Sari la conținut

Postări Recomandate

Ma refeream la durata totala, adica scos cablu, sei, mufa ... cat priveste durata resetarii propriu zise..cca 15 sec, am facut-o eu, dar multumesc max 10 sec de acum incolo: dar sper eu sa nu mai am nevoie.

...e bun asa, nu mai depasi 10 sec!...poti repeta procedura de cite ori vrei dar nu mai depasi 10 sec!..

...vei mai avea nevoie de resetare, incepind cu slabirea bateriei si neschimbarea ei cu una noua!... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am eu voltmetru din ala.

Daca inca te intereseaza vezi ca au in Piata Moghioros in spate la rusii aia sau ce naiba sunt...cu 8 lei bucata plus 2 lei bateriile...sau daca vrei ti-l imprumut eu :laugh:

 

 

post-46983-1277585170_thumb.jpg

.......

Ms frumos, au baietii la munca asa ceva, am de unde folosii, oricum tks pt oferta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc,

 

rezolvat problema ...simplu -UNITED MOTORS

 

dat drumul la cablu de sus-era prea strans

reglat cablu de sub motor.... (se poate ajunge mai direct daca se scoate ornamentul negru dr. )

 

ACUM : merge ca si inainte, BINE !

In cazul meu, la RT resetarea o fac in alt mod...! 1 min.

 

Pregateste-te totusi financiar ca mult nu o sa mai tina :cheers:

 

Am citit la un moment dat pe aici, sa nu las niciodata BMW-ul pe cricul lateral... imi poate clarifica si mie cineva de ce nu?! sau cat timp se poate sa-l las..., va rog ?! Multumesc anticipat,

 

Unde scria asa ceva? Doar deia ii cric lateral ca sa il folosesti :haha: Eu ala central il folosesc cand lucru ceva la motor sau cand incarc cutiile laterale amandoua. Treaba cu ala lateral e ca se prelinge ulei, trece pe dupa segmenti si il arde la pornire. Dar nimic de ingrijorat daca verifici din cand in cand nivelul :laugh:

 

cei care au mai reglat balansul la injectie ati facut cum scrie in service manual adica asa?

doresc sa folosesc twinmax pt sincronizare

 

Uite aici un tutorial despre sincronizat.

 

http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/TBS4Dv1.0.pdf

 

E bine prima data s averifici jocul la supape si pe urma sa sincronizezi :D

Mesaj completat

Am avut twinmax, dar obtii exact aceleasi rezultate cu un futun cu ulei ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde scria asa ceva? Doar deia ii cric lateral ca sa il folosesti :D Eu ala central il folosesc cand lucru ceva la motor sau cand incarc cutiile laterale amandoua. Treaba cu ala lateral e ca se prelinge ulei, trece pe dupa segmenti si il arde la pornire. Dar nimic de ingrijorat daca verifici din cand in cand nivelul :laugh:

Asa e, dar la cat de usor e de ridicat BMW-ul pe central, de ce sa n-o faci de fiecare data? Cand il aveam pe al meu, doar daca oprirea era mai scurta de 5-10 minute il lasam pe lateral, altfel tot timpul pe central.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Grija mare ca se mai si rup cricurile centrale ;) Mai exact talpa pe care apesi ca sa il urci :D

..da, dar se pot si repara..destul de usor si destul de mult mai bine decit l-au proiectat nemtii!.. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit la un moment dat pe aici, sa nu las niciodata BMW-ul pe cricul lateral... imi poate clarifica si mie cineva de ce nu?! sau cat timp se poate sa-l las..., va rog ?! Multumesc anticipat,

 

Salut, prieteni !

 

...Bine-cunoscuta tendinta romanilor spre hiperbolizare...

Isi poate imagina cineva ca un producator de talia BMW poate dota un ”agregat”

cu un sistem inutil ?!

 

De fapt, ste vorba de indicatia de a nu folosi cricul lateral pentru stationari foarte lungi (zile, luni)

deoarece acumularile (in timp) de ulei pot produce calaminarea capului pistonului ®/pistoanelor(K)

cu consecintele stiute: de la un mic consum de ulei (fumul albastrui la pornire, pana la detonatii,

colmatarea ziturilor/semeringurilor de supape si a bujiilor.

 

Sa auzim numai de bine,

La multi kilometri frumosi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e, dar la cat de usor e de ridicat BMW-ul pe central, de ce sa n-o faci de fiecare data? Cand il aveam pe al meu, doar daca oprirea era mai scurta de 5-10 minute il lasam pe lateral, altfel tot timpul pe central.

Pai tu opreai doar pe teren drept cred. Eu am constatat ca in multe locuri unde merg eu des, nu am unde parca motocicleta pe teren cat de cat plan. Asa ca sunt nevoit sa il las (si peste noapte) pe lateral. Asta e. Completez mai mult ulei :smoke: Cam cat de-o bere-doua MAAXIM intre schimburi :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand e rece dimineata, o tin pe cricu central pe la ~ 1500 RPM, din soc, pana ce atinge 1 bara pe RID. Apoi ma urc si merg in max 2000 RPM pana ce ies la sosea, unde deja are 3 linii. Apoi... ride it like you stole it :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand e rece dimineata, o tin pe cricu central pe la ~ 1500 RPM, din soc, pana ce atinge 1 bara pe RID. Apoi ma urc si merg in max 2000 RPM pana ce ies la sosea, unde deja are 3 linii. Apoi... ride it like you stole it :lol:

..dane, ai facut si tu niste poze cu ultima lucrare?...fa si tu un tutorial cum se repara un cric central!...te si miri cine va mai avea nevoie de o idee buna!!!.. :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apai nu am facut poze ca am fost la un mester si l-o sudat.

 

O bagat o tija cu filet in cric si apoi o pus talpa in ea, apoi o sudat locul de jur imprejur. Apoi un alt mester i-o dat un strat de vopsea si totul e ca inainte acuma :smoke:

 

Ultima lucrare nu ii cricul, ci reglatul valvelor ieri :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GIV32 ! scuze de obrasnicie :smoke:, dar am facut chestia cu volmetru cu ac ( ce m ai sfatuit ) totushi, mai numar si ultima ridicare cand ramane iar pe 11v ? unde ramane o perioada de ceva sec si iar intra in impulsuri, eu am numarat ridicarile dupa ce a stat pe 11v si a inceput sa scada si sa creasca cu ultima ar fi 6 dar releul face zgomot se aude, fara ultima cand ramane pe 11v ar fi 5, bateria defecta, dar si asta e noua, pls, cum e ? ms ! si cu ambreiajul. am vazut pe aici ca ar trebuii reglat intrun anumit fel, si am procedat ca la manual, problema e ca nu era reglata ( asa am luat o ) si am crezut ca asa ar trebuii sa fie, dupa reglaj am observat ca: intra in viteza cam la 1 - 2 cm dupa ce dau drumul manetei, parca cam repede, sau asa trebe , ms !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand e rece dimineata, o tin pe cricu central pe la ~ 1500 RPM, din soc, pana ce atinge 1 bara pe RID. Apoi ma urc si merg in max 2000 RPM pana ce ies la sosea, unde deja are 3 linii. Apoi... ride it like you stole it :smoke:

Mie la pornire imi scoate un fum negru cand accelerez viguros.E normal?

Dupa ce se incalzeste nu mai scoate .

Un nene mia spus ca e dus motorul si ca trebuie segmentat.

In mod normal nu las fi crezut dar imi sare in oras de 10 la suta consum asa ca incepe sa ma manace indoaiala.

Cum este?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

You're running rich. Verifica supapele de evacuare.Insa cel mai probabil e senzorul de temperatura a uleiului.Ti se poate parea ciudat insa Motronicul are diferite amestecuri pentru diferite temperaturi ale uleiului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

You're running rich. Verifica supapele de evacuare.Insa cel mai probabil e senzorul de temperatura a uleiului.Ti se poate parea ciudat insa Motronicul are diferite amestecuri pentru diferite temperaturi ale uleiului.

sonda aia de ulei din stanga motoretei cum stai pe ea am schimbat o anul trecut ca avea niste scurgeri .

Banuiesc ca asta e senzorul despre care vorbesti.

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...=STRK:MESELX:IT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sonda aia de ulei din stanga motoretei cum stai pe ea am schimbat o anul trecut ca avea niste scurgeri .

Banuiesc ca asta e senzorul despre care vorbesti.

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...=STRK:MESELX:IT

cred ca ai pus un link gresit. bate spre o vanzare de side-cases bmw...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci mai ai cateva optiuni fara bani:

-TPS (vezi sa stea in limite)

-potentiometrul (ala de CO2,1100 are asa ceva in locul sondei)

Daca astea nu rezolva,vezi jocul la supapele de evacuare,apoi filtrul de aer,apoi senzorul de temperatura. Ia-o asa in ordine.

Insa e clar ca amestecul are prea multa benzina.Este ca consumul e cam mare?

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie la pornire imi scoate un fum negru cand accelerez viguros.E normal?

Dupa ce se incalzeste nu mai scoate .

Un nene mia spus ca e dus motorul si ca trebuie segmentat.

In mod normal nu las fi crezut dar imi sare in oras de 10 la suta consum asa ca incepe sa ma manace indoaiala.

Cum este?

Pai fa consuma la extraurban, ala e relevant :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vreodata se pune problema segmentarii la un motor de-al meu, mai degraba iau unu SH de pe ebay de pe o mobra lovita. Ce-i sigur e sigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit la un moment dat pe aici, sa nu las niciodata BMW-ul pe cricul lateral... imi poate clarifica si mie cineva de ce nu?! sau cat timp se poate sa-l las..., va rog ?! Multumesc anticipat,

 

Frate, lasati vorbele astea din popor, scoase de toti "expertii"... cum naiba sa nu-l pui pe lateral??? :smoke:

Eu l-am tinut mai tot timpul pe lateral (exceptand cele 4-5 luni cat sta iarna la garaj), unul din motive fiind comoditatea, evident, daca trebuia sa-l ridic mereu, mai bine aruncam motocicleta! Apoi, clar e mai stabila pe lateral decat pe central...

Inainte s-o pornesc o lasam putin dreapta sau chiar mai spre stanga cateva secunde si gata... In plus, nu ai mereu terenul bun s-o ridici pe central!

Pe central o ridicam doar la montarea cutiilor laterale (cateodata) sau sa verific uleiul.

Mesaj completat

pt posesorii de 1200 gt.

cum e sa detii asa ceva? cum e consumul? cum se impaca cu drumurile noastre? cum e intretinerea?

 

La care 1200GT te referi? Cel pana in 2005 sau cel incepand cu 2006?? asta cred ca e singurul model care, in ciuda schimbarii totale de generatie/model a pastrat exact aceeasi denumire.

 

 

Cred ca topicul asta de "posesori de BMW" a devenit deja prea incarcat, ar trebui facute mai multe topicuri, e prea haos; se amesteca discutii despre modele si generatii diferite, despre subiecte diferite; ex, cineva intraba de K1200GT intre zeci de pagini de explicatii inteminabile cu ce ulei sau cum schimbam surubelul stang de la piesa din dreapta; cred ca ar trebui topic separat de "tehnic", eventual pt. modelele R1100/1150 (traiasca Dan Cata) si discutii generale despre modele, accesorii etc etc.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incep un nou proiect: lumini suplimentare pentru RT :smoke:

 

Arata ceva de genul asta:

 

RTLightsSide.jpg

 

RTLightsAngle.jpg

 

 

Am schema si tot, trebuie doar sa le prelucrez la un CNC ca sa iasa frumos.

 

Dupa care... incepem productia in masa :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...