Kamikazee Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 cum pusca mea faci tu 3 sei di 50cm habar nam frate ca mie imi iasa una sheile mele sunt de monopost ) de aceea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Iunie 16, 2013 Share Postat Iunie 16, 2013 am luat de la practiker zilele trecute sprei de lant cu 16 ron. e ok. pt uns sau degresat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 16, 2013 Share Postat Iunie 16, 2013 De uns. Este si de degresat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Iunie 16, 2013 Share Postat Iunie 16, 2013 De uns. Este si de degresat ok,multam.Cel pt degresat la ce pret ,daca stii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 16, 2013 Share Postat Iunie 16, 2013 12 ron nigrin sprei de curatat frane, cel mai bun. la cora era ceva gen wd la 8 roni. tuburi mari de 500 parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Cum se schimba gumele? Poi cam asa: 1. Suspenzi ca lumea motorul si dai jos roata in cauza. Un cric central sanatos sau daca motorul nu are, bagi o craca zdravana taiata la dimensiune sub bascula in partea opusa cricului lateral basculand motorul pe cricul in cauza. (solutie excelenta in teren. In acest caz e bine sa asigure cineva motorul cat timp lucrezi. Pentru roata fata bagi un cric sub scut si asiguri motorul cu doi butuci bagati 'strategic' sub bulaniere. 2. Demontarea si montarea se incepe si respectiv se termina intotdeuna la valva. Roata sta cuminte pe un plan tare (dusumea, gresie, beton). Atentie, nu o pui cu discul de frana catre planul de lucru pentru ca risti sa indoi discul! La demontare scoti ventilul, apoi bagi doua leviere incepand de la valva si inaintezi pas cu pas pana scoti afara tot talonul de pe parte aia. Apoi scoti piulita de asigurare de la valva si extragi camera. Restul e "piece of cake", celalalt talon iese tot asa fortat cu doua leviere pe aceeasi parte pe care l-ai scos pe primul. 3. Lasi guma care o pui in prealabil la soare sa se moaie cat mai tare, apoi bagi guma cu primul talon pe geanta folosind deasemenea levierul pentru "convingere" (nu va intra greu ca n-ai pus inca camera). obs. Atentie sa respecti sensul de rotatie unde exista (sageata de pe guma). Apoi ungi al doilea talon cu o solutie concentrata de sapun sau detergent de vase sa lunece ca lumea levierele pe el. Bagi camera avand grija sa pui valva in gaura din janta prima data, apoi strangi usor piulita de asigurare sa nu "fuga" valva inauntru. Asta o sa mearga greu, te chinui putin, dar te ajuti cu levierele ca sa departezi al doilea talon de geanta sa-ti faci loc. Aranjezi atent camera sa nu se striveasca intre janta si al doilea talon cand vei trage ulterior cu levierele. 4. Bagi prima data al doilea talon pe geanta intr-un punct opus valvei si tot asa din aproape in aproape inaintezi cu levierele si intr-o parte si in alta avand grija sa calci cu toata greutatea pe guma (in punctul opus valvei, incat aceasta sa se adune cu al doilea talon spre centru gentii. Atentie cand bagi levierul sa nu prinzi camera! Daca auzi o scartiala de rau augur cand tragi cu levierul e nasol, inseamna ca ai prins si gaurit camera. Cand al doilea talon a intrat aproape complet pe geanta (a mai ramas o portiune de 5-7 cm nebagata poti sa lovesti portiunea aia cu un ciocan de guma sau sa calci sanatos pe ea (ca in stadiul asta e cam greu sa bagi levierul) pana scapa pe geanta. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 (editat) Cum se schimba gumele? Poi cam asa: 1. Suspenzi ca lumea motorul si dai jos roata in cauza. Un cric central sanatos sau daca motorul nu are, bagi o craca zdravana taiata la dimensiune sub bascula in partea opusa cricului lateral basculand motorul pe cricul in cauza. (solutie excelenta in teren. In acest caz e bine sa asigure cineva motorul cat timp lucrezi. Pentru roata fata bagi un cric sub scut si asiguri motorul cu doi butuci bagati 'strategic' sub bulaniere. 2. Demontarea si montarea se incepe si respectiv se termina intotdeuna la valva. Roata sta cuminte pe un plan tare (dusumea, gresie, beton). Atentie, nu o pui cu discul de frana catre planul de lucru pentru ca risti sa indoi discul! La demontare scoti ventilul, apoi bagi doua leviere incepand de la valva si inaintezi pas cu pas pana scoti afara tot talonul de pe parte aia. Apoi scoti piulita de asigurare de la valva si extragi camera. Restul e "piece of cake", celalalt talon iese tot asa fortat cu doua leviere pe aceeasi parte pe care l-ai scos pe primul. 3. Lasi guma care o pui in prealabil la soare sa se moaie cat mai tare, apoi bagi guma cu primul talon pe geanta folosind deasemenea levierul pentru "convingere" (nu va intra greu ca n-ai pus inca camera). obs. Atentie sa respecti sensul de rotatie unde exista (sageata de pe guma). Apoi ungi al doilea talon cu o solutie concentrata de sapun sau detergent de vase sa lunece ca lumea levierele pe el. Bagi camera avand grija sa pui valva in gaura din janta prima data, apoi strangi usor piulita de asigurare sa nu "fuga" valva inauntru. Asta o sa mearga greu, te chinui putin, dar te ajuti cu levierele ca sa departezi al doilea talon de geanta sa-ti faci loc. Aranjezi atent camera sa nu se striveasca intre janta si al doilea talon cand vei trage ulterior cu levierele. 4. Bagi prima data al doilea talon pe geanta intr-un punct opus valvei si tot asa din aproape in aproape inaintezi cu levierele si intr-o parte si in alta avand grija sa calci cu toata greutatea pe guma (in punctul opus valvei, incat aceasta sa se adune cu al doilea talon spre centru gentii. Atentie cand bagi levierul sa nu prinzi camera! Daca auzi o scartiala de rau augur cand tragi cu levierul e nasol, inseamna ca ai prins si gaurit camera. Cand al doilea talon a intrat aproape complet pe geanta (a mai ramas o portiune de 5-7 cm nebagata poti sa lovesti portiunea aia cu un ciocan de guma sau sa calci sanatos pe ea (ca in stadiul asta e cam greu sa bagi levierul) pana scapa pe geanta. bafta! ms pt tutorial ...am incercat dar nu merge(am calcat 2 insi pe partea care ramane si nu intra am apelat la colegul nostru bart si e ft ieftin 60 ron ambele cauciucuri ... Editat Iunie 17, 2013 de T I M B E R L A N D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 O sa vezi tu cum merge cand te prinde o ploaie tzapana undeva prin munti, cum am patit-o eu in turul Romaniei ) Basca am mai si impins vacutza pe pana vre-o 2 km pana la prima sura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamcsi Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 mda aici ce se spune si cum se spune pare simplu mai ales cand esti singur cuc si nu ai un motor dotat cu cric central (de ex. chopper) si ramaii cum o ridici in mijlocul drumului? as mai fi curios cum se depreseaza cauciucul vechi de pe geanta deoarece eu ma apasam pe el si saream cu 90 de kilograme si tot nu s a depresat. pe urma am incercat cu un levier si nu am avut mare succes era pur si simplu lipit cauciucul pe geanta,l am adus acasa cu o duba.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 mda aici ce se spune si cum se spune pare simplu mai ales cand esti singur cuc si nu ai un motor dotat cu cric central (de ex. chopper) si ramaii cum o ridici in mijlocul drumului? as mai fi curios cum se depreseaza cauciucul vechi de pe geanta deoarece eu ma apasam pe el si saream cu 90 de kilograme si tot nu s a depresat. pe urma am incercat cu un levier si nu am avut mare succes era pur si simplu lipit cauciucul pe geanta,l am adus acasa cu o duba.... Suspenzi tu motorul cumva, il tot inclini de-o parte si de alta si bagi bolovani sub motor ca sa dai roata jos. Iei apoi un bustean de vre-o 30kg sau chiar un bolovan si dai cu sete in talon. O sa vezi ca se dezlipeste pana la urma intr-un punct, apoi restul vine de la sine. Disperarea e mereu un sfetnic bun! si porneste in om puteri nebanuite! Acuma la gumele moderne penele sunt rare, cauciucul e gros. Daca umbli cu gume bune si camere nepeticite probabilitatea sa faci pana e cam o data la 5 ani. In era "postcomunista" (motoare japoneze) adica ultimii 10 ani(cam 120 mii km), am facut in total 3 pene, doua pe spate, si una pe fata. Si normal toate pe macadam unde intri in balti si nu vezi peste ce dai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 (editat) La tubeless nu trebuie sa suspenzi mobra, doar sa ai kit de pana cu snur si 2 butelii ca sa umfli cauciucul. Si e un lucru bun ca nu se depreseaza, altfel nu il mai poti umfla. mda aici ce se spune si cum se spune pare simplu mai ales cand esti singur cuc si nu ai un motor dotat cu cric central (de ex. chopper) si ramaii cum o ridici in mijlocul drumului? as mai fi curios cum se depreseaza cauciucul vechi de pe geanta deoarece eu ma apasam pe el si saream cu 90 de kilograme si tot nu s a depresat. pe urma am incercat cu un levier si nu am avut mare succes era pur si simplu lipit cauciucul pe geanta,l am adus acasa cu o duba.... Editat Iunie 18, 2013 de Dane_Bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 O sa vezi tu cum merge cand te prinde o ploaie tzapana undeva prin munti, cum am patit-o eu in turul Romaniei ) Basca am mai si impins vacutza pe pana vre-o 2 km pana la prima sura am facut o pana pe spate , dar mi-am dat seama doar cand eram aproape de casa , cand am masurat presiunea (care nu mai era ) , ca se comporta mai ciudat motocicleta ...am un cauciuc al dracului de tare si noroc cu rimlock-ul care tinea guma pe janta...daca is departe de casa poate as incerca , dar in apropierea casei merg asa ca nu se lasa guma aproape de loc .DOT vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 (editat) Numai la cele cu camera e bun procedeul indicat de Galen (procedeul e definitiv) iar la cele fara camera, cu snur (pe drum ,solutie este provizorie iar la atelier specializat cu petec ) si de dat jos/pus la loc nici poveste la tubless . Editat Iunie 18, 2013 de mottofreee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 face cineva doua prinderi pt parbriz? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serj Postat Iunie 19, 2013 Autor Share Postat Iunie 19, 2013 (editat) La un moment dat erau cativa in cautarea locurilor unde isi pot croma diverse parti ale motocicletei. Niciun raspuns clar nu s-a dat pe-atunci daca imi amintesc bine. Daca mai sunt utilizatori care cauta CROMARE IN CLUJ pot incerca accesand -> ACEST LINK <-. Sper sa fie de folos. Editat Iunie 19, 2013 de Serj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Interesant si f util . A reusit cineva sa cromeze obiecte mici la ei? Cromarea dura se foloseste la scule (chei fixe ,de ex) pe motociclete se foloseste cuprare-nichelare-cromare-lustruire-degresare-cromare-lustruire :la motocilete se face cromare ornamentala iar ei fac decat cromare dura (adica prima cromare) . Acestea sunt motivele pt care am comentat linkul dat de Serj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emp Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 (editat) cromarea dura se foloseste numai in cazul pieselor cilindrice gen arbori(la distribuitoare hidraulice) -care dupa cromare se rectifica. in aplicatiile normale nu se poate folosi fiindca -nu prinde cromul pe piesele plane. Editat Iunie 20, 2013 de emp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
O_Stefan Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Ma poate ajuta cineva cu 2 suruburi de 12 pas 1.25 cu cap de imbus, lungime aprox 60 mm si 80 mm..? Si mai este nevoie de o marire de diametru in 2 piese de aluminiu ...de la 10 la 12 !! Pm va rog care poate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Ma poate ajuta cineva cu 2 suruburi de 12 pas 1.25 cu cap de imbus, lungime aprox 60 mm si 80 mm..? Si mai este nevoie de o marire de diametru in 2 piese de aluminiu ...de la 10 la 12 !! Pm va rog care poate! Febory cluj. Blvd. Muncii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Insomniac Jazz Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 salut, Recomanda cineva un notar public care practica scoruri cat de cat decente? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dimi.shepherd Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 in statia de bus de la Iulius Mall, la parterul blocului. Pana acum e cel mai avantajos birou notarial din cate am gasit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 salut, Recomanda cineva un notar public care practica scoruri cat de cat decente? salut, Recomanda cineva un notar public care practica scoruri cat de cat decente? scuze scriu de pe tel,pe strada cu spitalul de ortopedie e un notar ok,eu am lucrat cu el cand mi-am luat apartamentul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
O_Stefan Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Comanda cineva de pe FC-MOTO? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shackalu Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Comanda cineva de pe FC-MOTO? Am comandat eu, totul a fost OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robbflynn Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 stie cineva daca se mai lucreaza pe calea motilor/calea manastur(ieri se spargea de zor intre fabrica de bere si banca transilvania si era o coada infernala)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.