Rzv_Tzk Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Salut, am un GS500E din 94 si mi se pare ciudata urmatoarea treaba: sunt in treapta 1, dau de schimbator in jos si imi intra in neutral. Din cate stiu si am citit si in alte parti, pattern-ul vitezelor este cu neutral-ul intre 1-a si a 2-a, nicidecum 1-a si in jos. Ce vesti aveti referitor la sanatatea cutiei de viteza? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Intru tot mai rar la sectiunea asta... Dar si cand intru... :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Ce ti se pare asa ciudat in ce intreaba el? Si eu sunt curios. Eu unul n-am intalnit asa ceva, am mai auzit de false-neutral intre viteze, dar mai jos de 1, nu. O fi posibil, cum ziceam - si eu sunt curios sa aflu cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C210288A Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 presupun ca esti in treapta a 2a crezand ca esti in prima si nu iti merge sa bagi in prima deaia cand apesi in jos intra la neutru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 daca esti in treapta 1 ce treaba mai ai sa dai in jos!? Intre 1 si 2 mai ai neutru!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rzv_Tzk Postat Aprilie 3, 2013 Autor Share Postat Aprilie 3, 2013 daca esti in treapta 1 ce treaba mai ai sa dai in jos!? Intre 1 si 2 mai ai neutru!? Cand stiu ca trebuie sa ma opresc total, prefer sa dau in jos pana sunt in 1-a (si in mod normal s-ar opri acolo). Si da, intra in neutru si intre 1 si 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 aia e defapt treapta 0 .s-au inspirat de la domni din ministeru invatamantului cu clasa lor pregatitoare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 (editat) aia e defapt treapta 0 .s-au inspirat de la domni din ministeru invatamantului cu clasa lor pregatitoare! Asta a fost buna . Editat Aprilie 3, 2013 de ctrad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
relu-cbr Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Foarte ciudat! Posibil sa fi avut ceva interventii pe la cutie in trecut Asa a facut de cand ai luat motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 un filmulet pui?sa vedem si noi minunea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Asa a facut de cand ai luat motorul? asta-i o intrebare buna.de cand? Hmmmm,doua neutral-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OfficialBizkit Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Pai si cu ce te deranjeaza? Mi-ar place daca ar fi la toate asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rzv_Tzk Postat Aprilie 4, 2013 Autor Share Postat Aprilie 4, 2013 Foarte ciudat! Posibil sa fi avut ceva interventii pe la cutie in trecut Asa a facut de cand ai luat motorul? Nu-l am de foarte multa vreme, deci pot spune ca asa a facut decand l-am luat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Pai si cu ce te deranjeaza? Mi-ar place daca ar fi la toate asa. pare mai comod, mai usor de gasit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Selectorul este circular, probabil opritorul e deformat şi dacă insişti se rupe şi ajungi la ultima treaptă. Am văzut asta la multe motoare chinezeşti, schimbi în sus 2-3-4-5 apoi opreşti la semafor, mai tragi odată în sus şi intră 1-a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Stai asa un pic: Esti in treapta 1 SI DAI IN JOS? Cum mama dracului dai in jos din a'ntaia!?!?!?! PS Vezi ca erai intr-a doua. Recomand un indicator de treapta de viteza, se monteaza relativ usor pe GS-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 (editat) Dintele scurtat e punctul mort, dintele mai lat e separarea intre treapta 1 şi treapta 6. Dinţii respectivi se plimbă pe o bilă cu arc, dacă toţi dinţii ar fi teşiţi ai avea punct mort între oricare viteze, cum avea Mobra. Editat Aprilie 4, 2013 de Penetru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Stai asa un pic: Esti in treapta 1 SI DAI IN JOS? Cum mama dracului dai in jos din a'ntaia!?!?!?! PS Vezi ca erai intr-a doua. Recomand un indicator de treapta de viteza, se monteaza relativ usor pe GS-uri. Nu la toate motoretele se blocheaza pedala schimbatorului la maxim sus sau maxim jos. Iti pot da exemplu de doua motociclete ale aceluiasi producator, honda, de care am habar. La Honda Transalp, modelul PD06 poti inca sa apesi pedala in jos cand esti in treapta 1, nu se intampla nimic, o apesi si nu face nimic, dar face cursa in jos, la fel intr-a 5-a poti inca sa dai in sus. La VFR 750 dupa cei ai ajuns in 1 pedala se blocheaza, nu mai merge apasata deloc, la fel si cand esti in treapta a 6-a, se blocheaza in sus. @Penetru, ce zici tu acolo n-are nici o legatura, mecanismul de schimbare este complet diferit fata de mobra, mobra are un sistem unic de selectare. Pentru initiator - probabil harta schimbatorului are santul rupt la capat, furcile ajung intr-o zona similara cu pozitia neutral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 @Penetru, ce zici tu acolo n-are nici o legatura, mecanismul de schimbare este complet diferit fata de mobra, mobra are un sistem unic de selectare. Pentru initiator - probabil harta schimbatorului are santul rupt la capat, furcile ajung intr-o zona similara cu pozitia neutral. Ştiu că e diferit, de 35 de ani mă tot murdăres pe măini cu ele.. Aici e posibil să fie şanţuri continue care să permită trecerea de la 6 la 1 şi doar un mic opritor să interzică asta, la chinezării şi alte orezării de exemplu opritorul e chiar pe steaua aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Player1 Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 (editat) Are schimbatorul pus invers in jos intra in superioara. Racing FTW. Editat Aprilie 4, 2013 de Player1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 O intrebare am pentru cel care a deschis topicul. Cand esti deja in 1.. si apesi inca o data si trece in 0... ala e 0 real sau e un fals 0? Adica cand e in acel 0 dupa 1.. daca mai apesi in jos ce se intampla? Daca apesi in sus trece iar in 1? Sunt doua situatii diferite.. si daca din 1 trece IAR in 0 cel real inseamna ca e stricat mecanismu care invarte harta, si in loc sa nu faca nimic impinge harta inapoi pe pozitia 0. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rzv_Tzk Postat Aprilie 4, 2013 Autor Share Postat Aprilie 4, 2013 O intrebare am pentru cel care a deschis topicul. Cand esti deja in 1.. si apesi inca o data si trece in 0... ala e 0 real sau e un fals 0? Adica cand e in acel 0 dupa 1.. daca mai apesi in jos ce se intampla? Daca apesi in sus trece iar in 1? Sunt doua situatii diferite.. si daca din 1 trece IAR in 0 cel real inseamna ca e stricat mecanismu care invarte harta, si in loc sa nu faca nimic impinge harta inapoi pe pozitia 0. Odata ce ajung in neutral se comporta la fel ca deobicei (se aprinde si martorul de pe bord); nu am incercat sa dau in sus, dar in jos intra in 1-a. Voi mai face experimente odata ce vremea imi permite incat n-am studiat atat de tare problema. Am observat treaba asta cand nu eram sigur daca eram in a 2-a sau a 3-a si vroiam sa ajung la 1, dar cand dadeam sa accelerez ma trezeam in neutral (nu e mare problema ca intra imediat in 1-a, dar era cam penibil momentul). Multumesc tuturor pentru sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Player1 Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Tu ai mai multe probleme cu ea daca e asa cum zici. Nu-ti intra calumea in viteza si prinzi neutru fals, de aia nu se aprinde nici martorul.Du-l la cineva care se pricepe, cauzele pot fi multiple. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 (editat) Tie iti sare din viteza si nici nu prea stii ce amesteci acolo din pedala aia. Asa cum banuiam, nu ai nici un neutru mai jos de 1, ci doar iti sare din viteza iar in neutru sau intre treptele superioare iti intra intr-un neutru fals. Editat Aprilie 5, 2013 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 E foarte posibil sa nu aiba nimic cutia ci mai degraba sa nu decupleze cum trebuie ambreiajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.