Cristian C. Postat Iunie 6 Share Postat Iunie 6 (editat) Acum 10 minute, tzunoi a spus: Eu vazusem un 2 si de aia am zis... Pastilele standard din fabrica vin cu 2.30 2.20 mm cu valori apropiate fara gravura, le am gasit in ambele motoare asemanatoare.. nu le verifica nimeni la asamblare.. aleg 4 din gramada si le planteaza in motor. Se plang oamenii pe forumuri, si la 1.000 km au cerut verificare si erau in afara specificatiilor.. contra cost bineînțeles, 350$.. Mai am ceva. Mai jos e poza cu uleiul din furcă, dupa 1 an jumătate și aproape 15.000km. Am mers 90% pe stradă. Editat Iunie 6 de Cristian C. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat Joi la 18:13 Share Postat Joi la 18:13 Salve! 2-3.000 km mai târziu, nici nu mai știu, din prea mult timp liber am mai tars un ochi la supape (valorile jocului s-au păstrat) dar de data asta am facut și poze la axele cu came (pentru ca la revizie am uitat..). Cam așa se prezentau (țineți minte că am spus de faptul că jocul era muult prea strâns? Ei bine.. așa devin lobii..) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Vineri la 05:41 Share Postat Vineri la 05:41 Acum 11 ore, Cristian C. a spus: Cam așa se prezentau (țineți minte că am spus de faptul că jocul era muult prea strâns? Ei bine.. așa devin lobii..) Mai puțin de la joc prea mic și mai mult de la ungere deficitară sau material de cacao apar astfel de urme. Dacă ar fi fost 0 jocul să zici că nu mai ajunge uleiul între cele 2 suprafețe, dar așa, cu câteva sutimi joc, ar trebui totuși să se formeze o peliculă. Nu cred că aruncă pastilele la întâmplare în fabrică, mai degrabă prelucrarea supapelor și scaunelor lasă de dorit și din cauza asta se tasează în primii km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Vineri la 06:02 Share Postat Vineri la 06:02 Imi pare problema similara cu 790 / 890 unde se delamineaza lobii axelor cu came... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat Vineri la 06:10 Share Postat Vineri la 06:10 Acum 25 minute, ENEOS a spus: ...mai degrabă prelucrarea supapelor și scaunelor lasă de dorit și din cauza asta se tasează în primii km.... Ai un punct de vedere rezonabil. Acum 5 minute, Ruginel a spus: Imi pare problema similara cu 790 / 890 unde se delamineaza lobii axelor cu came... Da, seamănă, doar ca nu a ridicat nici un utilizator al modelului problema. Aș încerca un polish la un moment dat. Măcar acum cât nu se simte nici o uzură pronunțată. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Vineri la 09:43 Share Postat Vineri la 09:43 (editat) Acum 3 ore, Cristian C. a spus: Ai un punct de vedere rezonabil. Da, seamănă, doar ca nu a ridicat nici un utilizator al modelului problema. Aș încerca un polish la un moment dat. Măcar acum cât nu se simte nici o uzură pronunțată. Mi se pare super ciudata uzura aia...posibil sa nu prea mearga cu polish intrucat TEORETIC suprafata aia este cimentata, iar acolo pare distrusa cimentarea. Editat Vineri la 09:44 de Ruginel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat Vineri la 10:01 Share Postat Vineri la 10:01 Nu merge polish. Suprafata e tratata ...daca o iei la pila se duce tratamentul si dupa va arata frumos si lucios dar va fi netratata. Sau stratul tratat va fi mai putin. La tine, da, pare un mic mancat cama si poate fi cauzata de un joc prea mic. Dar intrebarea e cum naiba previi asta? Iti iei motoru si il desfaci sa vezi ca gigei au pus pastilele care trebuie? In alta ordine de idei - i-am intrebat pe cei de la goracing, cat eram pe acolo, daca e dracu chiar asa negru cu 790/890 legat de came. Ei au zis ca din 100 de modele vandute in bucuresti nici unu nu s-a intors cu camele mancate. Nu stiu ce sa zic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat Vineri la 10:40 Share Postat Vineri la 10:40 Acum 35 minute, tzunoi a spus: Nu merge polish. Suprafata e tratata ...daca o iei la pila se duce tratamentul si dupa va arata frumos si lucios dar va fi netratata. Sau stratul tratat va fi mai putin. Nu stiu ce sa zic... Probabil de la forțele prea mari datorita jocului insuficient "tratamentul ala" cum ii spui tu s a distrus. Ideea e ca nu se simte nimic palpabil sau la ochi, acum la microscop nu le pun sa vad intradevar ce au, cat timp nu agata, nu par ca dupa polish.. sa fie sanatoase. Mai simpla inlocuirea decat alte batai de cap. Cat despre 890/790.. au fost unele loturi, am inteles ca au schimbat axele, sa nu mai aiba probleme. Ca si cfmoto de 800, tot cu axe îmbunătățite vin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Vineri la 13:48 Share Postat Vineri la 13:48 Acum 3 ore, Cristian C. a spus: forțele prea mari datorita jocului insuficient Forțele cresc insignifiant! Singura problemă - pe lângă că se pot arde supapele/scaunele atunci când jocul e mic sau inexistent, mă refer acum strict la uzura camelor - ar fi la joc 0 sau negativ că nu se mai formează peliculă de ulei pe suprafețele în contact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Sâmbătă la 07:09 Share Postat Sâmbătă la 07:09 (editat) Acum 17 ore, ENEOS a spus: Forțele cresc insignifiant! Singura problemă - pe lângă că se pot arde supapele/scaunele atunci când jocul e mic sau inexistent, mă refer acum strict la uzura camelor - ar fi la joc 0 sau negativ că nu se mai formează peliculă de ulei pe suprafețele în contact. Si la joc zero, tot ar mai exista o pelicula. Gindeste-te ca si la un reglaj corect, in momentul atacarii supapei de lobul camei jocul oricum dispare, ca de aia se deschide supapa. Acolo eu as zice, ca si tine, ca materialul nu a fost prelucrat/tratat cum trebuie, sau ungere locala deficitara spre aproape de loc. Editat Sâmbătă la 07:16 de textoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Sâmbătă la 09:15 Share Postat Sâmbătă la 09:15 Jocul se determină pe cercul de bază al camei, când suprafețele nu sunt în contact și atunci pătrunde ulei între ele, iar pelicula ar trebui să reziste pe durata ridicării. Dacă e joc 0 sau negativ suprafețele sunt în contact tot timpul și nu mai pătrunde ulei între ele. Asta dacă nu există găuri de ungere în came cum erau la motoarele de Lada de exemplu (altul nu-mi vine acum în cap). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Sâmbătă la 13:30 Share Postat Sâmbătă la 13:30 Hei salut Ca mobra mea tot neînmatriculata este.. ma așteptăm în orașele mici sa intri și sa ieși pe ușa cu numerele.. aparent nu! Am mai luat 390ul la plimbare ca tot sunt singur weekendurile astea. Este normal ca între 5 și 6mii ture sa fie vibrația cea mai intensa? Altfel e super ok, nu are rost sa menționezi, da fix în plaja unde as stau mai tot timpul face cel mai nașpa, la o anumita turație parca taie lemne.. QS se comporta mai bine ca pe 790, de frâne sunt în continuare mirat ca țin asa bine. Am umblat la setările furcii.. nu stiu ce sa zic, pe drum asa unde merg cu ea, adică pe drumuri mici, tot setarea standard mi se pare ca se comporta cel mai decent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat Sâmbătă la 18:01 Share Postat Sâmbătă la 18:01 Acum 4 ore, hora09 a spus: Este normal ca între 5 și 6mii ture sa fie vibrația cea mai intensa? ....., la o anumita turație parca taie lemne.. tot setarea standard mi se pare ca se comporta cel mai decent. Da, e o anumita plajă de turații unde sa zic ca vibreaza mai sesizabil, nu știu sa ti spun exact, ca nu ma deranjează (totusi parca pe la 8.000 in full gas e rau) Suspensia.. da.. am mers un an pe sport.. am revenit la standad/confort, chiar cu cate 2 click-uri extra spre -.. e mult mai ok, totusi nu prea avantajos pentru mers agresiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.