Jump to content
Sign in to follow this  
Antistress

Accident Otopeni

Recommended Posts

Am avut rabdare, la cafea si am citit toate postarile, interesante. Multi bat campii pe aici precum Strumphi sau Michele care se baga ca TANGA.

Cel putin Strumphi o arde rau de tot, ea a fost doar pasager de 4-5 ori si e mare motociclista. De remarcat ca se invarte intr-un cerc dubios, toti amicii au patit cate ceve. Bine ca nu sunt amicul ei. Da.... a mers (ca pasager) pe DN1 cu 298km/h iti dai seama ca deja este la nivelul 8, nu ca noi, fraierii care abia avem carnet A de 26 de ani(O VIATA DE OM IN UNELE CAZURI, CA SI CEL DE FATA), care nu am avut accidente si care nu am crapat.

Cat despre Michele....... mare om, isi plange si acum prietenul dupa 2 ani de la disparitie da nu asa ca barbatii pe ascuns, in public frate sa-l vada lumea ca "si baietii plang cate odata". Frumoasa motocicleta, frumoasa masina ai Michele....... pacat ca nu ai creier! Un BMW 525 sau un motor ca al tau te poate ajuta in situatii dificile........ dar nu te face mai destept. De....... unii incearca sa-si compensese inferioritatea mentala achizitionand lucruri scumpe. Michele..... trage pe dreapta baietica, mai bea o bere si fa burta mare. Tare frustrat e baiatul asta.

Doamne....... de cate ori sa va spun ca in motociclism este selectie naturala, raman doar cei mai buni. Cand spun cei mai buni nu inseamna cei care baga mana in gaz la maxim, care merg pe o roata care fac slalom printre masini si care au tobe zgomotoase. Cei mai buni inseamna cei care au grija de ei si de pasager. Cnd bagi mana in gaz se gandesc care e distanta in care pot frana fara sa pateasca nimic.

Sa nu mergi niciodata prea repede.................... astfel ca ingerul pazitor sa fie langa tine. Cand ingerul pazitor nu poate se te ajunga........ se intampla!

Nu vreau sa va sperii dar multi dintre cei care posteaza acum pe acest forum nu vor mai fi printre noi in luna noiembrie 2013, regrete anticipate, nu au inteles nimic.

 

Asfalt uscat si BELITI OCHII!

Share this post


Link to post
Share on other sites

oi fi tu carpanos, da' cand ai dreptate, ai

Share this post


Link to post
Share on other sites

@last :

Amice,vorbesti din carti.Bandit-ul pe care vad ca il calaresti tu este aproape identic ca si motor cu cbr-ul,doar au carb mai mici.Dati un search pe google si vedeti cbr=100 de cai.100 de cai pe draq.100 de cai la 12000 ture,putere masurata cu airbox pe la 250-260kmh cu admisie fortata,ehe,mai e mult pana la 100 de cai pt cbr.Dar motociclistul de forum ce sa zica?CBR=100 de cai=Vitezana=de aia au murit.

Maestre,pana la 8000 o freaca motocicleta aia de nu se poate,un sv mi se pare ca trage mult mai puternic chiar daca are 70 de cai.cbr-ul e un ss wannabe,dar el pana in 8000 de ture meri pe 50-60 de cai,se agita ca pepsi si nu trage nimic.Din aceasta cauza,dar si din cauza pozitiei comfortabile si a formei frumoase,e preferat de incepatorii de pretutindeni.Da,cbr-ul are 100 de cai,dar trebuie efectiv sa-i storci din el.

baiatul nu merea langa bordura,a ajuns acolo din cadere.

In fine,discutia nu are sens,sunt unii foarte inradacinati in a pune etichete "accidentul s-a intamplat deoarece ala era prost,merea tare,avea ss,etc".continua sa crezi asta.

Continua sa crezi ca Banditul tau nici nu se compara cu cbr-ul (ca daca ii schimbi carburatoarele si admisia cu cele de gsx-r nu va fi un motor identic cu cel de cbr de 100 de cai,numai ca vei avea acelasi sasiu,suspensii si frane mai slabe decat pe cbr,deci manevrabilitate mai slaba si sanse mai mici de evita un accident,dar nu conteaza atat de mult sasiul,suspensiile si franele pt tine,nu?),ca tu esti safe pt ca meri pe naked si nu meri pe banda 1.Si ai casca conform normelor.Si blugi cu protectii.Si ca cei cu tobe aftermarket sunt toti niste tarani si niste impresari.Arde-o legal ca nu vei muri.Dormi linistit,tie nu ti se va intampla,ai naked de 80 de cai ,nu de 100 ca nebunii aia.

Succese pe toata linia.

 

:agree:

Perfect spus.

 

Se bate apa-n piua cum se intampla de obicei aci pe forum la un astfel de accident :

vin forumistii adevarati si ne explica cum de fapt cbr-ul e o fiara ce de abia poate fi stapanita,pilotul era un racer (ca l-a depasit pe unu care merea cu 90 cu vreo cativa km inainte :moron:) ,fata o pitzi care l-a instigat sa ii dea blana si DE AIA S-A INTAMPLAT ACCIDENTUL.Nu pt ca pur si simplu erau in romainia la locul si timpul nepotrivit.

Kosh are dreptate,a zis-o cel mai bine : ganditi-va ca aveti dreptate si incercati in continuare sa incadrati accidentul la ss,vitezana,etc+racer in slapi+pitzi pe dn1=rip si poate veti dormi mai linistiti.Incercati sa faceti masuratori si analize amanuntite din poza aia sa vedeti ca de fapt avea 67-72-86 kmh,etc,ma mir cum de nu a venit nimeni cu statistici in cat franeaza moto cu pasager si in cat prinde cbr-ul suta.Of Doamne.

 

Parerea mea este ca acest accident i se putea intampla oricaruia dintre noi (indiferent de tipul motocicletei) si oricare dintre noi si-ar fi luat-o in freza in acelasi mod.Foarte foarte putini ar fi scapat din accidentul acela,si 100% pe baza de bulan.Motive se gasesc 1000 de ce s-a intamplat accidentul,si se poate da vina si pe mama lu tata lu cbr si lu Oprescu si etc.,dar eu spun ca oricare dintre noi suntem pasibili de un accident ca asta.

Totusi ar fi bine sa se puna niste stalpi de plastic cum sunt gramada prin centru si care pot indeplini acelasi rol cu cei de metal si probabil sunt mult mai ieftini.Si care se indoaie cand dai in ei si poate urmatorul care va cadea pe acolo cu vreo mare moto de performanta si cu viteze ametitoare de 60-70 nu va muri,va avea numai niste hemoragii interne,dar totusi va scapa si poate asa vom mai scapa inca 1 an.

Nu ma mai bag in discutie ca incepem sa ne rotim in cerc.

Numai bine.

Vad ca esti cel mai inversunat de aici ca motorul este slab la 100 cp si la 12000 rpm. Pai si un SS la cate ture are 140 / 160 cp? la 3500?

 

Ma indoiesc ca-i vei cumpara fiului tau la 18 ani o asemenea motocicleta.

 

100cp este enorm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multe discutii, unele la obiect altele aiurea . Cei doi au murit nevinovati cu sau fara motor puternic chiar si pe scuter tot mureau pentru ca asa a fost conjunctura R.I.P

Edited by ionut_86

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multe discutii, unele la obiect altele aiurea . Cei doi au murit nevinovati cu sau fara motor puternic chiar si pe scuter tot mureau pentru ca asa a fost conjunctura R.I.P

 

Exact ! faptul e consumat nu inteleg pentru ce atatea discutii..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cateodata, stau si ma mir cat de penibili si ipocriti pot fi unii cateodata... nu pot sa cred cat de ipocriti sunt spunand ca ei nu merg decat legal si din cauza asta ei nu au patit nimic...tot acest accident s-a intamplat pt ca asa a fost scris sa se intample...cand iti e scris sa mori , pai atunci mori...nu se va intampla nici mai devreme nici mai tarziu, fie ca mergi pe strada si iti cade un ghiveci in cap fie ca mergi pe motocicleta cu 20km/h. NU este vina motociclistului PUNCT. Nu conteaza ca avea 1 an experienta, prietena in spate, f4i...As putea sa zic ca eu personal am inceput pe ZX9r in 2001 care nici pe departe nu se compara cu basinuta de f4i si multumesc Lui Dumnezeu sunt bine si acum. Nu mai aberati ca e o motocicleta mult prea puternica pt cineva de varsta lui pt ca nu este. ASA a fost sa se intample pt ca s-au adunat un cumul de factori total nepotriviti pt baiat. Legat de banda 1 ca tot se vb ca mergea pe banda aia, tin sa va anunt ca imediat dupa pasarela se face o strada la dr care intra in Otopeni si POATE baiatul vroia sa intre pe ea...Partea mai nasoala este ca nu a traversat pietonul pe pasarela si a ales sa treaca direct pe drum. Daca ar fi folosit pasarela asa cum trebuie toata lumea ar fi fost acasa... Legat de faptul ca daca avea EXPERIENTA, uitati-va la accidentul cu catelul care sare in fata motociclistului (care banuiesc ca nu avea permis de anul trecut) si tot ec a putut sa faca a fost sa blocheze frana fata si sa cada pt ca era mult prea din scurt sa aibe timp de reactie. IMI PARE EXTEM DE RAU pt acesti 2 copii, nu meritau asa ceva dar uite ca asa fost scris sa se intample. Nu vreau sa ma gandesc ce este in sufletul familiilor lor si cat de multa ura poate exista acum fata de cel care a traversat aiurea pt ca le-a rapit copii mult prea devreme... Stau in Otopeni si cunosc zona foarte bine... daca vreti sa va uitati un pic mai in spate la accidente, veti vedea ca FOARTE multe accidente s-au intamplat exact in zona aia... de asta am zis ca ar trebui pusi niste parapeti sau ceva mai inalt sa nu se mai poata trece...Din bun simt si cu un pic de respect pt cei decedati , ar fi frumos sa nu il mai balacariti pe motociclist cum ca nu ar fi avut experienta sau mai stiu eu ce alte baliverne ca din ce am vazut pana acum nimeni nu il cunoaste (aici ma includ si eu) si lasati-l sa se odihneasca in Pace si pe el si pe fata si pe cel care a trecut strada pe unde nu trebuia pt ca oricat de mult ati incerca voi sa ii "Certati" nu ii va aduce inapoi. Nu mai faceti atat pe Sfinti pt ca stiti foarte bine ca nu este asa iar aici ma includ si eu... Recunosc cu mana pe inima ca am filmulete noaptea pe DN cu mine si amici de ai mei cu 220+ pe DN dar spre marele nostru noroc nu ne-a fost scris sa ne ducem... Oricum... spiritul de conservare nu apare decat dupa o anumita varsta iar pana atunci esti zmeu si cred ca din cauza asta se intampla sa moara asa de multi "Copii" si veteranii sa ramana in viata... Mai nasol e ca veteranii nu realizeaza ca si ei au fost incepatori si au avut si ei momentele lor de nebunie iar pe vremea lor nu prea existau motociclete de asemenea calibru ca cele actuale... nu poti niciodata sa compari un gsxr din 90-95 cu unul din 2005 fie el de 600 sau 1000.Asta este...tehnologia a avansat, motocicletele au avansat, nu mai sunt motorete de 250kg cu 80 cai acum sunt motociclete de 170kg cu 180 cai....Oricum hai sa nu ii mai injuram/balacarim pe cei de pe motocicleta si sa le uram Sa le fie tarana usoara si Doamne Doamne sa aibe grija de ei pt ca asa este frumos si omenesc.

Sper ca cei care se stiu cu musca pe caciula sa inteleaga ce am scris eu aici si sa nu mai arunce aiurea cu noroi in persoane pe care nu le cunosc si sa se gandeasca, ca la un mom dat si ei au fost incepatori

 

O zi buna tuturor

Share this post


Link to post
Share on other sites

cântec de jale s-a vrut. şedeam şi eu pe-un şanţ cu o păpădie în gură şi beleam mintea la cât de căcat e viaţa. cum plm frate, îţi iei şi tu permis pe ultima sută de metri, faci rost şi de mobră, îţi tragi şi gagică pe ştoi, dar nu poţi domle să-i arăţi şi tu cât băgă, pencă tre să apară un phulete care trece strada fix în faţa ta, fix când mai aveai un pic şi săreai de 200.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu sunt tare curios cate persoane de pe forumul asta au inceput pe motoare mici sau domoale de isi permit sa faca asa mare tam tam pe tema motocicletei si a baiatului mort

Share this post


Link to post
Share on other sites

cântec de jale s-a vrut. şedeam şi eu pe-un şanţ cu o păpădie în gură şi beleam mintea la cât de căcat e viaţa. cum plm frate, îţi iei şi tu permis pe ultima sută de metri, faci rost şi de mobră, îţi tragi şi gagică pe ştoi, dar nu poţi domle să-i arăţi şi tu cât băgă, pencă tre să apară un phulete care trece strada fix în faţa ta, fix când mai aveai un pic şi săreai de 200.

stau si ma intreb daca stateai tu la curu lor sa vezi cu cat mergeau sau vb din povesti!!!

Edited by alecs_1000rr

Share this post


Link to post
Share on other sites

citez mai jos dintr-un martor al accidentului.

 

Ca sa revin, pentru ca mai devreme postam de pe telefon, corect pasarela era la 20m de locul accidentului, vb unui prieten, urcatul scarilor e greu pe la noi.

Motorul nu era pe alta strada ci pur si simplu a zburat peste protectiile care delimitau soseaua de trotuar, la vreo 100-150m de locul impactului.

In zona respectiva protectiile au cam pe undeva la 1m inaltime, motorul ajungand pe trotuar

Cred, ca atat biker-ul cat si pasagerul au murit pe loc, si dupa cum erau asezate foliile, erau rupti, picioarele intr-o parte..restul corpului in alta parte, de vina fiind stalpii ce delimiteaza mijlocului drumului.

.............

https://www.facebook.com/ionut.alx#!/ionut.alx/photos_stream

Edited by Niko

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi se pare destul de superficiala postarea ta de acum... este un pusti de 20 ani care vrea sa epateze prin orice mijloace... te asteptai sa gasesti la el pe fb poze cu einstein, goethe, bach si mai stiu eu ce????

Share this post


Link to post
Share on other sites

am vazut la televizor, este groaznic, sa vezi asa ceva, din vina unui om grabit sa-si mai piarda viata inca doi tineri fara nici o vina.

dumnezeu sai ierte si sai odihneasca in pace. condoleate famililor indurerate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intreb si eu acum :- Oare te poti asigura cand cineva circula cu 200 KM pe ora ? In acel moment vezi un punct, daca il vezi in departare si in doua secunde pana sa duci manevra la sfarsit esti una cu punctul. Adica, punctul e una cu masina sau doua puncte intr-unul.

Edited by Niko

Share this post


Link to post
Share on other sites

@last :

Amice,vorbesti din carti.Bandit-ul pe care vad ca il calaresti tu este aproape identic ca si motor cu cbr-ul,doar au carb mai mici.Dati un search pe google si vedeti cbr=100 de cai.100 de cai pe draq.100 de cai la 12000 ture,putere masurata cu airbox pe la 250-260kmh cu admisie fortata,ehe,mai e mult pana la 100 de cai pt cbr.Dar motociclistul de forum ce sa zica?CBR=100 de cai=Vitezana=de aia au murit.

Maestre,pana la 8000 o freaca motocicleta aia de nu se poate,un sv mi se pare ca trage mult mai puternic chiar daca are 70 de cai.cbr-ul e un ss wannabe,dar el pana in 8000 de ture meri pe 50-60 de cai,se agita ca pepsi si nu trage nimic.Din aceasta cauza,dar si din cauza pozitiei comfortabile si a formei frumoase,e preferat de incepatorii de pretutindeni.Da,cbr-ul are 100 de cai,dar trebuie efectiv sa-i storci din el.

baiatul nu merea langa bordura,a ajuns acolo din cadere.

In fine,discutia nu are sens,sunt unii foarte inradacinati in a pune etichete "accidentul s-a intamplat deoarece ala era prost,merea tare,avea ss,etc".continua sa crezi asta.

 

 

:agree:

Perfect spus.

 

Kosh are dreptate,a zis-o cel mai bine :

Numai bine.

 

Baiete noi doi nu vom fi amici niciodata. Invata sa te adresezi politicos ca eu nu ti-am zis tie fratica ori pretenas.

Oricum va trebui sa te hotarasti daca CBR-ul are 100 de cai ori nu are.

Diferenta intre un 500cc si un 600 cu 100 de cai este ca ala de 600 are la 5000 de ture atata putere cat are ala de 500 maxim. E o diferenta notabila. Alt demaraj, alta senzatie.

Nu ma compara pe mine cu Banditul meu cu pustii de 20 de ani. Eu la 20 de ani aveam Minsk de 125 si sunt in viata. Eu am peste 10 ani de permis pustul avea maxim 5 luni.

Nu zic ca mie nu mi se poate intampla. Nici nu vreau sa ma imbarbatez ca sa merg in continuare. Nu prea am nevoie. Eu doar incerc sa invat ceva din accidentul asta. Incerc sa identific eventualele greseli facute de copil. Eventual sa ii pot invata pe cei din jurul meu sa le evite.

Zici ca nu mergea pe anda 1? Atunci cum a sarit pietonul in fata? Pietonul de 40 de ani a sarit peste o banda? Ca totusi ai timp sa il vezi cand traverseaza peste o banda.

------------------------------

Mie de obicei imi place ce scrie Kosh. Dar de data asta tu il aplauzi degeaba. Kosh este un om care a avut noroc. El a inceput pe motor puternic, a facut multe greseli dar a avut noroc si a scapat. El nu e un exemplu de urmat si o recunoaste si el intr-un topic.

As fi curios ce motive a avut Kosh cand a luat un motor carenat. El pare un om inteligent. In nici un caz nu e un pusti fara minte. Dar poate in alt topic.

----------------------------------

Pacat de fetita aia. Era chiar draguta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uneori am senzatia ca nu ganditi majoritatea dintre voi inainte sa scrieti asemena prostii. In primul rand fata nu s-a urcat cu unu care tocmai i-a scris pe facebook sa iasa cu el, ci se cunoasteau foarte bine, erau fosti colegi de liceu, vecini in Otopeni si mai erau si impreuna (prima voastra tampenie scrisa!). In al doilea rand consider ca sunteti frustrati ca un "pusti" are un motor relativ nou (indiferent ca e vorba de Ionut cel de aseara sau de altul) iar voi aveti niste mobre vechi, si desigur sunteti invidiosi. Care e treaba ca avea el F4??? E ilegal???? In al treilea rand, un prieten bun de-al meu era in spatele lor cand s-a produs accidentul si ne-a zis clar ca NU AVEAU VITEZA!!! ci doar nu a putut evita acel individ de 40 de ani, probabil beat, caruia ii era lene sa urce, deoarece i-a aparut in fata, brusc! Motocicleta a alunecat pe carene cativa metrii..nu 150 (!!) si ei s-au izbit de stalpii aia de metal. Daca vreti va fac o schema, numai ca sa nu mai citesc asemea tampenii scrise pe aici! Si da, avea 21 de ani, o varsta frumoasa din pacate terminata mult prea devreme si nu avea experienta, daaaar vooooi...v-ati nascut invatati din scutece ca deh.... Asa-i romanul!

Condoleante familiei si sa se odihneasca in pace tinerii!

imi pare rau de ei dar la 21 de ani e ilegat motor 600cc cu 120 cp ( in conditiile noiilegislatii), f4 e un motor relativ vechi. nu a putut evita la 70 km un pieton , nu avea experienta micul rossi de unde si intrebarea ce cauta fata cu el in spate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@LUCIBR :cand o ardem in grup cu 250- 300 -3000+ suntem "jemcheri"



cand o mierleste unul dintre noi incepem sa dam cu pietre ce inconstient era ala...



halal adunatura (a se citi adunare/grup/comunitate).



intr-o comunitate se ia partea membrului in public - cum e si aici.


- Cu alte cuvinte ,sa bagam rahatul sub pres'...


Pe mine ma doare in ...si nici acolo ca ar fi nasol de cum merge fiecare sau ce trairi are pe motor, dar totul pana la un punct. Daca circuli de asa natura sa imi pui viata in primejdie si nu numai mie, nu imi mai esti prieten indiferent ce ai conduce si din ce comunitate ai face parte. Toate au o masura. Poate ati auzit de masura bunul simt ...


Nu zic ca e cazul accidentului de pe acest topic nu cunosc amanunte gen viteza etc.


Edited by fast_arrow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu sunt tare curios cate persoane de pe forumul asta au inceput pe motoare mici sau domoale de isi permit sa faca asa mare tam tam pe tema motocicletei si a baiatului mort

Eu as fi una dintre persoane.

 

 

 

Edited by Niko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu sunt prietena cu decedatul sau decedata, deabea in seara asta i-am aflat numele lui si am primit profilele lor de facebook pentru a lua legatura cu familiile lor si a strange bani pentru ei. Dar asta nu inseamna ca nu mi se pare totul penibil cand va vad ca spuneti "are 1 an experienta, nu-i trebuia F4". Bine, ii trebuia un scuter de 49. Poate baiatul l-a primit cadou de la parinti iar ei nu stiau ca ii trebuia un scuter amarat. Imi cer eu scuze ca nu v-au cerut inainte parerea, preluminatilor!

in cazul putin probabil in care motorul a fost facut cadou de parinti , atunci pt mine este clar ca au vrut sa scape de el

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe CBR-ul ala erau 2 pasageri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am mers cu 298 km/h anul trecut pe DN1 (Kawasaki 636) si nu s-a intamplat nimic! Lasa-ma cu textele astea! Cand se intampla, se intampla. Ma irita cand spui ca aveai 90 la ora si ca ei te-au depasit.. asa si??? Poate peste 50 metrii aveau 40 la ora. Nu te mai agita ca o sticla de Pepsi ca iti bubuie o vena. Calmeaza-te si vezi-ti de kartingul tau linistit si mergi cu peste 200 in ce tari vrei tu, Draguta! Daca ma voi oprii brusc la 200 la ora, nu ma vei plange tu, chill out. Inseamna ca asa mi-e scris sau poate mi-a sarit un betiv in fata si am intrat in niste stalpi. V-ati mai dat voi, poate nu chiar aceleasi persoane din paginile trecute, cu parerea, despre un prieten bun care a murit in accident (izbindu-se de o masina parcata si apoi in stalp) ca a intrat o proasta in el cand intorcea pe linie continua si l-ati criticat, tot pe el ca a murit, ca asa e mereu..mortul e de vina.

Super 298 ce tareee esti foarte jmechera ... Dar daca picai la viteza aia motoru tau cam cate sute de metri aluneca pe jos ca sa nu mai zic daca lovea si un autoturism sau pe unu cu bicicleta pe marginea drumului . O lauda de cacao .... Te sfatuiesc sa te duci pe autostrada si sa te dai cu viteze supersonice . Bashini

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Pe CBR-ul ala erau 2 pasageri.

 

 

 

si la comenzi era pietonul...

Edited by klausu25

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...