Sari la conținut

Presiune in rezervor


Owens_k2
 Share

Postări Recomandate

Salut! Detin un cbr 600 rr din 2004. Problema e ca in momentul in care vreau sa alimentez si deschid busonul de la rezervor presinea e atat de mare incat imi da busonul peste cap si ies vapori de benzina cu mare putere. Clemele care tin busonul sunt indoite spre in afara din cauza presiunii care se face in rezervor. Din cate am inteles ar trebui curatat busonul de la rezervor sau unul din furtunasele care ies din rezervor sa fie strangulat sau infundat. Ar putea fi alt ceva mai grav? Mersi mult!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De exemplu la banditul meu exista niste mici orificii de aerisire. Nu sunt pe capac sau in capac ci in marginea de langa el. Desfa pe acolo tot si verifica pentru ca tre sa fie si la tine astfel de orificii si probabil sunt infundate. La furtune nu ai dece sa umblii ca nu cred ca sunt prevazute cu furtun de supraplin.

E posibil la tine ca acele orificii de ventilare sa fie chiar pe capac. Spor la surubarit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai Nica nu mai vb prostii.In rezervor nu are voie sa fie nici-o presiune. Ori presiunea aia de care spune Owens e vacum. Busonul de rezervor foloseste si la asta, ca benzina consumandu-se din rezervor sa nu faca acel vacum care ar bloca alimentarea normala a motocicletei. Foloseste si la eliminarea presiunii din rezervor de ex. in cazul cand rezervorul e expus la soare. Am patit-o si eu asa, punand geanta pe rezervor si blocand ermetic busonul. Opriri repetate fara sa-mi dau seama de ce. Pana la urma mi-a picat fisa. Sfatul meu, curata busonul bine si sufla-l cu aer su presiune si nu o sa mai faca figuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@kato_arad Inainte de a improsca cu noroi citeste tot postul meu o sa vezi ca am spus "asta in cel mai rau caz", nu am spus ca e normala aceasta chestie. Si in al doi-lea rand colegul a spus "in momentul in care vreau sa alimentez" Si daca a deschis un topic ma gandesc ca i se intampla frecvent treaba asta ceea ce repet: Nu e normal

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

undeva chiar la gura rezervorului, trebuie sa ai o gaurica care sub rezervor se continua cu un furtunas care coboara sub mobra, respectiv preaplinul. cu siguranta e infundat daca se intampla asta. cred ca poti baga o sarma subtire sa incerci sa desfunzi. eventual daca e infundat furtunul, il schimbi ca daca fortezi in el cu vreo sarma e posibil sa se rupa, sau e posibils a fie doar strangulat cum zic si colegii mai sus.

parerea lui je.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe hornet (n-are pompă de benzină) aveam o gaură lângă capacul rezervorului care ducea printr-o țeavă sub rezervor iar de acolo un furtun care ajungea jos. Furtunul ăsta era înfundat și mereu murea motorul, făcea vacuum nu presiune.

 

Cel mai trist e că mi s-a oprit odată motorul fix în mijlocul unei intersectii. Mobra era neînmatriculată și poliția venea din contrasens. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) Si-acum mi-aduc aminte de ce am patit... am strangulat din greseala furtunul de aerisire tot la un rr si a tras pompa de benzina pana cand s-a micsorat rezervorul cu 6 litri. In loc de 18 intrau 12. Desigur ca se aplecase putin busonul dar eu am pus-o pe seama suruburilor laterale ce tin rezervorul, mi-am zis ca s-au desurubat in mers si le-am pierdut. Am vazut la benzinarie ca puneam maxim 12 litri. M-am prins instant ce prostie facusem. L-am umflat cu un compresor si si-a revenit. :D

Editat de Adyp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu tot n-am inteles. face presiune sau face vacuum? logic ar fi vacuum dar nah...

 

pai daca este etans vaporii fac presiune mai mare decat rata in care scade nivelul lichidului ... probabil dupa linistire vaporii condenseaza si mai scade presiunea

 

:) Si-acum mi-aduc aminte de ce am patit... am strangulat din greseala furtunul de aerisire tot la un rr si a tras pompa de benzina pana cand s-a micsorat rezervorul cu 6 litri. In loc de 18 intrau 12. Desigur ca se aplecase putin busonul dar eu am pus-o pe seama suruburilor laterale ce tin rezervorul, mi-am zis ca s-au desurubat in mers si le-am pierdut. Am vazut la benzinarie ca puneam maxim 12 litri. M-am prins instant ce prostie facusem. L-am umflat cu un compresor si si-a revenit. :D

 

 

probabil nu are pompa atata putere, dar contractarea datorata scaderii temperaturii, da

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil nu are pompa atata putere, dar contractarea datorata scaderii temperaturii, da

Iti spun eu ca are. Plus ca tabla rezervorului la rr e foarte subtire ca are drept protectie acea masca de plastic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la unele troace nu exista furtun de aerisire. de aerisire se ocupa niste mici gaurele care fac legatura intre interiorul rezervorului si partea de sub capacul al mare ( partea vizibila la exterior a busonului in pozitie inchis) tot acolo e si colectorul de preaplin, colector care are un furtunete ce duce in partea de jos a mobrei.

 

ca sa vizualizezi gaurica cu pricina deschide busonul si uita-te la partea inferioara a lui. ca sa iti faci idee imagineaza-ti ca la masina bagi cheia in buson, deschizi, scoti busonul si te uiti la partea care e in rezervor. acolo tre sa fie o gaurica, oarecum opusa gaurii in care bagi cheia.

 

mai departe daca ai minime cunostinte de mecanica poti desface cele doua suruburi pe care le vezi si sub capac o sa gasesti un fel de supapa( blocata )

daca nu ai cunostinte minime...cauta alt buson.

 

 

 

asta in cazul in care la mobra ta gaurica de compensare e in buson si nu in alta parte ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi mult! Saptamana asta am schimbat o parte din consumabile printre care si filtrul de aer si daca tot eram in zona rezervorului am umblat putin si la furtunasele care ieseau din el, am suflat pe ele si unu era infundat sper ca aia sa fi fost problema ca deocamdata nu am mers cu ea si nu am apucat sa imi dau seama daca mai face acea presiune sau nu. Oricum e dezastru pana si sa schimbi consumabilele la "RR" totul e incredibil de inghesuit asa ca mare mirare sa nu fi fost un furtunas strangulat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi mult! Saptamana asta am schimbat o parte din consumabile printre care si filtrul de aer si daca tot eram in zona rezervorului am umblat putin si la furtunasele care ieseau din el, am suflat pe ele si unu era infundat sper ca aia sa fi fost problema ca deocamdata nu am mers cu ea si nu am apucat sa imi dau seama daca mai face acea presiune sau nu. Oricum e dezastru pana si sa schimbi consumabilele la "RR" totul e incredibil de inghesuit asa ca mare mirare sa nu fi fost un furtunas strangulat.

ar fi ceva sa fie din cauza . dar cum ai rezolvat cu ala infundat? ca ma indoiesc de faptul ca sufland in el l-ai desfundat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Mersi mult! Saptamana asta am schimbat o parte din consumabile printre care si filtrul de aer si daca tot eram in zona rezervorului am umblat putin si la furtunasele care ieseau din el, am suflat pe ele si unu era infundat sper ca aia sa fi fost problema ca deocamdata nu am mers cu ea si nu am apucat sa imi dau seama daca mai face acea presiune sau nu. Oricum e dezastru pana si sa schimbi consumabilele la "RR" totul e incredibil de inghesuit asa ca mare mirare sa nu fi fost un furtunas strangulat.

Aia a fost problema ta,acel mic furtun ori a fost infundat ori cand cobori rezervorul l-ai strangulat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...