc max 10 sec de acum incolo: dar sper eu sa nu mai am nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma refeream la durata totala, adica scos cablu, sei, mufa ... cat priveste durata resetarii propriu zise..cca 15 sec, am facut-o eu, dar multumesc max 10 sec de acum incolo: dar sper eu sa nu mai am nevoie.

...e bun asa, nu mai depasi 10 sec!...poti repeta procedura de cite ori vrei dar nu mai depasi 10 sec!..

...vei mai avea nevoie de resetare, incepind cu slabirea bateriei si neschimbarea ei cu una noua!... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu voltmetru din ala.

Daca inca te intereseaza vezi ca au in Piata Moghioros in spate la rusii aia sau ce naiba sunt...cu 8 lei bucata plus 2 lei bateriile...sau daca vrei ti-l imprumut eu :laugh:

 

 

post-46983-1277585170_thumb.jpg

.......

Ms frumos, au baietii la munca asa ceva, am de unde folosii, oricum tks pt oferta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc,

 

rezolvat problema ...simplu -UNITED MOTORS

 

dat drumul la cablu de sus-era prea strans

reglat cablu de sub motor.... (se poate ajunge mai direct daca se scoate ornamentul negru dr. )

 

ACUM : merge ca si inainte, BINE !

In cazul meu, la RT resetarea o fac in alt mod...! 1 min.

 

Pregateste-te totusi financiar ca mult nu o sa mai tina :cheers:

 

Am citit la un moment dat pe aici, sa nu las niciodata BMW-ul pe cricul lateral... imi poate clarifica si mie cineva de ce nu?! sau cat timp se poate sa-l las..., va rog ?! Multumesc anticipat,

 

Unde scria asa ceva? Doar deia ii cric lateral ca sa il folosesti :haha: Eu ala central il folosesc cand lucru ceva la motor sau cand incarc cutiile laterale amandoua. Treaba cu ala lateral e ca se prelinge ulei, trece pe dupa segmenti si il arde la pornire. Dar nimic de ingrijorat daca verifici din cand in cand nivelul :laugh:

 

cei care au mai reglat balansul la injectie ati facut cum scrie in service manual adica asa?

doresc sa folosesc twinmax pt sincronizare

 

Uite aici un tutorial despre sincronizat.

 

http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/TBS4Dv1.0.pdf

 

E bine prima data s averifici jocul la supape si pe urma sa sincronizezi :D

Mesaj completat

Am avut twinmax, dar obtii exact aceleasi rezultate cu un futun cu ulei ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde scria asa ceva? Doar deia ii cric lateral ca sa il folosesti :D Eu ala central il folosesc cand lucru ceva la motor sau cand incarc cutiile laterale amandoua. Treaba cu ala lateral e ca se prelinge ulei, trece pe dupa segmenti si il arde la pornire. Dar nimic de ingrijorat daca verifici din cand in cand nivelul :laugh:

Asa e, dar la cat de usor e de ridicat BMW-ul pe central, de ce sa n-o faci de fiecare data? Cand il aveam pe al meu, doar daca oprirea era mai scurta de 5-10 minute il lasam pe lateral, altfel tot timpul pe central.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Grija mare ca se mai si rup cricurile centrale ;) Mai exact talpa pe care apesi ca sa il urci :D

..da, dar se pot si repara..destul de usor si destul de mult mai bine decit l-au proiectat nemtii!.. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit la un moment dat pe aici, sa nu las niciodata BMW-ul pe cricul lateral... imi poate clarifica si mie cineva de ce nu?! sau cat timp se poate sa-l las..., va rog ?! Multumesc anticipat,

 

Salut, prieteni !

 

...Bine-cunoscuta tendinta romanilor spre hiperbolizare...

Isi poate imagina cineva ca un producator de talia BMW poate dota un ”agregat”

cu un sistem inutil ?!

 

De fapt, ste vorba de indicatia de a nu folosi cricul lateral pentru stationari foarte lungi (zile, luni)

deoarece acumularile (in timp) de ulei pot produce calaminarea capului pistonului ®/pistoanelor(K)

cu consecintele stiute: de la un mic consum de ulei (fumul albastrui la pornire, pana la detonatii,

colmatarea ziturilor/semeringurilor de supape si a bujiilor.

 

Sa auzim numai de bine,

La multi kilometri frumosi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e, dar la cat de usor e de ridicat BMW-ul pe central, de ce sa n-o faci de fiecare data? Cand il aveam pe al meu, doar daca oprirea era mai scurta de 5-10 minute il lasam pe lateral, altfel tot timpul pe central.

Pai tu opreai doar pe teren drept cred. Eu am constatat ca in multe locuri unde merg eu des, nu am unde parca motocicleta pe teren cat de cat plan. Asa ca sunt nevoit sa il las (si peste noapte) pe lateral. Asta e. Completez mai mult ulei :smoke: Cam cat de-o bere-doua MAAXIM intre schimburi :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand e rece dimineata, o tin pe cricu central pe la ~ 1500 RPM, din soc, pana ce atinge 1 bara pe RID. Apoi ma urc si merg in max 2000 RPM pana ce ies la sosea, unde deja are 3 linii. Apoi... ride it like you stole it :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand e rece dimineata, o tin pe cricu central pe la ~ 1500 RPM, din soc, pana ce atinge 1 bara pe RID. Apoi ma urc si merg in max 2000 RPM pana ce ies la sosea, unde deja are 3 linii. Apoi... ride it like you stole it :lol:

..dane, ai facut si tu niste poze cu ultima lucrare?...fa si tu un tutorial cum se repara un cric central!...te si miri cine va mai avea nevoie de o idee buna!!!.. :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apai nu am facut poze ca am fost la un mester si l-o sudat.

 

O bagat o tija cu filet in cric si apoi o pus talpa in ea, apoi o sudat locul de jur imprejur. Apoi un alt mester i-o dat un strat de vopsea si totul e ca inainte acuma :smoke:

 

Ultima lucrare nu ii cricul, ci reglatul valvelor ieri :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GIV32 ! scuze de obrasnicie :smoke:, dar am facut chestia cu volmetru cu ac ( ce m ai sfatuit ) totushi, mai numar si ultima ridicare cand ramane iar pe 11v ? unde ramane o perioada de ceva sec si iar intra in impulsuri, eu am numarat ridicarile dupa ce a stat pe 11v si a inceput sa scada si sa creasca cu ultima ar fi 6 dar releul face zgomot se aude, fara ultima cand ramane pe 11v ar fi 5, bateria defecta, dar si asta e noua, pls, cum e ? ms ! si cu ambreiajul. am vazut pe aici ca ar trebuii reglat intrun anumit fel, si am procedat ca la manual, problema e ca nu era reglata ( asa am luat o ) si am crezut ca asa ar trebuii sa fie, dupa reglaj am observat ca: intra in viteza cam la 1 - 2 cm dupa ce dau drumul manetei, parca cam repede, sau asa trebe , ms !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand e rece dimineata, o tin pe cricu central pe la ~ 1500 RPM, din soc, pana ce atinge 1 bara pe RID. Apoi ma urc si merg in max 2000 RPM pana ce ies la sosea, unde deja are 3 linii. Apoi... ride it like you stole it :smoke:

Mie la pornire imi scoate un fum negru cand accelerez viguros.E normal?

Dupa ce se incalzeste nu mai scoate .

Un nene mia spus ca e dus motorul si ca trebuie segmentat.

In mod normal nu las fi crezut dar imi sare in oras de 10 la suta consum asa ca incepe sa ma manace indoaiala.

Cum este?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

You're running rich. Verifica supapele de evacuare.Insa cel mai probabil e senzorul de temperatura a uleiului.Ti se poate parea ciudat insa Motronicul are diferite amestecuri pentru diferite temperaturi ale uleiului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

You're running rich. Verifica supapele de evacuare.Insa cel mai probabil e senzorul de temperatura a uleiului.Ti se poate parea ciudat insa Motronicul are diferite amestecuri pentru diferite temperaturi ale uleiului.

sonda aia de ulei din stanga motoretei cum stai pe ea am schimbat o anul trecut ca avea niste scurgeri .

Banuiesc ca asta e senzorul despre care vorbesti.

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...=STRK:MESELX:IT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sonda aia de ulei din stanga motoretei cum stai pe ea am schimbat o anul trecut ca avea niste scurgeri .

Banuiesc ca asta e senzorul despre care vorbesti.

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...=STRK:MESELX:IT

cred ca ai pus un link gresit. bate spre o vanzare de side-cases bmw...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...