GIV 32 Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 Ma refeream la durata totala, adica scos cablu, sei, mufa ... cat priveste durata resetarii propriu zise..cca 15 sec, am facut-o eu, dar multumesc max 10 sec de acum incolo: dar sper eu sa nu mai am nevoie. ...e bun asa, nu mai depasi 10 sec!...poti repeta procedura de cite ori vrei dar nu mai depasi 10 sec!.. ...vei mai avea nevoie de resetare, incepind cu slabirea bateriei si neschimbarea ei cu una noua!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Iunie 27, 2010 Share Postat Iunie 27, 2010 Am citit la un moment dat pe aici, sa nu las niciodata BMW-ul pe cricul lateral... imi poate clarifica si mie cineva de ce nu?! sau cat timp se poate sa-l las..., va rog ?! Multumesc anticipat, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chitac2005 Postat Iunie 27, 2010 Share Postat Iunie 27, 2010 Am eu voltmetru din ala.Daca inca te intereseaza vezi ca au in Piata Moghioros in spate la rusii aia sau ce naiba sunt...cu 8 lei bucata plus 2 lei bateriile...sau daca vrei ti-l imprumut eu ....... Ms frumos, au baietii la munca asa ceva, am de unde folosii, oricum tks pt oferta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Iunie 27, 2010 Autor Share Postat Iunie 27, 2010 cei care au mai reglat balansul la injectie ati facut cum scrie in service manual adica asa? doresc sa folosesc twinmax pt sincronizare Checking.doc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 27, 2010 Share Postat Iunie 27, 2010 Va multumesc, rezolvat problema ...simplu -UNITED MOTORS dat drumul la cablu de sus-era prea strans reglat cablu de sub motor.... (se poate ajunge mai direct daca se scoate ornamentul negru dr. ) ACUM : merge ca si inainte, BINE ! In cazul meu, la RT resetarea o fac in alt mod...! 1 min. Pregateste-te totusi financiar ca mult nu o sa mai tina Am citit la un moment dat pe aici, sa nu las niciodata BMW-ul pe cricul lateral... imi poate clarifica si mie cineva de ce nu?! sau cat timp se poate sa-l las..., va rog ?! Multumesc anticipat, Unde scria asa ceva? Doar deia ii cric lateral ca sa il folosesti Eu ala central il folosesc cand lucru ceva la motor sau cand incarc cutiile laterale amandoua. Treaba cu ala lateral e ca se prelinge ulei, trece pe dupa segmenti si il arde la pornire. Dar nimic de ingrijorat daca verifici din cand in cand nivelul cei care au mai reglat balansul la injectie ati facut cum scrie in service manual adica asa?doresc sa folosesc twinmax pt sincronizare Uite aici un tutorial despre sincronizat. http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/TBS4Dv1.0.pdf E bine prima data s averifici jocul la supape si pe urma sa sincronizezi Mesaj completat Am avut twinmax, dar obtii exact aceleasi rezultate cu un futun cu ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Iunie 27, 2010 Share Postat Iunie 27, 2010 Unde scria asa ceva? Doar deia ii cric lateral ca sa il folosesti Eu ala central il folosesc cand lucru ceva la motor sau cand incarc cutiile laterale amandoua. Treaba cu ala lateral e ca se prelinge ulei, trece pe dupa segmenti si il arde la pornire. Dar nimic de ingrijorat daca verifici din cand in cand nivelul Asa e, dar la cat de usor e de ridicat BMW-ul pe central, de ce sa n-o faci de fiecare data? Cand il aveam pe al meu, doar daca oprirea era mai scurta de 5-10 minute il lasam pe lateral, altfel tot timpul pe central. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Grija mare ca se mai si rup cricurile centrale Mai exact talpa pe care apesi ca sa il urci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Grija mare ca se mai si rup cricurile centrale Mai exact talpa pe care apesi ca sa il urci ..da, dar se pot si repara..destul de usor si destul de mult mai bine decit l-au proiectat nemtii!.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Am citit la un moment dat pe aici, sa nu las niciodata BMW-ul pe cricul lateral... imi poate clarifica si mie cineva de ce nu?! sau cat timp se poate sa-l las..., va rog ?! Multumesc anticipat, Salut, prieteni ! ...Bine-cunoscuta tendinta romanilor spre hiperbolizare... Isi poate imagina cineva ca un producator de talia BMW poate dota un ”agregat” cu un sistem inutil ?! De fapt, ste vorba de indicatia de a nu folosi cricul lateral pentru stationari foarte lungi (zile, luni) deoarece acumularile (in timp) de ulei pot produce calaminarea capului pistonului ®/pistoanelor(K) cu consecintele stiute: de la un mic consum de ulei (fumul albastrui la pornire, pana la detonatii, colmatarea ziturilor/semeringurilor de supape si a bujiilor. Sa auzim numai de bine, La multi kilometri frumosi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Asa e, dar la cat de usor e de ridicat BMW-ul pe central, de ce sa n-o faci de fiecare data? Cand il aveam pe al meu, doar daca oprirea era mai scurta de 5-10 minute il lasam pe lateral, altfel tot timpul pe central. Pai tu opreai doar pe teren drept cred. Eu am constatat ca in multe locuri unde merg eu des, nu am unde parca motocicleta pe teren cat de cat plan. Asa ca sunt nevoit sa il las (si peste noapte) pe lateral. Asta e. Completez mai mult ulei Cam cat de-o bere-doua MAAXIM intre schimburi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Cand e rece dimineata, o tin pe cricu central pe la ~ 1500 RPM, din soc, pana ce atinge 1 bara pe RID. Apoi ma urc si merg in max 2000 RPM pana ce ies la sosea, unde deja are 3 linii. Apoi... ride it like you stole it Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Cand e rece dimineata, o tin pe cricu central pe la ~ 1500 RPM, din soc, pana ce atinge 1 bara pe RID. Apoi ma urc si merg in max 2000 RPM pana ce ies la sosea, unde deja are 3 linii. Apoi... ride it like you stole it ..dane, ai facut si tu niste poze cu ultima lucrare?...fa si tu un tutorial cum se repara un cric central!...te si miri cine va mai avea nevoie de o idee buna!!!.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Apai nu am facut poze ca am fost la un mester si l-o sudat. O bagat o tija cu filet in cric si apoi o pus talpa in ea, apoi o sudat locul de jur imprejur. Apoi un alt mester i-o dat un strat de vopsea si totul e ca inainte acuma Ultima lucrare nu ii cricul, ci reglatul valvelor ieri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chitac2005 Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 GIV32 ! scuze de obrasnicie , dar am facut chestia cu volmetru cu ac ( ce m ai sfatuit ) totushi, mai numar si ultima ridicare cand ramane iar pe 11v ? unde ramane o perioada de ceva sec si iar intra in impulsuri, eu am numarat ridicarile dupa ce a stat pe 11v si a inceput sa scada si sa creasca cu ultima ar fi 6 dar releul face zgomot se aude, fara ultima cand ramane pe 11v ar fi 5, bateria defecta, dar si asta e noua, pls, cum e ? ms ! si cu ambreiajul. am vazut pe aici ca ar trebuii reglat intrun anumit fel, si am procedat ca la manual, problema e ca nu era reglata ( asa am luat o ) si am crezut ca asa ar trebuii sa fie, dupa reglaj am observat ca: intra in viteza cam la 1 - 2 cm dupa ce dau drumul manetei, parca cam repede, sau asa trebe , ms ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Cand e rece dimineata, o tin pe cricu central pe la ~ 1500 RPM, din soc, pana ce atinge 1 bara pe RID. Apoi ma urc si merg in max 2000 RPM pana ce ies la sosea, unde deja are 3 linii. Apoi... ride it like you stole it Mie la pornire imi scoate un fum negru cand accelerez viguros.E normal? Dupa ce se incalzeste nu mai scoate . Un nene mia spus ca e dus motorul si ca trebuie segmentat. In mod normal nu las fi crezut dar imi sare in oras de 10 la suta consum asa ca incepe sa ma manace indoaiala. Cum este? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 You're running rich. Verifica supapele de evacuare.Insa cel mai probabil e senzorul de temperatura a uleiului.Ti se poate parea ciudat insa Motronicul are diferite amestecuri pentru diferite temperaturi ale uleiului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 You're running rich. Verifica supapele de evacuare.Insa cel mai probabil e senzorul de temperatura a uleiului.Ti se poate parea ciudat insa Motronicul are diferite amestecuri pentru diferite temperaturi ale uleiului. sonda aia de ulei din stanga motoretei cum stai pe ea am schimbat o anul trecut ca avea niste scurgeri . Banuiesc ca asta e senzorul despre care vorbesti. http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...=STRK:MESELX:IT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 sonda aia de ulei din stanga motoretei cum stai pe ea am schimbat o anul trecut ca avea niste scurgeri .Banuiesc ca asta e senzorul despre care vorbesti. http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...=STRK:MESELX:IT cred ca ai pus un link gresit. bate spre o vanzare de side-cases bmw... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Nu te agita cu segmentatul Schimba filtrul de aer prima data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 (editat) Deci mai ai cateva optiuni fara bani: -TPS (vezi sa stea in limite) -potentiometrul (ala de CO2,1100 are asa ceva in locul sondei) Daca astea nu rezolva,vezi jocul la supapele de evacuare,apoi filtrul de aer,apoi senzorul de temperatura. Ia-o asa in ordine. Insa e clar ca amestecul are prea multa benzina.Este ca consumul e cam mare? Editat Iunie 28, 2010 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Mie la pornire imi scoate un fum negru cand accelerez viguros.E normal?Dupa ce se incalzeste nu mai scoate . Un nene mia spus ca e dus motorul si ca trebuie segmentat. In mod normal nu las fi crezut dar imi sare in oras de 10 la suta consum asa ca incepe sa ma manace indoaiala. Cum este? Pai fa consuma la extraurban, ala e relevant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Deci lasa segmentatul ca e o prostie. In plus,daca ai de facut asta atunci o sa te coste ceva mai mult decat un filtru sau un senzor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Daca vreodata se pune problema segmentarii la un motor de-al meu, mai degraba iau unu SH de pe ebay de pe o mobra lovita. Ce-i sigur e sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 (editat) Am citit la un moment dat pe aici, sa nu las niciodata BMW-ul pe cricul lateral... imi poate clarifica si mie cineva de ce nu?! sau cat timp se poate sa-l las..., va rog ?! Multumesc anticipat, Frate, lasati vorbele astea din popor, scoase de toti "expertii"... cum naiba sa nu-l pui pe lateral??? Eu l-am tinut mai tot timpul pe lateral (exceptand cele 4-5 luni cat sta iarna la garaj), unul din motive fiind comoditatea, evident, daca trebuia sa-l ridic mereu, mai bine aruncam motocicleta! Apoi, clar e mai stabila pe lateral decat pe central... Inainte s-o pornesc o lasam putin dreapta sau chiar mai spre stanga cateva secunde si gata... In plus, nu ai mereu terenul bun s-o ridici pe central! Pe central o ridicam doar la montarea cutiilor laterale (cateodata) sau sa verific uleiul. Mesaj completat pt posesorii de 1200 gt.cum e sa detii asa ceva? cum e consumul? cum se impaca cu drumurile noastre? cum e intretinerea? La care 1200GT te referi? Cel pana in 2005 sau cel incepand cu 2006?? asta cred ca e singurul model care, in ciuda schimbarii totale de generatie/model a pastrat exact aceeasi denumire. Cred ca topicul asta de "posesori de BMW" a devenit deja prea incarcat, ar trebui facute mai multe topicuri, e prea haos; se amesteca discutii despre modele si generatii diferite, despre subiecte diferite; ex, cineva intraba de K1200GT intre zeci de pagini de explicatii inteminabile cu ce ulei sau cum schimbam surubelul stang de la piesa din dreapta; cred ca ar trebui topic separat de "tehnic", eventual pt. modelele R1100/1150 (traiasca Dan Cata) si discutii generale despre modele, accesorii etc etc. Editat Iunie 28, 2010 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 Incep un nou proiect: lumini suplimentare pentru RT Arata ceva de genul asta: Am schema si tot, trebuie doar sa le prelucrez la un CNC ca sa iasa frumos. Dupa care... incepem productia in masa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.