lucian_gh Postat Ianuarie 20, 2013 Share Postat Ianuarie 20, 2013 Salutare tuturor! sunt curios sa aflu daca a patit cineva ca iarna, in timp ce motocicleta nu este folosita, sa apara scurgeri de antigel. Eu nu am mai pornito pe a mea de 2-3 luni si sta intr-un garaj neincalzit si azi m-am dus sa ma mai uit la ea si am observat ca o pata uscata pe beton de vreo 6-7 cm sub ea si uitandu-ma mai atent am vazut o picatura de antigel jos, pe baia de ulei. Asta e prima iarna in care am motocicleta, i-am verificat antigelul si tine pana la -40 grade si toata vara am mers cu ea si nu am curs nimic, nivelul antigelului fiind acelasi tot parscursul sezonului. Ma gandeam ca poate de la frigurile de la noi sa se contracte motorul mai tare si sa apara scurgeri, nici eu nu mai stiu ce sa cred dat fiind faptul ca vara nu a curs nimic. Va multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 Ma gandeam ca poate de la frigurile de la noi sa se contracte motorul mai tare si sa apara scurgeri, )) intradevar in Romania la -20 e echivvalentul la -40 in alte tari si motorul de motociclete se face cat un purec, noroc cu primavara ca se umfla iar si este capabil sa ne poarte pe drumurile patriei --fail... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
is44is Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 Foarte posibil ca problema sa fie la pompa de apa ( pe la presetupa). Poti incerca sa o pornesti, o incalzesti, si apoi poate se observa pe unde pierde. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radookoo Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 Salut... lasand gluma, motorul chiar se contracta si se poate sa apara scurgeri de antigel... eu sunt la a 5-a iarna cu motoreta racita cu lichid si am patit chestia asta de 2 ori... Chiar ieri am observat o pata sub motoreta... la mine este un furtun dar nu e o regula... Trebuie verificat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 si eu am paatit la fel,e foarte normal si 2-3 picaturi de antigel nu sunt o problema. se va rezolva in momentul in care vei porni motocicleta;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 Foarte posibil ca problema sa fie la pompa de apa ( pe la presetupa). Poti incerca sa o pornesti, o incalzesti, si apoi poate se observa pe unde pierde. Bafta! Un raspuns corect! Dar merita cautat bine unde este originea scurgeri de lichid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 i-am verificat antigelul si tine pana la -40 grade ai folosit ceva profesional sau o chinezarie de la Carrefour ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 Din punctul meu de vedere este prea mult -40 de grade,avand in vedere ca la noi nu sunt temperaturi extreme.Se stie ca antigelu' este coroziv in anumita cantitate,deci doar la asta ma gandesc cand spun ca o concentratie mare devine totusi o problema,mai ales daca este si de proasta calitate.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 Corect asa ar trebui,dar proasta calitate de pe rafturi,la preturi "avantajoase" spune alceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian_gh Postat Ianuarie 21, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2013 (editat) uitandu-ma la posturile de mai sus vreau sa elimin din start ipoteza ca antigelul ar fi de calitate proasta, antigelul a fost verificat in service cu un tester ce parea profesional folosind doar 2-3 picaturi. Acuma la partea cu -40 de grade nu cred ca ar trebui sa fie probleme deoarece asta e rezistenta la temperatura care rezulta din diluarea antigelului pur cu 50% apa distilata, dupa cum specifica si producatorul. Aseara am pus sub motocicleta cateva servetele sa vad cam cat pierde pe seara si azi dimineata am gasit o pata foarte mica (cam cat antigelul dintr-o seringa de 2 ml). M-am uitat mai atent si am observat un strop la furtunul care iese din pompa, stropul fiind in partea care intra in motor, pana aici totul e ok, am sa strang colierul mai bine azi, dar ce ma speriat putin e ca am vazut foarte putin umeda partea de sus a motorului (incerc sa atasez poza), sub galeriile de evacuare, acolo parea doar umed, mai jos era uscat, nu se vedea nici o urma ca ar fi prelins pana jos, deci pata de jos cred ca e doar de la furtun. Motocicleta a stat si vara nepornita o luna (pana am luat permisul ) si atunci nu a curs absolut nimic si chiar m-am uitat dupa asa ceva si dupa cum am mai zis si sus nici nu a pierdut nimic nici pe tot parcursul sezonului. Tare mi-as dori sa fie doar o problema de contractie a metalelor si venirea primaverii sa rezolve problemele . Credeti ca ar fi bine sa o mai pornesc din cand in cand? am pus aici si poza cu zona unde am vazut putina umezeala Editat Ianuarie 21, 2013 de lucian_gh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 Colierul care strange furtunul trebuie verificat. Nu porni motocicleta din cand in cand daca nu mergi cu ea. Uzurile cele mai mari in motor se petrec la pornire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 uitandu-ma la posturile de mai sus vreau sa elimin din start ipoteza ca antigelul ar fi de calitate proasta, antigelul a fost verificat in service cu un tester ce parea profesional folosind doar 2-3 picaturi. Acuma la partea cu -40 de grade nu cred ca ar trebui sa fie probleme deoarece asta e rezistenta la temperatura care rezulta din diluarea antigelului pur cu 50% apa distilata, dupa cum specifica si producatorul. Aseara am pus sub motocicleta cateva servetele sa vad cam cat pierde pe seara si azi dimineata am gasit o pata foarte mica (cam cat antigelul dintr-o seringa de 2 ml). M-am uitat mai atent si am observat un strop la furtunul care iese din pompa, stropul fiind in partea care intra in motor, pana aici totul e ok, am sa strang colierul mai bine azi, dar ce ma speriat putin e ca am vazut foarte putin umeda partea de sus a motorului (incerc sa atasez poza), sub galeriile de evacuare, acolo parea doar umed, mai jos era uscat, nu se vedea nici o urma ca ar fi prelins pana jos, deci pata de jos cred ca e doar de la furtun. Motocicleta a stat si vara nepornita o luna (pana am luat permisul ) si atunci nu a curs absolut nimic si chiar m-am uitat dupa asa ceva si dupa cum am mai zis si sus nici nu a pierdut nimic nici pe tot parcursul sezonului. Tare mi-as dori sa fie doar o problema de contractie a metalelor si venirea primaverii sa rezolve problemele . Credeti ca ar fi bine sa o mai pornesc din cand in cand? am pus aici si poza cu zona unde am vazut putina umezeala hornet.jpg "Sta intr-un garaj neincalzit, de 2-3 luni".Ai observat asta zilele astea, eu cred ca te framanti degeaba, o fi condens din garaj si se prelinge pe motor cum e si normal....Eu imi fac griji la a mea, tot o situatie de gen, graj neincalzit, dar mie mi-e teama de egrasie..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian_gh Postat Ianuarie 21, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2013 "Sta intr-un garaj neincalzit, de 2-3 luni".Ai observat asta zilele astea, eu cred ca te framanti degeaba, o fi condens din garaj si se prelinge pe motor cum e si normal....Eu imi fac griji la a mea, tot o situatie de gen, graj neincalzit, dar mie mi-e teama de egrasie..... daca „condensul” nu ar avea culoarea antigelului nu mi-as face nici eu griji Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 Vara probabil in mers,motor cald, sigur nu ai observat acest fenomen,sigur e de ceva timp.In schimb iarna daca nu ai miscat-o s-a mai prelins la vreo imbinare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian_gh Postat Ianuarie 21, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2013 Vara probabil in mers,motor cald, sigur nu ai observat acest fenomen,sigur e de ceva timp.In schimb iarna daca nu ai miscat-o s-a mai prelins la vreo imbinare. pai eu am cumparat-o in mai si a stat cam o luna jumate in garaj fara sa merg cu ea pana am luat permisul pentru moto si nu a curs nimic, asta ma intriga, si totusi daca ar fi curs si vara in mers ar fi trebuit sa curga mai mult avand in vedere ca se face presiune in instalatie cand e motorul fierbinte si ar fi trebuit sa scada si nivelul de antigel, dar nu a scazut deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 Ce ai aratat acolo cu sageata rosie e radiatorul de ulei care e in interiorul capacului aluia si care e racit cu antigel. Capacul ala etanseaza acolo cu un o-ring care la frig se intareste si mai scapa putin antigel. Lafel facea si hornetul meu, dar doar pe frig. Vara n-am avut aceasta problema. Am mai patit sa mai scape pe la frutun, pentru ca nu stransesem suficient de bine colierul, acolo chiar picura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 daca „condensul” nu ar avea culoarea antigelului nu mi-as face nici eu griji gusta-l ! tre' sa fie dulce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 Mai grav ... eu am mobra cu racire doar pe aer si ulei, si am gasit o pata de antigel sub ea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 L-ai gustat tu si era antigel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 Mai grav ... eu am mobra cu racire doar pe aer si ulei, si am gasit o pata de antigel sub ea ... gusta-l ! daca e sarat este pipi de caine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 nu e normal sa curga nimic, fie ea vara iarna primavara. sterge bine tot si mai urmareste sa vezi pe unde curge, la un motor naked nu e asa greu. ia-o de jos in sus, cea mai de sus zona umeda e apropiata de zona pe unde picura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian_gh Postat Ianuarie 21, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2013 Pana la urma am fost si am strans colierele cat am putut, cu o tubulara nu cu surubelnita, si tot curge dar mai putin, am vazut ca furtunul este destul de gatuit de colier si ma gandesc ca nu mai etanseaza cum trebuie. Deci pe scurt, aveti idee unde as gasi un kit complet de furtune de racire, chiar si de alea siliconice, mi-ar place sa le schimb pe toate si sa scap de griji inainte sa inceapa sezonul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 Pana sa te avanti in cumpararea unui set nou de furtune verifica exact locul de unde umezeste daca intradevar e de la furtun, desi m-as mira, furtunele nu fac probleme decat daca s-a umblat recent la ele, daca intradevar e de la furtun schimba colierul sau muta-i pozitia, mai sus/mai jos trebuie sa etanseze, nu am vazut si auzit vreodata de probleme cu futune de genul asta decat daca sunt ciupite, taiate, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Ianuarie 22, 2013 Share Postat Ianuarie 22, 2013 gusta-l ! tre' sa fie dulce antigelul de calitate este amar.. tocmai ca sa nu poata fi baut.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 22, 2013 Share Postat Ianuarie 22, 2013 antigelul de calitate este amar.. tocmai ca sa nu poata fi baut.. ultima descoperire in materie Pana la urma am fost si am strans colierele cat am putut, cu o tubulara nu cu surubelnita, si tot curge dar mai putin, am vazut ca furtunul este destul de gatuit de colier si ma gandesc ca nu mai etanseaza cum trebuie. Deci pe scurt, aveti idee unde as gasi un kit complet de furtune de racire, chiar si de alea siliconice, mi-ar place sa le schimb pe toate si sa scap de griji inainte sa inceapa sezonul. nu trebuie sa schimbi nici un furtun, daca intr-adevar curge pe unde zici ca ai strans, scoate tot antigelul din motor, desfa acolo furtunul de tot si vezi ce se intampla. curata bine furtunul pe interior in zona unde strange colierul si zona de pe teava pe care intra furtunul si monteaza la loc si strange colierul (daca etanseaza corect colierul nu trebuie strans de sa-i iasa ochii, cu bun simt pana nu se mai misca furtunul) nu e mare branza sa scoti antigelul, eventual poti sa pui un lighean curat exact sub zona unde e colierul si sa desfaci acolo direct - antigelul o sa curga pe-acolo in lighean, dupa ce se scurge tot poti sa investighezi si sa cureti. dupa ce ai terminat torni antigelul la loc in motor pe la radiator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.