Sari la conținut

Postări Recomandate

Acum 10 minute, tzunoi a spus:

Eu vazusem un 2 si de aia am zis...

 

Pastilele standard din fabrica vin cu 2.30 2.20 mm cu valori apropiate fara gravura, le am gasit in ambele motoare asemanatoare.. nu le verifica nimeni la asamblare.. aleg 4 din gramada si le planteaza in motor. 

Se plang oamenii pe forumuri, si la 1.000 km au cerut verificare si erau in afara specificatiilor.. contra cost bineînțeles, 350$..

Mai am ceva.🤘😁

Mai jos e poza cu uleiul din furcă, dupa 1 an jumătate și aproape 15.000km.

Am mers 90% pe stradă.

 

IMG_20240606_223846.thumb.jpg.b2f306bb34c04a3053dd05a06d035088.jpg

Editat de Cristian C.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 287
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salve!

2-3.000 km mai târziu, nici nu mai știu, din prea mult timp liber am mai tars un ochi la supape (valorile jocului s-au păstrat) dar de data asta am facut și poze la axele cu came (pentru ca la revizie am uitat..).

 

Cam așa se prezentau (țineți minte că am spus de faptul că jocul era muult prea strâns? Ei bine.. așa devin lobii..)

 

IMG_20240626_142555.thumb.jpg.287c500592933fa24c59c33257aa902a.jpgIMG_20240626_142613.thumb.jpg.1495adef3240b20e875573d39ca52432.jpgIMG_20240626_142635.thumb.jpg.541e098529183e9351be442c0363dc91.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, Cristian C. a spus:

Cam așa se prezentau (țineți minte că am spus de faptul că jocul era muult prea strâns? Ei bine.. așa devin lobii..)

 

Mai puțin de la joc prea mic și mai mult de la ungere deficitară sau material de cacao apar astfel de urme. Dacă ar fi fost 0 jocul să zici că nu mai ajunge uleiul între cele 2 suprafețe, dar așa, cu câteva sutimi joc, ar trebui totuși să se formeze o peliculă.

Nu cred că aruncă pastilele la întâmplare în fabrică, mai degrabă prelucrarea supapelor și scaunelor lasă de dorit și din cauza asta se tasează în primii km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 25 minute, ENEOS a spus:

...mai degrabă prelucrarea supapelor și scaunelor lasă de dorit și din cauza asta se tasează în primii km....

 

Ai un punct de vedere rezonabil. 

 

Acum 5 minute, Ruginel a spus:

Imi pare problema similara cu 790 / 890 unde se delamineaza lobii axelor cu came...

 

Da, seamănă, doar ca nu a ridicat nici un utilizator al modelului problema. 

Aș încerca un polish la un moment dat. Măcar acum cât nu se simte nici o uzură pronunțată.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Cristian C. a spus:

 

Ai un punct de vedere rezonabil. 

 

 

Da, seamănă, doar ca nu a ridicat nici un utilizator al modelului problema. 

Aș încerca un polish la un moment dat. Măcar acum cât nu se simte nici o uzură pronunțată.


Mi se pare super ciudata uzura aia...posibil sa nu prea mearga cu polish intrucat TEORETIC suprafata aia este cimentata, iar acolo pare distrusa cimentarea.

Editat de Ruginel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu merge polish. Suprafata e tratata ...daca o iei la pila se duce tratamentul si dupa va arata frumos si lucios dar va fi netratata. Sau stratul tratat va fi mai putin. La tine, da, pare un mic mancat cama si poate fi cauzata de un joc prea mic. Dar intrebarea e cum naiba previi asta? Iti iei motoru si il desfaci sa vezi ca gigei au pus pastilele care trebuie?

 

In alta ordine de idei - i-am intrebat pe cei de la goracing, cat eram pe acolo, daca e dracu chiar asa negru cu 790/890 legat de came. Ei au zis ca din 100 de modele vandute in bucuresti nici unu nu s-a intors cu camele mancate. Nu stiu ce sa zic... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 35 minute, tzunoi a spus:

Nu merge polish. Suprafata e tratata ...daca o iei la pila se duce tratamentul si dupa va arata frumos si lucios dar va fi netratata. Sau stratul tratat va fi mai putin. 

 

 Nu stiu ce sa zic... 

 

Probabil de la forțele prea mari datorita jocului insuficient "tratamentul ala" cum ii spui tu s a distrus. Ideea e ca nu se simte nimic palpabil sau la ochi, acum la microscop nu le pun sa vad intradevar ce au, cat timp nu agata, nu par ca dupa polish.. sa fie sanatoase. Mai simpla inlocuirea decat alte batai de cap.

Cat despre 890/790.. au fost unele loturi, am inteles ca au schimbat axele, sa nu mai aiba probleme. Ca si cfmoto de 800, tot cu axe îmbunătățite vin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Cristian C. a spus:

forțele prea mari datorita jocului insuficient

Forțele cresc insignifiant! Singura problemă - pe lângă că se pot arde supapele/scaunele atunci când jocul e mic sau inexistent, mă refer acum strict la uzura camelor - ar fi la joc 0 sau negativ că nu se mai formează peliculă de ulei pe suprafețele în contact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, ENEOS a spus:

Forțele cresc insignifiant! Singura problemă - pe lângă că se pot arde supapele/scaunele atunci când jocul e mic sau inexistent, mă refer acum strict la uzura camelor - ar fi la joc 0 sau negativ că nu se mai formează peliculă de ulei pe suprafețele în contact.

Si la joc zero, tot ar mai exista o pelicula. Gindeste-te ca si la un reglaj corect, in momentul atacarii supapei de lobul camei jocul oricum dispare, ca de aia se deschide supapa. Acolo eu as zice, ca si tine, ca materialul nu a fost prelucrat/tratat cum trebuie, sau ungere locala deficitara spre aproape de loc. 

Editat de textoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jocul se determină pe cercul de bază al camei, când suprafețele nu sunt în contact și atunci pătrunde ulei între ele, iar pelicula ar trebui să reziste pe durata ridicării. Dacă e joc 0 sau negativ suprafețele sunt în contact tot timpul și nu mai pătrunde ulei între ele. Asta dacă nu există găuri de ungere în came cum erau la motoarele de Lada de exemplu (altul nu-mi vine acum în cap).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hei salut

 

Ca mobra mea tot neînmatriculata este.. ma așteptăm în orașele mici sa intri și sa ieși pe ușa cu numerele.. aparent nu!

 

Am mai luat 390ul la plimbare ca tot sunt singur weekendurile astea.

 

Este normal ca între 5 și 6mii ture sa fie vibrația cea mai intensa? Altfel e super ok, nu are rost sa menționezi, da fix în plaja unde as stau mai tot timpul face cel mai nașpa, la o anumita turație parca taie lemne..

 

QS se comporta mai bine ca pe 790, de frâne sunt în continuare mirat ca țin asa bine.

Am umblat la setările furcii.. nu stiu ce sa zic, pe drum asa unde merg cu ea, adică pe drumuri mici, tot setarea standard mi se pare ca se comporta cel mai decent.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, hora09 a spus:

 

Este normal ca între 5 și 6mii ture sa fie vibrația cea mai intensa? ....., la o anumita turație parca taie lemne.. tot setarea standard mi se pare ca se comporta cel mai decent.

 

 

 

Da, e o anumita plajă de turații unde sa zic ca vibreaza mai sesizabil, nu știu sa ti spun exact, ca nu ma deranjează 😅 (totusi parca pe la 8.000 in full gas e rau)

Suspensia.. da.. am mers un an pe sport.. am revenit la standad/confort, chiar cu cate 2 click-uri extra spre -.. e mult mai ok, totusi nu prea avantajos pentru mers agresiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...