Sari la conținut

Postări Recomandate

Testand noua suspensie...

Pe asfalt, pe viraje nu am simtit sa se comporte mai bine sau mai rau, 

face bootom out la fel ca cel original dupa o saritura

Inschimb pe pietre / bolovani mari mi se pare ca am control mult mai bun, fata preia denivelarile mai bine, nu sare in stanga dreapta :)

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 275
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, deci pentru gagica e prea înalt 390ul în ideea ca e complet la început cu alea "offroadului", nu are încrederea în a putea manevra ușor datorita șeii înalte. Ce este drept e cu 5mm peste a mea.

 

Se gândește sa schimbe motorul, da sa continue în același timp cu kg lanfel sau mai puțin. Dacă nu avea asta în calcul luam la 790 o sa joasa ca e undeva la 830mm fata de 850mm standard si rezolvam problema, îmi cautam eu alta.

 

Optine este lowering kit, da nu știu cât de jos trage motorul, e destul de jos oricum.

 

Din fabrica crf300 e cu 5mm mai jos deci la fel, kawa aia de 300 el are 815mm, altfel nu știu nimic de ea, am văzut doar live ca avea un coleg la un moment dat da mergea numa în oraș cu ea.

 

Idei bune de pus în practica?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt 390, lowering kit (este oem powerparts) si eventual sa incerce sa stea doar cu jumatate de fund pe sa 

https://ktm-parts.ro/lowering-kit/166187-lowering-kit-ktm-95812955044.html

Coboara cu 25mm

Acum 12 minute, pepsi a spus:

eventual sa incerce sa stea doar cu jumatate de fund pe sa

Adică sa puna doar un picior jos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma duc azi sa vad la ktm ce pret au pentru kit, pe situl pl e cu 500ron mai ieftin ca ala de .ro -> nu stiu daca trebuie sa comentam.. dar ar trebuii!!

Am fost dimineata am luat exhipament de offroad, ca nu avea nimic pentru caldura, transpiratie si tavaleala :)
Cu doar un picior jos, fiind suficient.. stiu.. explic.. da na fiecare are ritumul lui de a prinde, intelege si invata. Sper ca lowering kitul sa fie pasul in directia buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baftă. 

Da-mi terog un link unde ai gasit powerparts mai ieftin in pl.

M-ar interesa si pe mine un scut de aluminiu,  că cel original deja e cam varză. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postat (editat)

https://ktmsklep.pl/search/390 adventure

scutul de la powerparts e pe 390 acuma, da nu a avut parte de actiune, deci nu pot comenta 

 

ocazional au oferte, ultima data am avut bulan si am luat sausa dintr-o bucata popwerparts pt 390 la ceva de genu 600 lei in loc de 900/1000 cat e de fel

Editat de hora09
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, pepsi a spus:

Similar

similar, e decent zis, daca vrei pot sa o masor in diferite puncte si zic

 

Acum 18 minute, pepsi a spus:

livrează în RO

nu stiu, daca nu merge, poate pot ajuta - in mod normal vin luna viitoare in ro, da cu astea putem sa ducem conversatia in privat, daca e cazul 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postat (editat)

O gagică cu craci mai lungi n-ai luat în calcul? 🫣

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5e37d583d78a263dac06a9249a94f499.thumb.png.e18cfd74f2649f364990bd1695442029.png

🙂

 

am comandat lowering kitul, dureaza pana vine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Postat (editat)

Mi-a sosit scutul din aluminu KTM Powerparts, intr-o ora l-am si montat.

Atat scutul, cat si componentele pt prindere, nu mi se par robuste, sper ca nu dau cu ea tare de pietre ...

 

20240522_230058.thumb.jpg.23cf2d991a42a47ca2cff655bb057db4.jpg 20240522_231715.thumb.jpg.c8f9323902e1dab3491a01dbd80a9193.jpg

Editat de pepsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, pepsi a spus:

Mi-a sosit scutul din aluminu KTM Powerparts, intr-o ora l-am si montat.

Atat scutul, cat si componentele pt prindere, nu mi se par robuste, sper ca nu dau cu ea tare de pietre ...

 

20240522_230058.thumb.jpg.23cf2d991a42a47ca2cff655bb057db4.jpg 20240522_231715.thumb.jpg.c8f9323902e1dab3491a01dbd80a9193.jpg

Pai ce faci, bagi bani in el?

Parca voiai sa-l vinzi si sa-ti iei modelul nou....

 

Scutul mi se pare uratel (sudurile alea par facute de Dorel in timpul liber)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Motorist@ a spus:

Pai ce faci, bagi bani in el?

Parca voiai sa-l vinzi si sa-ti iei modelul nou....

 

Scutul mi se pare uratel (sudurile alea par facute de Dorel in timpul liber)

Pana nu e lansat oficial modelul nou si nu vad ce stie sau nu stie, nu ma gandesc sa o dau.

Ne-am cam obisnuit unu cu celalalt si ne descurcam de minune 🥰😅

Si un video cu asamblarea scut-ului

 

Si un video cu asamblarea scut-ului

 

Si un video cu asamblarea scut-ului

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai pus 3 filmulete (de fapt, nu stiu ce se intampla cu site-ul ca are momente cand pare ca o ia razna)....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Aduc si eu un update al motorului 390, mai exact al propulsorului si al ,,jocului de supape".

A facut 14.500 și conform cărții service, se cere verificarea asta.

Zilele trecute am desfacut la el si am verificat parametrii.. a fost groaznic. O sa atașez mai jos o poza.. am calculat, am montat pastilele, evident ca masuratoarea nu dadea.. pana la urma am găsit dimensiuni potrivite cat sa iasă toleranțele corespunzător.

Dupa inca 2 zile m am mutat la RC ul iubitei mele, cu 7.800km in bord, la fel de praf situatia si acolo. In ambele cazuri distanțele mult sub cotele specificate de producator, abia gaseam lera potrivită sa incapa.

4 ore mai tarziu.. da, 4 ore de schimbat pastile am reusit si in cazul ei sa aduc in parametrii. 

Ajung la concluzia ca indienii astia doar pun acolo niste pastile de 2 virgulă ceva mm si la revedere. Nici macar nu sunt marcate, a trebuit sa folosesc micrometru sa pornesc de la niste valori.

P.s: la ktm se duce la un 1.000-1.500 lei jocul la supape.. singur le am facut la ambele motoare cu ~600 lei pastilele si unele ustensile.

Consumul a scazut cu vre 0.3-0.4l/100km.. iar motorul pare ca e mai responsive.

 

IMG_20240530_175312.jpg

IMG_20240603_181909.jpg

Editat de Cristian C.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat de greu ii sa faci reglajul la supape?
Pe langa micrometru mai ai nevoie de ceva scule speciale? De blocat distributia intr-un punct?
Intreb pt ca in curand v-a trebui sa o fac si eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 52 minute, Cristian C. a spus:

P.s: la ktm se duce la un 1.000-1.500 lei jocul la supape.. singur le am facut la ambele motoare cu ~600 lei pastilele si unele ustensile.

Consumul a scazut cu vre 0.3-0.4l/100km.. iar motorul pare ca e mai responsive.

 

La tine, inteleg....dar ce-ai avut cu motorul iubitei care avea doar 7800km?

 

Astept un feedback mai detaliat, dupa ce mai trece ceva timp de la reglajul supapelor   :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 58 minute, Leon a spus:

doar 7800km

in cazul meu are sub 2000.. doi ani 😐
am facut eu un drum de 300km in totoalul asta.. ocazie cu care am tras cocnsluzia ca super misto plafroma asta, evident nu ideala dar surprins placut.
si franeaza mult peste asteptari 

iar cu saua dintr-o bucata de la powerparts e ce trebuie, mi-ar palce sa am asa sa pe a mea 

nu se simte nici o diferenta in dinamica dupa schimbarea piesleor pentru a fi coborat, diferenta e ca inaitne ajungea cu trei degete de la picioare jos, acuma cu jumate de talpa - vorbest de kitul ktm de coborare 

astept cu interes ce scot la anul, in special cu varainta "enduro", curios, dar daca pun, la cum astept, spitate si 21 pe fata, iau in considerare de pe acuma sa schimb cu ce este echipata azi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, pepsi a spus:

Cat de greu ii sa faci reglajul la supape?
Pe langa micrometru mai ai nevoie de ceva scule speciale? De blocat distributia intr-un punct?
Intreb pt ca in curand v-a trebui sa o fac si eu.

 

Cu ambele motoare mi a luat in jur de 6 ore.

Ca ustensile sa zic asa.. micrometru si lere ( aproximativ 150 lei micrometrul si 20 lei lerele de pe AliExpress. Am ales Ali pentru ca erau ieftine si cu multe dimensiuni. Am gasit si in Romania de la 50 lei in sus cu mai puține valori)

La modelul adventure e necesar mutat radiatorul maxim spre directa in fata.. nu se poate scoate capacul altfel. Necesita si inlaturarea unui furtun de antigel atasat radiatorului si blocarea acestuia.

Ca trick pentru blocat distributia.. prins lanțul cu soricei de rotile zimțate ale axelor.. astfel le poti muta in voie pe rand pentru înlocuirea supapelor. 

Altceva.. am pus și bujie iridium si filtru nou de benzina.

 

Acum 1 oră, Leon a spus:

 

La tine, inteleg....dar ce-ai avut cu motorul iubitei care avea doar 7800km?

 

Astept un feedback mai detaliat, dupa ce mai trece ceva timp de la reglajul supapelor   :)

 

Pentru ca valorile cotelor erau mult in afara cotelor asta m a facut sa verific si la ea. Dovada ca  au fost la fel si nu m am înșelat. Axele cu came au deja niște urme ca de smalț/lac sarit pe lobi precum si bracket-ul care prinde axele e mâncat puțin in zonele cu distanțe foarte mici respectiv 0.08mm.. sunt atatea clipuri cu explicații de ce e rau sa fie acel spațiu prea mic respectiv prea mare. 

Iar pentru ca am avut timp si ustensilele necesare mi a fost și ușor sa fac asta, plus ca la RC se poate lucra foarte usor, avand acces pe sus, datorita configurației cadrului diferită.

O sa mai verific pe la 20.000 la mine respectiv 15.000 la ea ar trebui sa nu mai fie nevoie de alte ajustări. 

 

Recomand cumpararea de pastile diametru 10mm de pe la chinezi.. am gasit set de 28 bucăți.. 100lei, am cumparat x3 pentru acum, am mai comandat inca 3 seturi pentru data urmatoare. 

La noi setul a cate 3 din fiecare consta minim 600lei..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, hora09 a spus:

iocazie cu care am tras cocnsluzia ca super misto plafroma asta, evident nu ideala dar surprins placut.
si franeaza mult peste asteptari 

iar cu saua dintr-o bucata de la powerparts e ce trebuie, mi-ar palce sa am asa sa pe a mea 

ma surprinde cand aud pe cineva, cine are 790 si 690 sa zica ca 390 e misto :D

 

Acum 34 minute, Cristian C. a spus:

Cu ambele motoare mi a luat in jur de 6 ore.

Ca ustensile sa zic asa.. micrometru si lere ( aproximativ 150 lei micrometrul si 20 lei lerele de pe AliExpress. Am ales Ali pentru ca erau ieftine si cu multe dimensiuni. Am gasit si in Romania de la 50 lei in sus cu mai puține valori)

multam!
sa vad ce pret o sa ceara la service, daca e pe la 1000 RON cred ca il fac eu...

am mai reglat joc la supape la exc, dar acolo nu era cu pastile, nu trebuia desfacut distributia, doar blocat pistonul in PMS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, pepsi a spus:

sa vad ce pret o sa ceara la service, daca e pe la 1000 RON cred ca il fac eu...

am mai reglat joc la supape la exc, dar acolo nu era cu pastile, nu trebuia desfacut distributia, doar blocat pistonul in PMS.

 

Am discutat cu mecanicul de la GoRacing (service-ul ktm) si mi a spus ca pe la 1.000 lei pentru un 125 (tocmai avea unul afara facut) cu motor dat jos, o zi întreagă durează. El mi a recomandat sa o fac singur daca pot, că greu nu e si e informația la îndemâna oricui.

Dupa ce am studiat YouTube si manualul de reparație, m am apucat cu chef de muncă. Mi s a părut relaxant cumva.. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Cristian C. a spus:

Zilele trecute am desfacut la el si am verificat parametrii.. a fost groaznic.

Jocurile alea la supape nu sunt prea mari? Fata de referinta? Are si modelul asta problema 890-ului? Axa cu came facuta din mamaliga. Sau ce o avea chinezu' pe acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, tzunoi a spus:

Jocurile alea la supape nu sunt prea mari?

 

 

Are si modelul asta problema 890-ului?

 

Cartea zice asa:

Intake:      0.10 ..... 0.15

Exhaust:   0.15 ..... 0.20

 

Eu am gasit dupa cum urmează 

                 0.08 ..... 0.06

                 0.10 ...... 0.13

 

Nu trebuie să știu neapărat matematica dar sunt valori sub referință..

Am examinat din toate unghiurile și nu pare ca s au deformat.. insa ma ingrijoreaza mai mult suportul care le strange si unge axele, fiind din aluminiu-mămăligă versus otelul axelor.. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...