Sari la conținut

Hai sa dam o tura !


ottoMan
 Share

Postări Recomandate

Salutare !

Incet dar sigur se creeaza si la noi traditii in motociclism si incepe sa se formeze o cultura moto. Asa ca probabil a sosit timpul sa dam si noi startul la o competitie putin altfel, care incurajeaza calatoriile pe doua roti.

Pentru cei cu putin spirit de aventura se aplica intotdeauna zicala "Nu destinatia conteaza, ci drumul". Asta e valabil indiferent de mijlocul de transport pe care il folosesti. Aventuri extraordinare poti trai si calatorind cu masina, cu trenul, cu autocarul sau chiar cu avionul. Dar niciuna dintre aceste modalitati de transport nu-ti va permite sa simti mirosul florilor de
camp intr-o dimineata racoaroasa de vara cand traversezi dealurile Olteniei. Sau sa simti aerul fierbinte degajat de asfalt intr-o dupa-amiaza dogoritoare de august pe sosesele din Dobrogea. Sau sa simti parfumul unei femei care traverseaza pe la trecerea de pietoni cat tu stai oprit la semafor in aglomeratia din oras. Si tot ce-ti aduce in plus motociclismul e exact aceasta diferenta: poti sa simti ! Si din masina, tren, elicopter poti sa vezi si auzi, dar doar cu motocicleta poti sa simti.

 

E adevarat, pe motocicleta simti si gazele de esapament de la camioane, si praful din aer, chiar si gustul astfaltului si durerea de oase. Dar toate astea fac parte din farmecul motociclismului.

 

E doar un exemplu saracacios, dar cu totii stiti despre ce vorbesc.

Asa ca a sosit momentul. Hai sa dam o tura !

Cand ?
Ultimul weekend din iulie, 27-28 iulie 2013.

Unde ?
Absolut oriunde si peste tot pe teritoriul Romaniei

 

Cum ?
Cu atentie, intr-un interval de maxim 32 de ore.

Ambulanta moto si TDM Romania organizeaza in perioada ante-mentionata editia I a raliului romanesc "Hai sa dam o tura !".

Scopul raliului este acela de a lansa o provocare pentru toti cei care doresc sa-si creeze propria aventura pe moto, care vor sa-si testeze mai mult sau mai putin limitele sau care vor pur si simplu sa se dea.

Regulamentul este simplu: aduna cat mai multi kilometri (puncte) intr-un interval de 32 de ore pentru a castiga.

Ideea e ca startul se da la ora 9:00 fix in dimineata de sambata 27 iulie, de la "La Hala" (sediul Ambulanta moto), fiecare participant putand sa o apuce pe orice traseu doreste. Pentru a aduna puncte, participantii vor face o poza cu propria motocicleta in fata semnului de intrare/ iesire in/ din localitatea punctata (lista localitatilor cu punctajul aferent se gaseste pe rally-book-ul atasat).

Ora limita de sosire va fi ora 17:00 duminica 28 iulie. Intarzierea va fi depunctata, sosirea inainte de termenul limita nu se
va bonifica. Detalii complete privind modalitatea de punctare, organizare, etc gasiti in regulament (nu e foarte stufos, contine doar informatiile importante).

Inscrierile vor avea loc in perioada 15.03 - 15.05 2013 prin completerea unui formular de inscriere si trimiterea lui pe o adresa de mail. Formularul si adresa respective vor fi publicate aici pe topic la momentul potrivit. Pana atunci fiecare are timp sa-si planuiasca un eventual traseu si sa se decida asupra participarii.

Am incercat sa gandim o provocare accesibila oricui si in cadrul careia fiecare sa poata face ceea ce-si doreste.


Suntem deschisi la sugestii, acceptam critici, le aplaudam pe cele constructive si ne dorim sa va fi starnit interesul.


post-9261-0-15968600-1359177427_thumb.jpg

 



Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 123
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pentru a aduna puncte, participantii vor face o poza cu propria motocicleta in fata semnului de intrare/ iesire in/ din localitatea punctata (lista localitatilor cu punctajul aferent se gaseste pe rally-book-ul atasat).

--------

Nu vreau sa par carcotas, dar daca un baietel vrea neaparat sa castige acest raliu fara sa se agite prea mult in ziua respectiva, n-ar putea foarte bine sa bifeze cu poze localitatile respective cu multe saptamani inainte, asa, usurel, cate o localitate sau doua la final de weekend-uri?

Ca sa nu existe astfel de cazuri, oare n-ar fi mai bine sa dati participantilor rally-book-ul chiar in ziua startului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

--------

Nu vreau sa par carcotas, dar daca un baietel vrea neaparat sa castige acest raliu fara sa se agite prea mult in ziua respectiva, n-ar putea foarte bine sa bifeze cu poze localitatile respective cu multe saptamani inainte, asa, usurel, cate o localitate sau doua la final de weekend-uri?

Ca sa nu existe astfel de cazuri, oare n-ar fi mai bine sa dati participantilor rally-book-ul chiar in ziua startului?

In primul rand cred ca se pot verifica km facuti cu moto in cele 32 de ore de raliu, si pana la urma ideea era sa fac oamenii ceva la care sa participi, nu sa faci ORICE sa castigi, nu? ideea este sa te plimbi cu motococleta, nu sa furi, sa dormi la tine in pat si sa te intorci linistit al finish sa te dai mare motorist si mare castigator, cand de fapt ce esti un ratat care sta ascuns si face fente sa castige un mic premiu, nu are legatura cu motociclismul si cultura moto ce spui tu mai sus.

Daca am deranjat cu comentul meu va rog sa ma scuzati...

Sau nu. :P

:tempted:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E corect ce spui tu, dar din pacate e plina Romania de smecherasi. Si ar fi pacat sa se strice aceasta idee de raliu din cauza unei eventuale smecherii facute de vreunul.

Ce spuneam eu era doar o sugestie pentru a evita evetuale situatii penibile.

Buna ideea cu verificarea kilometrajului. In caz ca nu exista deja, poate ar trebui bagata in regulament.



-----

..., nu are legatura cu motociclismul si cultura moto ce spui tu mai sus.

-----

Nu, dar are legatura cu smecherasii din Romania ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand cred ca se pot verifica km facuti cu moto in cele 32 de ore de raliu

 

Asta este evident; pe langa kilometrajul motocicletei, de exemplu le poti cere sa lipeasca un autocolant pe motocicleta (pe care il primesc la start) si in poze sa apara si motocicleta. Ma rog, metode se gasesc.

 

Ce mi se pare insa prostesc si mai ales periculos la un asemenea concurs este ideea sa stimulezi (ca altfel nu castigi probabil) oamenii sa mearga cu motocicleta noaptea, rupti de oboseala dar si cumva contra cronometru, basca intr-o tara in care ai toate pericolele binecunoscute la tot pasul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

" intr-un interval de maxim 32 de ore."

 

 


cu exceptia asta, mi se pare foarte misto ideea.

 

chestiunea intervalului obligatoriu de timp mi se pare intr-adevar ca poate fi paguboasa, incurajand mersul noaptea sau mersul agresiv, asa cum s-a mai spus mai sus.



Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa o facem pe bani......

taxa de participare cine castiga ia potul....

macar scoti benzina si schimbul de ulei

 

 

uite asa ceva este RALIU.......

 

" intr-un interval de maxim 32 de ore."

 

 

cu exceptia asta, mi se pare foarte misto ideea.

 

chestiunea intervalului obligatoriu de timp mi se pare intr-adevar ca poate fi paguboasa, incurajand mersul noaptea sau mersul agresiv, asa cum s-a mai spus mai sus.

 

 

man

daca femeile s ar apleca cand ni se scoala noua .... ar fi naspa .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

 

Incet dar sigur se creeaza si la noi traditii in motociclism si incepe sa se formeze o cultura moto.

Asa ca probabil a sosit timpul sa dam si noi startul la o competitie putin altfel...

Unde ?

Absolut oriunde si peste tot pe teritoriul Romaniei

Cum ?

Cu atentie, intr-un interval de maxim 32 de ore.

 

Am si eu doo observatii in spirit de gluma:

In sens istoric si de relax:

1. "Incet dar sigur se recreeaza si la noi"...

Ca regulament:

2. Cine ma impiedica sa gasesc cea mai linie dreapta si lejera intre B si A... 30000001.gif

si sa o rezolv cat pot de des si rapid 36 de ore?

...si atunci... unde mai e relaxul?!

 

Sa auzim numai de bine!

10300000.gif

 

uite asa ceva este RALIU.......

 

Man, pentru mine ASTA e raliu: 30000001.gif

 

post-882-0-96840500-1359205651_thumb.jpg

 

Nea Achime,

Ce-ar fi sa facem echipa?!

Propun ca mata sa iei banii si eu... gloria tardiva... con d'abitude !...

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce mi se pare insa prostesc si mai ales periculos la un asemenea concurs este ideea sa stimulezi (ca altfel nu castigi probabil) oamenii sa mearga cu motocicleta noaptea, rupti de oboseala dar si cumva contra cronometru, basca intr-o tara in care ai toate pericolele binecunoscute la tot pasul.

Total de acord!!

Dupa citirea primului post asta a fost primul lucru care mi-a venit in minte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni, nu va obliga nimeni sa mergeti noaptea. Importanta e plimbarea. Castigatorul nu s-alege cu vreo motocicleta noua ca premiu. Mergeti cat puteti in interval de 32 de ore. Eventual, in interiorul intervalului de 32 de ore, dormiti 24 de ore si mergeti 8 ore. Daca cele 8 ore inseamna prea mult, mergeti 4 ore si va odihniti 4 ore. Sau, daca e mult si asa, veniti la start si va odihniti 32 de ore!

Lasand gluma la o parte, cred ca fiecare-si cunoaste nivelul si e-n stare sa decida cand e momentul sa stea si cand sa mearga...

 

@Nastase : nea, relaxarea e in plimbare, oricat ai merge. I-o veni cuiva sa creeaza asa ceva? Ete, da!

Si, nea, diplome d-alea comuniste la raliuri de regularitate am si io (e drept, pe patru roti) . Si? Dar,deh, asta e : nu e pasare ca porcul! Comme d'habitude!

Poti merge cat vrei intre punctele A si B. De castigat, castiga cel care strange mai multe puncte, plus ca nu se puncteaza acoperirea aceluiasi tronson de drum (a se citi regulamentul).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare ? daca iau eu startul in ziua de 27 la ora 9 fix din Cluj iar in data de 28 la ora 17 sunt acolo la voi in locatiune cu pozele aferente la toaaate locurile prin care voi trece se pune ???

ps . promit sa postez fiecare poza pe forum imediat dupa ce o fac( sau macar odata in zi sa le pun toate )

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

--------

Nu vreau sa par carcotas, dar daca un baietel vrea neaparat sa castige acest raliu fara sa se agite prea mult in ziua respectiva, n-ar putea foarte bine sa bifeze cu poze localitatile respective cu multe saptamani inainte, asa, usurel, cate o localitate sau doua la final de weekend-uri?

Ca sa nu existe astfel de cazuri, oare n-ar fi mai bine sa dati participantilor rally-book-ul chiar in ziua startului?

poze cu un ziar din ziua respectiva :ninja:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate verifica si data cand s-a realizat poza, nu numai kilometrii de pe bordul motocicletei. Eu personal nu stiu cum, dar stiu pe cineva care stie.

Oricum, vom avea numere sau stegulete sau ceva distinctiv. Nu am pus la punct toate detalile de acest gen, de aceea nu am dat drumul la inscrieri inca.

 

Nu se puncteaza de mai multe ori trecerea repetata prin acelasi punct de reper, deci parcurgerea unui traseu liniar in mod repetat nu aduce niciun castig.

 

M-am gandit si la varianta de a pune taxa de participare si de a da potul castigatorului, dar deocamdata merg pe ideea de fun (cel putin pentru prima editie :) ) Ce se va dezvolta de aici, ramane de vazut.

 

In 32 de ore poti sa parcurgi in mod foarte sigur 1.000 de km si sa aduni punctaj bun, cu o pauza lejera de somn de vroe 8 ore, deci intervalul de
timp stabilit nu e un pericol atat de mare.

 

M-am tot gandit la variante pentru participarea celor din alte zone in afara de sudul tarii, insa nu am posibilitatea inca sa organizez o actiune la nivel national.

 

Nu incurajez mersul periculos de niciun fel - este specificat si in regulament - dar trebuia sa avem un cadru de timp in care sa masuram "performanta" fiecaruia.

 

Cat despre smecherasi care incearca sa triseze cu orice chip pentru titlul onorific de "cea mai tare tura" si eventual o diploma... Nu are rost sa ne agitam.

 

Ma bucur ca v-am starnit interesul cat de cat. Pana acum avem cel putin 12 participanti confirmati, deci suntem pe drumul cel bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate verifica si data cand s-a realizat poza, nu numai kilometrii de pe bordul motocicletei. Eu personal nu stiu cum, dar stiu pe cineva care stie.

Oricum, vom avea numere sau stegulete sau ceva distinctiv. Nu am pus la punct toate detalile de acest gen, de aceea nu am dat drumul la inscrieri inca.

 

Nu se puncteaza de mai multe ori trecerea repetata prin acelasi punct de reper, deci parcurgerea unui traseu liniar in mod repetat nu aduce niciun castig.

 

M-am gandit si la varianta de a pune taxa de participare si de a da potul castigatorului, dar deocamdata merg pe ideea de fun (cel putin pentru prima editie :) ) Ce se va dezvolta de aici, ramane de vazut.

 

In 32 de ore poti sa parcurgi in mod foarte sigur 1.000 de km si sa aduni punctaj bun, cu o pauza lejera de somn de vroe 8 ore, deci intervalul de

timp stabilit nu e un pericol atat de mare.

 

M-am tot gandit la variante pentru participarea celor din alte zone in afara de sudul tarii, insa nu am posibilitatea inca sa organizez o actiune la nivel national.

 

Nu incurajez mersul periculos de niciun fel - este specificat si in regulament - dar trebuia sa avem un cadru de timp in care sa masuram "performanta" fiecaruia.

 

Cat despre smecherasi care incearca sa triseze cu orice chip pentru titlul onorific de "cea mai tare tura" si eventual o diploma... Nu are rost sa ne agitam.

 

Ma bucur ca v-am starnit interesul cat de cat. Pana acum avem cel putin 12 participanti confirmati, deci suntem pe drumul cel bun.

si tot asa de fun si de dragul plimbari( nu se stie niciodata ) poate ajung si eu in ziua de 28 la sosire cu pozele mele chiar daca nu intra in concurs , vb aia macar de dragul km :peace: dar vedem mai este mult pana atunci

 

ps poate ma vad si eu cu colegi varaderoisti locali

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat despre smecherasi care incearca sa triseze cu orice chip pentru titlul onorific de "cea mai tare tura" si eventual o diploma... Nu are rost sa ne agitam.

-----

 

Credeam ca va exista un premiu consistent si d-aia am zis, ca in cazul ala ar fi putut exista tentatia de a trisa. Un titlu onorific nu cred ca va aduna smecherasi la linia de start.

Succes cu organizarea :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesanta idee. As participa si eu, nu pentru vreun premiu, ci doar pentru ideea de participare. Sugestie, sa se formeze, obligatoriu sau nu, echipe de 2-3 motociclisti, este mai sigur asa, zic eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu doo observatii in spirit de gluma:

In sens istoric si de relax:

1. "Incet dar sigur se recreeaza si la noi"...

Ca regulament:

2. Cine ma impiedica sa gasesc cea mai linie dreapta si lejera intre B si A... 30000001.gif

si sa o rezolv cat pot de des si rapid 36 de ore?

...si atunci... unde mai e relaxul?!

 

Sa auzim numai de bine!

10300000.gif

 

 

 

Man, pentru mine ASTA e raliu: 30000001.gif

 

attachicon.gif campion_raliu___74.jpg

 

Nea Achime,

Ce-ar fi sa facem echipa?!

Propun ca mata sa iei banii si eu... gloria tardiva... con d'abitude !...

imi doresc sa nu ajung ..in varsta

 

sigur voi fi un mos libidinos

 

si sa fiu sincer

 

NICIODAT NU VOI FI BUN LA ...REGULARITATE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incet dar sigur se creeaza si la noi traditii in motociclism si incepe sa se formeze o cultura moto.

Cei interesati de cultura si istorie stiu ca Romania are deja traditie in moto.

 

@Nastase : nea, relaxarea e in plimbare, oricat ai merge. (?!)...

Si, nea, diplome d-alea comuniste la raliuri de regularitate am si io (e drept, pe patru roti) .

nea, cred ca esti constient ca pentru diplome...

fie ele comuniste, fasciste, sau de carton... in competitiile motorizate nu iesi campion relax

si fara ca pilotul sa isi riste viata! Pe a lui si pe ale altora...

Dar, deh... asta e : nu e pasare ca porcul! Con d'habitude!

 

imi doresc sa nu ajung ..in varsta

Ai grija ce iti doresti... matale...

 

In principiu, ideea acestui raliu este buna!

Un singur amendament: mare atentie la... amanunte...

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O idee nefericita, asta mi se pare. Dan Nastase a facut ceva similar acu cativa ani.., ocolul tarii in 48 ore, parca. Riscul pe care si la asumat il intuitii cu totii.., acelasi risc apare si aici. Intrebarea este; pana unde si-ar forta unii limitele pt a fi castigator?. Pun pariu ca vor fi destui care si le vor forta dincolo de orice are legatura cu termenul 'siguranta'. Si toate astea pt ce?!!!. In fine, poate problema are un aspect mai profund care imi scapa. Sunt sigur ca exista si idei mai bune decat asta. Fara suparare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O idee nefericita, asta mi se pare. Dan Nastase a facut ceva similar acu cativa ani.., ocolul tarii in 48 ore, parca. Riscul pe care si la asumat il intuitii cu totii.., acelasi risc apare si aici. Intrebarea este; pana unde si-ar forta unii limitele pt a fi castigator?. Pun pariu ca vor fi destui care si le vor forta dincolo de orice are legatura cu termenul 'siguranta'. Si toate astea pt ce?!!!. In fine, poate problema are un aspect mai profund care imi scapa. Sunt sigur ca exista si idei mai bune decat asta. Fara suparare.

referitor la aspectul profund...... eu cred ca organizatorii au actiuni la firmele petroliere si vor sa ne puna sa consumam catbmai multa benzina.......

 

pentru PASIONATII DE SIGURANTA ...AVEM....

 

octombrie 2008 tura de sambata si dumnica plecat dimineata pe ..racoare

intors seara pe racoare ....

adica zile mult mai mici decat in iulie .......

 

traseu inregistrat cu tracker gps

deci poti face destul daca chiar vrei.....

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

[...]

 

Regulamentul este simplu: aduna cat mai multi kilometri (puncte) intr-un interval de 32 de ore pentru a castiga.

 

Io zic ca aici avem o problema...

Pe multi ne anima ideea unei "batalii" in kilometri, dar hai sa ne gandim si ce presupune. Oricat de relaxati am fi si oricat de bine ne-am cunoaste limitele, pe cei mai multi competitia ne stimuleaza sa incercam sa depasim aceste limite. Si mi se pare logic ca anumite riscuri sa vina la pachet. Cat mai multi km intr-o limita de timp "pentru a castiga" inseamna INTRECERE, oricum s-ar pune problema. (Intrecere pe drumuri publice...) Ar fi o treaba daca ar exista posibilitatea sa impui niste limite de viteza si timp (tracker GPS / tahograf...) dar chiar si asa nu poti sa faci nimic in privinta depasirilor la limita de ex.

 

Iar legat de nr de km in general (fara limita de timp), cred ca aici iar gresim cand facem din kilometru o unitate de masura a motociclismului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Romania are deja traditie si istorie auto-moto.

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Un concurs fara un premiu nu stiu daca se poate numi concurs.

Sunt curios citi vor merge sa-si consume timpul si benzina asa, de amorul artei!

Ianachim are dreptate cu taxa de participare si cu premiul aferent.

Eu nu mi-as face griji pt.participanti, fiecare merge pe barba lui si fiecare stie cit/cum risca, in definitiv simplul fapt ca te urci in sa este periculos si te expune la riscuri!

Daca esti atat de idiot incat sa te risti mai mult decit este cazul pt.niste bani este strict treaba ta!

Chestia cu notarea numarului de kilometri la start la fiecare motocicleta care participa nu este relevanta, pt.ca pot fi mobre la care nu merge kilometrajul(putine, este drept, dar de ce sa-i privam si pe acestia de concurs?)sau modele de cros si enduro care nu au kilometrii afisati, intretinerea facinde-se la ora(dupa stiinta mea, sper ca nu am spus vreo prostie)

Daca tot se vrea ceva elegant organizat ti-as da ceva idei:

-Inmaneaza la fiecare participant inaintea startului o fisa de control cu traseul ales si locatia exacta a punctelor de control.

-De-a lungul traseului stabilit pune in orasele mari puncte de control prin care sa treaca fiecare participant.

-In aceste puncte de control se aplica pe fisa concurentului numarul de kilometri pe bord(unde este cazul), data si ora la care a punctat si un abtipild care certifica acest lucru.

Stiu ca este destul de dificil cu aceste puncte de control, in sensul ca trebuie sa fie cineva prezent 24/24 pe perioada concursului, dar se poate lua legatura cu cluburile moto, sau pot face asta motociclisti care sunt disponibili atunci si au locuinta pe traseu.

Nemaipomenit ar fi ca aceste puncte de control sa fie amplasate in benzinarii(numai in Petrom sau Mol, sau Lukoil, sau oricare companie care are statii mai multe pe traseul respectiv), dar este greu de convins o companie de genul asta sa participe, poate daca ai putea intocmi o intelegere cu ei ca fiecare participant in parte sa alimenteze de-a lungul traseului doar in benzinariile companiei respective, dovedit pe baza bonurilor de benzina la punctele orare.

O alta idee ar fi in sediul politiei, se stie ca ei nu inchid niciodata :):) :)

Asta ar presupune un volum mai mare de munca pt.organizator, in sensul ca trebuie sa aleaga personal fiecare punct de control orar, sa stabileasca oamenii, etc.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io zic ca aici avem o problema...

Pe multi ne anima ideea unei "batalii" in kilometri, dar hai sa ne gandim si ce presupune. Oricat de relaxati am fi si oricat de bine ne-am cunoaste limitele, pe cei mai multi competitia ne stimuleaza sa incercam sa depasim aceste limite. Si mi se pare logic ca anumite riscuri sa vina la pachet. Cat mai multi km intr-o limita de timp "pentru a castiga" inseamna INTRECERE, oricum s-ar pune problema. (Intrecere pe drumuri publice...) Ar fi o treaba daca ar exista posibilitatea sa impui niste limite de viteza si timp (tracker GPS / tahograf...) dar chiar si asa nu poti sa faci nimic in privinta depasirilor la limita de ex.

 

Iar legat de nr de km in general (fara limita de timp), cred ca aici iar gresim cand facem din kilometru o unitate de masura a motociclismului.

man

ne stim si am mers si impreuna in cateva iesiri

iesirile de fun au framecul lor si risurile lor

ceea ce propune omul aici ....este un fun mai extrem

nimeni nu obliga pe nimeni la nimic si cei ce vor sa participe ..............ISI CUNOSC POSIBILITATILE (FIZICE)

daca o sa mai citesti ce am scris acum un an o sa vezi ca am vrut sa organizez asa ceva INTERNATIONAL dar NU AI CU CINE

LOCAL CHIAR CRED CA SE VOR GASI OAMNEI sa bage banii de benzina si sa merga 1500 - 2000 km in 36 de ore

 

nu cred ca tu daca vei intra in jos o sa ti risti viata...... ca o sa apari pe forum ca, CASTIGATOR

 

la fiecare drum pe care l fac sunt constient ca exista posibilitatea sa fie ultimul....FARA SA FIE O COMPETITIE/INTRECERE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Realitatea e simpla:


1. Victoria este a celor indrazneti !

2. In competitiile motorizate pilotul isi risca viata! Si pe a lui... si vietile altora...


Daca acceptam ca riscul personal este liber asumat...
restul... pe buna dreptate... este oricand discutabil !

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...