Sari la conținut

Util


Serj
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu mi-am luat una de la agm de la fortec.ro ( mersi Dan Cata) si ei mi-au explicat ca electorzii se lichefiaza cand pui acidul, deci, logic, daca pui alt acid, nu cred ca mai are cu ce sa interactioneze. Poti suna eventual sa ii intrebi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce baterie ai ?

Cu gel e una iar AGM e alt tip. Din descriere rezulta ca ai una AGM care popular mai e denumita si cu gel dar incorect . http://en.wikipedia.org/wiki/Absorbent_glass_mat#Absorbent_glass_mat_.28AGM.29

Bateriile AGM fac parte din aceasi categorie cu cele pe gel dar au o sugativa din fibra de sticla ,dealtfel de acolo le vine si denumirea - AGM ( Absorbed Glass Mat) .Categoria din care fac parte e VRLA .

Cam lunga introducerea dar acum ce te intereseaza :

-completarea lichidului la AGM e inutila ,dar asta numai in viziunea producatorilor si numai cand bateria nu mai poate fi adusa la viata prin alte metode

-se constata vizual daca bateria bateria are lichid ,acesta trebuie sa musteasca numai pe placi,in nici un caz sa formeze o patura de lichid !

-complectarea se face numai cu apa distilata daca se constata prezenta lichidului in baterie iar daca placile au aspect mat se umidifica cu 1...2 ml de apa pt acumulatoare (apa distilata) -apa de la robinet contine tot felul de minerale care distrug acumultatorul

-daca e uscata,uscata se poate complecta cu electrolit cu concentratie mica (1,18) prelevat dintr-o baterie de masina cu ajutorul unei siringi (0,5 lei la cam orice farmacie) - atentie la manevratul electrolitului ca gaureste tot ! Pt a avea densitatea corecta ,bateria donatoare trebuie sa fie descarcata .

Pt o baterie noua ,este in Cluj reprezentant Varta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Bine măi, nu știam ca voi aștia ancorați în realitate sunteți genii juridice. Multă sănătate sa aveți! :cheers:

Imi pare rau ca ai perceput remarca mea ca o "zeflemea" ! Poate nici eu nu am folosit "tonul" corect. Ma refeream la urmatorul fapt: pot sa-ti aduc n nr de piese cu certificare RAR , TUV, ISO, etc, care de fapt sunt niste copii ordinare ale originalelor, adica piese de rahat comercializate absolut legal. Si asta dupa trecerea prin "ciurul asigurat de legiuitor" , deci cu toate legile lu' peste, treaba nu functioneaza si va fi si mai complicat de identificat produsele de calitate . In dulcele stil clasic caracteristic noua !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau ca ai perceput remarca mea ca o "zeflemea" ! Poate nici eu nu am folosit "tonul" corect. Ma refeream la urmatorul fapt: pot sa-ti aduc n nr de piese cu certificare RAR , TUV, ISO, etc, care de fapt sunt niste copii ordinare ale originalelor, adica piese de rahat comercializate absolut legal. Si asta dupa trecerea prin "ciurul asigurat de legiuitor" , deci cu toate legile lu' peste, treaba nu functioneaza si va fi si mai complicat de identificat produsele de calitate . In dulcele stil clasic caracteristic noua !

 

Eu doar am vrut sa spun exact ceea ce ai evidențiat și tu acum. Că se pot comercializa în continuare produse care nu sunt fabricate de producatorii autoturismelor. Dacă e bine sau rău nu mă pronunț, dar reglementarea exista și înainte într-o formulare aproape identică. Acum doar a fost ușor cosmetizată, modificarea neaducând nicio schimbare de esență. Dacă se dorea cu adevărat stârpirea mânărelilor, se putea face și pe reglementarea de până acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum si produsele OEM sunt de calitatea a doua (cel putin) ; orice producator care se respecta clasifica produsele si dupa calitate .

Asa ca pot sa dea 101 legi daca nu sunt aplicate corespunzator ... .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum am spus baietii de la vulcanizarea auto din Marasti nu mai au masinaria care prindea jante moto de 17. Tocmai imi pregateam butucul si barosul pentru 'depresare" :kick: cand am aflat ca Sany de pe Albinii (Sany motors) are masinaria de anvelope moto necesara. Foarte prompt, corect si profesionist baiatul. Inlocuit spaimoasa anvelopa Heidenau de 17X140 cu doar 20 lei. Are si masinarie pentru schimbat anvelope cross. Recomand!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ce baterie ai ?

Cu gel e una iar AGM e alt tip. Din descriere rezulta ca ai una AGM care popular mai e denumita si cu gel dar incorect . http://en.wikipedia.org/wiki/Absorbent_glass_mat#Absorbent_glass_mat_.28AGM.29

Bateriile AGM fac parte din aceasi categorie cu cele pe gel dar au o sugativa din fibra de sticla ,dealtfel de acolo le vine si denumirea - AGM ( Absorbed Glass Mat) .Categoria din care fac parte e VRLA .

Cam lunga introducerea dar acum ce te intereseaza :

-completarea lichidului la AGM e inutila ,dar asta numai in viziunea producatorilor si numai cand bateria nu mai poate fi adusa la viata prin alte metode

-se constata vizual daca bateria bateria are lichid ,acesta trebuie sa musteasca numai pe placi,in nici un caz sa formeze o patura de lichid !

-complectarea se face numai cu apa distilata daca se constata prezenta lichidului in baterie iar daca placile au aspect mat se umidifica cu 1...2 ml de apa pt acumulatoare (apa distilata) -apa de la robinet contine tot felul de minerale care distrug acumultatorul

-daca e uscata,uscata se poate complecta cu electrolit cu concentratie mica (1,18) prelevat dintr-o baterie de masina cu ajutorul unei siringi (0,5 lei la cam orice farmacie) - atentie la manevratul electrolitului ca gaureste tot ! Pt a avea densitatea corecta ,bateria donatoare trebuie sa fie descarcata .

Pt o baterie noua ,este in Cluj reprezentant Varta .

Corect !

As adauga ca o baterie cu gel/AGM "inmuiata" o poti pastra in garaj pentru verificat becuri sau claxoane sau "pentru diverse" ! mai ales daca ai un motor care chiar are nevoie de curent...

Tipul acesta de acumulatori este OBLIGATORIU sa-i incarci cu incarcator special pentru ei. Daca folosesti redresor normal i-l inmoi de tot, chiar de-i nou.

Pentru DRul meu am luat un Yuasa AGM care este FENOMENAL, inainte am avut un EXIDE care si-a dat sufletul. Daca vreti sa uitati de problema acumulatorului va recomand sa dati diferenta de bani. In schimb la acumulatorii cu lichid nu este asa mare diferenta intre acumulatorii de firma, ca la AGM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subscriu cu acumulatorii de firma AGM si cu folosirea acestora , la acumulatorii moto cu lichid nu prea mai tin minte dar nu am avut probleme cu ei .

Subscriu de ce? Am 2 motoare identice cu baterii de acelasi tip .Una Varta iar cealalta noname ;Varta e din 21 .06. 2011 si nu da semne de oboseala ,cea noname e pe gata ... inainte am avut doua Saito (Louis) - prima a tinut 2 ani iar a doua ... nici un sezon (5 luni) .Desi garantia era de 6 luni numai (vs Varta de 12luni) comerciantul a refuzat repararea (prin inlocuire sau altfel) pe motiv ca e defecta incarcarea . A urmat Varta si de doi ani nu am probleme ,cu aceeasi incarcare .

green spider ,asta vreau eu sa subliniez ca O_Stefan e un prestator secretos , adica cine il stie cunoaste unde desfasoara el activitatea .

Editat de mottofreee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...