Owens_k2 Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Salut! Detin un cbr 600 rr din 2004. Problema e ca in momentul in care vreau sa alimentez si deschid busonul de la rezervor presinea e atat de mare incat imi da busonul peste cap si ies vapori de benzina cu mare putere. Clemele care tin busonul sunt indoite spre in afara din cauza presiunii care se face in rezervor. Din cate am inteles ar trebui curatat busonul de la rezervor sau unul din furtunasele care ies din rezervor sa fie strangulat sau infundat. Ar putea fi alt ceva mai grav? Mersi mult!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 De exemplu la banditul meu exista niste mici orificii de aerisire. Nu sunt pe capac sau in capac ci in marginea de langa el. Desfa pe acolo tot si verifica pentru ca tre sa fie si la tine astfel de orificii si probabil sunt infundate. La furtune nu ai dece sa umblii ca nu cred ca sunt prevazute cu furtun de supraplin. E posibil la tine ca acele orificii de ventilare sa fie chiar pe capac. Spor la surubarit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nica Blandea Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Nu e logic. Presiunea din rezervor trebuie sa scada odata cu consumul benzinei din el. Asta in cel mai rau caz. In rezervor trebuie sa ai un aerisitor care e infundat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 (editat) chiar in dop este o gaurica care comunica cu exteriorul. probabil este infundata. Editat Februarie 13, 2013 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Mai Nica nu mai vb prostii.In rezervor nu are voie sa fie nici-o presiune. Ori presiunea aia de care spune Owens e vacum. Busonul de rezervor foloseste si la asta, ca benzina consumandu-se din rezervor sa nu faca acel vacum care ar bloca alimentarea normala a motocicletei. Foloseste si la eliminarea presiunii din rezervor de ex. in cazul cand rezervorul e expus la soare. Am patit-o si eu asa, punand geanta pe rezervor si blocand ermetic busonul. Opriri repetate fara sa-mi dau seama de ce. Pana la urma mi-a picat fisa. Sfatul meu, curata busonul bine si sufla-l cu aer su presiune si nu o sa mai faca figuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Face si pesiune de la vapori de benzina ,mai ales cand este cald,daca furtunasul de aerisire este blocat /strangulat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nica Blandea Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 @kato_arad Inainte de a improsca cu noroi citeste tot postul meu o sa vezi ca am spus "asta in cel mai rau caz", nu am spus ca e normala aceasta chestie. Si in al doi-lea rand colegul a spus "in momentul in care vreau sa alimentez" Si daca a deschis un topic ma gandesc ca i se intampla frecvent treaba asta ceea ce repet: Nu e normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 mobrele noi nu au canistra de carbon ? pt reciclarea vaporilor ... cum au turismele euro2+ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 mobrele noi nu au canistra de carbon ? pt reciclarea vaporilor ... cum au turismele euro2+ Din cate stiu eu doar in California. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Owens_k2 Postat Februarie 14, 2013 Autor Share Postat Februarie 14, 2013 O sa incerc sa curat busonul si tot ce e pe langa el si daca nu se rezolva asa, o sa iau la control furunasele care ies din rezervor. sper sa se rezolve destul de usor. Mersi mult de tot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 eu tot n-am inteles. face presiune sau face vacuum? logic ar fi vacuum dar nah... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 undeva chiar la gura rezervorului, trebuie sa ai o gaurica care sub rezervor se continua cu un furtunas care coboara sub mobra, respectiv preaplinul. cu siguranta e infundat daca se intampla asta. cred ca poti baga o sarma subtire sa incerci sa desfunzi. eventual daca e infundat furtunul, il schimbi ca daca fortezi in el cu vreo sarma e posibil sa se rupa, sau e posibils a fie doar strangulat cum zic si colegii mai sus. parerea lui je. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Pe hornet (n-are pompă de benzină) aveam o gaură lângă capacul rezervorului care ducea printr-o țeavă sub rezervor iar de acolo un furtun care ajungea jos. Furtunul ăsta era înfundat și mereu murea motorul, făcea vacuum nu presiune. Cel mai trist e că mi s-a oprit odată motorul fix în mijlocul unei intersectii. Mobra era neînmatriculată și poliția venea din contrasens. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 (editat) Si-acum mi-aduc aminte de ce am patit... am strangulat din greseala furtunul de aerisire tot la un rr si a tras pompa de benzina pana cand s-a micsorat rezervorul cu 6 litri. In loc de 18 intrau 12. Desigur ca se aplecase putin busonul dar eu am pus-o pe seama suruburilor laterale ce tin rezervorul, mi-am zis ca s-au desurubat in mers si le-am pierdut. Am vazut la benzinarie ca puneam maxim 12 litri. M-am prins instant ce prostie facusem. L-am umflat cu un compresor si si-a revenit. Editat Februarie 14, 2013 de Adyp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 (editat) eu tot n-am inteles. face presiune sau face vacuum? logic ar fi vacuum dar nah... pai daca este etans vaporii fac presiune mai mare decat rata in care scade nivelul lichidului ... probabil dupa linistire vaporii condenseaza si mai scade presiunea Si-acum mi-aduc aminte de ce am patit... am strangulat din greseala furtunul de aerisire tot la un rr si a tras pompa de benzina pana cand s-a micsorat rezervorul cu 6 litri. In loc de 18 intrau 12. Desigur ca se aplecase putin busonul dar eu am pus-o pe seama suruburilor laterale ce tin rezervorul, mi-am zis ca s-au desurubat in mers si le-am pierdut. Am vazut la benzinarie ca puneam maxim 12 litri. M-am prins instant ce prostie facusem. L-am umflat cu un compresor si si-a revenit. probabil nu are pompa atata putere, dar contractarea datorata scaderii temperaturii, da Editat Februarie 15, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 probabil nu are pompa atata putere, dar contractarea datorata scaderii temperaturii, da Iti spun eu ca are. Plus ca tabla rezervorului la rr e foarte subtire ca are drept protectie acea masca de plastic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 la unele troace nu exista furtun de aerisire. de aerisire se ocupa niste mici gaurele care fac legatura intre interiorul rezervorului si partea de sub capacul al mare ( partea vizibila la exterior a busonului in pozitie inchis) tot acolo e si colectorul de preaplin, colector care are un furtunete ce duce in partea de jos a mobrei. ca sa vizualizezi gaurica cu pricina deschide busonul si uita-te la partea inferioara a lui. ca sa iti faci idee imagineaza-ti ca la masina bagi cheia in buson, deschizi, scoti busonul si te uiti la partea care e in rezervor. acolo tre sa fie o gaurica, oarecum opusa gaurii in care bagi cheia. mai departe daca ai minime cunostinte de mecanica poti desface cele doua suruburi pe care le vezi si sub capac o sa gasesti un fel de supapa( blocata ) daca nu ai cunostinte minime...cauta alt buson. asta in cazul in care la mobra ta gaurica de compensare e in buson si nu in alta parte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Owens_k2 Postat Februarie 22, 2013 Autor Share Postat Februarie 22, 2013 Mersi mult! Saptamana asta am schimbat o parte din consumabile printre care si filtrul de aer si daca tot eram in zona rezervorului am umblat putin si la furtunasele care ieseau din el, am suflat pe ele si unu era infundat sper ca aia sa fi fost problema ca deocamdata nu am mers cu ea si nu am apucat sa imi dau seama daca mai face acea presiune sau nu. Oricum e dezastru pana si sa schimbi consumabilele la "RR" totul e incredibil de inghesuit asa ca mare mirare sa nu fi fost un furtunas strangulat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Mersi mult! Saptamana asta am schimbat o parte din consumabile printre care si filtrul de aer si daca tot eram in zona rezervorului am umblat putin si la furtunasele care ieseau din el, am suflat pe ele si unu era infundat sper ca aia sa fi fost problema ca deocamdata nu am mers cu ea si nu am apucat sa imi dau seama daca mai face acea presiune sau nu. Oricum e dezastru pana si sa schimbi consumabilele la "RR" totul e incredibil de inghesuit asa ca mare mirare sa nu fi fost un furtunas strangulat. ar fi ceva sa fie din cauza . dar cum ai rezolvat cu ala infundat? ca ma indoiesc de faptul ca sufland in el l-ai desfundat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 Mersi mult! Saptamana asta am schimbat o parte din consumabile printre care si filtrul de aer si daca tot eram in zona rezervorului am umblat putin si la furtunasele care ieseau din el, am suflat pe ele si unu era infundat sper ca aia sa fi fost problema ca deocamdata nu am mers cu ea si nu am apucat sa imi dau seama daca mai face acea presiune sau nu. Oricum e dezastru pana si sa schimbi consumabilele la "RR" totul e incredibil de inghesuit asa ca mare mirare sa nu fi fost un furtunas strangulat. Aia a fost problema ta,acel mic furtun ori a fost infundat ori cand cobori rezervorul l-ai strangulat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert46 Postat Aprilie 19, 2018 Share Postat Aprilie 19, 2018 S a rezolvat problema ?am aceeasi problema si eu la acelasi model de motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.