302v8 Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 Si care ar fi procedurile pt a limita motocicleta ? Se scrie in talon ca este limitata sau cum ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 Da poti pana si in 1000cmc dar limita sa fie in 25kw si nu 35kw. Puterea maxima sa fie de 35 kw ,nu de 25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rabanu Jr. Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 Si care ar fi procedurile pt a limita motocicleta ? Se scrie in talon ca este limitata sau cum ? La RAR.Sau la un mecanic care ar avea aceasta autorizatie.Dar cum este la Romania cam toate rahaturile le detine doar RAR. Puterea maxima sa fie de 35 kw ,nu de 25 Exact ai dreptate.Eu cum ma aflu in Italia cam aceasta e norma.maxim 25kw.Credeam ca e lege europeana pentru asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnnyk Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 vezi ca ai o chestie acolo. puterea totala a motocicletei fara limitare nu trebuie sa fie mai mare de 2x limitarea. adica 2x35kw este maximul puterii pe care sa il aiba motocicleta. adica un CBR RR cu 120 de cai are 89 kW. nici daca il limitezi nu scoti puterea admisa de lege. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2xghe Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 Sunt si pe siteurile de vanzari moto, baieti care deja le au facute pt asa ceva,talon tot dar, pericolul ramane din punctul meu de vedere, nu poti sa dai unui copil un R1 sau un Gixxer mantocarit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nos66 Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 Inconstienti ,sa vinzi acte masluite si sa mergi cu un motor de alta putere . Asta este pt fitosii care le trebe miar neaparat ca le e rusine sa mearga cu un 250 cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionx1987 Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 Am o intrebare pt initiator: de ce 600cc daca oricum nu o sa ai acces la toata puterea ? De design ? De lauda ? Ca sa dai mai mult pe consumabile ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 Teoretic, dupa ce trece perioada cand esti limitat de legislatie la kw respectivi, scoti limitarea si te bucuri de aceeasi motoreta pe care o ai dupa cum ai ingrijit-o, nu mai trebuie sa vinzi fierul, cauti altul, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 Ce limitare maa.. mergi pe blat ! De ce nu iti cumperi o capra de 125 , asa te poti invata si tu cu ea . pana faci varsta legala pentru categoria A , ii rupi fasul la aia de 125. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
302v8 Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 In principiu de design si faptul ca numai tre sa o vand cand o sa dau pt A , nu imi iau de 125cc pt ca lafel de bine pot sa merg pe bicicleta ...e si mai sanatos )lasand gluma la o parte, m-am gandit la 600 cmc pt ca este mai usor de gasit si mai ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 De cand e mersul pe 125cc ca pe bicicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 lasand gluma la o parte, m-am gandit la 600 cmc pt ca este mai usor de gasit si mai ieftin Ai dreptate, asa e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertT72 Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Va salut, imi fac debutul pe acest forum cu cateva intrebari care mi-au ramas neclare : Imi cer scuze daca par stupide. 1. Pana la urma...pot conduce un scooter/moped avand doar categoria B (evident unul care se incadreaza la categoria AM) ? Mentionez ca am carnet din Decembrie 2011. 2. Legea zice : AM pana la 50cm3 ... asta inseamna ca sunt incluse si motoarele de 50 sau trebuie numai 49. ? 3. Daca motorul este trecut in acte altfel decat Moped (scooter,motocicleta) inseamna ca nu mai corespunde pentru categoria AM ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 1. Da 2. Sunt incluse 50,0. 50,1 nu mai sunt incluse. 3. in acte sunt trecute de obicei Moped, dar poti fi trecute si Motociclu, ca cele de peste 50. Scooter sau scuter este o denumire de caroserie (corpul), adica atunci cand tii picioarele apropiate, nu cand stai incalecat, ca la moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remus97 Postat Iunie 27, 2014 Share Postat Iunie 27, 2014 Aproape fac 18 ani, și am zis să dau direct de A2, deoarece ar fi o risipă de bani și de timp să dau de A1 acum. Este posibil A2 fără A1? Iar pentru A (24 ani), pot trece direct de la A2? sau mai trebuie dat si A1? Mulțumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Iunie 28, 2014 Share Postat Iunie 28, 2014 Este posibil A2 fără A1? Da. Te poti apuca de scoala cu 1-3 luni inainte de 18 ani. Cand faci 22 de ani, daca ai 2 ani de A2, poti da de A direct. (ele nu sunt intrepte sa trebuiasca date toate). Sau cand faci 24 poti da de A chiar fara avea alta categorie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 Salutare. Problema e asa- categoria A2: motociclete cu puterea maximă de 35 kW, cu un raport putere/greutate care nu depăşeşte 0,2 kW/kg şi care nu sunt derivate dintr-un vehicul având mai mult de dublul puterii sale; daca mie raportul de kw/kg imi da 0,2095 , 35 kw / 167 kg.... oare ar fi vreo problema ? ca tot 0,2 KW e, doar ca nu e fix. 0,2 in cap ar fi 35 impartiti la 175kg. Ce parere aveti... ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor Vik Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 (editat) http://www.milanuncios.com/motos-de-carretera/suzuki-gsx-r-600-k8-k9-135363943.htm salutare tuturor.Doresc sa dau de permis pentru cat. a2. Credeti ca aduse in tara,vreunul din aceste modele de gsx-r pot fi inmatriculate si in mod legal sa fie "calarite" de un detinator de permis cat a2? Multumesc anticipat! "Y" Editat Octombrie 16, 2014 de Victor Vik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baDani Postat Noiembrie 20, 2014 Share Postat Noiembrie 20, 2014 Salutare , as avea si eu o întrebare , urmează sa obtin permisul A2 (in funcție de vreme ) si as dori sa stiu , cam ce motociclete ar intra in categoria asta ? Eu as vrea sa ma deplasez cam peste tot cu el dar in procentaj ar fi 70-80% oraș in rest teren accidentat . Cum nu ma aștept la mura'n gura , din ce am găsit pana in prezent sunt: +xt660 care sunt pentru oraș si puțin off dar din păcate cam trece de bugetul de 2300-2500e dar asta îmi place . +Kle 500 care sincer nu ma prea atrag ... +Aprilia pegaso 2007 (singurul model ce intra la A2 ) care arata bine dar pare cam jos (eu am 1.86m) si are păreri împărțite . +BMW 650 cs , parca . Întrebarea este cam ce motoare ar fi pana in 2300-2500e bune pentru drumuri mai lungi dar si putin teren nu hard enduro pana in 35kw/48cp ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Peter28 Postat Noiembrie 20, 2014 Share Postat Noiembrie 20, 2014 Salut Eu am avut un XT660R din 2006 timp de 3 ani inainte de Tenere. Daca inveti s-o conduci pe teren accidentat si cu un scut metalic iti asigur ca e 50% - 50% oras si offroad. Inainte s-o iau am cautat un an intreg motocicleta potrivita 50-50% off si onroad, prin urmare am fost extrem de multumit. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zu1u Postat Noiembrie 20, 2014 Share Postat Noiembrie 20, 2014 (editat) Omul vrea sa mearga peste tot cu ea si 70-80% in oras... va trebui sa alegi ori te bucuri de aia 30% cand iesi de pe sosea la maxim, ori te bucuri de mersul in oras. ia-ti xt660 ala normal roata de 21 pe fata, care cu anvelope potrivite e cea mai buna solutie de compromis sau supermoto, ar mai fi honda fmx care e supermoto excelent pt oras si destul de ieftin KLE e sa mergi peste tot si cel mai polivalent motor din ce ai enumerat, 2 cilindri, insa nu-ti lua daca mergi 70% prin oras Editat Noiembrie 20, 2014 de zu1u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Noiembrie 20, 2014 Share Postat Noiembrie 20, 2014 Pegaso.Nu e chiar asa mic pe cat iti imaginezi.Are motorizare de yamaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baDani Postat Noiembrie 20, 2014 Share Postat Noiembrie 20, 2014 (editat) Eu sincer pusesem ochii pe xt dar din ceam găsit e exact in limita bugetului dar e in constanta iar eu in cluj si căutăm sa vad ce opțiuni as mai avea , poate mai aproape . FMX pare destul de interesant , insa nu stiu nimic de el . Pegaso mi se pare ca are șaua joasa nu ca ar fi mic motorul, având același motor ca in xt . Editat Noiembrie 20, 2014 de baDani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mumulescu4you Postat Noiembrie 20, 2014 Share Postat Noiembrie 20, 2014 Mergi pe kle si nu pe bmw aprilia sau asa findca are 2 cilindri si dupa ce mergi pe monocilindru mult e urat pe cand aia e mult mai ok ca si confort. Acum depinde cat tii tu la partea estetica. » Post actualizat in 20 Nov 2014 10:07Honda fmx din ce vad are motorul de pe honda slr mai vechi. Este interesatnt dar la fel monocilindrul la un moment dat e obositor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zu1u Postat Noiembrie 20, 2014 Share Postat Noiembrie 20, 2014 Honda FMX, are la baza motorul de dominator in varianta economica subturata, cu 10 cai mai putin, motorul a fost introdus in '97 pe SLR, pe urma pe FX 650 Vigor, unde a aparut cu tahometru si pus pe FMX.Ca avantaje este racit cu aer, trage foarte bine de jos si urca rapid in turatii, consumul este unul decent, eu am avut SLR si scoteam in jur de 4.2 la drum intins.Motorul nu te lasa in drum, eu am facut Romania - Spania - Romania cu SLR-ul si am pus doar benzina.Un dezavantaj ar fi lipsa camasii de cilindru, la slr nu avea, tind sa cred ca nu are nici fmx-ul, deci cand s-a uzat, maresti cota.Roti Akront, frane Brembo, discuri Sunstar, in general un motor de calitate. SLR a fost motocicleta politiei nationale din Spania, se facea la fabrica din Montesa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.