hora09 Postat Mai 6 Share Postat Mai 6 Ma duc azi sa vad la ktm ce pret au pentru kit, pe situl pl e cu 500ron mai ieftin ca ala de .ro -> nu stiu daca trebuie sa comentam.. dar ar trebuii!! Am fost dimineata am luat exhipament de offroad, ca nu avea nimic pentru caldura, transpiratie si tavaleala Cu doar un picior jos, fiind suficient.. stiu.. explic.. da na fiecare are ritumul lui de a prinde, intelege si invata. Sper ca lowering kitul sa fie pasul in directia buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Mai 6 Share Postat Mai 6 Baftă. Da-mi terog un link unde ai gasit powerparts mai ieftin in pl. M-ar interesa si pe mine un scut de aluminiu, că cel original deja e cam varză. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Mai 6 Share Postat Mai 6 (editat) https://ktmsklep.pl/search/390 adventure scutul de la powerparts e pe 390 acuma, da nu a avut parte de actiune, deci nu pot comenta ocazional au oferte, ultima data am avut bulan si am luat sausa dintr-o bucata popwerparts pt 390 la ceva de genu 600 lei in loc de 900/1000 cat e de fel Editat Mai 6 de hora09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Mai 6 Share Postat Mai 6 https://ktmsklep.pl/95803990044-skid-plate La 750 RON, nu e rău deloc, mai ieftin decât orice alternativă aftermarket Nu-mi dau seama daca livrează în RO Btw: saua acea dintr-o bucata, e mai îngustă? Similar cu cele de pe enduro? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Mai 6 Share Postat Mai 6 Acum 18 minute, pepsi a spus: Similar similar, e decent zis, daca vrei pot sa o masor in diferite puncte si zic Acum 18 minute, pepsi a spus: livrează în RO nu stiu, daca nu merge, poate pot ajuta - in mod normal vin luna viitoare in ro, da cu astea putem sa ducem conversatia in privat, daca e cazul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Mai 6 Share Postat Mai 6 (editat) O gagică cu craci mai lungi n-ai luat în calcul? 🫣 Editat Mai 6 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Mai 6 Share Postat Mai 6 am comandat lowering kitul, dureaza pana vine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Mai 22 Share Postat Mai 22 (editat) Mi-a sosit scutul din aluminu KTM Powerparts, intr-o ora l-am si montat. Atat scutul, cat si componentele pt prindere, nu mi se par robuste, sper ca nu dau cu ea tare de pietre ... Editat Mai 22 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motorist@ Postat Mai 23 Share Postat Mai 23 Acum 10 ore, pepsi a spus: Mi-a sosit scutul din aluminu KTM Powerparts, intr-o ora l-am si montat. Atat scutul, cat si componentele pt prindere, nu mi se par robuste, sper ca nu dau cu ea tare de pietre ... Pai ce faci, bagi bani in el? Parca voiai sa-l vinzi si sa-ti iei modelul nou.... Scutul mi se pare uratel (sudurile alea par facute de Dorel in timpul liber) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Mai 23 Share Postat Mai 23 1 oră în urmă, Motorist@ a spus: Pai ce faci, bagi bani in el? Parca voiai sa-l vinzi si sa-ti iei modelul nou.... Scutul mi se pare uratel (sudurile alea par facute de Dorel in timpul liber) Pana nu e lansat oficial modelul nou si nu vad ce stie sau nu stie, nu ma gandesc sa o dau. Ne-am cam obisnuit unu cu celalalt si ne descurcam de minune Si un video cu asamblarea scut-ului Si un video cu asamblarea scut-ului Si un video cu asamblarea scut-ului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motorist@ Postat Mai 27 Share Postat Mai 27 Ai pus 3 filmulete (de fapt, nu stiu ce se intampla cu site-ul ca are momente cand pare ca o ia razna).... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat Iunie 6 Share Postat Iunie 6 (editat) Aduc si eu un update al motorului 390, mai exact al propulsorului si al ,,jocului de supape". A facut 14.500 și conform cărții service, se cere verificarea asta. Zilele trecute am desfacut la el si am verificat parametrii.. a fost groaznic. O sa atașez mai jos o poza.. am calculat, am montat pastilele, evident ca masuratoarea nu dadea.. pana la urma am găsit dimensiuni potrivite cat sa iasă toleranțele corespunzător. Dupa inca 2 zile m am mutat la RC ul iubitei mele, cu 7.800km in bord, la fel de praf situatia si acolo. In ambele cazuri distanțele mult sub cotele specificate de producator, abia gaseam lera potrivită sa incapa. 4 ore mai tarziu.. da, 4 ore de schimbat pastile am reusit si in cazul ei sa aduc in parametrii. Ajung la concluzia ca indienii astia doar pun acolo niste pastile de 2 virgulă ceva mm si la revedere. Nici macar nu sunt marcate, a trebuit sa folosesc micrometru sa pornesc de la niste valori. P.s: la ktm se duce la un 1.000-1.500 lei jocul la supape.. singur le am facut la ambele motoare cu ~600 lei pastilele si unele ustensile. Consumul a scazut cu vre 0.3-0.4l/100km.. iar motorul pare ca e mai responsive. Editat Iunie 6 de Cristian C. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iunie 6 Share Postat Iunie 6 Cat de greu ii sa faci reglajul la supape? Pe langa micrometru mai ai nevoie de ceva scule speciale? De blocat distributia intr-un punct? Intreb pt ca in curand v-a trebui sa o fac si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Iunie 6 Share Postat Iunie 6 Acum 52 minute, Cristian C. a spus: P.s: la ktm se duce la un 1.000-1.500 lei jocul la supape.. singur le am facut la ambele motoare cu ~600 lei pastilele si unele ustensile. Consumul a scazut cu vre 0.3-0.4l/100km.. iar motorul pare ca e mai responsive. La tine, inteleg....dar ce-ai avut cu motorul iubitei care avea doar 7800km? Astept un feedback mai detaliat, dupa ce mai trece ceva timp de la reglajul supapelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Iunie 6 Share Postat Iunie 6 Acum 58 minute, Leon a spus: doar 7800km in cazul meu are sub 2000.. doi ani am facut eu un drum de 300km in totoalul asta.. ocazie cu care am tras cocnsluzia ca super misto plafroma asta, evident nu ideala dar surprins placut. si franeaza mult peste asteptari iar cu saua dintr-o bucata de la powerparts e ce trebuie, mi-ar palce sa am asa sa pe a mea nu se simte nici o diferenta in dinamica dupa schimbarea piesleor pentru a fi coborat, diferenta e ca inaitne ajungea cu trei degete de la picioare jos, acuma cu jumate de talpa - vorbest de kitul ktm de coborare astept cu interes ce scot la anul, in special cu varainta "enduro", curios, dar daca pun, la cum astept, spitate si 21 pe fata, iau in considerare de pe acuma sa schimb cu ce este echipata azi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat Iunie 6 Share Postat Iunie 6 Acum 2 ore, pepsi a spus: Cat de greu ii sa faci reglajul la supape? Pe langa micrometru mai ai nevoie de ceva scule speciale? De blocat distributia intr-un punct? Intreb pt ca in curand v-a trebui sa o fac si eu. Cu ambele motoare mi a luat in jur de 6 ore. Ca ustensile sa zic asa.. micrometru si lere ( aproximativ 150 lei micrometrul si 20 lei lerele de pe AliExpress. Am ales Ali pentru ca erau ieftine si cu multe dimensiuni. Am gasit si in Romania de la 50 lei in sus cu mai puține valori) La modelul adventure e necesar mutat radiatorul maxim spre directa in fata.. nu se poate scoate capacul altfel. Necesita si inlaturarea unui furtun de antigel atasat radiatorului si blocarea acestuia. Ca trick pentru blocat distributia.. prins lanțul cu soricei de rotile zimțate ale axelor.. astfel le poti muta in voie pe rand pentru înlocuirea supapelor. Altceva.. am pus și bujie iridium si filtru nou de benzina. Acum 1 oră, Leon a spus: La tine, inteleg....dar ce-ai avut cu motorul iubitei care avea doar 7800km? Astept un feedback mai detaliat, dupa ce mai trece ceva timp de la reglajul supapelor Pentru ca valorile cotelor erau mult in afara cotelor asta m a facut sa verific si la ea. Dovada ca au fost la fel si nu m am înșelat. Axele cu came au deja niște urme ca de smalț/lac sarit pe lobi precum si bracket-ul care prinde axele e mâncat puțin in zonele cu distanțe foarte mici respectiv 0.08mm.. sunt atatea clipuri cu explicații de ce e rau sa fie acel spațiu prea mic respectiv prea mare. Iar pentru ca am avut timp si ustensilele necesare mi a fost și ușor sa fac asta, plus ca la RC se poate lucra foarte usor, avand acces pe sus, datorita configurației cadrului diferită. O sa mai verific pe la 20.000 la mine respectiv 15.000 la ea ar trebui sa nu mai fie nevoie de alte ajustări. Recomand cumpararea de pastile diametru 10mm de pe la chinezi.. am gasit set de 28 bucăți.. 100lei, am cumparat x3 pentru acum, am mai comandat inca 3 seturi pentru data urmatoare. La noi setul a cate 3 din fiecare consta minim 600lei.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iunie 6 Share Postat Iunie 6 1 oră în urmă, hora09 a spus: iocazie cu care am tras cocnsluzia ca super misto plafroma asta, evident nu ideala dar surprins placut. si franeaza mult peste asteptari iar cu saua dintr-o bucata de la powerparts e ce trebuie, mi-ar palce sa am asa sa pe a mea ma surprinde cand aud pe cineva, cine are 790 si 690 sa zica ca 390 e misto Acum 34 minute, Cristian C. a spus: Cu ambele motoare mi a luat in jur de 6 ore. Ca ustensile sa zic asa.. micrometru si lere ( aproximativ 150 lei micrometrul si 20 lei lerele de pe AliExpress. Am ales Ali pentru ca erau ieftine si cu multe dimensiuni. Am gasit si in Romania de la 50 lei in sus cu mai puține valori) multam! sa vad ce pret o sa ceara la service, daca e pe la 1000 RON cred ca il fac eu... am mai reglat joc la supape la exc, dar acolo nu era cu pastile, nu trebuia desfacut distributia, doar blocat pistonul in PMS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat Iunie 6 Share Postat Iunie 6 Acum 10 minute, pepsi a spus: sa vad ce pret o sa ceara la service, daca e pe la 1000 RON cred ca il fac eu... am mai reglat joc la supape la exc, dar acolo nu era cu pastile, nu trebuia desfacut distributia, doar blocat pistonul in PMS. Am discutat cu mecanicul de la GoRacing (service-ul ktm) si mi a spus ca pe la 1.000 lei pentru un 125 (tocmai avea unul afara facut) cu motor dat jos, o zi întreagă durează. El mi a recomandat sa o fac singur daca pot, că greu nu e si e informația la îndemâna oricui. Dupa ce am studiat YouTube si manualul de reparație, m am apucat cu chef de muncă. Mi s a părut relaxant cumva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat Iunie 6 Share Postat Iunie 6 Acum 4 ore, Cristian C. a spus: Zilele trecute am desfacut la el si am verificat parametrii.. a fost groaznic. Jocurile alea la supape nu sunt prea mari? Fata de referinta? Are si modelul asta problema 890-ului? Axa cu came facuta din mamaliga. Sau ce o avea chinezu' pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat Iunie 6 Share Postat Iunie 6 Acum 10 minute, tzunoi a spus: Jocurile alea la supape nu sunt prea mari? Are si modelul asta problema 890-ului? Cartea zice asa: Intake: 0.10 ..... 0.15 Exhaust: 0.15 ..... 0.20 Eu am gasit dupa cum urmează 0.08 ..... 0.06 0.10 ...... 0.13 Nu trebuie să știu neapărat matematica dar sunt valori sub referință.. Am examinat din toate unghiurile și nu pare ca s au deformat.. insa ma ingrijoreaza mai mult suportul care le strange si unge axele, fiind din aluminiu-mămăligă versus otelul axelor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat Iunie 6 Share Postat Iunie 6 Eu vazusem un 2 si de aia am zis... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat Iunie 6 Share Postat Iunie 6 (editat) Acum 10 minute, tzunoi a spus: Eu vazusem un 2 si de aia am zis... Pastilele standard din fabrica vin cu 2.30 2.20 mm cu valori apropiate fara gravura, le am gasit in ambele motoare asemanatoare.. nu le verifica nimeni la asamblare.. aleg 4 din gramada si le planteaza in motor. Se plang oamenii pe forumuri, si la 1.000 km au cerut verificare si erau in afara specificatiilor.. contra cost bineînțeles, 350$.. Mai am ceva. Mai jos e poza cu uleiul din furcă, dupa 1 an jumătate și aproape 15.000km. Am mers 90% pe stradă. Editat Iunie 6 de Cristian C. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat Iunie 27 Share Postat Iunie 27 Salve! 2-3.000 km mai târziu, nici nu mai știu, din prea mult timp liber am mai tars un ochi la supape (valorile jocului s-au păstrat) dar de data asta am facut și poze la axele cu came (pentru ca la revizie am uitat..). Cam așa se prezentau (țineți minte că am spus de faptul că jocul era muult prea strâns? Ei bine.. așa devin lobii..) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Iunie 28 Share Postat Iunie 28 Acum 11 ore, Cristian C. a spus: Cam așa se prezentau (țineți minte că am spus de faptul că jocul era muult prea strâns? Ei bine.. așa devin lobii..) Mai puțin de la joc prea mic și mai mult de la ungere deficitară sau material de cacao apar astfel de urme. Dacă ar fi fost 0 jocul să zici că nu mai ajunge uleiul între cele 2 suprafețe, dar așa, cu câteva sutimi joc, ar trebui totuși să se formeze o peliculă. Nu cred că aruncă pastilele la întâmplare în fabrică, mai degrabă prelucrarea supapelor și scaunelor lasă de dorit și din cauza asta se tasează în primii km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Iunie 28 Share Postat Iunie 28 Imi pare problema similara cu 790 / 890 unde se delamineaza lobii axelor cu came... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.